Weet ik nog niet man. Chinees klinkt wel goed ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat eet je vanavond?, ik denk dat ik chinees ga bestellen #lekkergenieten
Kom kettlebellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:23 schreef Klokov het volgende:
Srry Etha en Awesome, dat betekent dat ik niet kom. Jammer, had er graag bij willen zijn.
doe GTA San Andreas stijlquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:21 schreef Klokov het volgende:
Nu al een kwartier vertraging en ik ben nog niet eens vertrokken. De machinist is er niet
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
doe GTA San Andreas stijl
[ afbeelding ]
gast ik dacht dat je al wel achter het stuur plaats had genomenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:33 schreef Klokov het volgende:
Ik luistrr thuis. Zit in een trein die stil staat op het CS, remember?Zijn terwijl ik schrijf net vertrokken met een half uur vertraging.
Gewoon met de auto gaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:21 schreef Klokov het volgende:
Nu al een kwartier vertraging en ik ben nog niet eens vertrokken. De machinist is er niet
dat was veel schijt van die machinistquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:33 schreef Klokov het volgende:
Ik luistrr thuis. Zit in een trein die stil staat op het CS, remember?Zijn terwijl ik schrijf net vertrokken met een half uur vertraging.
Het aanraden van crossfit is ook goed voor de gemiddelde persoon die graag in de ziektewet wil.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, ik denk serieus dat het aanraden van Crossfit voor de gemiddelde persoon die wilt afvallen het beste advies is.
Pff wat een heerlijk bulkleven moeten zulke dames hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
Hey WeissFXR
[ afbeelding ]
Dibs op de rechter
Mensen mogen en kunnen best gaan crossfitten maar er zou wel een instructieboekje bij moeten zitten dat ze niet gelijk een 'fitstagram' hoeven te starten en al helemaal niet aan hoeven te komen met "yeah bitch I lift" plaatjes als hun wekelijkse groepslesje weer begint.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, ik denk serieus dat het aanraden van Crossfit voor de gemiddelde persoon die wilt afvallen het beste advies is.
Dat kun jij ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pff wat een heerlijk bulkleven moeten zulke dames hebben
Mwah, als je een goede crossfit gym hebt dan valt dat reuze mee. Echter verbrand je met Crossfit veel kcals, het is krachttraining en je kan nog redelijk normaal blijven eten, maar toch in shape komen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het aanraden van crossfit is ook goed voor de gemiddelde persoon die graag in de ziektewet wil.
*JB denkt na over de bulklyfe...*quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pff wat een heerlijk bulkleven moeten zulke dames hebben
Ik kan er niet echt mee leven denk ik, plus ik denk (100% srs) dat etha dan bij me weggaat. Not even kiddin'quote:
Hahhaha inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mensen mogen en kunnen best gaan crossfitten maar er zou wel een instructieboekje bij moeten zitten dat ze niet gelijk een 'fitstagram' hoeven te starten en al helemaal niet aan hoeven te komen met "yeah bitch I lift" plaatjes als hun wekelijkse groepslesje weer begint.
Ach, laat ze toch. Dan hebben mensen zoals Sapstengel en VMS ook nog wat te zeiken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mensen mogen en kunnen best gaan crossfitten maar er zou wel een instructieboekje bij moeten zitten dat ze niet gelijk een 'fitstagram' hoeven te starten en al helemaal niet aan hoeven te komen met "yeah bitch I lift" plaatjes als hun wekelijkse groepslesje weer begint.
Mensen zoals Sapstengel en VMS (en henk) hebben altijd wel wat te zeikenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach, laat ze toch. Dan hebben mensen zoals Sapstengel en VMS ook nog wat te zeiken.
Hey yuriquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach, laat ze toch. Dan hebben mensen zoals Sapstengel en VMS ook nog wat te zeiken.
Het blijft toch iets Nederlandsch.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mensen zoals Sapstengel en VMS (en henk) hebben altijd wel wat te zeiken
Hij's geen molukkerquote:
Zo, daar kan ik wel een kunstje op doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
Hey WeissFXR
[ afbeelding ]
Dibs op de rechter
Die linker ziet eruit alsof ze een chromosoompje teveel heeft.quote:
Meer om van te houde togquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die linker ziet eruit alsof ze een chromosoompje teveel heeft.
Maar ik zou d'r wel doen. Ik heb een groot hart.
Whaha wel het beste inderdaad. Anders blijf je bezig met al die fabels.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef Awesome_ het volgende:
Pauzes zijn echt een bottleneck aan broscience omtrent voeding. Ik hou altijd wijselijk mijn mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |