SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk dat ik totaal aan fifa dit jaar op de 600 euro zit ofzo verdeeld over al die maanden. Vind dat nog wel meevallen
Dit vooral jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:25 schreef FCsuarez het volgende:
600eu, daar had je 8.5 miljoen voor kunnen kopen gek
en meestal als je ff snel een schatting maakt blijkt het eigenlijk veel meer te zijn lijkt mequote:
Fifa kwam uit eind september, dus al die maanden zijn er 8. Dat maakt dus 75 euri per maand...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk dat ik totaal aan fifa dit jaar op de 600 euro zit ofzo verdeeld over al die maanden. Vind dat nog wel meevallen
dat je het nog steeds niet snapt joh, wtf.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:25 schreef Maver24 het volgende:
ik denk als ik 600 euro fifa coins had gekocht dan had ik ook het beste team kunnen maken maar ik vind het eenmaal leuker om packs te openen en zo soms een TOTS Rooney eruit te vissen
SIGARETTENquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:26 schreef DuTank het volgende:
Ik heb in die periode ook zeker 600 euro uitgegeven aan pakjes. Sigaretten. Met veel minder geld dan het budget van Maver. Ik snap wel dat als hij bijna nergens anders geld aan uitgeeft, dat hij het geld heeft om zoveel aan FIFA besteden. Als hij dat toch leuk vindt.
Hmm ik denk dat ik ook wel meer aan sigaretten heb uitgegeven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:26 schreef DuTank het volgende:
Ik heb in die periode ook zeker 600 euro uitgegeven aan pakjes. Sigaretten. Met veel minder geld dan het budget van Maver. Ik snap wel dat als hij bijna nergens anders geld aan uitgeeft, dat hij het geld heeft om zoveel aan FIFA besteden. Als hij dat toch leuk vindt.
Zoiets, soms wel wat meer dan een andere maand maar ik vind het nog wel meevallen hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fifa kwam uit eind september, dus al die maanden zijn er 8. Dat maakt dus 75 euri per maand...
Zie jequote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik ook wel meer aan sigaretten heb uitgegeven.fuck..
Wat ik me afvraag: vindt je vriendin dat ook?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zoiets, soms wel wat meer dan een andere maand maar ik vind het nog wel meevallen hoor
Jep.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zie jeAls je het allemaal even in een ander perspectief zet, dan valt het allemaal wel mee wat Mavertje doet. Ik gaf daar die 600 euro aan uit, hij aan FIFA. Hij zal het wel volslagen idioot vinden dat ik het aan sigaretten uitgaf
.
Die geeft geld uit aan kleding en ik aan fifa. Allebei leuk. Die vind het niet ergquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: vindt je vriendin dat ook?
Maver loopt hele dagen naakt rondquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die geeft geld uit aan kleding en ik aan fifa. Allebei leuk. Die vind het niet erg
Jij draagt geen kleren?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die geeft geld uit aan kleding en ik aan fifa. Allebei leuk. Die vind het niet erg
Van dat geld heb ik mijn TV, Xbox en FIFA zelf betaaldquote:
Ik koop zelf ook kleding hoor. Volgens mij nog gepost dat ik kleding had gekocht voor de zomer vorige week of 2 weken geledenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maver loopt hele dagen naakt rond![]()
Oke Mister Mimequote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:29 schreef Mr.Meneer het volgende:
[..]
Van dat geld heb ik mijn TV, Xbox en FIFA zelf betaald![]()
Maar dit is van ONZE belastingcenten!!!!einzquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:30 schreef rolls-reus het volgende:
Een dure hobby dan, maar als fifa je enige echte hobby is.. Wat is er dan erg aan 75 euro per maand aan te besteden? Zoals gezegd roken kan duurder zijn. Ik kart zo'n 1 keer per week, kost 25 euro per week dus 100 per maand en zou ik dat daarom ook niet meer mogen doen?beetje triest dit allemaal
Zit nogal een verschil in. Karten kan je niet doen zonder dat geld daaraan te betalen. Fifa en Fut wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:30 schreef rolls-reus het volgende:
Een dure hobby dan, maar als fifa je enige echte hobby is.. Wat is er dan erg aan 75 euro per maand aan te besteden? Zoals gezegd roken kan duurder zijn. Ik kart zo'n 1 keer per week, kost 25 euro per week dus 100 per maand en zou ik dat daarom ook niet meer mogen doen?beetje triest dit allemaal
Laat dit een les voor Maver zijn hahaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
600eu, zeg hoeveelheden van 20euro tegelijk. dat zijn 66000 FIFA-points.
6600 FIFA points = 440 packs.
8.5 miljoen = 1133 packs
je had zoveel meer lol kunnen hebben
nvmquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
600eu, zeg hoeveelheden van 20euro tegelijk. dat zijn 66000 FIFA-points.
6600 FIFA points = 440 packs.
8.5 miljoen = 1133 packs
je had zoveel meer lol kunnen hebben
Ik speel alleen maar fifa en als ik dat het hele jaar speel vind ik wel dat ik daar wat aan uit mag geven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:30 schreef rolls-reus het volgende:
6600 = 440 packs.. staat er toch.quote:
In het begin kan je ook super snel coins maken door packs te openen. de meeste spelers hebben dan nog een grote waarde. Eriksen 20k, Jovetic 25k etcquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Laat dit een les voor Maver zijn haha
Maar in het begin is het niet zo makkelijk om grote hoeveelheden coins te kopen he..
Ik ben het helemaal met je eens en ik snap je. Laat die gasten lekker lullen johquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar fifa en als ik dat het hele jaar speel vind ik wel dat ik daar wat aan uit mag geven.
Die heb ik 2 maanden geleden al verkocht voor 450 euroquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
We vergeten ook zijn PS4 die staat te verstoffen btw
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die heb ik 2 maanden geleden al verkocht voor 450 euro
Met dat argument open ik op de eerste dag dat ik fifa heb ook altijd voor 50 euro aan packsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar fifa en als ik dat het hele jaar speel vind ik wel dat ik daar wat aan uit mag geven.
Oh netjes, dat wist ik niet. Nog winst ook dus?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die heb ik 2 maanden geleden al verkocht voor 450 euro
Ik had de PS4 gekocht omdat ik Driveclub wilde hebben want die moest bij de launch komen. Toen was hij uitgesteld naar April en nu komt hij pas in Oktober, toen ik dat hoorde 2 maanden geleden heb ik me PS4 maar verkocht want verder deed ik er toch niks mee en speel alleen op me Xbox one en Xbox360quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
6600 = 440 packs.. staat er toch.
rekenwondertje
Ja 50 euro winst. Toen des tijds was hij nergens te koop en nogal gewild. Kreeg echt elke 10minuten een mailtje van Martkplaats met een bod enzoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh netjes, dat wist ik niet. Nog winst ook dus?
Je vriendin is gek dat ze je er niet uit gooit, serieus. Ik zou dat namelijk wel doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef Maver24 het volgende:
haha genaaidquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had de PS4 gekocht omdat ik Driveclub wilde hebben want die moest bij de launch komen. Toen was hij uitgesteld naar April en nu komt hij pas in Oktober, toen ik dat hoorde 2 maanden geleden heb ik me PS4 maar verkocht want verder deed ik er toch niks mee en speel alleen op me Xbox one en Xbox360
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |