Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Joh, dat zegt helemaal niks. Heb al zoveel lekkere wijven als match gehad, maar het gesprekt bloedde altijd na een dag al doodquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:20 schreef Stink-ui het volgende:
Zo, heb nu een toppetje als match!
ben benieuwd !
Of ze linkt door naar een betaalsitequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Joh, dat zegt helemaal niks. Heb al zoveel lekkere wijven als match gehad, maar het gesprekt bloedde altijd na een dag al dood
Dit. Heb maar 10 meiden die nog een beetje doorkletsen, waarvan er twee er echt interesse hebben, dus dat schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Joh, dat zegt helemaal niks. Heb al zoveel lekkere wijven als match gehad, maar het gesprekt bloedde altijd na een dag al dood
Klopt! maar ik ben heel kieskeurigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Oh kan ik wel, hoor maar inspiratie krijgen van anderen is altijd goedquote:
Nice, lekker daten! lekker genieten!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh kan ik wel, hoor maar inspiratie krijgen van anderen is altijd goed
Moet er wel bij zeggen dat ik wel wat klote dingen heb meegemaakt op het gebied van vrouwen (liegen, bedriegen, vreemdgaan), waardoor je zelfvertrouwen wel wordt aangetast. Maar goed, dat is verleden tijd. Ik kijk gewoon vooruitLaatste tijd wel weer wat dates gehad. Was leuk, maar meer ook niet. Binnenkort de volgende
quote:
Ja. Berichten die ik pas 1,5 dag/2 dagen later ontvangquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:38 schreef Stink-ui het volgende:
Nog steeds af en toe problemen met die chat
wat dat betreft is het echt een kut app.
(Iphone 5s)
jullie ook last van soms?
Ja, hier ook. Maar als ik het programma geforceerd afsluit en daarna weer start, krijg ik alle berichten weer binnen. Want soms krijg ik wel de notificaties, maar niet de berichten. Android hier.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:38 schreef Stink-ui het volgende:
Nog steeds af en toe problemen met die chat
wat dat betreft is het echt een kut app.
(Iphone 5s)
jullie ook last van soms?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
ik had net een date...
Foto 10/10
Echt 7,5/10
Audio 1/10
De tering...na 1 biertje weer naar het station gegaan
Vrouwen die naar kutmuziek luisteren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
ik had net een date...
Foto 10/10
Echt 7,5/10
Audio 1/10
ik had net een date...
Foto 10/10
Echt 7,5/10
Audio 1/10
ik had net een date...
Foto 10/10
Echt 7,5/10
Audio 1/10
Een beller is snellerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
ik had net een date...
Foto 10/10
Echt 7,5/10
Audio 1/10
Hehe, ook dat kom je tegenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
ik had net een date...
Foto 10/10
Echt 7,5/10
Audio 1/10
Whehe klonk ze als deze?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
ik had net een date...
Foto 10/10
Echt 7,5/10
Audio 1/10
Ik denk eerder zoiets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |