SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk dat ik totaal aan fifa dit jaar op de 600 euro zit ofzo verdeeld over al die maanden. Vind dat nog wel meevallen
Dit vooral jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:25 schreef FCsuarez het volgende:
600eu, daar had je 8.5 miljoen voor kunnen kopen gek
en meestal als je ff snel een schatting maakt blijkt het eigenlijk veel meer te zijn lijkt mequote:
Fifa kwam uit eind september, dus al die maanden zijn er 8. Dat maakt dus 75 euri per maand...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk dat ik totaal aan fifa dit jaar op de 600 euro zit ofzo verdeeld over al die maanden. Vind dat nog wel meevallen
dat je het nog steeds niet snapt joh, wtf.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:25 schreef Maver24 het volgende:
ik denk als ik 600 euro fifa coins had gekocht dan had ik ook het beste team kunnen maken maar ik vind het eenmaal leuker om packs te openen en zo soms een TOTS Rooney eruit te vissen
SIGARETTENquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:26 schreef DuTank het volgende:
Ik heb in die periode ook zeker 600 euro uitgegeven aan pakjes. Sigaretten. Met veel minder geld dan het budget van Maver. Ik snap wel dat als hij bijna nergens anders geld aan uitgeeft, dat hij het geld heeft om zoveel aan FIFA besteden. Als hij dat toch leuk vindt.
Hmm ik denk dat ik ook wel meer aan sigaretten heb uitgegeven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:26 schreef DuTank het volgende:
Ik heb in die periode ook zeker 600 euro uitgegeven aan pakjes. Sigaretten. Met veel minder geld dan het budget van Maver. Ik snap wel dat als hij bijna nergens anders geld aan uitgeeft, dat hij het geld heeft om zoveel aan FIFA besteden. Als hij dat toch leuk vindt.
Zoiets, soms wel wat meer dan een andere maand maar ik vind het nog wel meevallen hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fifa kwam uit eind september, dus al die maanden zijn er 8. Dat maakt dus 75 euri per maand...
Zie jequote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik ook wel meer aan sigaretten heb uitgegeven.fuck..
Wat ik me afvraag: vindt je vriendin dat ook?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zoiets, soms wel wat meer dan een andere maand maar ik vind het nog wel meevallen hoor
Jep.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zie jeAls je het allemaal even in een ander perspectief zet, dan valt het allemaal wel mee wat Mavertje doet. Ik gaf daar die 600 euro aan uit, hij aan FIFA. Hij zal het wel volslagen idioot vinden dat ik het aan sigaretten uitgaf
.
Die geeft geld uit aan kleding en ik aan fifa. Allebei leuk. Die vind het niet ergquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: vindt je vriendin dat ook?
Maver loopt hele dagen naakt rondquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die geeft geld uit aan kleding en ik aan fifa. Allebei leuk. Die vind het niet erg
Jij draagt geen kleren?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die geeft geld uit aan kleding en ik aan fifa. Allebei leuk. Die vind het niet erg
Van dat geld heb ik mijn TV, Xbox en FIFA zelf betaaldquote:
Ik koop zelf ook kleding hoor. Volgens mij nog gepost dat ik kleding had gekocht voor de zomer vorige week of 2 weken geledenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maver loopt hele dagen naakt rond![]()
Oke Mister Mimequote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:29 schreef Mr.Meneer het volgende:
[..]
Van dat geld heb ik mijn TV, Xbox en FIFA zelf betaald![]()
Maar dit is van ONZE belastingcenten!!!!einzquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:30 schreef rolls-reus het volgende:
Een dure hobby dan, maar als fifa je enige echte hobby is.. Wat is er dan erg aan 75 euro per maand aan te besteden? Zoals gezegd roken kan duurder zijn. Ik kart zo'n 1 keer per week, kost 25 euro per week dus 100 per maand en zou ik dat daarom ook niet meer mogen doen?beetje triest dit allemaal
Zit nogal een verschil in. Karten kan je niet doen zonder dat geld daaraan te betalen. Fifa en Fut wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:30 schreef rolls-reus het volgende:
Een dure hobby dan, maar als fifa je enige echte hobby is.. Wat is er dan erg aan 75 euro per maand aan te besteden? Zoals gezegd roken kan duurder zijn. Ik kart zo'n 1 keer per week, kost 25 euro per week dus 100 per maand en zou ik dat daarom ook niet meer mogen doen?beetje triest dit allemaal
Laat dit een les voor Maver zijn hahaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
600eu, zeg hoeveelheden van 20euro tegelijk. dat zijn 66000 FIFA-points.
6600 FIFA points = 440 packs.
8.5 miljoen = 1133 packs
je had zoveel meer lol kunnen hebben
nvmquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
600eu, zeg hoeveelheden van 20euro tegelijk. dat zijn 66000 FIFA-points.
6600 FIFA points = 440 packs.
8.5 miljoen = 1133 packs
je had zoveel meer lol kunnen hebben
Ik speel alleen maar fifa en als ik dat het hele jaar speel vind ik wel dat ik daar wat aan uit mag geven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:30 schreef rolls-reus het volgende:
6600 = 440 packs.. staat er toch.quote:
In het begin kan je ook super snel coins maken door packs te openen. de meeste spelers hebben dan nog een grote waarde. Eriksen 20k, Jovetic 25k etcquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Laat dit een les voor Maver zijn haha
Maar in het begin is het niet zo makkelijk om grote hoeveelheden coins te kopen he..
Ik ben het helemaal met je eens en ik snap je. Laat die gasten lekker lullen johquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar fifa en als ik dat het hele jaar speel vind ik wel dat ik daar wat aan uit mag geven.
Die heb ik 2 maanden geleden al verkocht voor 450 euroquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
We vergeten ook zijn PS4 die staat te verstoffen btw
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die heb ik 2 maanden geleden al verkocht voor 450 euro
Met dat argument open ik op de eerste dag dat ik fifa heb ook altijd voor 50 euro aan packsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar fifa en als ik dat het hele jaar speel vind ik wel dat ik daar wat aan uit mag geven.
Oh netjes, dat wist ik niet. Nog winst ook dus?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die heb ik 2 maanden geleden al verkocht voor 450 euro
Ik had de PS4 gekocht omdat ik Driveclub wilde hebben want die moest bij de launch komen. Toen was hij uitgesteld naar April en nu komt hij pas in Oktober, toen ik dat hoorde 2 maanden geleden heb ik me PS4 maar verkocht want verder deed ik er toch niks mee en speel alleen op me Xbox one en Xbox360quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
6600 = 440 packs.. staat er toch.
rekenwondertje
Ja 50 euro winst. Toen des tijds was hij nergens te koop en nogal gewild. Kreeg echt elke 10minuten een mailtje van Martkplaats met een bod enzoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh netjes, dat wist ik niet. Nog winst ook dus?
Je vriendin is gek dat ze je er niet uit gooit, serieus. Ik zou dat namelijk wel doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef Maver24 het volgende:
haha genaaidquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had de PS4 gekocht omdat ik Driveclub wilde hebben want die moest bij de launch komen. Toen was hij uitgesteld naar April en nu komt hij pas in Oktober, toen ik dat hoorde 2 maanden geleden heb ik me PS4 maar verkocht want verder deed ik er toch niks mee en speel alleen op me Xbox one en Xbox360
Nee joh, zo is maver lekker rustigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je vriendin is gek dat ze je er niet uit gooit, serieus. Ik zou dat namelijk wel doen.
Mijn* en mijn *quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had de PS4 gekocht omdat ik Driveclub wilde hebben want die moest bij de launch komen. Toen was hij uitgesteld naar April en nu komt hij pas in Oktober, toen ik dat hoorde 2 maanden geleden heb ik me PS4 maar verkocht want verder deed ik er toch niks mee en speel alleen op me Xbox one en Xbox360
Daarbij: de hele dag de tijd hebben, en dan niet een paar miljoen bij elkaar kunnen tradenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het toch wel vreemd dat het ineens heel erg omslaat richting het oh 600 euro aan digitale packs, dat valt wel mee want sigaretten kosten ook zoveel
Tis verdomme een extraatje binnen het spel en niet het totale spel zelf waaraan ie het uitgeeft. Natuurlijk moet ie het zelf weten maar daar mag dan toch om gelachen worden. Als hier mensen gaan zeggen dat ze voor 600 euro naar de hoeren zijn geweest afgelopen jaar lach ik daar ook hard om
Of die tijd gebruiken om iets nuttigs te doen voor de maatschappij, die hem in zijn inkomen voorzietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarbij: de hele dag de tijd hebben, en dan niet een paar miljoen bij elkaar kunnen traden![]()
Jij geeft het dubbele uit per jaar aan worstenbroodjesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:40 schreef Kamikazie het volgende:
WAT DE FUCK 600 EURO?!?!
EN MENSEN HIER PRATEN DAT GOED?!?!
Wie niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij geeft het dubbele uit per jaar aan worstenbroodjes
Het erge is: Het spel is pas een maand of 7 uit. Maar maakt mij niet uit allemaal, iedereen moet het voor zichzelf weten, maar ik zou als partner helemaal gek worden als ik zou werken, mijn vriendin thuis zit, en mijn vriendin zou voor 600 euro aan candy crush dingen kopen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:40 schreef Kamikazie het volgende:
WAT DE FUCK 600 EURO?!?!
Eten vergelijken met digitale onzinquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij geeft het dubbele uit per jaar aan worstenbroodjes
In principe mag iedereen zelf bepalen waar hij/zij zijn geld aan uitgeeft. Maar wijs is anders...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:40 schreef Kamikazie het volgende:
WAT DE FUCK 600 EURO?!?!
Ik wil niet eens weten wat ik in die tijd aan rookwaar en drank heb uitgegeven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:26 schreef DuTank het volgende:
Que?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Over naar belangrijkere zaken: het gaat mis in de Oekraine jongens
Ik wilde voor 600 euro aan import bruiden laten komenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nou, wees gerust, als dit zo doorgaat kun je er binnenkort eentje gratis en voor niks ophalen bij een AMC (of hoe zo'n ding tegenwoordig ook heet).quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde voor 600 euro aan import bruiden laten komen
Misschien had je daarvoor ook wel een Trut of the Season mee gekregenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde voor 600 euro aan import bruiden laten komen
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:46 schreef Maver24 het volgende:
Ik lach echt om jullie. Dat jullie er allemaal zo serieus op in gaan ook. 75 euro per maand. De 1 geeft het uit aan kleding en weet ik wat allemaal en ik doe het aan fifa. So what? Er zijn zoveel mensen die hobby's hebben die misschien nog meer kosten ook. Laat mij lekker mijn ding doen dan. Ga je lekker druk maken om andere dingen
quote:
Je hebt helemaal gelijk kerel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:46 schreef Maver24 het volgende:
Ik lach echt om jullie. Dat jullie er allemaal zo serieus op in gaan ook. 75 euro per maand. De 1 geeft het uit aan kleding en weet ik wat allemaal en ik doe het aan fifa. So what? Er zijn zoveel mensen die hobby's hebben die misschien nog meer kosten ook. Laat mij lekker mijn ding doen dan. Ga je lekker druk maken om andere dingen
Fuck dat jonge, kk ea doet geen kk pele in packs en ene kk bezem doet kk stoer en zegt dat ie kk pele in kk pack heeft gehad is toch kk onzin jonge kkkkkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Op zich: de mannen trekken nu ten strijde. Die gaan natuurlijk sneuvelen. Hoppa, nog groter vrouwen overschotquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, wees gerust, als dit zo doorgaat kun je er binnenkort eentje gratis en voor niks ophalen bij een AMC (of hoe zo'n ding tegenwoordig ook heet).
Watskeburt de laatste uren dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
ik maak me verdomme druk om me eigen geld wat jij aan nutteloze digitale packs uit geeft omdat je te lui bent om te traden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:46 schreef Maver24 het volgende:
Neen ik vind het ook ridicuul. En sowieso als Maver kan xboxxen kan ie ook wel pleintjes schoonvegen of iets anders voor de maatschappijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
Ben ik dan de enige die van mening is dat een sociaal vangnet ook echt een vangnet moet zijn en dus niet dat er honderden euro's per maand over blijven voor leuke dingen?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:46 schreef Maver24 het volgende:
Het is niet heel handig om hier te posten hoeveel geld je van je uitkering over de balk smijt. 600 euro aan Fifa, niet de xbox houden, nee, een PS4 én een Xbox one kopen. Las ook iets over 60 blu-ray films, een vakantie naar Spanje. Iedereen moet weten wat hij/zij doet met geld, maar je kunt reacties verwachten als je maar blijft posten waar de Wajong blijft.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
Ben ik dan de enige die van mening is dat een sociaal vangnet ook echt een vangnet moet zijn en dus niet dat er honderden euro's per maand over blijven voor leuke dingen?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Neen ik vind het ook ridicuul. En sowieso als Maver kan xboxxen kan ie ook wel pleintjes schoonvegen of iets anders voor de maatschappij
Dat moet ie niet zelf bedenken natuurlijk, dat moet de staat bedenkenquote:
Godver wat een achterlijke reactiequote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:51 schreef DuTank het volgende:
Ik vind het nogal sneu om te lachen om Maver z'n situatie. Hij zal er ook niet vrolijk van worden dat hij niet een fatsoenlijke baan zal krijgen etc etc. Maar uiteindelijk is hij degene die het laatste lacht, want hier zitten een paar hazen in de dagelijkse sleur van een pietluttig kantoorbaantje en dragen een deel van hun salaris af aan onze opperbaas Maver
Hem belachelijk maken, terwijl jullie er eigenlijk jezelf belachelijk mee maken, want Maver hoeft alleen maar "nanananaa" te doen en erbij te huppelen
Dat huppelen en "nanananaaa" heb ik visueelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:51 schreef DuTank het volgende:
Ik vind het nogal sneu om te lachen om Maver z'n situatie. Hij zal er ook niet vrolijk van worden dat hij niet een fatsoenlijke baan zal krijgen etc etc. Maar uiteindelijk is hij degene die het laatste lacht, want hier zitten een paar hazen in de dagelijkse sleur van een pietluttig kantoorbaantje en dragen een deel van hun salaris af aan onze opperbaas Maver
Hem belachelijk maken, terwijl jullie er eigenlijk jezelf belachelijk mee maken, want Maver hoeft alleen maar "nanananaa" te doen en erbij te huppelen
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Godver wat een achterlijke reactie
Ik heb hem nooit horen klagen dat het te weinig is. Blijkbaar doen al die andere uitkeringstrekkers dan toch echt iets fout. Maar laten we vooral even stilstaan bij het feit dat wij het een keer niet eens zijn, Klaas Toefjesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is niet heel handig om hier te posten hoeveel geld je van je uitkering over de balk smijt. 600 euro aan Fifa, niet de xbox houden, nee, een PS4 én een Xbox one kopen. Las ook iets over 60 blu-ray films, een vakantie naar Spanje. Iedereen moet weten wat hij/zij doet met geld, maar je kunt reacties verwachten als je maar blijft posten waar de Wajong blijft.
Dat was de bedoelingquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat huppelen en "nanananaaa" heb ik visueel
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 16:50:12Premier League #TOTS is currently available until Wednesday. Anyone fancy another #TOTS squad for the weekend? #FUT reageer retweet
Nare situatie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)ansk-stilgelegd.html
huuuuquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:54 schreef Maver24 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 16:50:12Premier League #TOTS is currently available until Wednesday. Anyone fancy another #TOTS squad for the weekend? #FUT reageer retweet
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:54 schreef Maver24 het volgende:
totdat maver een keer gekort word en hij niet helemaal meer rond kan komen, zijn ramen weer eens aan de binnenkant bevroren zijn. en het gas is afgesloten omdat hij net even wat krap bij kas zat en geen spaargeld had.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:51 schreef DuTank het volgende:
Ja, laten wij dit heugelijke feit vierenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit horen klagen dat het te weinig is. Blijkbaar doen al die andere uitkeringstrekkers dan toch echt iets fout. Maar laten we vooral even stilstaan bij het feit dat wij het een keer niet eens zijn, Klaas Toefjes
Bohhhhh, denk een kleinere league zoals die tweede van Engeland of de Beneluxquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:54 schreef Maver24 het volgende:
wordtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
totdat maver een keer gekort word en hij niet helemaal meer rond kan komen, zijn ramen weer eens aan de binnenkant bevroren zijn. en het gas is afgesloten omdat hij net even wat krap bij kas zat en geen spaargeld had.
dan roepen dat de wereld te klein is en zeggen dat je het zo zwaar hebt![]()
geef het dan aan bijstandsmoeders met kinderen ofzo die het wel gewoon hard nodig hebben.
geeft niet daar krijg ik wajong voor die ik toch aan WOW items uitgeefquote:
Ik val precies in de onderste categorie...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou toch zeggen dat dit geen vetpot is
Football League TOTS met TOTS Grabbanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:56 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Bohhhhh, denk een kleinere league zoals die tweede van Engeland of de Benelux
Hij woont samen met zijn vriendin die werkt tochquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt het verkeerd gelezen denk ik. Tis arbeidsongeschiktheid niet arbeidsgeschiktheidquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik val precies in de onderste categorie...
Dan zou ik dus in de bovenste vallenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd gelezen denk ik. Tis arbeidsongeschiktheid niet arbeidsgeschiktheid
Ik zie dat je je Shaw nu ook probeert te verkopen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:57 schreef Tim86 het volgende:
Damn, posts van de afgelopen 5 uur teruglezen was echt heerlijk. Bedankt voor de entertainment. Nu ga ik het nog uitprinten en bewaren voor een rainy day
Nee, daar neem ik geen genoegen mee. Ik wil jouw deskundige mening over wel een Pele of geen Pelequote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:57 schreef Tim86 het volgende:
Damn, posts van de afgelopen 5 uur teruglezen was echt heerlijk. Bedankt voor de entertainment. Nu ga ik het nog uitprinten en bewaren voor een rainy day
Dus er moet bezuinigd worden op zorg etc zodat mensen met een uitkering honderden euros per maand overhouden?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:51 schreef DuTank het volgende:
kuch stalker kuchquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie dat je je Shaw nu ook probeert te verkopen.
heb ze bijna allemaal verkocht nuquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie dat je je Shaw nu ook probeert te verkopen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
*Insert DS2 Gifje maar dan voor het raam van Tim86 en dan dat duimpje omhoog*
TR gemacht gr grquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
*Insert DS2 Gifje maar dan voor het raam van Tim86 en dan dat duimpje omhoog*
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
*Insert foto versie vanquote:
Gewoon sociale huurwoning etcquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit geen troll is stijgt mijn respect voor DS met 1miljoenmiljardquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:01 schreef rolls-reus het volgende:
Ds2 jij kwam toch ook in aanmerking voor zo'n uitkering maar hebt het geweigerd ofzo?
Kans dat die kerel gewoon honderden ekkies in het spel heeft lopen maveren lijkt me veel groter dan dat hij bij dat wereldwijde handjevol mensen zit die de meest zeldzame speler in de geschiedenis van FUT in een pack had.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, daar neem ik geen genoegen mee. Ik wil jouw deskundige mening over wel een Pele of geen Pele
Geen trollquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als dit geen troll is stijgt mijn respect voor DS met 1miljoenmiljard
ditisgeentrollquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als dit geen troll is stijgt mijn respect voor DS met 1miljoenmiljard
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:03 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga mijn verdiende geld investeren in een kapsalon lamsvlees
Jij ook al? Same herequote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:03 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga mijn verdiende geld investeren in een kapsalon lamsvlees
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb zo een date.Etentje bij een heerlijk Italiaans restaurant.
Pics!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
pics. en veel plezierquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Na 2 minuten afgezet. Wat een Aids voor je oren
Dit. Ik heb al twee silverteams waar ik zelden mee speel, geen behoefte aan een derde.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die MCCormak en Bryson zijn best leuke spelers, jammer dat je er geen fuck aan hebt
Die 2 zijn zelfs goudquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Ik heb al twee silverteams waar ik zelden mee speel, geen behoefte aan een derde.
Ja! Is ook al weer een half jaartje geleden (sinds het uit is met mijn vorige vriendin) dat ik weer een ''serieuze'' date heb, dus zal er weer ff in moeten komen.quote:
Omdat ze al 2 IFs hadden en McCormack had een silver en gold IF en Bryson 2 silver IFs.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die 2 zijn zelfs goud2 Schotten uit de Championnenschip
...waar je dus bijna alleen maar silvers omheen kan zetten...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die 2 zijn zelfs goud2 Schotten uit de Championnenschip
Goede termijn. Met een goed uitgerust hart en hoofd heb je meer kans van slagenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja! Is ook al weer een half jaartje geleden (sinds het uit is met mijn vorige vriendin) dat ik weer een ''serieuze'' date heb, dus zal er weer ff in moeten komen.Heb haar ontmoet in de trein trouwens.
En nee ik ga geen pics van haar hier plaatsen.
Ja dat begrijp ik maar er is nauwelijks een fatsoenlijke schot in het spel en al helemaal geen fatsoenlijke Championship speler in dit spel, dus die 2 zijn nooit in een fatsoenlijk gold team te krijgenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat ze al 2 IFs hadden en McCormack had een silver en gold IF en Bryson 2 silver IFs.
Klinkt goed, maar een beetje werk van maken danquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja! Is ook al weer een half jaartje geleden (sinds het uit is met mijn vorige vriendin) dat ik weer een ''serieuze'' date heb, dus zal er weer ff in moeten komen.Heb haar ontmoet in de trein trouwens.
En nee ik ga geen pics van haar hier plaatsen.
Voor silvers is het een prima league maar voor golds niet. Dus dan maar single matches met een silver/gold team.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar er is nauwelijks een fatsoenlijke schot in het spel en al helemaal geen fatsoenlijke Championship speler in dit spel, dus die 2 zijn nooit in een fatsoenlijk gold team te krijgen
Nog even zo doorgaan, dan krijgt Louis straks Hazard zo in de schoot geworpenquote:
quote:
Nee PSG denk ik. Of Spanjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog even zo doorgaan, dan krijgt Louis straks Hazard zo in de schoot geworpen
JUICHEN.jpg
Tja. Mourinho maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Breuk incoming.
Lukaku weg, Hazard weg, Courtois weg. Bruyne is al weg.
Godverdomme man
Noicequote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] ok doei
Mijn beloning is een wallpaper
Ja Hazard was ook niet zo spetterend die wedstrijd. Ja toen het gespeeld was ging hij nog even wat laten zien. En heeft eerste half uur was hij aanwezig, volgens mij kwam er ook een voorzet van Juanfran waardoor Atletico scoorde waar hij gewoon niet op tijd terug was om mee te verdedigen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vond de opmerking van Hazard ook wat ongepast na de wedstrijd. Mourinho komt altijd voor zijn spelers op dus best prima dat hij Hazard op die opmerking aanpakt om de rest van zijn spelers te beschermen.
Dat gaat natuurlijk knetterhard als je bijna klaar bent en 5 landen op een dag compleet hebtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel dubbele maar nog wel 18 packs
Volgens mij niet. Ik heb alleen 1 tegen 1 geruild.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk knetterhard als je bijna klaar bent en 5 landen op een dag compleet hebt![]()
Kun je eigenlijk meer dan 1 tegen 1 , 2 tegen 2 enz ruilen? Dus 20 tegen 1?
Hij wil denk ik liever een type Asamoahquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Breuk incoming.
Lukaku weg, Hazard weg, Courtois weg. Bruyne is al weg.
Godverdomme man
[..]
Nee PSG denk ik. Of Spanje
Nicequote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:40 schreef Tim86 het volgende:
Helemaal gemist, maar er is een nieuwe Buitenbeeld
http://www.flabber.nl/web(...)ste-koningsdag-18666
Deze week was het echt drama. 200k aan packs, beste speler was Balotelli en de rest was echt niet meer dan 100c + discardwaarde. Vorige week wel geluk met Forster (219k), Gignac 2x (2x 39k geloof ik) en Kurzawa (45k ofzo) in rrelatief weinig packs.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand al wat gescoord met TOTS dit jaar? Ben zelf op de helft, heb nu 500k aan packs uitgegeven. Met spelers als Pedro, Mascherano, Soldado en Kroos is het nog niet bepaald winstgevend geweest. Zouden er nog 100k packs komen deze week?
Ik heb een keer gescoord met TOTS Cahill.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand al wat gescoord met TOTS dit jaar? Ben zelf op de helft, heb nu 500k aan packs uitgegeven. Met spelers als Pedro, Mascherano, Soldado en Kroos is het nog niet bepaald winstgevend geweest. Zouden er nog 100k packs komen deze week?
Dat is op zich nog wel aardig. Ik heb nu nog 465k over van de 1 miljoen die ik aan packs ga uitgeven. Vorige keer kreeg ik na 600k een Legend dus daar hoop ik nu ook een beetje op. Maar het ziet er niet goed uit...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze week was het echt drama. 200k aan packs, beste speler was Balotelli en de rest was echt niet meer dan 100c + discardwaarde. Vorige week wel geluk met Forster (219k), Gignac 2x (2x 39k geloof ik) en Kurzawa (45k ofzo) in rrelatief weinig packs.
Was dat nou een vrouw of een man?quote:
Was wel duidelijk een man imoquote:
Dat dacht ik ook tot ik die staart zagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was wel duidelijk een man imo
Wel een mannenliefde man.
moobsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een bietje tieten maar zouden ook vettieten van een vent kunnen zijn
TOTS Baines gescoord in mijn eerste pakjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:43 schreef Tobi-wan het volgende:
zo zeker vetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan zo genieten van dit soort filmpjes hè
En vanaf 2:00 komende lekkere wijven er ook nog bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Vooral mijn tegenstanders hebben er veel last van. Erg irritant want gebeurt echt vaak in de laatste 10 minuten. Ook wel 2x een nederlaag niet gekregen omdat diegene disconnecte in de 88ste minuutquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:08 schreef Tim86 het volgende:
Nog mensen die vandaag gespeeld hebben? Hoe is het met de disconnects en errors?
jaja lagswitch zekerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vooral mijn tegenstanders hebben er veel last van. Erg irritant want gebeurt echt vaak in de laatste 10 minuten. Ook wel 2x een nederlaag niet gekregen omdat diegene disconnecte in de 88ste minuut
Zelf in de afgelopen 3 dagen pas 2 x gedisconnect tegen zeker 15 x de tegenstander
Aguero en Toure, de normale kaarten, zijn gewoon weer terug op hun oude prijsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:21 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Ramsey met 100k gestegen sinds dat ik hem heb gekocht. Lallana met 75k gestegen. wtf man
Nu verkopen, woensdag weer op te halen voor 175k minder tesamenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:21 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Ramsey met 100k gestegen sinds dat ik hem heb gekocht. Lallana met 75k gestegen. wtf man
Dat denk ik dus ook. Ik kijk even aan welke Happy Hour er vanavond komt dan ga ik ze wel even dumpen denk ikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu verkopen, woensdag weer op te halen voor 175k minder tesamen
Die 2 gaan iig nooit duurder worden dan dat ze nu zijn, dus verlies maak je niet als je nu verkoopt. Leuke spelers maar beiden echt niet zo ontzettend veel waard.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ik kijk even aan welke Happy Hour er vanavond komt dan ga ik ze wel even dumpen denk ik
CAM Gewoon hoger dan CDM ja, haha, dat had ik niet gedachtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
In-game Rating "Ramsey 86"
- CDM: 85
- CAM: 88
- ST: 86
![]()
![]()
Allemaal door die verrotte sliding tackle die niet wordt geupgrade
ST hoger dan CDMquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
CAM Gewoon hoger dan CDM ja, haha, dat had ik niet gedacht
Jij hebt toch een One? Wat doe je dan op je 360?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:30 schreef Maver24 het volgende:
schijnt dat Xbox One Xbox live eruit ligt. Ik zit nu op me Xbox360 en ben gewoon op live en fut.
Gast hij moet toch wat met al die Wajong-stacks. 360 is beter maar One staat natuurlijk wel leuk naast de dikke tvquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij hebt toch een One? Wat doe je dan op je 360?
Ik ben nu beneden want vriendin is tv kijken , boven staat de xbox one en beneden de xbox360quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij hebt toch een One? Wat doe je dan op je 360?
Ik zou mijn 360 echt gebruiken om mijn reet af te vegen als ik een One hadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben nu beneden want vriendin is tv kijken , boven staat de xbox one en beneden de xbox360
quote:
Jammer dat je die PS4 verkocht hebt. Anders had je in iedere kamer een console gehad. Die kon dan mooi in de badkamer, als pleestation.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben nu beneden want vriendin is tv kijken , boven staat de xbox one en beneden de xbox360
even lachen allemaalquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat je die PS4 verkocht hebt. Anders had je in iedere kamer een console gehad. Die kon dan mooi in de badkamer, als pleestation.
quote:
ach vreet een drolquote:
quote:
Hier gewoon snelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:54 schreef DutchSL het volgende:
Ligt het nu aan mij of is thuisbezorgd.nl enorm traag geworden, gisteren en vandaag ook al, nauwelijks bereikbaar.
dikzak met je meerdere dagen eten bestellenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:54 schreef DutchSL het volgende:
Ligt het nu aan mij of is thuisbezorgd.nl enorm traag geworden, gisteren en vandaag ook al, nauwelijks bereikbaar.
Ik heb gisteren gewoon letterlijk helemaal niks gegegeten behalve 1 kitkatquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
dikzak met je meerdere dagen eten bestellen
Geen last van de laatste keer dat ik bestelde, maar dat is weken geleden. Probeer Just eat anders? Die hebben tenminste ook nog kortingsacties (GC / Just Eat # 14)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik wil 25k player packsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:05 schreef Maver24 het volgende:
Rare gold 25k packs zijn er, nu gaan de prijzen wel weer wat zakken denk ik
Ik stuur je die dag 25k, daar open je een pack mee en ik krijg de inhoud ok?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil 25k player packs
Zullen zondag wel weer komen
Dan doe ik het wel op mijn trade acc, want volgens mij krijg je maar 5 van die packsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik stuur je die dag 25k, daar open je een pack mee en ik krijg de inhoud ok?
Hmm maar daar is de geluk factor lager of niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel op mijn trade acc, want volgens mij krijg je maar 5 van die packs
Daar open ik nooit packsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hmm maar daar is de geluk factor lager of niet?
Kan toch niet beter dan Requiem for the indifferentquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:10 schreef DutchSL het volgende:
Bohh nieuwe Epica album is uit, even 70 minuten genieten
O jawel hoor, zie The Divine Conspiracyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:22 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Kan toch niet beter dan Requiem for the indifferent
Oftewel, Gekkegerrit zit aan de pastaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Toefjes het volgende:
Gekkegerrit zit nu op zn date, te bedenken hoe hij die pizza moet aansnijden zonder klunzig over te komen
Ik vind die met het lege boek veel leukerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.tubeplus.me/pl(...)e_5/Drawing_a_Blank/
Vanaf 13:30 moet je ff kijken.
Ze hebben appartement en ze geven opdrachten die huurders zou moeten afschrikken. Dat stuk is wel grappig, overenthousiaste huurder.
bakkesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind die met het lege boek veel leuker
Zou ik zeker doen op een eerste datequote:
Ja, en dan lekker van die rode mondhoeken van de sausquote:
Kats van de kaart door de rode wijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, en dan lekker van die rode mondhoeken van de saus
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind uit eten gaan op een eerste date sowieso altijd een drama. Je kunt moeilijk wegkijken van elkaar, stiltes liggen op de loer, heb je een gesprek op gang, dan komt er een vriendelijke ober vragen of je wat wilt drinken, de keuze al gemaakt hebt, of vragen of het wel smaakt. En dan moet je die pizza nog enigszins soepel aansnijdenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het voordeel is wel weer dat je daarna gewoon meteen naar huis kan als het niks is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Ik vind uit eten gaan op een eerste date sowieso altijd een drama. Je kunt moeilijk wegkijken van elkaar, stiltes liggen op de loer, heb je een gesprek op gang, dan komt er een vriendelijke ober vragen of je wat wilt drinken, de keuze al gemaakt hebt, of vragen of het wel smaakt. En dan moet je die pizza nog enigszins soepel aansnijden
Maar zo lullig als je dat al weet op het moment dat je je stukje stokbrood met kruidenboter al smeert. Ik vind toch een wandeling door het bos, of gewoon wat drinken en daarna een bioscoopbezoekje het beste. Klikt het, dan kun je in de bios je slag slaan. Klikt het niet, dan heb je in elk geval nog een leuke film gezien.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het voordeel is wel weer dat je daarna gewoon meteen naar huis kan als het niks is.
Dierentuinquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar zo lullig als je dat al weet op het moment dat je je stukje stokbrood met kruidenboter al smeert. Ik vind toch een wandeling door het bos, of gewoon wat drinken en daarna een bioscoopbezoekje het beste. Klikt het, dan kun je in de bios je slag slaan. Klikt het niet, dan heb je in elk geval nog een leuke film gezien.
En daarna lazerus naast elkaar in bed kruipen. Wel een leuke eerste datequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gewoon lekker een avondje naar Preston Palace.
Gezellig naast de openhaard met een Pasoa Jus
Ja, maar het is altijd nog beter dan ze bij je thuis uitnodigen. Dan ben je verplicht te wachten totdat ze op tyft.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar zo lullig als je dat al weet op het moment dat je je stukje stokbrood met kruidenboter al smeert. Ik vind toch een wandeling door het bos, of gewoon wat drinken en daarna een bioscoopbezoekje het beste. Klikt het, dan kun je in de bios je slag slaan. Klikt het niet, dan heb je in elk geval nog een leuke film gezien.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En daarna lazerus naast elkaar in bed kruipen. Wel een leuke eerste date
Dan kun je altijd zeggen dat je naar bed moet, want werken de dag erna. Of vader jarig. Zoiets. Heb 1 keer bij een meid mij laten bellen door een vriend, die deed zich voor als mijn baas, en dat ik met spoed naar de zaak moest komenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar het is altijd nog beter dan ze bij je thuis uitnodigen. Dan ben je verplicht te wachten totdat ze op tyft.
dat wil ik niet weten :pquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:41 schreef Vadid het volgende:
Is die mogelijkheid om je aantal gekochte packs te zien er nog?
Ik heb een keer afgesproken op het station, en nadat ik de dame op afstand zag ben ik weer omgedraaid.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan kun je altijd zeggen dat je naar bed moet, want werken de dag erna. Of vader jarig. Zoiets. Heb 1 keer bij een meid mij laten bellen door een vriend, die deed zich voor als mijn baas, en dat ik met spoed naar de zaak moest komenDie meid was oprecht eng
Jep via inspect element in de webapp..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:41 schreef Vadid het volgende:
Is die mogelijkheid om je aantal gekochte packs te zien er nog?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb een keer afgesproken op het station, en nadat ik de dame op afstand zag ben ik weer omgedraaid.
Wel 4/5 SMS'jes gehad daarna en vervolgens niks meer van gehoord.quote:
Lijkt sprekend op Trapz ja.quote:
quotefailquote:
Lijkt sprekend op Ozz jaquote:
quote:
Zo was ik nooit. Wilde beleefd zijn altijd. Maar dat doe ik niet meer. Laatst contact met een dame, appen en alles. Stuurde ze een foto van zichzelf. Zo anders dan op de datingsitequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb een keer afgesproken op het station, en nadat ik de dame op afstand zag ben ik weer omgedraaid.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo was ik nooit. Wilde beleefd zijn altijd. Maar dat doe ik niet meer. Laatst contact met een dame, appen en alles. Stuurde ze een foto van zichzelf. Zo anders dan op de datingsiteEen actueel selfie grapte ze nog
Gelijk geblokkeerd in whatsapp
Dat dachten ze ook toen Guidetti weg ging.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hij heeft gewoon gelijk
ohja en Feyenoord zonder Pelle eindigt in het rechterrijtje
Ozz snapt het garpje nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat dachten ze ook toen Guidetti weg ging.
gr gr
quote:
Een vriend van mij heeft ook een keer zo iets gedaanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan kun je altijd zeggen dat je naar bed moet, want werken de dag erna. Of vader jarig. Zoiets. Heb 1 keer bij een meid mij laten bellen door een vriend, die deed zich voor als mijn baas, en dat ik met spoed naar de zaak moest komenDie meid was oprecht eng
Hoi van der Gijp.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hij heeft gewoon gelijk
ohja en Feyenoord zonder Pelle eindigt in het rechterrijtje
Ze bood nog aan om me ziek te meldenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft ook een keer zo iets gedaan
Toen belde vriend B op dat vriend B z'n moeder in het ziekenhuis lag en of hij langs wilde komen als steun. Super slecht verhaal ook nog eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze bood nog aan om me ziek te meldenToen op de terugweg smste ze dat we nog een keer moesten afspreken. Ik stuurde terug dat ik niet het idee had dat onze werelden bij elkaar pasten. Zij stuurde toen terug: Ik vond je toch niet leuk
ah toch homofielen onder de voetbal supporters.quote:
Mangala, als portugal dit dat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:07 schreef The_Yakuza het volgende:
Is er nog een Franse LB die kans maakt op een TOTS?
die zit er nu toch al in ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:19 schreef The_Yakuza het volgende:
Ah, zou idd kunnen!
Dit weekend is die tweede league van Engeland als TOTS
nu zitten die bronze en silvers er in, dacht dat ik in die twitter las dat er dit weekend nog een kwam.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:21 schreef The_Yakuza het volgende:
Ah, dan had ik je vraag verkeerd geïnterpreteerd
Alleen die bronze en silvers of ook de normale tots bpl?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nu zitten die bronze en silvers er in, dacht dat ik in die twitter las dat er dit weekend nog een kwam.
laat maar zijn die bronze en silver. dacht dat er nog eentje bij kwamquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen die bronze en silvers of ook de normale tots bpl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |