abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 mei 2014 @ 14:51:08 #1
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139488576
Hiep hoi! Welkom in het babytopic.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y

Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139489307
Ik ben het eens met wat Suiker zegt. Ik geloof ook niet dat je een kindje met honger stil kunt krijgen met een speen. Ik geef T wel eens een speen als ik nog bezig ben met de fles van S, maar dan wordt de speen binnen no-time weer naar buiten gewerkt en zet hij het op een gillen.

Dot, balen dat de infacol niet werkt. -O- Hoe gaat het met je?

Ik heb vandaag twee hongerige mannetjes. Maf is dat, dan wil eerst S een uur na zijn fles alweer een voeding en dan ben ik net klaar met S en dan hoor ik dat T boven begint te mopperen omdat hij honger heeft. Ik vind dat zo bijzonder, alsof ze het van elkaar voelen ofzo. O+ O+

Oh en kennen jullie dat, dat je de deur van de babykamer open doet en tegen zo'n poepwalm aanloopt? Ik had 'm net keer twee. :Y)
pi_139489587
Hier was het ook altijd heel duidelijk. Als ze honger hadden/ hebben dan pikte ze de speen echt niet. En andersom ook trouwens vooral bij floor als ik de fles geef terwijl ze die niet wilt wordt ze echt enorm boos.

Dus ook hier heeft ze een tijd lang snacht een speentje gekregen..en echt niet zodat ik nog even kon blijven liggen.
pi_139489852
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben het eens met wat Suiker zegt. Ik geloof ook niet dat je een kindje met honger stil kunt krijgen met een speen. Ik geef T wel eens een speen als ik nog bezig ben met de fles van S, maar dan wordt de speen binnen no-time weer naar buiten gewerkt en zet hij het op een gillen.

Dot, balen dat de infacol niet werkt. -O- Hoe gaat het met je?

Ik heb vandaag twee hongerige mannetjes. Maf is dat, dan wil eerst S een uur na zijn fles alweer een voeding en dan ben ik net klaar met S en dan hoor ik dat T boven begint te mopperen omdat hij honger heeft. Ik vind dat zo bijzonder, alsof ze het van elkaar voelen ofzo. O+ O+

Oh en kennen jullie dat, dat je de deur van de babykamer open doet en tegen zo'n poepwalm aanloopt? Ik had 'm net keer twee. :Y)
Even in een spoiler :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de poepwalm had ik idd vanochtend :D Hij zat zo onder dat ik het badje er maar even bij heb gepakt :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Dot. op 02-05-2014 15:29:41 ]
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:33:09 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139490162
Dot, heb je al een beetje een ritme er in zitten met stipje? Bij mij maakte het echt een wereld van verschil toen S echt een middagdutje ging doen op zijn eigen kamertje. Elke middag heb ik nu 1,5 á 2,5 uur tijd voor mezelf daardoor en ik heb dat ook echt nodig. Meestal ga ik dan rustig wat werken, opruimen, de was doen of gewoon even met onze honden spelen. En als het echt nodig is, kan ik in die tijd ook een middagdutje doen.
De tijd gaat zo snel, ik weet niet meer precies wanneer we daarmee zijn begonnen, maar ik vond dat echt schelen.

Overigens slaapt mini nu meestal van 23 tot 10 (met natuurlijk voedingen er tussen), dat wil ik wat naar voren gaan trekken zodat hij van 21 tot 8 slaapt. Dan wordt alleen de vroege voeding weer een nacht voeding.... Hoe doen anderen hier dat?
KuikenGuppy
pi_139490558
Niet, Burd :D. Hier hebben we het een paar weken geprobeerd, maar het werkte niet. Ze ging onrustig slapen, werd heeeel vroeg wakker... Het is hier nog steeds tussen 22.00 en 23.00 uur bedtijd.

Dot :*. Ik herken heel erg wat je bedoelt. Altijd er maar zijn. Dat wordt wel makkelijker, echt. Maar het duurt even :*.
Home is where the O+ is...
pi_139491230
Mijn reactie ook even in een spoiler. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:05:58 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_139491429
Moet die app 7¤ kosten? Damn...

Dot, even tijd voor jezelf af en toe is echt nodig hoor :Y. Ik heb vanmiddag ook ff onbehoorlijk liggen slapen toen Noor lag te pitten :z.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:11:00 #9
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_139491623
Ik herken het ook, Dot :Y
Ik vond het de eerste maanden ook veel zwaarder dan ik had gedacht en voelde me enorm geclaimd. Het feit dat ik moest gaan kolven om te zorgen dat papa ook even een voeding kon overnemen hielp ook niet mee. Want wanneer moest ik dat in hemelsnaam gaan doen als ik haar niet kan neerleggen.
Vriendin van mij zei dat het met 3 maanden vaak veel beter ging. Ik was best boos op d'r toen dat helemaal niet zo bleek te zijn bij ons }:| Maar met 4 maanden wel O+
Combinatie van medicatie tegen de reflux dat begon te werken, haar even kunnen wegleggen (al was het maar voor 45 min) en papa die mee kon helpen met de voedingen (gestopt met bv) waardoor ik meer kon slapen zorgden er voor dat het allemaal wat makkelijker werd.

Plus je groeit er in. In het begin is het zooooo overweldigend: een klein mensje dat geheel afhankelijk is van jou, de hormonen (die zal ik nooit meer onderschatten!), slapeloze nachten en een nieuw ritme dat je moet vinden.
Het is allemaal niet niks, hoor!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_139491876
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:33 schreef Burdie het volgende:
Dot, heb je al een beetje een ritme er in zitten met stipje? Bij mij maakte het echt een wereld van verschil toen S echt een middagdutje ging doen op zijn eigen kamertje. Elke middag heb ik nu 1,5 á 2,5 uur tijd voor mezelf daardoor en ik heb dat ook echt nodig. Meestal ga ik dan rustig wat werken, opruimen, de was doen of gewoon even met onze honden spelen. En als het echt nodig is, kan ik in die tijd ook een middagdutje oen.
De tijd gaat zo snel, ik weet niet meer precies wanneer we daarmee zijn begonnen, maar ik vond dat echt schelen.

Overigens slaapt mini nu meestal van 23 tot 10 (met natuurlijk voedingen er tussen), dat wil ik wat naar voren gaan trekken zodat hij van 21 tot 8 slaapt. Dan wordt alleen de vroege voeding weer een nacht voeding.... Hoe doen anderen hier dat?
Nee, nog niet, hij slaapt heel slecht vanwege krampjes en spugen, dus wegleggen lukt meestal maar een half uur en dan wordt hij wakker van een van de twee. Dus dan is het troosten en weer wegleggen en tussendoor raus ik idd even het huis door of neem ik een douche, maar altijd wel gehaast, omdat ik weet dat hij snel wakker wordt.

Mijn schoonmoeder of moeder neemt hem wel eens mee na een voeding, dan ga ik idd even liggen oid. Maar echt slapen lukt dan vaak ook niet echt, maar het is wel fijn. Al voelde ik me wel echt schuldig dat ik hem mee gaf, maar dat begint meer een plek te krijgen. En ik mag weer bijna in bad, dat lijkt me ook weer heerlijk. En dan kan Stipje natuurlijk even mee in het begin :)

Het komt ook wel goed, herkennen wat me precies dwars zit scheelt al veel bij me :)
pi_139491906
Hier zitten wij nu op 2 slaapjes per dag. En dan d'r nachtslaap natuurlijk. En dat geeft ook zoveel meer rust. Oke ik kan amper nog weg maar toch ik weet wanneer ze honger heeft en kan daardoor toch dingen plannen.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:32:58 #12
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139492318
Pfoeh, veel gekletst hier.
Even een :* voor de helse nachten, zieke mama's. En ik hoop dat wervelwinden overgaan in rustige briesjes :*
Wat maken jullie bizarre ARBO artsen mee.. :{

Wb tuitbekers, we hebben er 1 van dr.Brown, opzich prima. Maar meneer wil meedoen met grote mensen fles en drinkt met gemak uit zo'n Spa flesje voor kinderen met drinkdop 8)7!
pi_139494248
Heel bizar, die ARBO artsen inderdaad.

Burdie, dat ritme bij jullie is wel heel mooi. Zover ben ik (nog) niet met I. Sowieso omdat ze best veel last van krampjes heeft (gehad) die roet in het eten gooiden. Vandaag heeft ze bijvoorbeeld ook veel last ineens weer waardoor ik veel met haar heb moeten lopen in de 'krampjeshouding'. Daarnaast is haar slaapgedrag overdag zo sterk wisselend. Dagen waarop ze nauwelijks slaapt en vandaag dan bijvoorbeeld uiteindelijk wel in de draagdoek, van half vier tot kwart over vijf. Ik probeer ook wel haar op bed te leggen etc. maar dat werkt soms wel, soms niet. Ze is per dag ook anders, vind ik. Van de week een dag gehad waarin ze veel bezig was met rollen, heel energiek en vrolijk maar dan lijkt ze daarna een terugslagje te hebben, huilerig etc. en veel willen drinken.

Ik vind het best lastig in hoeverre ik me aanpas aan mijn kind en in hoeverre ik haar echt iets moet leren en in een bepaalde ritme moet 'dwingen'.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 2 mei 2014 @ 17:39:06 #14
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_139494422
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:34 schreef Franny_G het volgende:
Heel bizar, die ARBO artsen inderdaad.

Burdie, dat ritme bij jullie is wel heel mooi. Zover ben ik (nog) niet met I. Sowieso omdat ze best veel last van krampjes heeft (gehad) die roet in het eten gooiden. Vandaag heeft ze bijvoorbeeld ook veel last ineens weer waardoor ik veel met haar heb moeten lopen in de 'krampjeshouding'. Daarnaast is haar slaapgedrag overdag zo sterk wisselend. Dagen waarop ze nauwelijks slaapt en vandaag dan bijvoorbeeld uiteindelijk wel in de draagdoek, van half vier tot kwart over vijf. Ik probeer ook wel haar op bed te leggen etc. maar dat werkt soms wel, soms niet. Ze is per dag ook anders, vind ik. Van de week een dag gehad waarin ze veel bezig was met rollen, heel energiek en vrolijk maar dan lijkt ze daarna een terugslagje te hebben, huilerig etc. en veel willen drinken.

Ik vind het best lastig in hoeverre ik me aanpas aan mijn kind en in hoeverre ik haar echt iets moet leren en in een bepaalde ritme moet 'dwingen'.
Mijn ervaring is dat dat niet werkt. Ik heb ook gewoon Nora gevolgd en het komt allemaal vanzelf. Ik kon haar niet neerleggen de eerste maanden, ze deed alleen maar hazeslaapjes en we hadden totaaaaal geen ritme. Elke dag was anders. Maar toen ze 5 maanden oud was bedacht ik me ineens dat er geheel ongemerkt een beetje een ritme in was gekomen, helemaal vanzelf.

Maargoed, mijn ervaring bestaat uit 1 kind van 9 maanden :+
pi_139494430
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:18 schreef Dot. het volgende:

Het komt ook wel goed, herkennen wat me precies dwars zit scheelt al veel bij me :)
Begrijp ik heel goed. Het is echt allemaal heel normaal hoor, volgens mij. Ik heb momenten van totale gelukzaligheid maar ook momenten dat ik het even gehad heb, pauze wil e.d. Een momentje voor jezelf hebben is ontzettend fijn. Dat gaat hopelijk ook steeds beter lukken.

Een van de eerste keren dat ik in bad zat (even lekker helemaal alleen!) kwam mijn vriend met I. op zijn arm gezellig op de badrand zitten. Vervolgens begon I. te huilen (krampje). Hoe lullig ik het ook vond; ik heb na die badsessie mijn vriend gevraagd of hij dat een volgende keer niet meer wilde doen. Hoe goed en lief bedoeld het ook was, ik wilde zo graag even met rust gelaten worden. :@ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 2 mei 2014 @ 17:42:50 #16
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139494551
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:39 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat dat niet werkt. Ik heb ook gewoon Nora gevolgd en het komt allemaal vanzelf. Ik kon haar niet neerleggen de eerste maanden, ze deed alleen maar hazeslaapjes en we hadden totaaaaal geen ritme. Elke dag was anders. Maar toen ze 5 maanden oud was bedacht ik me ineens dat er geheel ongemerkt een beetje een ritme in was gekomen, helemaal vanzelf.

+1 :Y
Ik vroeg ook een paar maanden geleden hier hoe ik Thias in een ritme kreeg. Nou, gewoon, niet. Komt vanzelf ^O^
  vrijdag 2 mei 2014 @ 17:49:38 #17
30252 Soempie
Procreating
pi_139494789
Franny, heel herkenbaar! Hier bij de eerste zo'n gesprek gehad met mijn lief. Hij had altijd wel nog wat te vragen of hij kwam ook gezellig bij me zitten. Daar zat ik dan ook niet zo op te wachten, hoe gezellig buurten ook kan zijn.

Nu met de tweede is het weer anders. Dan neemt m'n man de oudste mee, gaat met hem in bad of brengt hem naar bed. J. neemt hij niet zo vaak of niet zo lang over, maar dat komt ook door de borstvoeding (ik heb geen zin om te kolven). Over een paar maanden zal dat ook weer veranderen.

En nu met 4 maanden heeft J. een prima ritme. De avonden zijn vanaf een uur of 7 vrij (tot de late voeding) en dat is voor mij prima. En dan te bedenken dat ik er rond de drie maanden even helemaal doorheen zat, omdat ik geen tijd voor mezelf kon vinden. Nu ziet het er alweer heel anders uit.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 2 mei 2014 @ 17:51:12 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139494834
Ik vond (en vind) ritme enorm belangrijk, dus we hebben veel moeite gedaan om dat er in te krijgen. Wat mij daarbij helpt is dingen benoemen. Dus de ochtend voeding noem ik ontbijt en de voeding van rond het middaguur heet lunch. En na de lunch leg ik hem in bed voor een middagslaapje. Soms is hij dan klaarwakker, maar ook dan gaat hij na een tijdje gewoon slapen. Ritme werkt wat dat betreft twee kanten op, voor hem is het zo ook duidelijk ;).
KuikenGuppy
pi_139495456
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:39 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

+1! Taai, maar waar O+
pi_139495981
Ritme? Ik wacht idd tot het vanzelf komt. Ik kan sowieso weinig verwachten van J met zijn ongemakken en reflux. Ritme er in brengen lukt gewoon weg niet, zo lees ik hier wel eens over 'speeltijd' na een voeding nou dat lukt hier niet. Hier moet mini een half uur omhoog gehouden worden en dan moet hij proberen in slaap te komen anders is het hek van de dam.

Maaaar we zijn net terug van het klieven. Leuk dat je uiteindelijk toch 2 uur in het ziekenhuis zit voor iets wat 5 min duurt. De arts vond het meer dan logisch dat we er waren na het zien van J zijn mondje. Ze zei dat we zeker wel verbetering zullen zien.
Ze vroeg nog of iemand in de familie een grote spleet tussen z'n tanden had, ik zei dat ik dat idd wel vroeger had :o ik kon mijn tong gedraaid tussen m'n tanden leggen :') . En mijn vaders tong zat helemaal vast, die kon echt niet zoenen en heeft het voor m'n moeder toen los laten maken :') O+ .

J deed het super goed, vriend mocht hem vasthouden. J moest wel erg hard huilen en vond het nog aardig wat bloed. Wel gelijk aangelegd en dat ging goed, Minder pijn al (terwijl ik hiervoor vond dat ik voedde zonder pijn :') ) en zijn lipje krult al een klein beetje. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Het verbreken van het vacuüm leek al iets minder *O* , nu alleen even J leren goed aan te happen.
♥ J & S
  vrijdag 2 mei 2014 @ 18:41:20 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139496238
Dat klinkt goed klap! Fijn dat het achter de rug is. Was het erg sneu?
KuikenGuppy
  vrijdag 2 mei 2014 @ 18:41:42 #22
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139496256
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:51 schreef Burdie het volgende:
Ik vond (en vind) ritme enorm belangrijk, dus we hebben veel moeite gedaan om dat er in te krijgen. Wat mij daarbij helpt is dingen benoemen. Dus de ochtend voeding noem ik ontbijt en de voeding van rond het middaguur heet lunch. En na de lunch leg ik hem in bed voor een middagslaapje. Soms is hij dan klaarwakker, maar ook dan gaat hij na een tijdje gewoon slapen. Ritme werkt wat dat betreft twee kanten op, voor hem is het zo ook duidelijk ;).
Dat zou bij mijnes geen hol uitmaken :D Dan hebben jullie iig het geluk dat hij zich ook het ritme aan laat passen. Dat had ik met mijn oudste ook wel voor elkaar gekregen maar met mijn jongste 2 absoluut niet.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139496356
Ik vond het wel burdie! Ik stond mee te brullen :') ! En ik had me zo voorgenomen dat niet te doen!
En hij huilde voor het eerst met tranen! Ik zat er op te wachten maar nu vond ik het echt heeul zielig dat het nu kwam :+!

en al die mensen in de wachtruimte: "aaaah die arme baby :( :o Vind ik dan wel weer lief!
♥ J & S
pi_139496362
Wat fijn Klaproos! Lijkt me toch naar, maar wel goed dus dat jullie hier toch voor hebben gekozen! :)

Verder ben ik niet bijgelegen want O+ Isa O+ is jarig O+ We hebben een superdag gehad! De appeltaart was geslaagd, de kado's vielen in de smaak, de slingers en ballonnen waren heel interessant en Artis was de bom, ze vond het geweldig! Vooral alles dat vogel was en de zeehonden. Aan het einde kon ze haar ogen gewoon niet meer openhouden O+ Ik zal later nog 1 jaar fotospam maken, maar nu ga ik eerst mijn jarige jobje naar bed brengen O+ want morgen vieren we het voor vrienden en familie :)
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 18:46:01 #25
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_139496410
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:51 schreef Burdie het volgende:
+1

Al worden die slaapjes met 7 mnd wel anders.
pi_139496427
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:44 schreef Spirit82 het volgende:
Wat fijn Klaproos! Lijkt me toch naar, maar wel goed dus dat jullie hier toch voor hebben gekozen! :)

Verder ben ik niet bijgelegen want O+ Isa O+ is jarig O+ We hebben een superdag gehad! De appeltaart was geslaagd, de kado's vielen in de smaak, de slingers en ballonnen waren heel interessant en Artis was de bom, ze vond het geweldig! Vooral alles dat vogel was en de zeehonden. Aan het einde kon ze haar ogen gewoon niet meer openhouden O+ Ik zal later nog 1 jaar fotospam maken, maar nu ga ik eerst mijn jarige jobje naar bed brengen O+ want morgen vieren we het voor vrienden en familie :)
O+ fijn dat het een mooie dag was! Geniet nog maar even na van vandaag en geniet/huil/lach ook nog maar even over het gehele afgelopen jaar :) !

[ Bericht 2% gewijzigd door klaprooss op 03-05-2014 11:21:35 ]
♥ J & S
pi_139496981
Spirit nog gefeliciteerd! *O*

Klap, arme J! Hopelijk zien jullie snel verbetering.

Bij N. Zit er nog heel veel verschil in wanneer ze moe is (en of ze dan überhaupt wel slapen :') ) dus wat dat betreft hebben we nog niet echt een ritme.
We hebben wel een globale dagindeling afgesproken met de oppassen zodat ze allemaal hetzelfde doen, dat helpt haar en ons misschien ook om een ritme te vinden.

SPOILER
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:07:31 #28
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139497171
Klap wat goed! Stoere j! Heb je nog een beforepic? :)

Rfr :* ik hoop dat het blijvend heeft geholpen!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:07:40 #29
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_139497178
Awwh, wat sneu klap! Maar wat fijn dat je al wat verbetering merkt!

Wbt ritme, ik denk dat het echt afhankelijk van je kindje is of het werkt om het in een ritme te krijgen. Als ik Nora in bed leg terwijl ze niet moe is, dan gaat ze echt heel hard huilen. Wat voor ons werkt is om haar te volgen: slapen als ze moe is, eten als ze honger heeft.
Inmiddels hebben we een heus ritme met een ontbijt, lunch, avondeten, vaste bedtijd en een flesje voor het slapen gaan. Over het algemeen is er zelfs een ritme wat betreft de slaapjes: meestal 2 in de ochtend en 1 in de namiddag. Maar dat alles heeft ze zelf geregeld.
Maar hoewel het slapen als je moe bent en eten als je honger hebt wat haar betreft natuurlijk ook een ritme is, kan ik me best voorstellen dat er ook baby's zijn die meer baad hebben bij een ander duidelijk schema.

Spirit, dat klinkt als een heerlijke dag! Kan niet wachten op de foto's :)
pi_139497253
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:07 schreef Kimpossible het volgende:
Klap wat goed! Stoere j! Heb je nog een beforepic? :)

Rfr :* ik hoop dat het blijvend heeft geholpen!
Nee domme doos!
Hij lag te drinken na het klieven en toen dacht ik uuuh Oja! :') te laaat

Wel een beforepic van het moment voordat hij werd gekliefd.. (zonder dat je iets ziet, je ziet alleen maar klein stukje J en verder armen en handen die hem vasthouden :( )
♥ J & S
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:09:33 #31
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139497266
Spirit gefeliciteerd!! O+ *O*!! :*

En KR, fijn dat het goed is gegaan! Wachten is idd stom..
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:14:13 #32
30252 Soempie
Procreating
pi_139497453
Gefeliciteerd Spirit. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_139497823
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:09 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Nee domme doos!
Hij lag te drinken na het klieven en toen dacht ik uuuh Oja! :') te laaat

Wel een beforepic van het moment voordat hij werd gekliefd.. (zonder dat je iets ziet, je ziet alleen maar klein stukje J en verder armen en handen die hem vasthouden :( )
Ik moest drie keer lezen om te zien of je KP nou echt voor domme doos uitschold :D
Sarcasme. Herken het.
pi_139497848
@ritme. Jaap slaapt van 7-7. O~)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_139497891
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik moest drie keer lezen om te zien of je KP nou echt voor domme doos uitschold :D
Haha ik dacht nog toen ik het poste, klinkt dat niet zo aardig?! Ik bedoelde uiteraard mezelf :+ :')

Sylver hoe voel je je nu
♥ J & S
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:27:02 #36
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139497960
_O- ik voelde me gelukkig niet aangesproken
pi_139498075
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:27 schreef Kimpossible het volgende:
_O- ik voelde me gelukkig niet aangesproken
Wel? of echt niet? sorry anders :*!
♥ J & S
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:35:55 #38
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139498298
Haha nee joh gekkie, je post was duidelijk en mijn post gaf weinig aanleiding tot dat soort fratsen dus ik had nergens last van :D
pi_139498301
Oh, wat fijn dat het al beter voelt klaproos!

En een leuke dag voor spirit en haar dreumes *O*

Wij zijn net een McFlurry gaan halen, iets wat ik tijdens mn zwangerschap heb laten staan. Lekker!

Hier ook niet echt een ritme, maar Stip is natuurlijk pas 5 weken oud. Al blijft hij wel s nachts langer weg volgens mij, dus dag-nacht snapt hij al een beetje.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:23:02 #40
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_139499892
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:25 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Haha ik dacht nog toen ik het poste, klinkt dat niet zo aardig?! Ik bedoelde uiteraard mezelf :+ :')

Sylver hoe voel je je nu
Stuk beter na een dutje en een badje, dank je :)

En jij?
pi_139500195
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:23 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Stuk beter na een dutje en een badje, dank je :)

En jij?
Fijn :) , Nog een beetje gaar! Maar mijn gewrichten en spieren doen weer normaal dus voel me alleen nog maar zo'n vaatdoek :+ haha. Dus we gaan de goede kant op :D

Lekker dot!
♥ J & S
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:39:42 #42
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_139500631
Klap, ik ben heel benieuwd hoe veel het straks helpt! Fijn dat het achter de rug is. Je lieve J. (Ik ben zó verliefd op die naam hè!)

--

RFR :*. Ik hoop dat het een blijvend effect heeft, ik krijg echt kriebels van zijn instelling. :@

--

SPOILER
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:59:41 #43
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139501539
Fijn skips :Y |

RFR
SPOILER
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139501544
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef ProjSkippy het volgende:
Klap, ik ben heel benieuwd hoe veel het straks helpt! Fijn dat het achter de rug is. Je lieve J. (Ik ben zó verliefd op die naam hè!)

--

RFR :*. Ik hoop dat het een blijvend effect heeft, ik krijg echt kriebels van zijn instelling. :@

--

SPOILER
Ik kreeg gewoon een brok in me keel en waterige ogen :') , Wat lief O+!!

Oh wat fijn skip! Wat een opluchting dat het gesprek zo is verlopen en vind het knap dat je direct alles op tafel hebt gegooid! Dat moet best moeilijk geweest zijn (tenminste ik zou tot het moment aan twijfelen of ik het nou zou moeten zeggen of niet). Dus :* ik vind je lekker bezig!

SPOILER
♥ J & S
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:03:48 #45
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139501736
Wat ik eigenlijk wil zeggen, het eerste jaar is zwaar. :* :*
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:04:25 #46
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_139501766
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Fijn :) , Nog een beetje gaar! Maar mijn gewrichten en spieren doen weer normaal dus voel me alleen nog maar zo'n vaatdoek :+ haha. Dus we gaan de goede kant op :D

Lekker dot!
Gelukkig! Hopelijk morgen weer helemaal de oude :)

Hoop dat Limone ook een beetje goed de dag is doorgekomen.
pi_139501844
RFR ik zie je spoiler nu pas! He wat naar joh! Dat het zo moet gaan :* !
SPOILER
♥ J & S
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:08:33 #48
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_139501964
Gelukkig maar Skippy! Dat is vast een hele opluchting.

Ik hoop dat het blijvend geholpen heeft, RFR. Het is anders wel erg lastig zo :{
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:16:46 #49
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_139502295
SPOILER
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_139503151
Dat geloof ik ook idd! En wij vrouwen vinden vaak ook wel weer dat mannen onze signalen moeten opvangen of alles maar moeten aanvoelen. Terwijl direct al zeggen wat we willen veel beter werkt.
Tenminste hier in huis wel ;).

Kan er ook geen gemopper plaats vinden want ik zeg wil je aub vandaag dit en dit dan gebeurd het ook :)
♥ J & S
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:38:55 #51
30252 Soempie
Procreating
pi_139503198
Wat bedoel je precies met die 100% inzet? Hoe ziet dat er dan uit? Of misschien is m'n vraag eerder: hoe gaat het als het geen 100% is?

Skip, wat goed dat je zo openhartig bent geweest. Fijn dat het een heel ander gesprek werd. ^O^
pi_139503202
Ah, Paxlie.

Ik herken het ook wel een beetje. Mijn vriend klaagt niet zozeer maar heeft gewoon niet in de gaten dat het voor mij, mede door de borstvoeding, echt wel zwaar is af en toe en dat ik dan zijn hulp wel wat meer kan gebruiken. Maar het helpt enorm als ik het duidelijk uitspreek en om zijn hulp vraag want dan pakt hij het meteen op. Dus praten hierover is echt superbelangrijk. Uit blijven gaan van de goede bedoelingen van de ander en goede afspraken maken, jezelf niet teveel gaan wegcijferen en hem in stilte verwijten maken.

Het werkt bij iedereen anders ook natuurlijk.
pi_139503318
Oh en Skippy, wat knap dat je zo het gesprek hebt kunnen voeren terwijl je er zo tegenop zag.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:50:03 #54
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139503684
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 21:39 schreef Franny_G het volgende:
Ah, Paxlie.

Ik herken het ook wel een beetje. Mijn vriend klaagt niet zozeer maar heeft gewoon niet in de gaten dat het voor mij, mede door de borstvoeding, echt wel zwaar is af en toe en dat ik dan zijn hulp wel wat meer kan gebruiken. Maar het helpt enorm als ik het duidelijk uitspreek en om zijn hulp vraag want dan pakt hij het meteen op. Dus praten hierover is echt superbelangrijk. Uit blijven gaan van de goede bedoelingen van de ander en goede afspraken maken, jezelf niet teveel gaan wegcijferen en hem in stilte verwijten maken.

Het werkt bij iedereen anders ook natuurlijk.
+1. Al kan ik dat laatste nog niet zo goed. Maar echt eerlijk is het niet om te verwachten dat hij uit zichzelf die dingetjes gaat doen en dan sippig te worden als het niet gebeurt.
pi_139504352
Hier rent vriend zich soms juist voorbij :@ Ik geef echt niks om het huishouden en zolang ik schone kleren heb vind ik het allemaal prima, maar hij is nogal van de grote schoonmaak. Maar hij is dan weer wat makkelijker met Stip wegleggen terwijl ik dan wat meer zou rondsjouwen.

Nog tips trouwens voor het inhouden van een speen? Hij ligt lekker rustig te sabbelen maar als hij hem kwijtraakt is het huilen. >:)
pi_139504542
Met elastiekjes aan zijn oren Dot? :P
  vrijdag 2 mei 2014 @ 22:07:17 #57
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139504565
Ducttape

Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 22:09:44 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_139504677
Ik heb een paar van deze. Werkt hier erg goed. Ook bibi hier trouwens. Ik vind ze nog wel gaan. Ik zoek die met een leuk motiefje eruit en niet met allerlei teksten enzo.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_139504733
Oh, die smiley was per ongeluk :D

Maar dat gaan we maar niet doen hè :p het is s nachts altijd even zoeken waar dat ding is en dan waar zijn mond op dat moment is. Ik vond die glow in the dark speen wel een goede, dus die wil ik nog wel halen :)
pi_139504777
Skips, ik moest aan je arbo-gesprek denken vandaag, fijn dat het uiteindelijk mee viel! :)
  vrijdag 2 mei 2014 @ 22:12:32 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_139504799
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 22:10 schreef Dot. het volgende:
Oh, die smiley was per ongeluk :D

Maar dat gaan we maar niet doen hè :p het is s nachts altijd even zoeken waar dat ding is en dan waar zijn mond op dat moment is. Ik vond die glow in the dark speen wel een goede, dus die wil ik nog wel halen :)
Die glowt maar eventjes. Niet de hele nacht door, mocht je dat denken.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 22:13:46 #62
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139504847
Hij glowt wel langer als je hem een poos onder de lamp legt. :D
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 22:14:26 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_139504872
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 22:13 schreef Moppert het volgende:
Hij glowt wel langer als je hem een poos onder de lamp legt. :D
Klopt :Y, maar geen uuuuuuuren ofzo.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 22:15:00 #64
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139504892
Die glow in de dark hebben wij :D vet grappig ziet dat eruit als het donker is. Maar overdag mag ze die echt niet want hij is echt te lelijk bij daglicht :P uberhaupt spenen bij daglicht, dat probeer ik vooral niet te doen. Spenen zijn voor in bed :@
  vrijdag 2 mei 2014 @ 22:17:36 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_139504976
Noor krijgt m ook alleen tijdens slapen idd :). Soms heeft ze zo'n drein-uurtje en dan krijgt ze m heel soms ook. Als ik ff moet bellen ofzo :').
pi_139505227
Ik vind een speen ook stom idd, maar het is wel handiger af te leren dan duimen denk ik. En hij vindt het wel fijn dus mijn voornemen om het zonder speen te doen zet ik maar even opzij. Maar ik maak geen foto's van hem met een speen :D
  vrijdag 2 mei 2014 @ 22:29:01 #67
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139505399
Daar heb ik me dan wel weer schuldig aan gemaakt :D

SPOILER
  vrijdag 2 mei 2014 @ 22:39:15 #68
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139505800
Ach, spenen, duimen, pinken.. Als onze kindjes maar gelukkig zijn O+
  vrijdag 2 mei 2014 @ 23:01:23 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_139506665
Hier de variant zonder ring, zodat ik dat doekje eraan kan vastmaken.

Die met ring trok ze ook steeds uit. En dan vervolgens gaan mopperen he :').
  vrijdag 2 mei 2014 @ 23:06:21 #70
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_139506859
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Ik kreeg gewoon een brok in me keel en waterige ogen :') , Wat lief O+!!

Oh wat fijn skip! Wat een opluchting dat het gesprek zo is verlopen en vind het knap dat je direct alles op tafel hebt gegooid! Dat moet best moeilijk geweest zijn (tenminste ik zou tot het moment aan twijfelen of ik het nou zou moeten zeggen of niet). Dus :* ik vind je lekker bezig!

SPOILER
O+. En thanks all! Zo fijn, dit forum.

SPOILER
Over spenen: hier opzich geen speen, alleen als het echt nodig is. Het enige waar ze graag op sabbelt is mijn vinger. :')

Nu maar snel slapen. M is de nacht net zo begonnen als gisteren (toen kwam ze ook een keer extra rond 23 uur), dus ik hoop niet dat dat een voorbode is voor de rest van de nacht.

Trusten voor jullie! :*
  vrijdag 2 mei 2014 @ 23:18:07 #71
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139507413
Trusten skips :*
KuikenGuppy
pi_139507523
Wat een dag!

Lieve Spirit van harte gefeliciteerd met jullie meisje! O+ Klinkt als een zeer geslaagde dag.

Klappie wat fijn dat het zo goed ging. Nu op naar nog meer vooruitgang.

Skips wst dapper dat je dat zo hebt durven zeggen! Heel mooi dat het uiteindelijk een fijn gesprek was. :*

Rfr :* Misschien moest hij even op een hardere manier wakker geschud worden? Hopelijk blijft het effect behouden.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 03:08:46 #73
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_139513431
Zo, deze nacht is tot nu toe weer wat beter. *afklopt* :)

Hoe gaat het eigenlijk met al onze zieken? Iedereen een beetje de dag door gekomen? Limone bijvoorbeeld? (Die moet je 'taggen' hè, anders leest ze je post niet. :Y) )
  zaterdag 3 mei 2014 @ 07:11:33 #74
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139514180
Hoi! Wat is het mooi weer buiten O+

Fijn dat de nacht wat beter was skipperd!
pi_139514654
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 03:08 schreef ProjSkippy het volgende:
Zo, deze nacht is tot nu toe weer wat beter. *afklopt* :)

Hoe gaat het eigenlijk met al onze zieken? Iedereen een beetje de dag door gekomen? Limone bijvoorbeeld? (Die moet je 'taggen' hè, anders leest ze je post niet. :Y) )
:D

Maar daar ben ik ook wel benieuwd naar ja :Y de zieke mama's en krentebolbabies.

Fijn dat de nacht weer iets beter was!

Nou Kim de zon laat zich hier nog niet echt zien.
pi_139514881
Hier ook een stralend blauwe lucht!

Fijn dat de nacht beter was Skip! En idd super knap van je gesprek! Aangeven wat jij voelt is altijd het beste, daar kan niemand iets tegenin brengen, want gevoelens zijn geen meningen of overtuigingen :)

Ik ga vandaag maar eens maizena halen. De spruw bij z'n billen is helemaal rood met ook een paar bultjes. Zo zielig. Ik smeer al Daktarin, dus hopelijk is hij er snel vanaf. En ik haat schimmelinfecties }:|
  zaterdag 3 mei 2014 @ 09:13:46 #77
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_139515231
Jeetje, wat knijp ik in mijn handen met Rijstelief als ik jullie verhalen zo lees!
Hij is heel hulpzaam in alles en niets is m snel te veel! Sterkte daar :*

Ik zie een paar kindjes en mama's die wel een knuffel kunnen gebruiken :*

Hier gaat alles prima, maar heb toch ff vraagje, misschien wat onsmakelijk, maar toch: mijn meissie heeft 2 enorme groene jongens in haar neus zitten, en als ik haar voed zie je ze ook duidelijk. Gister kwam de eerste er na 4 dagen eindelijk uit, waarna zich al een nieuwe vormde. (Hij was echt enorm)! :o

De neuspeer werkt ook niet altijd en ze zitten te ver om ze eruit te wippen, want laten zitten is geen gezicht en soms heeft er ook een beetje last van. Met niezen komen ze wel iets mee, maar dan schieten ze weer terug. Wie heeft de truc?
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 3 mei 2014 @ 10:18:22 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_139516124
Punt van hydrofiel / zakdoekje oprollen en peuteren :9. Daarna kind kalmeren :').
pi_139516126
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 09:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Jeetje, wat knijp ik in mijn handen met Rijstelief als ik jullie verhalen zo lees!

Hier gaat alles prima, maar heb toch ff vraagje, misschien wat onsmakelijk, maar toch: mijn meissie heeft 2 enorme groene jongens in haar neus zitten, en als ik haar voed zie je ze ook duidelijk. Gister kwam de eerste er na 4 dagen eindelijk uit, waarna zich al een nieuwe vormde. (Hij was echt enorm)! :o

De neuspeer werkt ook niet altijd en ze zitten te ver om ze eruit te wippen, want laten zitten is geen gezicht en soms heeft er ook een beetje last van. Met niezen komen ze wel iets mee, maar dan schieten ze weer terug. Wie heeft de truc?
Ik pulk ze eruit met m'n nagel :@ en ik heb ook de pincet/ haarspeldtip hier al eens voorbij zien komen, maar dat durf ik niet. Het is wel bekend hier, we noemen haar soms niet voor niets Ellie Snottebellie O+.

Skip, super gedaan. En zooo herkenbaar van de dagen, en het omslaan, en hoe dat dan gaat. Sterkte :*.
Fijn ook van de betere nacht.

Limone, gaat het nog een beetje? Sylver en klap ook? Ziek zijn met een baby is zwaar!

Hier wil ML ook wel veel doen, maar hij weet dan niet hoe en dan doet 'ie maar niks. Dat werkt dus niet, maar ik kan 'm wel sturen met opdrachten enzo. Enige nadeel is dat ik vaak nog te moe en in mezelf gekeerd ben om daar puf voor te hebben ;(. En dat is soms wat lastig. Maar goed, we zijn natuurlijk samen thuis, dus daar is wel een mouw aan te passen.
SPOILER
pi_139516360
quote:

Er is toch ook zo'n superneuspeer die beter werkt dan zo'n gewoon bolletje? Ik ga eens even zoeken :) edit: Nee, kan hem niet vinden. Amaar ik kan me herinneren van mijn broer dat zij een iets andere gebruikten die beter werkte dan het pompje.

SPOILER
  zaterdag 3 mei 2014 @ 10:42:47 #81
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139516484
Otrivin neusjesding is dat.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139516576
quote:

Oh! Mijn kraam pakt een pluk watten, maakt die nat en draait er een staafje van. Dat draait ze dan in en uit het neusje, en dan blijven snotjes enzo eraan plakken.

Ik ben een half uur geleden begonnen met dit te typen, maar vervolgens ging de deurbel en stond de vk voor de deur. Dus misschien ben ik inmiddels een spuit 11 geworden :+
  zaterdag 3 mei 2014 @ 10:55:05 #83
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139516650
en cwen
SPOILER
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 10:55:06 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_139516651
Ooohhh mijn bijna-dreumes begint nu zowaar wat vaker te kruipen *O*. Vooral op het kleed. Zodra ze het laminaat weer raakt, gaat ze weer over in tijger-modus. Maar ze kan het dus wel :Y. Van staan of lopen is nog geen sprake. M'n sloompje O+.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 11:16:35 #85
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139516944
Je doet haar zo tekort hoor echt ze is niet langzaam.
Lopen is voor de 1 bizar snel en het is pas "sloom" als ze met 2 jaar niet loopt. :@ niet specifiekbij jou hoor maar ik lees het wel vaker. Het is enorm leuk wanneer ze nieuwe dingen leren maar alles komt echt vanzelf en als ze eenmaal 4 zijn dan zijn de verschillen veel minder. Ontwikkelen doen ze iedere dag.

Mijn oudste liep niet en stond niet tot ze op een dag begon met ruim 1,5 en ze kon gelijk een kilometer of 3 lopen. :)
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139517277
XM, ik denk ook echt dat Noor alles gewoon op haar tempo en dan in 1x goed doet. Isa is zo'n bulldozer die overal heen dendert, 10x omvalt en onder de blauwe plekken zit. Ze is ook heel extravert. Noor is anders, volgens mij rustiger, bedachtzamer, meer een denkertje waarbij heel veel in het koppie gebeurt. Daar is niks mis mee!

Oh en ik vind dat ik hier gewoon nog hoor tot ik officieel afscheid heb genomen inclusief fotospam :Y)
Sarcasme. Herken het.
pi_139517451
Dana liep pas met 22 maanden! Die doet nog steeds dingen pas als ze zeker weet dat het goed gaat.

Ze is sowiezo met grove motoriek wat voorzichtiger.. puur een karakter dingetje, voorzichtigheid voor alles ;)
Het voordeel is dat ze ook niet snel vallen ofzo, zijn ze te voorzichyig voor ;)
pi_139517593
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 10:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh! Mijn kraam pakt een pluk watten, maakt die nat en draait er een staafje van. Dat draait ze dan in en uit het neusje, en dan blijven snotjes enzo eraan plakken.

Ik ben een half uur geleden begonnen met dit te typen, maar vervolgens ging de deurbel en stond de vk voor de deur. Dus misschien ben ik inmiddels een spuit 11 geworden :+
:W Hoe gaat het bij jullie?

[ Bericht 4% gewijzigd door Dot. op 03-05-2014 12:05:52 ]
pi_139517838
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 21:50 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

+1. Al kan ik dat laatste nog niet zo goed. Maar echt eerlijk is het niet om te verwachten dat hij uit zichzelf die dingetjes gaat doen en dan sippig te worden als het niet gebeurt.
Het is vooral dat je jezelf er zo mee hebt! Ik werk er ook al lang aan, en begin het nu een beetje onder de knie te krijgen. Grappig is dat ik, toen ik tien jaar geleden voor de klas ben gaan staan, het vooral voor de klas heb geleerd. Leerlingen snappen vaak helemaal niet wat je van ze verwacht, dat moet je heel duidelijk uitleggen en ook meer dan 2x. Daardoor heb ik echt geleerd duidelijk te communiceren.
pi_139517999
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 10:18 schreef Cwen het volgende:

SPOILER
SPOILER
pi_139518320
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 11:59 schreef Dot. het volgende:

[..]

:W Hoe gaat het bij jullie?
Ja, goed! Wil me al dagen komen introduceren hier, maar er komt iedere keer vanalles tussen!

Oudste is met oma naar de speeltuin, beeb slaapt vooral veel, dus denk dat ik nu ga douchen en straks even een post typ :+
pi_139518443
Oh, wat seks betreft:

SPOILER
Ik ging douchen geloof ik :+
  zaterdag 3 mei 2014 @ 12:48:17 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_139518481
Maak me er ook niet druk om hoor. Ze kan nog heel lang lopen ;). Hoorde dat de 'regel' ook was 1 jaar, 1 woordje kunnen zeggen. Nou, ik zie het nog niet gebeuren. Dachdachdachdachdach is veel leuker. Maar ze heeft nog 25 dagen :P.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 12:53:33 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_139518559
SPOILER
  zaterdag 3 mei 2014 @ 13:02:49 #95
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_139518714
Cwen:

SPOILER
pi_139520473
SPOILER
♥ J & S
pi_139522299
Cwen,

SPOILER
pi_139523071
SPOILER
Vraagje, hebben jullie een bumbo zitje en vanaf wanneer gebruik je die en hoe lang?
M zit nu (op een kleed oid) maximaal een minuut of 2 en is zijn buikspieren steeds meer aan het trainen om zelf tot zit te komen.
Mag hij er in? Een minuutje of wat. Heeft het juist voordelen of nadelen?
pi_139525034
Mabawa, ik weet dat iig Kyara ze heeft. Dus als je geen antwoorden vindt, zou je haar kunnen vragen. :)
pi_139525326
Cwen
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door RunForrestRun op 03-05-2014 20:11:32 ]
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')