Even in een spoilerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben het eens met wat Suiker zegt. Ik geloof ook niet dat je een kindje met honger stil kunt krijgen met een speen. Ik geef T wel eens een speen als ik nog bezig ben met de fles van S, maar dan wordt de speen binnen no-time weer naar buiten gewerkt en zet hij het op een gillen.
Dot, balen dat de infacol niet werkt.Hoe gaat het met je?
Ik heb vandaag twee hongerige mannetjes. Maf is dat, dan wil eerst S een uur na zijn fles alweer een voeding en dan ben ik net klaar met S en dan hoor ik dat T boven begint te mopperen omdat hij honger heeft. Ik vind dat zo bijzonder, alsof ze het van elkaar voelen ofzo.![]()
![]()
Oh en kennen jullie dat, dat je de deur van de babykamer open doet en tegen zo'n poepwalm aanloopt? Ik had 'm net keer twee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de poepwalm had ik idd vanochtendHij zat zo onder dat ik het badje er maar even bij heb gepakt
[ Bericht 5% gewijzigd door Dot. op 02-05-2014 15:29:41 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nog niet, hij slaapt heel slecht vanwege krampjes en spugen, dus wegleggen lukt meestal maar een half uur en dan wordt hij wakker van een van de twee. Dus dan is het troosten en weer wegleggen en tussendoor raus ik idd even het huis door of neem ik een douche, maar altijd wel gehaast, omdat ik weet dat hij snel wakker wordt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:33 schreef Burdie het volgende:
Dot, heb je al een beetje een ritme er in zitten met stipje? Bij mij maakte het echt een wereld van verschil toen S echt een middagdutje ging doen op zijn eigen kamertje. Elke middag heb ik nu 1,5 á 2,5 uur tijd voor mezelf daardoor en ik heb dat ook echt nodig. Meestal ga ik dan rustig wat werken, opruimen, de was doen of gewoon even met onze honden spelen. En als het echt nodig is, kan ik in die tijd ook een middagdutje oen.
De tijd gaat zo snel, ik weet niet meer precies wanneer we daarmee zijn begonnen, maar ik vond dat echt schelen.
Overigens slaapt mini nu meestal van 23 tot 10 (met natuurlijk voedingen er tussen), dat wil ik wat naar voren gaan trekken zodat hij van 21 tot 8 slaapt. Dan wordt alleen de vroege voeding weer een nacht voeding.... Hoe doen anderen hier dat?
Mijn ervaring is dat dat niet werkt. Ik heb ook gewoon Nora gevolgd en het komt allemaal vanzelf. Ik kon haar niet neerleggen de eerste maanden, ze deed alleen maar hazeslaapjes en we hadden totaaaaal geen ritme. Elke dag was anders. Maar toen ze 5 maanden oud was bedacht ik me ineens dat er geheel ongemerkt een beetje een ritme in was gekomen, helemaal vanzelf.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:34 schreef Franny_G het volgende:
Heel bizar, die ARBO artsen inderdaad.
Burdie, dat ritme bij jullie is wel heel mooi. Zover ben ik (nog) niet met I. Sowieso omdat ze best veel last van krampjes heeft (gehad) die roet in het eten gooiden. Vandaag heeft ze bijvoorbeeld ook veel last ineens weer waardoor ik veel met haar heb moeten lopen in de 'krampjeshouding'. Daarnaast is haar slaapgedrag overdag zo sterk wisselend. Dagen waarop ze nauwelijks slaapt en vandaag dan bijvoorbeeld uiteindelijk wel in de draagdoek, van half vier tot kwart over vijf. Ik probeer ook wel haar op bed te leggen etc. maar dat werkt soms wel, soms niet. Ze is per dag ook anders, vind ik. Van de week een dag gehad waarin ze veel bezig was met rollen, heel energiek en vrolijk maar dan lijkt ze daarna een terugslagje te hebben, huilerig etc. en veel willen drinken.
Ik vind het best lastig in hoeverre ik me aanpas aan mijn kind en in hoeverre ik haar echt iets moet leren en in een bepaalde ritme moet 'dwingen'.
Begrijp ik heel goed. Het is echt allemaal heel normaal hoor, volgens mij. Ik heb momenten van totale gelukzaligheid maar ook momenten dat ik het even gehad heb, pauze wil e.d. Een momentje voor jezelf hebben is ontzettend fijn. Dat gaat hopelijk ook steeds beter lukken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:18 schreef Dot. het volgende:
Het komt ook wel goed, herkennen wat me precies dwars zit scheelt al veel bij me
+1quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:39 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat niet werkt. Ik heb ook gewoon Nora gevolgd en het komt allemaal vanzelf. Ik kon haar niet neerleggen de eerste maanden, ze deed alleen maar hazeslaapjes en we hadden totaaaaal geen ritme. Elke dag was anders. Maar toen ze 5 maanden oud was bedacht ik me ineens dat er geheel ongemerkt een beetje een ritme in was gekomen, helemaal vanzelf.
Maargoed, mijn ervaring bestaat uit 1 kind van 9 maanden
+1! Taai, maar waarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:39 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat niet werkt. Ik heb ook gewoon Nora gevolgd en het komt allemaal vanzelf. Ik kon haar niet neerleggen de eerste maanden, ze deed alleen maar hazeslaapjes en we hadden totaaaaal geen ritme. Elke dag was anders. Maar toen ze 5 maanden oud was bedacht ik me ineens dat er geheel ongemerkt een beetje een ritme in was gekomen, helemaal vanzelf.
Maargoed, mijn ervaring bestaat uit 1 kind van 9 maanden
Dat zou bij mijnes geen hol uitmakenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:51 schreef Burdie het volgende:
Ik vond (en vind) ritme enorm belangrijk, dus we hebben veel moeite gedaan om dat er in te krijgen. Wat mij daarbij helpt is dingen benoemen. Dus de ochtend voeding noem ik ontbijt en de voeding van rond het middaguur heet lunch. En na de lunch leg ik hem in bed voor een middagslaapje. Soms is hij dan klaarwakker, maar ook dan gaat hij na een tijdje gewoon slapen. Ritme werkt wat dat betreft twee kanten op, voor hem is het zo ook duidelijk.
+1quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:51 schreef Burdie het volgende:
Ik vond (en vind) ritme enorm belangrijk, dus we hebben veel moeite gedaan om dat er in te krijgen. Wat mij daarbij helpt is dingen benoemen. Dus de ochtend voeding noem ik ontbijt en de voeding van rond het middaguur heet lunch. En na de lunch leg ik hem in bed voor een middagslaapje. Soms is hij dan klaarwakker, maar ook dan gaat hij na een tijdje gewoon slapen. Ritme werkt wat dat betreft twee kanten op, voor hem is het zo ook duidelijk.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:44 schreef Spirit82 het volgende:
Wat fijn Klaproos! Lijkt me toch naar, maar wel goed dus dat jullie hier toch voor hebben gekozen!
Verder ben ik niet bijgelegen wantIsa
is jarig
We hebben een superdag gehad! De appeltaart was geslaagd, de kado's vielen in de smaak, de slingers en ballonnen waren heel interessant en Artis was de bom, ze vond het geweldig! Vooral alles dat vogel was en de zeehonden. Aan het einde kon ze haar ogen gewoon niet meer openhouden
Ik zal later nog 1 jaar fotospam maken, maar nu ga ik eerst mijn jarige jobje naar bed brengen
want morgen vieren we het voor vrienden en familie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Nee domme doos!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:07 schreef Kimpossible het volgende:
Klap wat goed! Stoere j! Heb je nog een beforepic?![]()
Rfrik hoop dat het blijvend heeft geholpen!
Ik moest drie keer lezen om te zien of je KP nou echt voor domme doos uitscholdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:09 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Nee domme doos!
Hij lag te drinken na het klieven en toen dacht ik uuuh Oja!te laaat
Wel een beforepic van het moment voordat hij werd gekliefd.. (zonder dat je iets ziet, je ziet alleen maar klein stukje J en verder armen en handen die hem vasthouden)
Haha ik dacht nog toen ik het poste, klinkt dat niet zo aardig?! Ik bedoelde uiteraard mezelfquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moest drie keer lezen om te zien of je KP nou echt voor domme doos uitschold
Wel? of echt niet? sorry andersquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:27 schreef Kimpossible het volgende:
ik voelde me gelukkig niet aangesproken
Stuk beter na een dutje en een badje, dank jequote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:25 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Haha ik dacht nog toen ik het poste, klinkt dat niet zo aardig?! Ik bedoelde uiteraard mezelf![]()
Sylver hoe voel je je nu
Fijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:23 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Stuk beter na een dutje en een badje, dank je
En jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef ProjSkippy het volgende:
Klap, ik ben heel benieuwd hoe veel het straks helpt! Fijn dat het achter de rug is. Je lieve J. (Ik ben zó verliefd op die naam hè!)
--
RFR. Ik hoop dat het een blijvend effect heeft, ik krijg echt kriebels van zijn instelling.
--Ik kreeg gewoon een brok in me keel en waterige ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., Wat lief
!!
Oh wat fijn skip! Wat een opluchting dat het gesprek zo is verlopen en vind het knap dat je direct alles op tafel hebt gegooid! Dat moet best moeilijk geweest zijn (tenminste ik zou tot het moment aan twijfelen of ik het nou zou moeten zeggen of niet). Dusik vind je lekker bezig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
Gelukkig! Hopelijk morgen weer helemaal de oudequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Fijn, Nog een beetje gaar! Maar mijn gewrichten en spieren doen weer normaal dus voel me alleen nog maar zo'n vaatdoek
haha. Dus we gaan de goede kant op
Lekker dot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |