Nou ja, het kan invloed hebben, maar dat hoeft niet per se. Ik snap dat bijvoorbeeld religie wel een stempel drukt, maar mijn ouders waren behoorlijk preuts en dat ben ik totaal niet. Nu is mijn moeder intussen wel bijgedraaid en een stuk opener, maar mijn vader had me liever maagd gezien tot het huwelijk. Niet dat ik me daar iets van aantrek verder.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoezo heeft opvoeding er weinig te maken?
Nee, er is geen verband tussen seks op de eerste date en makkelijker vreemdgaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Met andere woorden er zit totaal geen verband tussen seks 1e date en 'makkelijker' vreemdgaan? 0,0? Zelfs de mensen die ik ken die vreemdgaan zijn het type 'bed induiken met jan en alleman op de 1e date.'. Het gaat me er niet om dat iedereen die makkelijk seks heeft vreemdgaat (want men is hier toch wel gepikeerd), het gaat me er om dat er wel degelijk mensen zijn die en makkelijk vreemdgaan en direct sex op de 1e date hebben. Men doet net alsof die groep er niet is.
Gezonde instellingquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Opvoeding heeft er naar mijn inziens ook weinig mee te maken. Maar ik kan prima seks hebben in de date fase, voordat ik een relatie aanga. Misschien juist nog wel fijner. Kun je ook meteen elkaar ontdekken op seksueel vlak, kijken of er op dat gebied ook een goede klik is.Dat stickertje relatie hoeft er niet meteen op te zitten.
Eens met deze vrouwquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Opvoeding heeft er naar mijn inziens ook weinig mee te maken. Maar ik kan prima seks hebben in de date fase, voordat ik een relatie aanga. Misschien juist nog wel fijner. Kun je ook meteen elkaar ontdekken op seksueel vlak, kijken of er op dat gebied ook een goede klik is.Dat stickertje relatie hoeft er niet meteen op te zitten.
Stel je hebt een groep van let's say een 1000 mensen en elke keer pluk je er random 10 uit waarvan 1 dus blijkt vreemd te gaan en sex heeft op de 1e date. Keer na keer kom je er +1/2 tegen. Dan is dat net zo goed een verband als dat je er 1 tegenkomt die dat niet zou doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee, er is geen verband tussen seks op de eerste date en makkelijker vreemdgaan.
Jij kent mensen die dat doen, ik ken mensen die dat niet doen.
Net als dat er wel degelijk ook mensen zijn die, laten we zeggen 3-6 mnd, wachten met seks met diegene waar ze een relatie mee willen/hebben en 'makkelijker' vreemdgaan...en er zijn ook mensen die dat niet doen.
Het staat echt volledig los van elkaar.
Goeie onderbouwingquote:
is dat nodig dan?quote:
Nouja, wel handig te weten wat jouw reden is? Spanning opbouwen bij uitstel is soms ook goed...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:19 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
is dat nodig dan?
Als je je aangetrokken voelt tot elkaar?
In dat geval is er dan ook een verband tussen mensen die langer wachten met seks en makkelijk vreemdgaat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Stel je hebt een groep van let's say een 1000 mensen en elke keer pluk je er random 10 uit waarvan 1 dus blijkt vreemd te gaan en sex heeft op de 1e date. Keer na keer kom je er +1/2 tegen. Dan is dat net zo goed een verband als dat je er 1 tegenkomt die dat niet zou doen.
quote:Het zou pas geen verband zijn als het een uitzondering zou zijn. Een uitzondering dat iemand die snel sext ook vreemdgaat.
Sterker nog, ik durf te stellen dat mensen die opener zijn over seks, en het daardoor ook gemakkelijker hebben, juist voor een stabilere relatie daardoor zorgen omdat de partner ook meer te vreden is. Laten we eerlijk zijn mensen die er heel moeilijk over doen en het pas na 6 maanden relatie willen zijn meestal niet heel erg open maar juist best wel preuts.quote:Op woensdag 7 mei 2014 03:32 schreef Sekhmet het volgende:![]()
Er zijn genoeg 'uitzonderingen' van iemand die snel seks heeft en wel/niet vreemdgaan. Je kan niet eens meer over uitzonderingen spreken eigenlijk.
Je zou eerder kunnen zeggen dat mensen die snel seks hebben, vaker ONS hebben. Of dat mensen die 'gefrustreerd' zijn binnen hun relatie makkelijker (misschien omdat hun partner geen seks wil de eerste 6 mnd) vreemdgaan...
Gaan we weer. Dus je bent preuts als je pas na x maanden seks wil?quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
(..) Laten we eerlijk zijn mensen die er heel moeilijk over doen en het pas na 6 maanden relatie willen zijn meestal niet heel erg open maar juist best wel preuts. (..)
Oh?quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:23 schreef habitue het volgende:
Dat je pas na x maanden seks wilt is toch juist de definitie van preuts![]()
Nouja miss niet helemaal maar ik vind het wel een sterke indicatie.quote:
Oh nee ik zeg niet dat dat voor iedereen geld, ik zeg wel uit ervaring dat dat vaker voorkam. Dat ik meestal betere seks had met vrouwen die het eerder deden. Zelfs het opbouwen voegde niet heel veel toe vond ik.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gaan we weer. Dus je bent preuts als je pas na x maanden seks wil?Heel erg openminded van je hoor.
![]()
Ja, ik overdrijf graag.![]()
Ik heb eerder gehad dat ik het bij date 1 al deed. Maar heb ook afgewacht (bv 2 dates) en dat levert toch iets betere seks op.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:35 schreef Frag_adder het volgende:
Zelfs het opbouwen voegde niet heel veel toe vond ik.
Totaal afhankelijk van de vrouw en jullie klik in bed. Bij sommige vrouwen kun je 6 maand wachten en is het nog steeds bagger, als de chemistry mist.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb eerder gehad dat ik het bij date 1 al deed. Maar heb ook afgewacht (bv 2 dates) en dat levert toch iets betere seks op.
De verlangens worden alleen maar groter en dat komt dan eindelijk tot uiting. Dan is ze veel enthousiaster in bed
Hmmja, maar dan is het ook geen daten waard, denk ik zo.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Totaal afhankelijk van de vrouw en jullie klik in bed. Bij sommige vrouwen kun je 6 maand wachten en is het nog steeds bagger, als de chemistry mist.
Dat weet je op voorhand toch niet hoe het in bed zal zijn?quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hmmja, maar dan is het ook geen daten waard, denk ik zo.
Chemistry is in de date al duidelijk hoor..quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:50 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat weet je op voorhand toch niet hoe het in bed zal zijn?
Waarom zou je geen moeite meer willen doen als je seks hebt gehad? Ik had seks op de eerdte date en doe nog elke dag moeite voor mn vriendin.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:00 schreef jaha het volgende:
[..]
Het punt is dat in veel gevallen de emotionele verbondenheid die nodig is voor een relatie nog niet gerijpt is bij de eerste date. Als je dan al meteen seks hebt dan willen beide partners geen moeite meer voor elkaar doen. Ja dan valt een eventuele relatie al als los zand uit elkaar eer deze begonnen is.
In mijn ervaring is een klik tijdens de dates zeker geen garantie voor een klik in bed. Het kan wel maar zeker niet altijd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Chemistry is in de date al duidelijk hoor..
Ok, dat het in bed precies klikt hoeft niet. Misschien wil ze ruige SM seks, tsja. Maar het enthousiasme zegt in ieder geval genoeg..
Die logica volg ik ook nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou je geen moeite meer willen doen als je seks hebt gehad? Ik had seks op de eerdte date en doe nog elke dag moeite voor mn vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop