Dacht al dat ik de enige was die het oersaai vond..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:10 schreef APK het volgende:
Ik vind het helaas nog steeds een beetje saai en middle of the road.
Snap echt niet waarom al die buitenlanders zo enthousiast zijn
(Heb vanavond alle songs gekeken met drie buitenlanders en het liedje kreeg alleen een paar punten van mij.)
Prima als jij kinderachtig wilt doen over smaak. Dan blijf ik het ondertussen een zeikerig nummer vinden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:33 schreef Old_Pal het volgende:
Ik ga hier heel wat zuurpruimerige users uitlachen als Ilse en Waylon erg hoog eindigen. Het is gewoon een fantastisch sfeervol liedje. Twee geweldige artiesten als rustpunt te midden van een orkaan van stupide acts en slechte vocale prestaties.
ik vind het ook nog steeds niksquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:52 schreef Unites het volgende:
Ik merk dat de populariteit weer wat begint te dalen.
Nee, maar goed, niemand gelooft toch dat ze echt kans hebben om te winnen? Een plek in het linkerrijtje in de finale zou al een wonder zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
Dan nog even inhoudelijk reageren: de performance is dik in orde. Zijn twee goede artiesten en dat merk je. Het steekt eigenlijk wat dat betreft wel boven de rest uit. Maar ik denk nog steeds dat de meeste mensen, net als ik, country gewoon niet te hachelen vinden. Op performance alleen win je niet.
Ik zie hier mensen de loftrompet steken alsof dit onze beste inzending ooit is.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar goed, niemand gelooft toch dat ze echt kans hebben om te winnen? Een plek in het linkerrijtje in de finale zou al een wonder zijn.
Bedoelde hij niet gewoon 'in dit genre'?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind wel dat Waylon een beetje flauw antwoordt op de vraag in de persconferentie wie ze beschouwen als concurrentie. ....hij zei ' er is geen concurrentie' in het Engels dan. Tja dat vind ik een beetje dom. Ilse keek ook al een beetje raar.
Ik vond Birds veel mooier.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie hier mensen de loftrompet steken alsof dit onze beste inzending ooit is.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga gewoon heel erg genieten van de avond en van hyper-de-pieper-greys en andere fans
Neh, huilen zal ik ook zeker nietquote:, maar ik zal er oprecht geen traan om laten als we niet door zijn en zeker niet huilen over vriendjespolitiek van Scandinavië (de nieuwe Balkan)
Oh nee dat heb ik andersomquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:10 schreef Unites het volgende:
Ik vind dat de microfoon van Waylon iets zachter moet, ik hoor liever Ilse meer op de voorgrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |