abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 mei 2014 @ 07:33:52 #76
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_139514294
Ik ga hier heel wat zuurpruimerige users uitlachen als Ilse en Waylon erg hoog eindigen. Het is gewoon een fantastisch sfeervol liedje. Twee geweldige artiesten als rustpunt te midden van een orkaan van stupide acts en slechte vocale prestaties.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_139514542
Dat zou wat zijn, ESF 2015 Ziggodome-Amsterdam :D
pi_139514777
hier de persco in goed beeld en geluid. http://www.songfestival.n(...)id/POMS_TROS_523219/
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_139514859
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zaterdag 3 mei 2014 @ 08:57:11 #80
92279 N.icka
Windforce 11
pi_139515024
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 01:10 schreef APK het volgende:
Ik vind het helaas nog steeds een beetje saai en middle of the road.
Snap echt niet waarom al die buitenlanders zo enthousiast zijn :{
(Heb vanavond alle songs gekeken met drie buitenlanders en het liedje kreeg alleen een paar punten van mij.)
Dacht al dat ik de enige was die het oersaai vond..
pi_139516083
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 07:33 schreef Old_Pal het volgende:
Ik ga hier heel wat zuurpruimerige users uitlachen als Ilse en Waylon erg hoog eindigen. Het is gewoon een fantastisch sfeervol liedje. Twee geweldige artiesten als rustpunt te midden van een orkaan van stupide acts en slechte vocale prestaties.
Prima als jij kinderachtig wilt doen over smaak. Dan blijf ik het ondertussen een zeikerig nummer vinden.
pi_139516166
Dan nog even inhoudelijk reageren: de performance is dik in orde. Zijn twee goede artiesten en dat merk je. Het steekt eigenlijk wat dat betreft wel boven de rest uit. Maar ik denk nog steeds dat de meeste mensen, net als ik, country gewoon niet te hachelen vinden. Op performance alleen win je niet.
pi_139516613
Ik merk dat de populariteit weer wat begint te dalen.
pi_139516621
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 10:52 schreef Unites het volgende:
Ik merk dat de populariteit weer wat begint te dalen.
ik vind het ook nog steeds niks
pi_139516627
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 10:52 schreef iBenny het volgende:

[..]

ik vind het ook nog steeds niks
Ik vind het wel wat, maar ik denk dat het net wel/niet is.
pi_139516704
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
Dan nog even inhoudelijk reageren: de performance is dik in orde. Zijn twee goede artiesten en dat merk je. Het steekt eigenlijk wat dat betreft wel boven de rest uit. Maar ik denk nog steeds dat de meeste mensen, net als ik, country gewoon niet te hachelen vinden. Op performance alleen win je niet.
Nee, maar goed, niemand gelooft toch dat ze echt kans hebben om te winnen? Een plek in het linkerrijtje in de finale zou al een wonder zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_139516731
Ik denk dat het op een of andere manier lastiger is om de eerste halve finale door te komen dan hoog te eindigen in de finale.
pi_139516771
Volgens mij zijn best veel 'landen' (lees: pers) tevreden over onze inzending. We krijgen vaak positieve reviews en opmerkingen, dus het is te hopen dat zij deze informatie weten duidelijk te maken aan het volk. We zitten natuurlijk wel met dat gedeelte, want het is gewoon duidelijk dat men tegenwoordig allemaal spektakel wil, ook al is het liedje nog zo slecht. En natuurlijk vriendjespolitiek onder landen. Ik weet het niet... Al wil ik wel positief blijven.
pi_139516785
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 10:59 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nee, maar goed, niemand gelooft toch dat ze echt kans hebben om te winnen? Een plek in het linkerrijtje in de finale zou al een wonder zijn.
Ik zie hier mensen de loftrompet steken alsof dit onze beste inzending ooit is.
pi_139516854
Ik vind wel dat Waylon een beetje flauw antwoordt op de vraag in de persconferentie wie ze beschouwen als concurrentie. ....hij zei ' er is geen concurrentie' in het Engels dan. Tja dat vind ik een beetje dom. Ilse keek ook al een beetje raar.
The secret of getting ahead is getting started
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 mei 2014 @ 11:47:12 #91
163650 Greys
pi_139517389
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 11:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind wel dat Waylon een beetje flauw antwoordt op de vraag in de persconferentie wie ze beschouwen als concurrentie. ....hij zei ' er is geen concurrentie' in het Engels dan. Tja dat vind ik een beetje dom. Ilse keek ook al een beetje raar.
Bedoelde hij niet gewoon 'in dit genre'?
Want daar heeft hij gewoon gelijk in, er is geen nummer als dat van hen.
De ballads vliegen om je oren dit jaar, dus Hongarije en Armenië vissen bijvoorbeeld enorm in elkaars vijver, maar het Nederlandse nummer dit jaar is uniek in het deelnemersveld. Dus wat dát betreft hebben ze geen rechtstreekse concurrentie en hangt het puur af van de smaak van de kijkers.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 mei 2014 @ 11:48:06 #92
163650 Greys
pi_139517400
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 11:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zie hier mensen de loftrompet steken alsof dit onze beste inzending ooit is.
Ik vond Birds veel mooier.

Denk dat we blij mogen zijn met deze als we de finale halen.
(En dáár had ik eerst al weinig hoop op, maar nu met het kennelijk goede camerawerk en de visuals heb ik daar iets meer hoop op).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139517497
Ik keek pas nog de finale met Anouk, alleen ik vond het toch niet echt heel zuiver hoor?
  zaterdag 3 mei 2014 @ 11:57:51 #94
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_139517563
En toch geloof ik nog steeds niet dat we de finale halen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 mei 2014 @ 12:05:24 #95
163650 Greys
pi_139517697
Mijn eerste blijdschap over de positieve(re) berichten is ook een beetje weggeëbd :@
Want ergens is het natuurlijk van de zotte dat een nummer ineens mooier/beter wordt en betere kansen heeft doordat de camera zo'n leuk filter heeft en er een weg-video op de grond wordt afgespeeld...
Als je nummer écht goed is, komt het met gemak in de finale zonder één enkel visueel effect.

Eerlijk is eerlijk, als ik de DWDD video terug kijk van deze zelfde inzending, vind ik er nog steeds geen hol aan. Als het een briljant nummer zou zijn, zou ik het dan óók heel erg goed gevonden hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 mei 2014 @ 12:07:41 #96
163650 Greys
pi_139517731
En wtf is dit nou weer....

za 03 mei 2014, 10:52
Waylon breekt met ouders

van onze redactie
Waylon heeft het contact met zijn ouders verbroken. Dit bevestigt zijn moeder, Henny Bijkerk, aan de telefoon.
In het AD zegt ze ook dat ze de uitzending van het Songfestival misschien wel niet bekijkt: "We weten het nog niet. We zijn trots. Natuurlijk. Maar. We hebben eigenlijk geen contact meer met Willem (Waylon's echte naam). Dus vandaar. Ik nou ja.. Dag!", en moeder Henny Bijkerk hangt op.
Kees van der Loo, een vriend van de familie, bevestigt de breuk. Maar hij heeft geen idee waarom de zanger dit heeft gedaan. "Dat is wel vreemd, he. Ik heb geen idee wat er speelt. Mijn vrouw en ik hadden vroeger ook regelmatig contact en nu niet meer. Dus."
Het AD concludeert dat de breuk opvallend is, omdat Waylon in interviews graag vertelt over hoe close de band is tussen hem en z'n ouders.
Van der Loo: "Dat was hij ook. En ik maak me ook zorgen. Maar wat kunnen we? Als hij geen contact wil?"
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2014 @ 12:08:36 #97
43556 miss_dynastie
pi_139517745
Ik ga gewoon heel erg genieten van de avond en van hyper-de-pieper-greys en andere fans, maar ik zal er oprecht geen traan om laten als we niet door zijn en zeker niet huilen over vriendjespolitiek van Scandinavië (de nieuwe Balkan) 8-)
pi_139517778
Ik vind dat de microfoon van Waylon iets zachter moet, ik hoor liever Ilse meer op de voorgrond.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 mei 2014 @ 12:11:44 #99
163650 Greys
pi_139517793
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga gewoon heel erg genieten van de avond en van hyper-de-pieper-greys en andere fans
:D O+
Heb ook waanzinnig veel zin in het samen kijken met een groep, is altijd zoveel toffer en spannender!

quote:
, maar ik zal er oprecht geen traan om laten als we niet door zijn en zeker niet huilen over vriendjespolitiek van Scandinavië (de nieuwe Balkan) 8-)
Neh, huilen zal ik ook zeker niet :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 mei 2014 @ 12:12:20 #100
163650 Greys
pi_139517804
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:10 schreef Unites het volgende:
Ik vind dat de microfoon van Waylon iets zachter moet, ik hoor liever Ilse meer op de voorgrond.
Oh nee dat heb ik andersom :@
Tenminste, ik wil Waylon niet méér horen dan Ilse, maar ik vond bij de eerdere opnames juist dat ik haar veel meer hoorde dan hem, ik wil ze allebei even veel horen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')