abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 mei 2014 @ 20:35:08 #276
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139632390
quote:
0s.gif
Op dinsdag 6 mei 2014 20:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoezo heeft opvoeding er weinig te maken?
Nou ja, het kan invloed hebben, maar dat hoeft niet per se. Ik snap dat bijvoorbeeld religie wel een stempel drukt, maar mijn ouders waren behoorlijk preuts en dat ben ik totaal niet. Nu is mijn moeder intussen wel bijgedraaid en een stuk opener, maar mijn vader had me liever maagd gezien tot het huwelijk. Niet dat ik me daar iets van aantrek verder. :)

Dus oké, het KAN een factor zijn. Maar dat hoeft echt niet per se.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_139639268
quote:
0s.gif
Op dinsdag 6 mei 2014 17:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Met andere woorden er zit totaal geen verband tussen seks 1e date en 'makkelijker' vreemdgaan? 0,0? Zelfs de mensen die ik ken die vreemdgaan zijn het type 'bed induiken met jan en alleman op de 1e date.'. Het gaat me er niet om dat iedereen die makkelijk seks heeft vreemdgaat (want men is hier toch wel gepikeerd), het gaat me er om dat er wel degelijk mensen zijn die en makkelijk vreemdgaan en direct sex op de 1e date hebben. Men doet net alsof die groep er niet is.
Nee, er is geen verband tussen seks op de eerste date en makkelijker vreemdgaan.
Jij kent mensen die dat doen, ik ken mensen die dat niet doen.
Net als dat er wel degelijk ook mensen zijn die, laten we zeggen 3-6 mnd ;) , wachten met seks met diegene waar ze een relatie mee willen/hebben en 'makkelijker' vreemdgaan...en er zijn ook mensen die dat niet doen.

Het staat echt volledig los van elkaar.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:59:34 #278
108913 Godshand
guide4you
pi_139639841
quote:
6s.gif
Op dinsdag 6 mei 2014 20:31 schreef Fera het volgende:

[..]

Opvoeding heeft er naar mijn inziens ook weinig mee te maken. Maar ik kan prima seks hebben in de date fase, voordat ik een relatie aanga. Misschien juist nog wel fijner. Kun je ook meteen elkaar ontdekken op seksueel vlak, kijken of er op dat gebied ook een goede klik is. :) Dat stickertje relatie hoeft er niet meteen op te zitten.
Gezonde instelling :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_139640357
quote:
6s.gif
Op dinsdag 6 mei 2014 20:31 schreef Fera het volgende:

[..]

Opvoeding heeft er naar mijn inziens ook weinig mee te maken. Maar ik kan prima seks hebben in de date fase, voordat ik een relatie aanga. Misschien juist nog wel fijner. Kun je ook meteen elkaar ontdekken op seksueel vlak, kijken of er op dat gebied ook een goede klik is. :) Dat stickertje relatie hoeft er niet meteen op te zitten.
Eens met deze vrouw
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:40:11 #280
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139643510
quote:
1s.gif
Op dinsdag 6 mei 2014 21:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Nee, er is geen verband tussen seks op de eerste date en makkelijker vreemdgaan.
Jij kent mensen die dat doen, ik ken mensen die dat niet doen.
Net als dat er wel degelijk ook mensen zijn die, laten we zeggen 3-6 mnd ;) , wachten met seks met diegene waar ze een relatie mee willen/hebben en 'makkelijker' vreemdgaan...en er zijn ook mensen die dat niet doen.

Het staat echt volledig los van elkaar.
Stel je hebt een groep van let's say een 1000 mensen en elke keer pluk je er random 10 uit waarvan 1 dus blijkt vreemd te gaan en sex heeft op de 1e date. Keer na keer kom je er +1/2 tegen. Dan is dat net zo goed een verband als dat je er 1 tegenkomt die dat niet zou doen.

Het zou pas geen verband zijn als het een uitzondering zou zijn. Een uitzondering dat iemand die snel sext ook vreemdgaat.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:49:35 #281
422095 fluffy2
fluffy2
pi_139644262
Waarom niet?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:17:01 #282
108913 Godshand
guide4you
pi_139646622
quote:
0s.gif
Op dinsdag 6 mei 2014 22:49 schreef fluffy2 het volgende:
Waarom niet?
Goeie onderbouwing :')
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:19:57 #283
422095 fluffy2
fluffy2
pi_139646773
quote:
15s.gif
Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Goeie onderbouwing :')
is dat nodig dan?

Als je je aangetrokken voelt tot elkaar?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:31:31 #284
108913 Godshand
guide4you
pi_139647389
quote:
1s.gif
Op dinsdag 6 mei 2014 23:19 schreef fluffy2 het volgende:

[..]

is dat nodig dan?

Als je je aangetrokken voelt tot elkaar?
Nouja, wel handig te weten wat jouw reden is? Spanning opbouwen bij uitstel is soms ook goed...
pi_139651117
quote:
0s.gif
Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Stel je hebt een groep van let's say een 1000 mensen en elke keer pluk je er random 10 uit waarvan 1 dus blijkt vreemd te gaan en sex heeft op de 1e date. Keer na keer kom je er +1/2 tegen. Dan is dat net zo goed een verband als dat je er 1 tegenkomt die dat niet zou doen.
In dat geval is er dan ook een verband tussen mensen die langer wachten met seks en makkelijk vreemdgaat.
Van die random 10 pik je zo iemand er net zo goed uit.

Er zijn zoveel mensen die snel seks hebben op een eerste date, en niet vreemdgaan...hoe snel je seks hebt zegt namelijk niks over iemands principes mbt vreemdgaan binnen een relatie.

quote:
Het zou pas geen verband zijn als het een uitzondering zou zijn. Een uitzondering dat iemand die snel sext ook vreemdgaat.
:?
Er zijn genoeg 'uitzonderingen' van iemand die snel seks heeft en wel/niet vreemdgaan. Je kan niet eens meer over uitzonderingen spreken eigenlijk.

Je zou eerder kunnen zeggen dat mensen die snel seks hebben, vaker ONS hebben. Of dat mensen die 'gefrustreerd' zijn binnen hun relatie makkelijker (misschien omdat hun partner geen seks wil de eerste 6 mnd :P ) vreemdgaan...
  woensdag 7 mei 2014 @ 07:52:37 #286
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_139651631
quote:
1s.gif
Op woensdag 7 mei 2014 03:32 schreef Sekhmet het volgende:

:?
Er zijn genoeg 'uitzonderingen' van iemand die snel seks heeft en wel/niet vreemdgaan. Je kan niet eens meer over uitzonderingen spreken eigenlijk.

Je zou eerder kunnen zeggen dat mensen die snel seks hebben, vaker ONS hebben. Of dat mensen die 'gefrustreerd' zijn binnen hun relatie makkelijker (misschien omdat hun partner geen seks wil de eerste 6 mnd :P ) vreemdgaan...
Sterker nog, ik durf te stellen dat mensen die opener zijn over seks, en het daardoor ook gemakkelijker hebben, juist voor een stabilere relatie daardoor zorgen omdat de partner ook meer te vreden is. Laten we eerlijk zijn mensen die er heel moeilijk over doen en het pas na 6 maanden relatie willen zijn meestal niet heel erg open maar juist best wel preuts.

Dat is dezelfde reden dat ik het zeer fijn vind als een vrouw meerdere mannen gehad heeft voor ik er een relatie mee krijg. Komen ze niet na 6 jaar aan met de vraag hoe het met een ander zou zijn.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_139651803
quote:
0s.gif
Op woensdag 7 mei 2014 07:52 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

(..) Laten we eerlijk zijn mensen die er heel moeilijk over doen en het pas na 6 maanden relatie willen zijn meestal niet heel erg open maar juist best wel preuts. (..)
Gaan we weer. Dus je bent preuts als je pas na x maanden seks wil? :') Heel erg openminded van je hoor. ^O^

Ja, ik overdrijf graag. :P
pi_139651884
Dat je pas na x maanden seks wilt is toch juist de definitie van preuts :o

En leuk dat iedereen op basis van zn beperkte persoonlijke ervaringen een uitspraak wil doen over de hele populatie. Ik stel een kwantitatief onderzoek voor. :+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139651932
quote:
1s.gif
Op woensdag 7 mei 2014 08:23 schreef habitue het volgende:
Dat je pas na x maanden seks wilt is toch juist de definitie van preuts :o
Oh?
pi_139651953
quote:
1s.gif
Op woensdag 7 mei 2014 08:27 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Oh?
Nouja miss niet helemaal maar ik vind het wel een sterke indicatie.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:35:27 #291
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_139652014
quote:
10s.gif
Op woensdag 7 mei 2014 08:15 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Gaan we weer. Dus je bent preuts als je pas na x maanden seks wil? :') Heel erg openminded van je hoor. ^O^

Ja, ik overdrijf graag. :P
Oh nee ik zeg niet dat dat voor iedereen geld, ik zeg wel uit ervaring dat dat vaker voorkam. Dat ik meestal betere seks had met vrouwen die het eerder deden. Zelfs het opbouwen voegde niet heel veel toe vond ik.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:48:29 #292
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_139652171
Je hebt seks tijdens je eerste date en vervolgens vind je het een afknapper dat de andere seks heeft op de eerste date. Maar blijkbaar ben je zelf dus ook iemand die seks heeft op de eerste date en dat is dan wel ok. Hypocriet?

Maar serieus, het boeit toch geen ene fuck of je wel of geen seks op je eerste date? Als er een klik is en je voelt je seksueel tot elkaar aangetrokken dan is dat toch alleen maar lekker? Later zie je wel of het relatiemateriaal is of niet.
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:42:56 #293
108913 Godshand
guide4you
pi_139652965
quote:
0s.gif
Op woensdag 7 mei 2014 08:35 schreef Frag_adder het volgende:

Zelfs het opbouwen voegde niet heel veel toe vond ik.
Ik heb eerder gehad dat ik het bij date 1 al deed. Maar heb ook afgewacht (bv 2 dates) en dat levert toch iets betere seks op.

De verlangens worden alleen maar groter en dat komt dan eindelijk tot uiting. Dan is ze veel enthousiaster in bed :)
pi_139653065
quote:
0s.gif
Op woensdag 7 mei 2014 09:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik heb eerder gehad dat ik het bij date 1 al deed. Maar heb ook afgewacht (bv 2 dates) en dat levert toch iets betere seks op.

De verlangens worden alleen maar groter en dat komt dan eindelijk tot uiting. Dan is ze veel enthousiaster in bed :)
Totaal afhankelijk van de vrouw en jullie klik in bed. Bij sommige vrouwen kun je 6 maand wachten en is het nog steeds bagger, als de chemistry mist.
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:49:51 #295
108913 Godshand
guide4you
pi_139653113
quote:
1s.gif
Op woensdag 7 mei 2014 09:47 schreef habitue het volgende:

[..]

Totaal afhankelijk van de vrouw en jullie klik in bed. Bij sommige vrouwen kun je 6 maand wachten en is het nog steeds bagger, als de chemistry mist.
Hmmja, maar dan is het ook geen daten waard, denk ik zo.
pi_139653130
quote:
0s.gif
Op woensdag 7 mei 2014 09:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hmmja, maar dan is het ook geen daten waard, denk ik zo.
Dat weet je op voorhand toch niet hoe het in bed zal zijn?
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:52:58 #297
108913 Godshand
guide4you
pi_139653158
quote:
1s.gif
Op woensdag 7 mei 2014 09:50 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat weet je op voorhand toch niet hoe het in bed zal zijn?
Chemistry is in de date al duidelijk hoor..

Ok, dat het in bed precies klikt hoeft niet. Misschien wil ze ruige SM seks, tsja. Maar het enthousiasme zegt in ieder geval genoeg..
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:56:44 #298
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139653236
quote:
0s.gif
Op dinsdag 6 mei 2014 20:00 schreef jaha het volgende:

[..]

Het punt is dat in veel gevallen de emotionele verbondenheid die nodig is voor een relatie nog niet gerijpt is bij de eerste date. Als je dan al meteen seks hebt dan willen beide partners geen moeite meer voor elkaar doen. Ja dan valt een eventuele relatie al als los zand uit elkaar eer deze begonnen is.
Waarom zou je geen moeite meer willen doen als je seks hebt gehad? Ik had seks op de eerdte date en doe nog elke dag moeite voor mn vriendin.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_139653284
quote:
0s.gif
Op woensdag 7 mei 2014 09:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Chemistry is in de date al duidelijk hoor..

Ok, dat het in bed precies klikt hoeft niet. Misschien wil ze ruige SM seks, tsja. Maar het enthousiasme zegt in ieder geval genoeg..
In mijn ervaring is een klik tijdens de dates zeker geen garantie voor een klik in bed. Het kan wel maar zeker niet altijd.
pi_139653307
quote:
1s.gif
Op woensdag 7 mei 2014 09:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom zou je geen moeite meer willen doen als je seks hebt gehad? Ik had seks op de eerdte date en doe nog elke dag moeite voor mn vriendin.
Die logica volg ik ook niet :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop