Tenminste, de eerste linie niet. Die lui met rode bandjes zijn een ander verhaal.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:33 schreef Kirov het volgende:
[..]
Volgens mij klopt daar geen zak van. Als dat werkelijk zo was ging de brandweerauto al lang voor uit.
Russisch busje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:36 schreef Kikopuz het volgende:
Wat gebeurt er?...
Edit: Oh ze rammen een busje in elkaar..
Oke je had toch gelijk. Ze rijden erin.. Soort vanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:33 schreef Kirov het volgende:
[..]
Volgens mij klopt daar geen zak van. Als dat werkelijk zo was ging de brandweerauto al lang voor uit.
Volgens mij zit hij vastquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:41 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Oke je had toch gelijk. Ze rijden erin.. Soort van
Is goed voor de weerstandquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:43 schreef BorusBulldog het volgende:
Ook echt zo'n kerel die bloed en het dan gaat spoelen met dat mooie bruine niet stromend water
Welke kant? Zit maar half op te letten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:47 schreef Kikopuz het volgende:
Zie die schurken stiekem molotov cocktails maken
Ik ga een stratenmakers bedrijfje oprichten daarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:47 schreef BorusBulldog het volgende:
Die 12 miljard noodsteun gaat dus naar de straatstenen.
Haren was natuurlijk geen relletje...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:49 schreef BorusBulldog het volgende:
Als ik die beelden zie ben ik altijd wel blij dat ik in dit saaie kikkerlandje geboren ben.
Komt omdat wij een redelijk homogene samenleving hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:49 schreef BorusBulldog het volgende:
Als ik die beelden zie ben ik altijd wel blij dat ik in dit saaie kikkerlandje geboren ben.
Zeg maar rustig 'hadden'.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:50 schreef Kirov het volgende:
[..]
Komt omdat wij een redelijk homogene samenleving hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |