Ah ok, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:04 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mobiele site heeft geen ads, is ook te benaderen vanaf een normale pc.
twitter:Anon4justice twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 18:08:43RT@odessablogger: I believe unity group now heading off 2 the pro-separatist Kolokov Fields encampments - a thorough "clearing out"? #Odessa reageer retweet
Dank!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:04 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mobiele site heeft geen ads, is ook te benaderen vanaf een normale pc.
Klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:12 schreef meth1745 het volgende:
twitter:Anon4justice twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 18:08:43RT@odessablogger: I believe unity group now heading off 2 the pro-separatist Kolokov Fields encampments - a thorough "clearing out"? #Odessa reageer retweet
twitter:RolandOliphant twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 18:12:43Churkin: If Kiev doesn't stop this stuff something worse is unavoidable reageer retweet
twitter:howardamos twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 18:15:38Armed and angry people flooding towards site of pro-Russian camp in #odessa. Say they want to 'clear it' reageer retweet
Laat wat ruimte over voor popcornquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:17 schreef Ronzz het volgende:
Nu snel eten, hopelijk mis ik niets bijzonders.
Kan wel eens interessant worden dit.
Terroristenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zijn alle pro-Russen ook echt Russen of zijn het oorspronkelijke Oekraïners?
Etnische Russen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zijn alle pro-Russen ook echt Russen of zijn het oorspronkelijke Oekraïners?
twitter:carol_e_lee twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 18:21:12Merkel & Obama say Russia will be hit w more sanctions after May 25 #Ukraine elections if Moscow doesn't pull back http://t.co/BgFtllmFvz reageer retweet
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
twitter:carol_e_lee twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 18:21:12Merkel & Obama say Russia will be hit w more sanctions after May 25 #Ukraine elections if Moscow doesn't pull back http://t.co/BgFtllmFvz reageer retweet
Nah, zelfde probleem hier.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:31 schreef DeJori het volgende:
Odessa stream is off air? Of ligt het weer aan mij?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Op zich best significant; Duitsland was de voornaamste tegenstander van sancties binnen de EU.twitter:BloombergNews twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 18:32:26BREAKING: Merkel says ready for economic sanctions on Russia if needed. reageer retweet
Denk dat na de wederrechtelijke vrijheidsberoving van Duitsers ze een stuk welwillender is.geworden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:34 schreef DeJori het volgende:
[..]Op zich best significant; Duitsland was de voornaamste tegenstander van sancties binnen de EU.twitter:BloombergNews twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 18:32:26BREAKING: Merkel says ready for economic sanctions on Russia if needed. reageer retweet
voorspelbaarquote:US, EU’s support of Kiev’s tactics blocks peaceful resolution of Ukraine crisis – Russia
The West has cut all paths to a peaceful solution of the Ukrainian crisis by supporting the Kiev authorities and their violent crackdown on protests in the eastern part of the country, Russia’s envoy Vitaly Churkin told the UN Security Council.
Catastrophic consequences are inevitable if Kiev authorities do not stop their “criminal venture”, Churkin stressed at the emergency UNSC meeting summoned by Moscow on Friday.
He pointed out that Kiev has flagrantly violated its obligations that were established under the Geneva agreement on April 17.
DETAILS TO FOLLOW
http://rt.com/news/156468-russia-ukraine-crisis-crackdown/
25 meiquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:25 schreef DeJori het volgende:
Weet iemand wat voor gebouw ze aan het bestormen zijn nu?
twitter:howardamos twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 18:38:33Under siege pro-Russian activists are throwing Molotovs from roof of regional administration: http://t.co/qH6LxaguHg reageer retweet
Hoe kom je erbij dat Duitsland de voornaamste tegenstander binnen de EU is? Een paar dagen terug stond er hier nog een overzichtskaartje waaruit bleek dat er veel meer landen tegen sancties zijn. Duitsland stond juist neutraal tegen sancties.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:34 schreef DeJori het volgende:
[..]Op zich best significant; Duitsland was de voornaamste tegenstander van sancties binnen de EU.twitter:BloombergNews twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 18:32:26BREAKING: Merkel says ready for economic sanctions on Russia if needed. reageer retweet
Denk je echt dat het zo makkelijk zal gaan? Even een paar checkpoints innemen is wel wat anders dan duizenden tot de tanden bewapende milities uit de weg ruimen. Het Oekraïnse leger is geen partij voor deze pro-Russen, tenzij ze er met gestrekt been ingaan en tanks en straaljagers inzetten. Met deze slappen houding waarbij grof geweld geschuwd wordt en niet wordt doorgestoten, bereiken ze helemaal niks.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:55 schreef Nintex het volgende:
Als de Oekraïners dit netjes blijven aanpakken (lees: niet te veel doden, vreedzame protesten toestaan) dan krijgen ze de controle terug over het gebied, worden de autoriteiten weer gerespecteerd en kan er naar een politieke oplossing gezocht worden.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Duitsland de voornaamste tegenstander binnen de EU is? Een paar dagen terug stond er hier nog een overzichtskaartje waaruit bleek dat er veel meer landen tegen sancties zijn. Duitsland stond juist neutraal tegen sancties.
Ik begreep de laatste tijd uit de berichtgeving juist dat Duitsland vanwege zijn economische belangen in Rusland sterk tegengas gaf. Maar dan zal ik me wel vergist hebben.quote:
25 meiquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
twitter:howardamos twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 18:45:42Pro-Maidan side is storming regional administration defended by pro-Russians. Molotovs, fireworks, stones, shooting from air pistols. reageer retweet
Staan al mensen met de Oekraïense vlag uit het raam te zwaaien, dus is zo afgelopen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:49 schreef YazooW het volgende:
twitter:howardamos twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 18:45:42Pro-Maidan side is storming regional administration defended by pro-Russians. Molotovs, fireworks, stones, shooting from air pistols. reageer retweet
Nu is het wachten op een Russisch tegenaarvalquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Staan al mensen met de Oekraïense vlag uit het raam te zwaaien, dus is zo afgelopen waarschijnlijk.
Het beeld hangt maar ik hoor schoten...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nu is het wachten op een Russisch tegenaarval
Lucht pistolen lijkt me? Ik kan het niet goed volgen, onduidelijk beeld.quote:
Mijn beeld doet al helemaal niks meer, zelfde plaatje, geluid loopt wel nog.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Lucht pistolen lijkt me? Ik kan het niet goed volgen, onduidelijk beeld.
Eindelijk!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Staan al mensen met de Oekraïense vlag uit het raam te zwaaien, dus is zo afgelopen waarschijnlijk.
Edit, gebouw staat nu in de hens
Ze zullen op een gegeven moment toch naar buiten moeten komen, anders gaan ze samen met dat gebouw mee de fik in...twitter:howardamos twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 18:58:17Activist tells me the heavily outnumbered pro-Russians inside are shooting and throwing flash grenades. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |