Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Joh, dat zegt helemaal niks. Heb al zoveel lekkere wijven als match gehad, maar het gesprekt bloedde altijd na een dag al doodquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:20 schreef Stink-ui het volgende:
Zo, heb nu een toppetje als match!
ben benieuwd !
Of ze linkt door naar een betaalsitequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Joh, dat zegt helemaal niks. Heb al zoveel lekkere wijven als match gehad, maar het gesprekt bloedde altijd na een dag al dood
Dit. Heb maar 10 meiden die nog een beetje doorkletsen, waarvan er twee er echt interesse hebben, dus dat schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Joh, dat zegt helemaal niks. Heb al zoveel lekkere wijven als match gehad, maar het gesprekt bloedde altijd na een dag al dood
Klopt! maar ik ben heel kieskeurigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Oh kan ik wel, hoor maar inspiratie krijgen van anderen is altijd goedquote:
Nice, lekker daten! lekker genieten!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh kan ik wel, hoor maar inspiratie krijgen van anderen is altijd goed
Moet er wel bij zeggen dat ik wel wat klote dingen heb meegemaakt op het gebied van vrouwen (liegen, bedriegen, vreemdgaan), waardoor je zelfvertrouwen wel wordt aangetast. Maar goed, dat is verleden tijd. Ik kijk gewoon vooruitLaatste tijd wel weer wat dates gehad. Was leuk, maar meer ook niet. Binnenkort de volgende
quote:
Ja. Berichten die ik pas 1,5 dag/2 dagen later ontvangquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:38 schreef Stink-ui het volgende:
Nog steeds af en toe problemen met die chat
wat dat betreft is het echt een kut app.
(Iphone 5s)
jullie ook last van soms?
Ja, hier ook. Maar als ik het programma geforceerd afsluit en daarna weer start, krijg ik alle berichten weer binnen. Want soms krijg ik wel de notificaties, maar niet de berichten. Android hier.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:38 schreef Stink-ui het volgende:
Nog steeds af en toe problemen met die chat
wat dat betreft is het echt een kut app.
(Iphone 5s)
jullie ook last van soms?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
ik had net een date...
Foto 10/10
Echt 7,5/10
Audio 1/10
De tering...na 1 biertje weer naar het station gegaan
Vrouwen die naar kutmuziek luisteren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
ik had net een date...
Foto 10/10
Echt 7,5/10
Audio 1/10
ik had net een date...
Foto 10/10
Echt 7,5/10
Audio 1/10
ik had net een date...
Foto 10/10
Echt 7,5/10
Audio 1/10
Een beller is snellerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
ik had net een date...
Foto 10/10
Echt 7,5/10
Audio 1/10
Hehe, ook dat kom je tegenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
ik had net een date...
Foto 10/10
Echt 7,5/10
Audio 1/10
Whehe klonk ze als deze?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
ik had net een date...
Foto 10/10
Echt 7,5/10
Audio 1/10
Ik denk eerder zoiets.quote:
quote:
Meer als...ik wouuuhhhhhhh dussss eehhhn phierrrrrrrrssingggggg en ik kwaaaammm bij die shooppppppp en zag d'rrrrrr van buitennnnn beeesstt goed uiihhhhttt....en hetttt wassss veeeeetttttt impulsieefffffff...dus ik gingggggg daaahhhrrrrr nahhhrrrr binnneeehhhhhnnnnquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
En om de paar zinnen die ik zei "ohhh MYYYY goooodddddddd...ECHHHHHHTTTTTTTTTT?????"
Daarom zei ik...in de wandeling van het station naar de stad dacht ik al.. neeee, alsjeblieftquote:
Ohhhhh MYY GODD ECHT?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Meer als...ik wouuuhhhhhhh dussss eehhhn phierrrrrrrrssingggggg en ik kwaaaammm bij die shooppppppp en zag d'rrrrrr van buitennnnn beeesstt goed uiihhhhttt....en hetttt wassss veeeeetttttt impulsieefffffff...dus ik gingggggg daaahhhrrrrr nahhhrrrr binnneeehhhhhnnnn
de intro van dit...alleen dan honderd keer erger
Naast ons ging een stelletje weg en ik twijfelde serieus of het door haar kwam![]()
En om de paar zinnen die ik zei "ohhh MYYYY goooodddddddd...ECHHHHHHTTTTTTTTTT?????"
Ja treinkaartje van 20 euro..niet dat me dat geld nou zoveel boeit maar voor 1 biertje is het een vrij duur biertje. Ik heb nog wel netjes betaald dus 25 euro weg voor niksquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ohhhhh MYY GODD ECHT?
Voor jou is het minder maar dit soort verhalen zijn het leukst
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:04 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja treinkaartje van 20 euro..niet dat me dat geld nou zoveel boeit maar voor 1 biertje is het een vrij duur biertje. Ik heb nog wel netjes betaald dus 25 euro weg voor niks
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:33 schreef UnicornFarts het volgende:
"jij moet wel blij zijn met jezelf, want je ziet er echt goed uit!"
DOE.DAT.NOU.EENS.NIET
Kan je niet even speed meeten met haar? Even tussendoor een lekker kopje koffiequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Zo veel zin in de date (en dat is wederzijds) Helaas moet ik nog even geduld hebben, want ze gaat twee weken weg voor haar opleiding. Maar goed, wel iets om naar uit te kijken
Lastig verhaal. Maar mevrouw is Limburgse en woont in het noorden van het land in dezelfde stad als ik (voor haar studie), maar ze is dus nu bij haar ouders thuis in het verre zuidenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan je niet even speed meeten met haar? Even tussendoor een lekker kopje koffie
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Meer als...ik wouuuhhhhhhh dussss eehhhn phierrrrrrrrssingggggg en ik kwaaaammm bij die shooppppppp en zag d'rrrrrr van buitennnnn beeesstt goed uiihhhhttt....en hetttt wassss veeeeetttttt impulsieefffffff...dus ik gingggggg daaahhhrrrrr nahhhrrrr binnneeehhhhhnnnn
de intro van dit...alleen dan honderd keer erger
Naast ons ging een stelletje weg en ik twijfelde serieus of het door haar kwam![]()
Is het weer zo ver? Waar is de originaliteit tegenwoordig toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:33 schreef UnicornFarts het volgende:
"jij moet wel blij zijn met jezelf, want je ziet er echt goed uit!"
DOE.DAT.NOU.EENS.NIET
Ik heb zo mijn heldere momentenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats geeft wijs advies
Alweer aan het Tinderen of nog altijd geen toegang?
Ik ben bang van wel, heb het idee dat ze niet eerlijk durft te zijn, vraag het haar gewoon directquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:21 schreef CasperH01 het volgende:
Had een week geleden een date met een match en na een leuke date kwam ze zelf half met het voorstel voor een 2e, en gaf me ook wat data waarop ze kon.
In de tussentijd gewoon leuk contact gehad om de zoveel dagen waarop zij ook gewoon vragen stelde
Nu wilde ik het wat concreter afspreken maar nu kreeg ik dit terug:
Zij:
''Ehmmmmmmm
Lijkt me leuk maar moet even kijken of ik dat red met alles''
Ik:
''Als een andere dag beter uitkomt moet je het maar zeggen, dan kan ik kijken of ik dan kan :p ''
Zij:
''Is goed!''
Ben ik nu afgewezen of niet?![]()
Ik was van plan af te wachten, als ze het graag wilt komt ze zelf wel met een nieuwe datum, of is dat te naïef?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, heb het idee dat ze niet eerlijk durft te zijn, vraag het haar gewoon direct
Beetje wel denk ikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:08 schreef CasperH01 het volgende:
[..]
Ik was van plan af te wachten, als ze het graag wilt komt ze zelf wel met een nieuwe datum, of is dat te naïef?
Je ziet toch foto's?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:37 schreef schermafbeelding het volgende:
Regelmatig zetten vrouwen hun lengte bij hun profiel. Heb liever dat ze hun gewicht er ook ff bij zetten. Hou niet van dikke vrouwen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |