Als ze fris ruikt weet je ook zeker dat ze geen rare ziektes heeft.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je je hebt voorgesteld ken je elkaar toch?
Ach, dat ziet ze allang aan je rokerstanden.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:14 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Heel slap, maar ik neem het initiatief niet. Als ze blijkt te roken, rook ik vrolijk mee en anders vertel ik op date 2 of later wel dat ik 'soms' rook.
Ik probeer eigenlijk altijd gewoon zo veel mogelijk thuis af te spreken. Koken is de beste ingang. Scheelt alweer een stap naar d'r bed toe. Die strategie werkt tot nu toe best goed voor me.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:09 schreef Poolbal het volgende:
Eten met je date lijkt mij ook niet echt een goeie. Beter gewoon drankje drinken.
Ik heb nog wel een vraag voor de rokers: hoe deal jij met het roken?
Vraag je op een gegeven moment of hij/zij ook rookt? Wat als diegene niet rookt? Vertel je dat jij het wel doet? Rook je op de date?
Ik rook meestal alleen op kantoor dus vertel mijn dates niet dat ik rook, als je dat namelijk zegt gaan mensen er gelijk vanuit dat je een stoomboot bent en dat ben ik niet. Ik heb zelf geen probleem met rokers maar in mijn huis wordt niet gerookt, ze moeten dus altijd naar buiten.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:09 schreef Poolbal het volgende:
Ik heb nog wel een vraag voor de rokers: hoe deal jij met het roken?
Vraag je op een gegeven moment of hij/zij ook rookt? Wat als diegene niet rookt? Vertel je dat jij het wel doet? Rook je op de date?
Dat heb ik al enkele keren gehad maar heb het ook elke keer makkelijk hersteld door simpelweg weer uit te loggen maar dan van zowel Tinder als Facebook en daarna weer terug in te loggen.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:20 schreef Revanches het volgende:
Log ik uit, bijna al mn matches kwijt
Jij met je haat voor rokers.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, dat ziet ze allang aan je rokerstanden.
Doe niet zo zielig joh mafkeesquote:Op woensdag 30 april 2014 06:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
man man man, dat er anno 2014 nog mensen zoals jij zijn. Of loop je nu gewoon te trollen?
Zonder condoom zou ik bij een meisje die ik niet ken echt niet doen. En al helemaal niet als zij ook niets aan anticonceptie doet.
Maargoed, je moet het vooral zelf weten.
Oeeeee!quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:06 schreef Sarasi het volgende:
Leuk! Ze vindt het leuk! We gaan wat drinken!
Is het om te experimenteren of ben je bi? In ieder geval tof voor jequote:Op donderdag 1 mei 2014 22:06 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben bi.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Is het om te experimenteren of ben je bi? In ieder geval tof voor je![]()
Ik weet het wel...in mijn fantasiequote:Op donderdag 1 mei 2014 22:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ben bi.En ze is heel leuk en schattig.
Maar goed geen idee waar dit heen gaat allemaal.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik weet het wel...in mijn fantasie
pics van als jullie gaan scharenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:06 schreef Sarasi het volgende:
Ik kan nog veel van jou lerenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:33 schreef Sarasi het volgende:
[..]Nou ja huidige fb is wel in voor een trio en als zij dat ziet zitten, sla ik dat niet af. Maar dat is niet de insteek.
HEY, dat zijn mijn woorden!quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ben bi.En ze is heel leuk en schattig.
Maar goed geen idee waar dit heen gaat allemaal.
Hoezo kan jij geen dates regelen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik kan nog veel van jou lerenVeel plezier
Lucky bastardquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:33 schreef Sarasi het volgende:
[..]Nou ja huidige fb is wel in voor een trio en als zij dat ziet zitten, sla ik dat niet af. Maar dat is niet de insteek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |