SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk dat ik totaal aan fifa dit jaar op de 600 euro zit ofzo verdeeld over al die maanden. Vind dat nog wel meevallen
Dit vooral jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:25 schreef FCsuarez het volgende:
600eu, daar had je 8.5 miljoen voor kunnen kopen gek
en meestal als je ff snel een schatting maakt blijkt het eigenlijk veel meer te zijn lijkt mequote:
Fifa kwam uit eind september, dus al die maanden zijn er 8. Dat maakt dus 75 euri per maand...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk dat ik totaal aan fifa dit jaar op de 600 euro zit ofzo verdeeld over al die maanden. Vind dat nog wel meevallen
dat je het nog steeds niet snapt joh, wtf.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:25 schreef Maver24 het volgende:
ik denk als ik 600 euro fifa coins had gekocht dan had ik ook het beste team kunnen maken maar ik vind het eenmaal leuker om packs te openen en zo soms een TOTS Rooney eruit te vissen
SIGARETTENquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:26 schreef DuTank het volgende:
Ik heb in die periode ook zeker 600 euro uitgegeven aan pakjes. Sigaretten. Met veel minder geld dan het budget van Maver. Ik snap wel dat als hij bijna nergens anders geld aan uitgeeft, dat hij het geld heeft om zoveel aan FIFA besteden. Als hij dat toch leuk vindt.
Hmm ik denk dat ik ook wel meer aan sigaretten heb uitgegeven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:26 schreef DuTank het volgende:
Ik heb in die periode ook zeker 600 euro uitgegeven aan pakjes. Sigaretten. Met veel minder geld dan het budget van Maver. Ik snap wel dat als hij bijna nergens anders geld aan uitgeeft, dat hij het geld heeft om zoveel aan FIFA besteden. Als hij dat toch leuk vindt.
Zoiets, soms wel wat meer dan een andere maand maar ik vind het nog wel meevallen hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fifa kwam uit eind september, dus al die maanden zijn er 8. Dat maakt dus 75 euri per maand...
Zie jequote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik ook wel meer aan sigaretten heb uitgegeven.fuck..
Wat ik me afvraag: vindt je vriendin dat ook?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zoiets, soms wel wat meer dan een andere maand maar ik vind het nog wel meevallen hoor
Jep.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zie jeAls je het allemaal even in een ander perspectief zet, dan valt het allemaal wel mee wat Mavertje doet. Ik gaf daar die 600 euro aan uit, hij aan FIFA. Hij zal het wel volslagen idioot vinden dat ik het aan sigaretten uitgaf
.
Die geeft geld uit aan kleding en ik aan fifa. Allebei leuk. Die vind het niet ergquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: vindt je vriendin dat ook?
Maver loopt hele dagen naakt rondquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die geeft geld uit aan kleding en ik aan fifa. Allebei leuk. Die vind het niet erg
Jij draagt geen kleren?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die geeft geld uit aan kleding en ik aan fifa. Allebei leuk. Die vind het niet erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |