Even in een spoilerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben het eens met wat Suiker zegt. Ik geloof ook niet dat je een kindje met honger stil kunt krijgen met een speen. Ik geef T wel eens een speen als ik nog bezig ben met de fles van S, maar dan wordt de speen binnen no-time weer naar buiten gewerkt en zet hij het op een gillen.
Dot, balen dat de infacol niet werkt.Hoe gaat het met je?
Ik heb vandaag twee hongerige mannetjes. Maf is dat, dan wil eerst S een uur na zijn fles alweer een voeding en dan ben ik net klaar met S en dan hoor ik dat T boven begint te mopperen omdat hij honger heeft. Ik vind dat zo bijzonder, alsof ze het van elkaar voelen ofzo.![]()
![]()
Oh en kennen jullie dat, dat je de deur van de babykamer open doet en tegen zo'n poepwalm aanloopt? Ik had 'm net keer twee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de poepwalm had ik idd vanochtendHij zat zo onder dat ik het badje er maar even bij heb gepakt
[ Bericht 5% gewijzigd door Dot. op 02-05-2014 15:29:41 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nog niet, hij slaapt heel slecht vanwege krampjes en spugen, dus wegleggen lukt meestal maar een half uur en dan wordt hij wakker van een van de twee. Dus dan is het troosten en weer wegleggen en tussendoor raus ik idd even het huis door of neem ik een douche, maar altijd wel gehaast, omdat ik weet dat hij snel wakker wordt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:33 schreef Burdie het volgende:
Dot, heb je al een beetje een ritme er in zitten met stipje? Bij mij maakte het echt een wereld van verschil toen S echt een middagdutje ging doen op zijn eigen kamertje. Elke middag heb ik nu 1,5 á 2,5 uur tijd voor mezelf daardoor en ik heb dat ook echt nodig. Meestal ga ik dan rustig wat werken, opruimen, de was doen of gewoon even met onze honden spelen. En als het echt nodig is, kan ik in die tijd ook een middagdutje oen.
De tijd gaat zo snel, ik weet niet meer precies wanneer we daarmee zijn begonnen, maar ik vond dat echt schelen.
Overigens slaapt mini nu meestal van 23 tot 10 (met natuurlijk voedingen er tussen), dat wil ik wat naar voren gaan trekken zodat hij van 21 tot 8 slaapt. Dan wordt alleen de vroege voeding weer een nacht voeding.... Hoe doen anderen hier dat?
Mijn ervaring is dat dat niet werkt. Ik heb ook gewoon Nora gevolgd en het komt allemaal vanzelf. Ik kon haar niet neerleggen de eerste maanden, ze deed alleen maar hazeslaapjes en we hadden totaaaaal geen ritme. Elke dag was anders. Maar toen ze 5 maanden oud was bedacht ik me ineens dat er geheel ongemerkt een beetje een ritme in was gekomen, helemaal vanzelf.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:34 schreef Franny_G het volgende:
Heel bizar, die ARBO artsen inderdaad.
Burdie, dat ritme bij jullie is wel heel mooi. Zover ben ik (nog) niet met I. Sowieso omdat ze best veel last van krampjes heeft (gehad) die roet in het eten gooiden. Vandaag heeft ze bijvoorbeeld ook veel last ineens weer waardoor ik veel met haar heb moeten lopen in de 'krampjeshouding'. Daarnaast is haar slaapgedrag overdag zo sterk wisselend. Dagen waarop ze nauwelijks slaapt en vandaag dan bijvoorbeeld uiteindelijk wel in de draagdoek, van half vier tot kwart over vijf. Ik probeer ook wel haar op bed te leggen etc. maar dat werkt soms wel, soms niet. Ze is per dag ook anders, vind ik. Van de week een dag gehad waarin ze veel bezig was met rollen, heel energiek en vrolijk maar dan lijkt ze daarna een terugslagje te hebben, huilerig etc. en veel willen drinken.
Ik vind het best lastig in hoeverre ik me aanpas aan mijn kind en in hoeverre ik haar echt iets moet leren en in een bepaalde ritme moet 'dwingen'.
Begrijp ik heel goed. Het is echt allemaal heel normaal hoor, volgens mij. Ik heb momenten van totale gelukzaligheid maar ook momenten dat ik het even gehad heb, pauze wil e.d. Een momentje voor jezelf hebben is ontzettend fijn. Dat gaat hopelijk ook steeds beter lukken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:18 schreef Dot. het volgende:
Het komt ook wel goed, herkennen wat me precies dwars zit scheelt al veel bij me
+1quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:39 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat niet werkt. Ik heb ook gewoon Nora gevolgd en het komt allemaal vanzelf. Ik kon haar niet neerleggen de eerste maanden, ze deed alleen maar hazeslaapjes en we hadden totaaaaal geen ritme. Elke dag was anders. Maar toen ze 5 maanden oud was bedacht ik me ineens dat er geheel ongemerkt een beetje een ritme in was gekomen, helemaal vanzelf.
Maargoed, mijn ervaring bestaat uit 1 kind van 9 maanden
+1! Taai, maar waarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:39 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat niet werkt. Ik heb ook gewoon Nora gevolgd en het komt allemaal vanzelf. Ik kon haar niet neerleggen de eerste maanden, ze deed alleen maar hazeslaapjes en we hadden totaaaaal geen ritme. Elke dag was anders. Maar toen ze 5 maanden oud was bedacht ik me ineens dat er geheel ongemerkt een beetje een ritme in was gekomen, helemaal vanzelf.
Maargoed, mijn ervaring bestaat uit 1 kind van 9 maanden
Dat zou bij mijnes geen hol uitmakenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:51 schreef Burdie het volgende:
Ik vond (en vind) ritme enorm belangrijk, dus we hebben veel moeite gedaan om dat er in te krijgen. Wat mij daarbij helpt is dingen benoemen. Dus de ochtend voeding noem ik ontbijt en de voeding van rond het middaguur heet lunch. En na de lunch leg ik hem in bed voor een middagslaapje. Soms is hij dan klaarwakker, maar ook dan gaat hij na een tijdje gewoon slapen. Ritme werkt wat dat betreft twee kanten op, voor hem is het zo ook duidelijk.
+1quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:51 schreef Burdie het volgende:
Ik vond (en vind) ritme enorm belangrijk, dus we hebben veel moeite gedaan om dat er in te krijgen. Wat mij daarbij helpt is dingen benoemen. Dus de ochtend voeding noem ik ontbijt en de voeding van rond het middaguur heet lunch. En na de lunch leg ik hem in bed voor een middagslaapje. Soms is hij dan klaarwakker, maar ook dan gaat hij na een tijdje gewoon slapen. Ritme werkt wat dat betreft twee kanten op, voor hem is het zo ook duidelijk.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:44 schreef Spirit82 het volgende:
Wat fijn Klaproos! Lijkt me toch naar, maar wel goed dus dat jullie hier toch voor hebben gekozen!
Verder ben ik niet bijgelegen wantIsa
is jarig
We hebben een superdag gehad! De appeltaart was geslaagd, de kado's vielen in de smaak, de slingers en ballonnen waren heel interessant en Artis was de bom, ze vond het geweldig! Vooral alles dat vogel was en de zeehonden. Aan het einde kon ze haar ogen gewoon niet meer openhouden
Ik zal later nog 1 jaar fotospam maken, maar nu ga ik eerst mijn jarige jobje naar bed brengen
want morgen vieren we het voor vrienden en familie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Nee domme doos!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:07 schreef Kimpossible het volgende:
Klap wat goed! Stoere j! Heb je nog een beforepic?![]()
Rfrik hoop dat het blijvend heeft geholpen!
Ik moest drie keer lezen om te zien of je KP nou echt voor domme doos uitscholdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:09 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Nee domme doos!
Hij lag te drinken na het klieven en toen dacht ik uuuh Oja!te laaat
Wel een beforepic van het moment voordat hij werd gekliefd.. (zonder dat je iets ziet, je ziet alleen maar klein stukje J en verder armen en handen die hem vasthouden)
Haha ik dacht nog toen ik het poste, klinkt dat niet zo aardig?! Ik bedoelde uiteraard mezelfquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moest drie keer lezen om te zien of je KP nou echt voor domme doos uitschold
Wel? of echt niet? sorry andersquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:27 schreef Kimpossible het volgende:
ik voelde me gelukkig niet aangesproken
Stuk beter na een dutje en een badje, dank jequote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:25 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Haha ik dacht nog toen ik het poste, klinkt dat niet zo aardig?! Ik bedoelde uiteraard mezelf![]()
Sylver hoe voel je je nu
Fijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:23 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Stuk beter na een dutje en een badje, dank je
En jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef ProjSkippy het volgende:
Klap, ik ben heel benieuwd hoe veel het straks helpt! Fijn dat het achter de rug is. Je lieve J. (Ik ben zó verliefd op die naam hè!)
--
RFR. Ik hoop dat het een blijvend effect heeft, ik krijg echt kriebels van zijn instelling.
--Ik kreeg gewoon een brok in me keel en waterige ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., Wat lief
!!
Oh wat fijn skip! Wat een opluchting dat het gesprek zo is verlopen en vind het knap dat je direct alles op tafel hebt gegooid! Dat moet best moeilijk geweest zijn (tenminste ik zou tot het moment aan twijfelen of ik het nou zou moeten zeggen of niet). Dusik vind je lekker bezig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
Gelukkig! Hopelijk morgen weer helemaal de oudequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Fijn, Nog een beetje gaar! Maar mijn gewrichten en spieren doen weer normaal dus voel me alleen nog maar zo'n vaatdoek
haha. Dus we gaan de goede kant op
Lekker dot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
+1. Al kan ik dat laatste nog niet zo goed. Maar echt eerlijk is het niet om te verwachten dat hij uit zichzelf die dingetjes gaat doen en dan sippig te worden als het niet gebeurt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:39 schreef Franny_G het volgende:
Ah, Paxlie.
Ik herken het ook wel een beetje. Mijn vriend klaagt niet zozeer maar heeft gewoon niet in de gaten dat het voor mij, mede door de borstvoeding, echt wel zwaar is af en toe en dat ik dan zijn hulp wel wat meer kan gebruiken. Maar het helpt enorm als ik het duidelijk uitspreek en om zijn hulp vraag want dan pakt hij het meteen op. Dus praten hierover is echt superbelangrijk. Uit blijven gaan van de goede bedoelingen van de ander en goede afspraken maken, jezelf niet teveel gaan wegcijferen en hem in stilte verwijten maken.
Het werkt bij iedereen anders ook natuurlijk.
Die glowt maar eventjes. Niet de hele nacht door, mocht je dat denken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:10 schreef Dot. het volgende:
Oh, die smiley was per ongeluk![]()
Maar dat gaan we maar niet doen hè :p het is s nachts altijd even zoeken waar dat ding is en dan waar zijn mond op dat moment is. Ik vond die glow in the dark speen wel een goede, dus die wil ik nog wel halen
Kloptquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:13 schreef Moppert het volgende:
Hij glowt wel langer als je hem een poos onder de lamp legt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon een brok in me keel en waterige ogen, Wat lief
!!
Oh wat fijn skip! Wat een opluchting dat het gesprek zo is verlopen en vind het knap dat je direct alles op tafel hebt gegooid! Dat moet best moeilijk geweest zijn (tenminste ik zou tot het moment aan twijfelen of ik het nou zou moeten zeggen of niet). Dusik vind je lekker bezig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En thanks all! Zo fijn, dit forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over spenen: hier opzich geen speen, alleen als het echt nodig is. Het enige waar ze graag op sabbelt is mijn vinger.
Nu maar snel slapen. M is de nacht net zo begonnen als gisteren (toen kwam ze ook een keer extra rond 23 uur), dus ik hoop niet dat dat een voorbode is voor de rest van de nacht.
Trusten voor jullie!![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:08 schreef ProjSkippy het volgende:
Zo, deze nacht is tot nu toe weer wat beter. *afklopt*
Hoe gaat het eigenlijk met al onze zieken? Iedereen een beetje de dag door gekomen? Limone bijvoorbeeld? (Die moet je 'taggen' hè, anders leest ze je post niet.)
Ik pulk ze eruit met m'n nagelquote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Jeetje, wat knijp ik in mijn handen met Rijstelief als ik jullie verhalen zo lees!
Hij is heel hulpzaam in alles en niets is m snel te veel! Sterkte daar
Ik zie een paar kindjes en mama's die wel een knuffel kunnen gebruiken
Hier gaat alles prima, maar heb toch ff vraagje, misschien wat onsmakelijk, maar toch: mijn meissie heeft 2 enorme groene jongens in haar neus zitten, en als ik haar voed zie je ze ook duidelijk. Gister kwam de eerste er na 4 dagen eindelijk uit, waarna zich al een nieuwe vormde. (Hij was echt enorm)!
De neuspeer werkt ook niet altijd en ze zitten te ver om ze eruit te wippen, want laten zitten is geen gezicht en soms heeft er ook een beetje last van. Met niezen komen ze wel iets mee, maar dan schieten ze weer terug. Wie heeft de truc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
Er is toch ook zo'n superneuspeer die beter werkt dan zo'n gewoon bolletje? Ik ga eens even zoekenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Jeetje, wat knijp ik in mijn handen met Rijstelief als ik jullie verhalen zo lees!
Hier gaat alles prima, maar heb toch ff vraagje, misschien wat onsmakelijk, maar toch: mijn meissie heeft 2 enorme groene jongens in haar neus zitten, en als ik haar voed zie je ze ook duidelijk. Gister kwam de eerste er na 4 dagen eindelijk uit, waarna zich al een nieuwe vormde. (Hij was echt enorm)!
De neuspeer werkt ook niet altijd en ze zitten te ver om ze eruit te wippen, want laten zitten is geen gezicht en soms heeft er ook een beetje last van. Met niezen komen ze wel iets mee, maar dan schieten ze weer terug. Wie heeft de truc?
Oh! Mijn kraam pakt een pluk watten, maakt die nat en draait er een staafje van. Dat draait ze dan in en uit het neusje, en dan blijven snotjes enzo eraan plakken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh! Mijn kraam pakt een pluk watten, maakt die nat en draait er een staafje van. Dat draait ze dan in en uit het neusje, en dan blijven snotjes enzo eraan plakken.
Ik ben een half uur geleden begonnen met dit te typen, maar vervolgens ging de deurbel en stond de vk voor de deur. Dus misschien ben ik inmiddels een spuit 11 geworden![]()
Het is vooral dat je jezelf er zo mee hebt! Ik werk er ook al lang aan, en begin het nu een beetje onder de knie te krijgen. Grappig is dat ik, toen ik tien jaar geleden voor de klas ben gaan staan, het vooral voor de klas heb geleerd. Leerlingen snappen vaak helemaal niet wat je van ze verwacht, dat moet je heel duidelijk uitleggen en ook meer dan 2x. Daardoor heb ik echt geleerd duidelijk te communiceren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:50 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
+1. Al kan ik dat laatste nog niet zo goed. Maar echt eerlijk is het niet om te verwachten dat hij uit zichzelf die dingetjes gaat doen en dan sippig te worden als het niet gebeurt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:18 schreef Cwen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ja, goed! Wil me al dagen komen introduceren hier, maar er komt iedere keer vanalles tussen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging douchen geloof ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagje, hebben jullie een bumbo zitje en vanaf wanneer gebruik je die en hoe lang?
M zit nu (op een kleed oid) maximaal een minuut of 2 en is zijn buikspieren steeds meer aan het trainen om zelf tot zit te komen.
Mag hij er in? Een minuutje of wat. Heeft het juist voordelen of nadelen?
[ Bericht 0% gewijzigd door RunForrestRun op 03-05-2014 20:11:32 ]Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
Ik ga er vanuit dat het een haar is die om haar teentje gewikkeld zit. Ik probeer dus met de punt van een vijl daaronder te komen om die haar los te maken, maar als ik daar wat druk begint het te bloeden. Een hoe ik ook voel (voor zover ik dat durf), ik kan niet echt een haar of iets anders voelen zitten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:21 schreef Sylver_ het volgende:
Ik kan me er ook geen voorstelling van maken, RFR. ik snap opzich de deuk denk ik, maar kan me niet helemaal voorstellen hoe het kan bloeden bij wroeten en waar je onder probeert te komen ... Foto zou handig zijn
Ja, dat is zo raar.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:41 schreef Sylver_ het volgende:
Oh, er was inmiddels een foto!
Hmmm, als er eerst iets heeft gezeten maar nu niet meer dan zou het wel een keer weggetrokken moeten zijn lijkt me? Ziet het er net zo uit nog?
Ah goed zo! Beter dat ze even kijkenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:54 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Ja, dat is zo raar.
Heb hap gebeld en we moeten er over ongeveer een uurtje zijn. Vanwege haar leeftijd willen ze ons toch even zien.
Zoiets had ik ook gelezen. Nahja, ik had gelezen dat je 'm er niet af moest halen als de vinger/teen al helemaal paars verkleurd was, want dan zouden de gifstoffen die zich in het verkleurde ledemaat hebben opgestapeld ineens in de bloedbaan komen ... Ofzo ..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:59 schreef ferrari_rood het volgende:
rfr goed dat je gebeld hebt. Het ziet eruit alsof er een haar om heen zit/ omheen gezeten heeft. Mijn oudste heeft dat als baby om haar vinger gehad en ik heb dat er zelf afgehaald. Later las ik dat je dat beter niet kunt doen i.v.m afsterven oid.
Succes.
Naar de dokter gaan, lijkt me.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar wat moet je dan doenMaar paars laten worden?
Kan me voorstellenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:25 schreef RunForrestRun het volgende:
Het is nog niet paars gelukkig maar ik ben blij dat we zo die kant even op mogen.
Nou idd zeg!quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:45 schreef Moppert het volgende:
Ik had mijn dag niet echtVerder was het wel leuk.
Mensen voelde mij wel bekeken zo met 3 kinderen en een baby in de doek.
Je merkt toch dat veel mensen 3 kinderen echt als heull veel ervaren
Ik ben wel benieuwd, hoe ervaar je dat, qua drukte? Kom je wel 'genoeg' aan de oudste twee toe?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:45 schreef Moppert het volgende:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:45 schreef Moppert het volgende:
Wat! *kijkt voor de zekerheid*quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:10 schreef Shandaly het volgende:
R(Heeft ze daar nou een (aanzet tot een) 6e teentje? Of is het gewoon de hoek van de foto?)
Verrek, op die foto zie ik het nu ookquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:56 schreef Moppert het volgende:
Ja maar het lijkt alsof er een 6e stompje zit.
*inbreekt* Dat is echt onzin. Ik heb het een poos geleden aan mijn schoonzusje gevraagd, die is arts. Die heeft het voor me uitgezocht, en echt, haal het eraf als er iets om de vingers/tenen van je kindje zit. Het ging toen rond op facebook volgens mij? *quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:02 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook gelezen. Nahja, ik had gelezen dat je 'm er niet af moest halen als de vinger/teen al helemaal paars verkleurd was, want dan zouden de gifstoffen die zich in het verkleurde ledemaat hebben opgestapeld ineens in de bloedbaan komen ... Ofzo ..
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:00 schreef RunForrestRun het volgende:
Verrek, op die foto zie ik het nu ook![]()
Maar in het echie niet, gewoon vijf tenen.
Het gaat al langer rond hoor. Zon 15 jaar geleden hoorde ik het al van m'n peettante zij had een kennis wiens zoon of dochter in het ziekenhuis geraakt is door bloedvergiftiging na zoiets.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:04 schreef Morretje het volgende:
[..]
*inbreekt* Dat is echt onzin. Ik heb het een poos geleden aan mijn schoonzusje gevraagd, die is arts. Die heeft het voor me uitgezocht, en echt, haal het eraf als er iets om de vingers/tenen van je kindje zit. Het ging toen rond op facebook volgens mij? *
ik kan wel even een foto sturen via de email! Ga ik even doenquote:Op zondag 4 mei 2014 08:09 schreef Dot. het volgende:
Hier ook elk uur gezien volgens mij en nu pluk ik meneer net toch weer uit een nat spuugbedjeKlaproos, hoe leg je J zo schuin mogelijk weg? We hebben z'n bed al schuin staan maar schijnbaar niet schuin genoeg.
Beterschap Ellie en sterkte vandaag Bar en Sylver
Wat een vreemd iets zeg. Hopelijk heeft ze er zelf geen last van.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:41 schreef RunForrestRun het volgende:
Teentje ziet er nog precies zo uit als gisteren, ik vind het maar raar. Denk dat het morgen een belletje naar de eigen ha wordt.
quote:Op zondag 4 mei 2014 16:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi!
Tom & ik komen ons hier ook aanmeldenMijn zoon (
) is vandaag een week oud, en hij doet het fantastisch.
Zondag de 27ste is hij geboren middels een keizersnede. Die stond eigenlijk gepland voor woensdag de 30ste, maar Tommetje heeft besloten dat het eerder tijd was![]()
Foto's van de kleine man in de spoilerWaar ken ik dat vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat issie mooi zeg
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ja, goed!quote:
Wat fijn om te horen:)quote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jaaaaa, ik vind m ook een lekker ding met z'n bolle tevreden kop
[..]
Ja, goed!
Wond geneest mooi (zegt men, ik kan t zelf niet goed zien want mijn buikflap hangt eroverheen), ik kan iedere dag meer (kan me ook weer bezig houden met S, dat vond ik wel naar; dat ik haar niet eens lekker op schoot kon pakken ofzo), iedere dag minder pijn/last, heb niks te klagen!
alleen die buik he?!Ik lijk nog steeds een half jaar zwanger, buik staat mooi bol, haha. Misschien hebben ze er per ongeluk een laten zitten
![]()
![]()
Gelukkig weet ik dat t wegtrekt, bij Saar had ik dat ook namelijk
En Tom doet het gruwelijk goed tot nu toe. Ik wacht op de ommezwaai, haha. Maar hij is heel tevreden, huilt bijna niks (maar dat kan nog makkelijk komen, hij is tenslotte pas een week), en ook snachts gaat t lekkerAfgelopen nacht kreeg hij tussen 1.00u en 1.30u een flesje, en daarna pas weer om 7.00u. Benieuwd wat hij komende nacht gaat doen
En Saar is zoooo leuk en lief met hem. Ze lijkt al helemaal gewend. Het is steeds "baby!" en dan wil ze hem aaien of een kusje geven oid. En verder doet ze gewoon wat ze altijd heeft gedaan.
So far so good dus
quote:Op zondag 4 mei 2014 16:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi!
Zondag de 27ste is hij geboren middels een keizersnede. Die stond eigenlijk gepland voor woensdag de 30ste, maar Tommetje heeft besloten dat het eerder tijd was![]()
Foto's van de kleine man in de spoilerWat n knapperd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De foto van Tom kreeg allemaal kusjes van Sbaby!
Ik wil eigenlijk proberen twee of drie voedingen over te houden als mijn productie het daarmee eens is.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:42 schreef GotC het volgende:
Dot, ik heb nauwelijks afgebouwd na een maand bv. Alleen druk eraf gekolfd, meer niet. Eigenlijk gelijk over op fv. Enige was dat T. een week niet poepte erdoor10cc extra water hielp.
Ik wil eigenlijk proberen twee of drie voedingen over te houden als mijn productie het daarmee eens is.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:42 schreef GotC het volgende:
Dot, ik heb nauwelijks afgebouwd na een maand bv. Alleen druk eraf gekolfd, meer niet. Eigenlijk gelijk over op fv. Enige was dat T. een week niet poepte erdoor10cc extra water hielp.
Dat kan best wel even duren maar nog een keer checken kan geen kwaad.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:41 schreef RunForrestRun het volgende:
Wat een boel zieke kindjes en mama's! Sneu hoor, hopelijk is iedereen snel hersteld.
Hillie wat een lief meisje!
Teentje ziet er nog precies zo uit als gisteren, ik vind het maar raar. Denk dat het morgen een belletje naar de eigen ha wordt.
Ja, wordt dat minder? En ik laat onze kleine dan nog eens gewoon alleen achter bij z'n vaderquote:Op zondag 4 mei 2014 21:53 schreef RunForrestRun het volgende:
Coco wat een zoete foto's!
En een blije J, Klap, wat lief!
N d'r teentje is niet veranderd dus morgen even de ha bellen. En ze gaat morgen wennen bij de gastouder, maar volgens mij is het meer zodat ik kan wennen. Toch heb ik al wel weer wat zin om aan het werk te gaan. De paniek van een weekje geleden (Oh God wie kan er nu ooit zo goed voor mijn muppie zorgen?!
) is er gelukkig wel af.
Heb net het schriftje bijgewerkt dat we voor N hebben aangelegd voor de oppassen, met daarin praktische zaken als voeding, slapen etc. Maar ook wat voor soort kind N is. Steeds denk ik dat ik klaar ben en dan verzin ik weer iets nieuws wat er Echt Echt nog in moet. Alsof de gastouder of mijn moeder niet zelf kan bedenken dat er een reservesetje kleren in de luiertas zit.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mabawa. op 05-05-2014 01:05:22 ]
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:40 schreef Mabawa. het volgende:
Mooie mijlpaal flobo!
Rfr spannend! Succes morgen.
Oh Mabawa, zo herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hier zooo vaak gevraagd of iemand mij DE tip kon geven om Isa door te laten slapen. Allereerst: uiteindelijk komt het goed! Dat duurde bij ons wel even en nog steeds heeft ze periodes dat ze heel slecht slaapt (verkouden, doorkomende tanden), maar de helft van de keren slaapt ze nu door (hooguit 1 a 2x voor eruit). De verbetering begon bij ongeveer 9 a 10 maanden. Maar die vermoeidheid is echt killing... en ik herken alles wat je schrijft, dus voel je er niet schuldig over, het is echt die vermoeidheid. Ik zit nu dus ook ziek thuis omdat ik het allemaal niet meer trok
Kan je kereltje misschien een nachtje bij iemand anders logeren zodat je een flinke nacht kan maken? Het is een druppel op een gloeiende plaat, maar toch fijn.
Wij hebben echt alles geprobeerd, maar het ging pas beter toen we haar een hoofdkussen gaven, apart te slapen legden (dus niet bij ons op de kamer omdat we elkaar wakker hielden) en ze medicatie tegen reflux kreeg. En ze dus wat ouder werd. Bij verkoudheden geef ik nu ook meteen echte neusdruppels, anders is ze ieder uur wakker. Bij kiesjes doorkomen krijgt ze meteen pcm. In onze woonkamer, waar ze nu ligt, is het snachts ook koeler en dat lijkt ze fijn te vinden met een dikker pyjamaatje.
Ik weet niet of je iets kunt met bovenstaande, of dat je misschien al vanalles hebt geprobeerd. Laten huilen hebben wij ook niet gedaan. Geen idee of dat goed of juist slecht was, maar het druisde zooo tegen mijn gevoelens in. Wel geprobeerd hoor, en uiteindelijk huilde ze zichzelf zo moe dat ze wel in slaap viel (in mijn armen, want langer dan een paar minuten laten huilen hield ik echt niet vol). Ook sliep ze in de slechte periodes (en nog steeds bij extreme nachten) bij ons in bed zodat we er in elk geval niet steeds uit hoefden.
Meid, het is killing en daar hoef je je niet voor te schamen. Denk aan jezelf. Neem ook tijd voor jezelf.Sarcasme. Herken het.
quote:Op maandag 5 mei 2014 09:17 schreef Spirit82 het volgende:
En nog een bonustrack, maar weet niet of het lukt om filmpjes te uploadenIn principe wel, maar de video staat privé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet ie het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Volgens mij kun je t zo instellen dat alleen klikken op de link je naar de video brengt. Dus mensen kunnen m dan niet zomaar vinden op YouTube.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ja kloptMoet ie public om hem te kunnen showen?
Ok, ik heb hem nu op "verborgen" staan idd. Doet ie het zo wel?quote:Op maandag 5 mei 2014 09:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij kun je t zo instellen dat alleen klikken op de link je naar de video brengt. Dus mensen kunnen m dan niet zomaar vinden op YouTube.
Yay!!!quote:Op maandag 5 mei 2014 09:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hij doet t! Wat een tof filmpjeDat omvallen ook, hihi
Is dat ook haar verjaardagscadeautje geweest?
Oh oh! Ik heb nog een bijna vol pak zwemluiers die je zo mag hebben. Neem ik mee naar de meetquote:Op maandag 5 mei 2014 10:42 schreef klaprooss het volgende:
Mabawa!
Spirit wat een leuke fotos!
Even een vraagje, we gaan volgende week een midweek weg en ben aan het kijken wat we J aan doen als we gaan zwemmen. Is zo'n zwemluier nou handig bij een borstvoedingsdunnepoep baby?
Of is er een ander handig broekje wat je kan gebruiken?
Wat liefquote:Op maandag 5 mei 2014 10:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh oh! Ik heb nog een bijna vol pak zwemluiers die je zo mag hebben. Neem ik mee naar de meet
Mabawa.. lieverdIk sluit me aan bij Spirit en Loj, maar even een flinke digi knuf voor je.
XM, Noor is lekker bezig zeg!
T. gaat ineens bíjna kruipen. Scheelt niks
Via FBquote:Op maandag 5 mei 2014 10:50 schreef Dot. het volgende:
Waar kan ik meer info vinden idee de meet? Lijkt me erg leuk om jullie eens te zien![]()
Schijnbaar kun je ook wasbare luiers gebruiken als zwemluier klap! Ik zag er wat staan in V&A. Je superoplossing werkte hier trouwens niet echt, meneer wriemelde zo dat ie binnen no time in het kussen lag ipv erop, ondanks z'n extra handdoek
Ja hij zit ineens op handen en knieën en ging met z'n benen al vooruitquote:
Er wordt volgens mij voor elke meet een nieuwe FB groep gemaaktquote:Op maandag 5 mei 2014 11:06 schreef flowerbox het volgende:
Oh, een meet? Via de fb groep waar ik nooit toe ben gelaten
Ik kom hier vast wat te weinig![]()
De zussen hebben net mini in bad gedaan. Zo zorgzaam!
Lief van je gotc! sla deze even over maar ben altijd in voor een meet.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Er wordt volgens mij voor elke meet een nieuwe FB groep gemaakt
Ik wil best mensen toevoegen maar ik heb jullie niet op FB
Wat lief!
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja hij zit ineens op handen en knieën en ging met z'n benen al vooruitTrok al maandenlang z'n benen onder zich op, maar nu dit
Tommetje had natuurlijk al helemaal door dat het tegenwoordig Koningsdag is, en niet meer Koninginnedag... Als je altijd vrij wilt zijn op je verjaardag zit je met de 27e stukken beter tegenwoordig!quote:Op zondag 4 mei 2014 16:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi!
Uiteraardquote:Op maandag 5 mei 2014 12:48 schreef Franny_G het volgende:
Wat cool van Noor. Gewoon ineens toch maar gaan staan. Ik vind het stoer trouwens dat baby's de dingen gewoon precies op hun eigen tempo en manier doen. Zo heerlijk stoïcijns. Dus ik neem aan dat sloompie, wat je eerder schreef, een koosnaampje is..
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:06 schreef flowerbox het volgende:
Oh, een meet? Via de fb groep waar ik nooit toe ben gelaten
Morgenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:50 schreef Burdie het volgende:
RFR dat klinkt ook wel als een fijne opvang! Dan laat je je kind toch ook wat geruster achter lijkt mewanneer begin je weer met werken?
Heb je wel je aangemeld voor de groep? En jij Flobo?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:55 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik ook niet.
Maar ik durf ook niet naar de meet te komen .
Wel gevraagd hier in het topic maar denk dat het niet is opgepikt. En ik kwam er ook niet achter wie de groep beheert dus ik kon het niet gericht vragen.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:37 schreef Moppert het volgende:
[..]
Heb je wel je aangemeld voor de groep? En jij Flobo?
Wat heerlijk, even samen uit eten. Dat hebben wij dan weer nog niet gedaan! Ik vind het ook echt een grote stap om I. 'achter te laten' bij een ander. Ik ga er nu wel eens alleen op uit, maar dan is ze bij mijn vriend. Voelt toch echt anders.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:50 schreef Burdie het volgende:
Eigen bedje... dat zou hier ook best kunnen, en ik zou het wel willen, maar het voelt nog niet fijn. Kuiken slaapt nu van 23 tot 2 in zijn eigen bedje, en daarna legt mijn man hem bij ons op de kamer.
Ik gok wel dat hij ergens tussen nu en over een maand volledige nachten boven blijft slapen, we slapen dan allemaal wat rustiger.... Maar ik vind het zo ongezellig als hij 's ochtends niet naast me ligt
. Oh well, alles op z'n tijd he
.
Nikki, ik ben benieuwd hoe jullie het hebben gehad vandaag!![]()
Ik durf nog niet zo lang weg met kuiken, ben een beetje bang hem te overprikkelen. Dus we gaan meestal maar een middagje ofzo ergens heen. Vind ik voor mezelf ook geen slecht plan overigensik merk dat ik nog altijd weinig energie heb. Voeden doe ik ook het liefst ergens waar ik me op mijn gemak voel.
Wij zijn zaterdag trouwens zonder kuiken uit eten geweest. Kuiken vond het eerst helemaal niet zo leuk bij oma
dus ik had wel even een knoop in mijn maag, maar niet veel later kregen we een whatsapp dat hij een fles melk had gedronken en daarna tevreden was gaan slapen. We troffen hem bij terugkomst breed lachend aan, dus dat geeft vertrouwen voor de volgende keer
![]()
.
Cwen, gezellig!
RFR dat klinkt ook wel als een fijne opvang! Dan laat je je kind toch ook wat geruster achter lijkt mewanneer begin je weer met werken?
LE beterschap voor Sticker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ik zou het zo leuk vinden als je komt!quote:Op maandag 5 mei 2014 18:49 schreef Kimpossible het volgende:
De meet is zo ver wegen t lijkt me juist zo tof!
Heb al een link gekregen van Moppert dus ik ga me in ieder geval nog even in de groep laten gooienquote:Op maandag 5 mei 2014 19:04 schreef Loj het volgende:
Als je me een dm met je naam (facebook naam he) stuurt kan ik wel mensen toevoegen hoor
je MOET komenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:55 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Heb al een link gekregen van Moppert dus ik ga me in ieder geval nog even in de groep laten gooien.
Maar dank je wel!
[ Bericht 1% gewijzigd door Sylver_ op 05-05-2014 22:02:49 ]Ignorance is bliss, but knowledge is power.
Maar ik kan eigenlijk nietquote:
+1quote:Op maandag 5 mei 2014 21:44 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Maar ik kan eigenlijk niet
Ben al wel lid van de groep dus dat is stap 1 voor een eventuele volgende meet
Dat duurde evenquote:Op maandag 5 mei 2014 21:17 schreef L-E het volgende:
Gotc, Easy Peasy is hier ein-de-lijk binnen (bol.com vond het erg ingewikkeld, het duurde vier weken, maar soit) en bedankt voor de tip, ik vind m helemaal leuk!
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:21 schreef GotC het volgende:
[..]
+1!
Sowieso alle mama's met baby's, dus ook Dot, RFR, FloBo..
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:20 schreef Sylver_ het volgende:
Awwwh, Franny wat een dotje!![]()
En ik zag ook een geweldige verjaardagsspam en filmpje langskomen van Spirits dreumesEn een superlief filmpje van J van Klap
Arme Sticker met oorpijnHopelijk wordt het snel beter, oorpijn is zooo rot!
Verder niet echt bijgelezen want Nora en ik waren lekker buiten met een vriendin + dochtertje
Spam:Wat lijkt ze enorm op d'r vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet eindelijk wie je bent
Oude (on)bekende.
Klopt!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Wat lijkt ze enorm op d'r vaderweet eindelijk wie je bent
![]()
Nee nog steeds evenveel. Vannacht heeft hij echt uren zitten tanken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:41 schreef Dot. het volgende:
Respect hoor moppert! Wil hij nog steeds elke anderhalf uur drinken ook? Of gaat het beter met de medicijnen?
Arme tepels...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:45 schreef Moppert het volgende:
[..]
Nee nog steeds evenveel. Vannacht heeft hij echt uren zitten tanken.
Ja idd. Ik heb een paar tuinbroeken waar ik hem niet in zal laten slapen, maar verder is alles slaap proofquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:47 schreef Moppert het volgende:
Ik koop altijd heel bewust zachte kleding waar ze ook mee kunnen slapen
Die kunnen wel tegen een stootje. Dit is ook al de derde die ik voed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |