Ja, maar die staat er bij jou toch echtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Bijnamen moeten praktisch zijn HW.. underscore erbij is stom
Klopt maar al die letters die er in jouw naam staan noem ik toch niet HWtje van mequote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar die staat er bij jou toch echt.
Ja maar hoe spreek je jouw nick dan uit?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt maar al die letters die er in jouw naam staan noem ik toch niet HWtje van me
Al die jaren op fok.. en jij bent de tweede deze week die dat vraagtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar hoe spreek je jouw nick dan uit?.
Heb je wel eens dat soort toevallighedenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al die jaren op fok.. en jij bent de tweede deze week die dat vraagt![]()
Maar gewoon .. Cue.. als in Cuecumber hequote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je wel eens dat soort toevalligheden.
Ja, ik weet het wel inmiddels hoor, ik was je aan het etteren met je _quote:
En ik ben nog wel zo aardig tegen jequote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik weet het wel inmiddels hoor, ik was je aan het etteren met je _.
No good dead will ever go unpunishedquote:
dead??quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No good dead will ever go unpunished.
My bad, meer koffie nodigquote:
Nee, zover ga ik niet hoor Cue-tquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar.. als je m'n dood nu ook nog een goede zaak gaat vinden
Ik ben niet volledig evil, gewoon een vrij groot deelquote:
Dat klopt jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben niet volledig evil, gewoon een vrij groot deel.
Dubbel meerderjarig!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, die Q was jarig idd, gefeliciteerd met een jaar dichter bij het einde Q.
Amputeren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Jeuk onder m;n voet en krabben helpt niet echt
Ik mag toch hopen dat je een schone voorgevel hebt?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
laat vóór het impregneren altijd uw gevel reinigen
Ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je een schone voorgevel hebt?.
Pff wat een werkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Anders zit er niets anders op dan je voorgevel flink in te zepen.
Ik hoef toch niet verder te gaan nu he?quote:
Oh vastquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je baas wordt vast boos hoor, als je niet doorgaat
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh vast.
Maar ik bedoelde meer waar het gesprek heenging.
Nee, ik hou niet van schunnige toespelingen, ik dacht achteraf, dat had het ook best kunnen betekenenquote:
Je houdt daar niet van?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik hou niet van schunnige toespelingen, ik dacht achteraf, dat had het ook best kunnen betekenen.
Nee, ik ben niet van de humor en de woordspelingenquote:
Ik wou al zeggenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik ben niet van de humor en de woordspelingen.
Ik hou ook niet van humorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van de humor en de woordspelingen.
En niet van hobby's en leuke dingen doenquote:
Nee, leuke dingen doen zeker niet!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En niet van hobby's en leuke dingen doen.
Ang3l?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, leuke dingen doen zeker niet!
Ik vind stomme dingen doen veel leuker.
Maar... als ik stomme dingen leuk vind, zijn ze dan voor mij wel stomme dingen? Zijn t dan voor mij niet ineens leuke dingen, waarna ik ze dan dus weer stom ga vinden, want ik hou niet van leuke dingen doen. MY GOD! The Matrix!
Ik hou meer van vieze seks. Maar ja, ik ben dan ook homo.quote:
Jij typt het.. ik dacht hetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, leuke dingen doen zeker niet!
Ik vind stomme dingen doen veel leuker.
Maar... als ik stomme dingen leuk vind, zijn ze dan voor mij wel stomme dingen? Zijn t dan voor mij niet ineens leuke dingen, waarna ik ze dan dus weer stom ga vinden, want ik hou niet van leuke dingen doen. MY GOD! The Matrix!
Ook dat mag nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou meer van vieze seks. Maar ja, ik ben dan ook homo.
O dan ga ik ff verder.....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HW vindt het leuk als je luistert dus dat mag je niet doen!
Schijfje 5. Veelal te vinden in t Aziatische gedeelte van The Red Light district. Prijs afhankelijk van doen of ondergaan.quote:
Weet je ook eens hoe wij ons voelenquote:
Jullie worden ook wel eens gek van jezelf?quote:
Als ik zo gek zou worden van mezelf als anderen van mij was ik allang opgesloten met een dwangbuisquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie worden ook wel eens gek van jezelf?
Nee die eerste spiraal... die is leuker , uhm stommer! nee leuker!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan ga ik ff verder.....
Maar goed, dat dus. Dus als ik stomme dingen leuk vind, houdt dat dan in dat ik de dingen die ik ZELF stom vind leeuk vind? Want dat kan dus eigenlijk niet, want dan zijn stomme dingen voor mij leuke dingen en dus vind ik ze niet leuk. En doordat ik ze niet leuk vidn vind ik ze weer stom en dus weer wel leuk. maar dan meteen daarna ook weer niet leuk, want niet stom maar leuk. En zo blijf je dna toch de hele tijd doorgaan eigenlijk?
OF... betekent t dat ik de dingen die ANDERE mensen stom vinden leuk vind? Want kijk, dan zijn we zo klaar met de spiraal. Dan verandert t alleen als anderen mensen t ineens leuk gaan vinden, bv omdat ik t leuk vind. En dan vind ik t ineens weer stom, want de rest vind t leuk. maar da's niet zo snel en paradoxaal als bovenstaande optie.
Dus.
Ik neem nog een pilletje.
Blauw of rood?
Gaat om het ideequote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewone tweede SC.. want deze gaat ook altijd over Q
Nalatig zegquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die was natuurlijk geweldig
Ik had er geen
Hoezo niet mogelijk ivm treinverkeer nou weer?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:48 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. collega vraagt of mee ga stappen in A'dam zaterdag, omdat er ook italiaanse collega meegaat enzo. (helaas) niet echt mogelijk ivm treinverkeer, maar wel leuk dat ze vroeg
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:59 schreef HeatWave het volgende:
Hoezo niet mogelijk ivm treinverkeer nou weer?.
Trein sucksquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Iets met laatste trein om 2 uur al en spoorvernieuwingen
Sja, nu wel, maar niet waar je wil zijn, lastig allemaalquote:
Och, dan gewoon avondje thuisquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Sja, nu wel, maar niet waar je wil zijn, lastig allemaal.
Ook leuk, al moet je jezelf dat wel de hele avond vertellenquote:
en ik praat al zelden tegen mezelfquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Ook leuk, al moet je jezelf dat wel de hele avond vertellen.
heb je geen drank voor je feestje gekocht?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:04 schreef Q. het volgende:
Zo, Albert heeft even genoeg drank voor een heel land langsgebracht.
Kindercola volop.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb je geen drank voor je feestje gekocht?.
Jip en Janneke-Champagnequote:
Tfoe deze chimi praat wierie mang...quote:
Nee nee, jij zou een avond thuisblijvenquote:
Je bent verder?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2x zoveel wijn als vorig jaar.
2 flessen dusquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
ja, als ontbijt misschienquote:
Let eens op.. MORGEN!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee nee, jij zou een avond thuisblijven.
Gaat gezellig feestje wordenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Blockedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die komen dan ook gewoon. Allemaal.
[ afbeelding ]
Hier nietquote:
Dan wordt het geen neuken.quote:
Oh, dat zou wel weer jammer zijn.quote:
Neuken?quote:
Sinds wanneer sla jij neuken af dan?quote:
Tja man hequote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:23 schreef Godtje het volgende:
Zie je! HW verwacht dat je altijd wil en kan neuken
Sinds al enige tijd hoorquote:
He, wat? Waar heb je het over?quote:
Ik kijk wel beter uit, ik ken mezelfquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat een hel![]()
Dat heb ik gelukkig nooit gehad
twitter:RememberingMSN twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 19:30:58Boy: "wanna be my gf?"Girl: "okay!"Both: *Writes <3 in their msn status*= OFFICIAL. reageer retweet
De voorloper van facebookstatusquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]twitter:RememberingMSN twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 19:30:58Boy: "wanna be my gf?"Girl: "okay!"Both: *Writes <3 in their msn status*= OFFICIAL. reageer retweet
Ik mis MSN.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]twitter:RememberingMSN twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 19:30:58Boy: "wanna be my gf?"Girl: "okay!"Both: *Writes <3 in their msn status*= OFFICIAL. reageer retweet
Goede dingen vergeet je nooitquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:29 schreef Q. het volgende:
Ik weet mn ICQ nummer nog uit mn hoofd al is die al 10 jaar gekaapt door een Rus.
Autism FTWquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:31 schreef Q. het volgende:
Dingen als telefoonnummers onthou ik ook altijd, weet ook alle verjaardagen van mn vriendjes van de basisschool nog.Alhoewel ik meestal geen enkel idee heb welke datum het vandaag is.
Weet nog wel de nr's van de huistelefoons van m'n bassischool enzo. En het nr van m'n ex zit er ook nog altijd goed inquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:31 schreef Q. het volgende:
Dingen als telefoonnummers onthou ik ook altijd, weet ook alle verjaardagen van mn vriendjes van de basisschool nog.Alhoewel ik meestal geen enkel idee heb welke datum het vandaag is.
het blijft de Bijlmer natuurlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:33 schreef Godtje het volgende:
Ik las dat hij in zijn nek was geschoten![]()
Zou zomaar kunnen natuurlijk!twitter:
De ArenA staat natuurlijk wel in de Bijlmer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:33 schreef Godtje het volgende:
Ik las dat hij in zijn nek was geschoten![]()
Zou zomaar kunnen natuurlijk!twitter:
OH OH!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nooit iets mee gehad. Irritante geluiden kwamen er uit en de enter werkte kut
Spuit 11quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
De ArenA staat natuurlijk wel in de Bijlmer.
En dat was ook meteen de laatste keerquote:
Zo ingewikkeld zijn ze nou ook weer nietquote:
Al die vermeende woordspelingen van jou altijdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld zijn ze nou ook weer niet.
Ik heb nog nooit een woordspeling gemaaktquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al die vermeende woordspelingen van jou altijd
Deed je dat maar eensquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een woordspeling gemaakt.
Dan zijn de FOK!sters helemaal niet meer bij me weg te slaan, ik moet ook slapenquote:
Smoesjesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zijn de FOK!sters helemaal niet meer bij me weg te slaan, ik moet ook slapen.
Wat jij vandaag, het is jouw feestjequote:
Wat ik vandaagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat jij vandaag, het is jouw feestje.
Of minder tegelijkertijd doenquote:
Minder snel dingen achter elkaar doen bedoel je. Tegelijk kan namelijk nietquote:
Doe eens ergens anders bijdehand muppetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Minder snel dingen achter elkaar doen bedoel je. Tegelijk kan namelijk niet
(op de levensfuncties na dan enzo)
And you wonder why you're still singlequote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:27 schreef HeatWave het volgende:
And you wonder why you're still single.
Toch.
We zijn idd echt met z'n 2enquote:
Story of our livesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze vinden ons niet leuk.. dus zijn ze een andere room op gaan zoeken
Ik was even aan het pauzeren, sorryquote:
Anders krijg ik ruzie he?quote:
Dat heb je nu ook, so what's the difference?quote:
Hoiquote:
ja, maar das online, IRL is dreigenderquote:
Jij kent m stalktechnieken nog nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar das online, IRL is dreigender.
True, maar dan ken jij haar nog nietquote:
Is dit haar?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dan ken jij haar nog niet.
En dat hou ik graag zoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dan ken jij haar nog niet.
Ik vind 'r op Sandra Bullock lijken.quote:
Ze stompt je finaal door de vloer heen vrees ikquote:
Euy, ik ben ook clubkampieon Kwondo Karate jonguhhhquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze stompt je finaal door de vloer heen vrees ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euy, ik ben ook clubkampieon Kwondo Karate jonguhhh
Ik denk niet dat dat je gaat helpen... http://en.wikipedia.org/w(...)_martial_arts_careerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ach, dat soort vrouwen zijn lesbisch. Gooi een heggeschaar links de hoek in en ze gaan je tuin doen. Easy-peasy!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat je gaat helpen... http://en.wikipedia.org/w(...)_martial_arts_career
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, dat soort vrouwen zijn lesbisch. Gooi een heggeschaar links de hoek in en ze gaan je tuin doen. Easy-peasy!
Nok eens met die geile praatquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:17 schreef Ang3l het volgende:
De achilles-hiel van iedere lesbienne: scharen!
Wanne be scissor sisters?quote:
Ik ga me niet eens proberen in te denken hoe je dat in gedachten hebtquote:
Vannacht, als je in je bedje ligt en de dag voorbijflitst, dan ga je hier aan denken. En t gaat je wakker houden. Paniekerig en wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga me niet eens proberen in te denken hoe je dat in gedachten hebt.
En bedanktquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vannacht, als je in je bedje ligt en de dag voorbijflitst, dan ga je hier aan denken. En t gaat je wakker houden. Paniekerig en wel.
Slaap lekker
Holy crapquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat je gaat helpen... http://en.wikipedia.org/w(...)_martial_arts_career
Dat zeg ik, finaal door de vloer gestomptquote:
Ik blijf mooi uit de buurtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zeg ik, finaal door de vloer gestompt
Doe eens rustigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:00 schreef Ang3l het volgende:
En mijn baas ziet me dan helemaal stomen en kwaad worden en die geniet dan. "Rustiiiiiiig rustiiiiiig"SHUT UP!
Zelf vrij nemenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:30 schreef Ang3l het volgende:
NEE!
Moeders die menen in de maandafsluiting toch echt vrij te moeten hebben want "kids hebben meivakantie". PLEUR OP! Ik kan dat excuus ook niet gebruiken in een MEC. Gevolg: Ik zit er als enige nog.
Nou dank je de koekoek. Laatste keer. Je zorgt maar dat je komt. je zorgt maar voor oppas. Weet ik 't. Als ik er rekening mee moet houden, dan jij ook. Of allebei niet, en dan zullen we nog wel eens zien hoe veel maanden dat door de beugel kan
Dat wil ik ook!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:00 schreef Cue_ het volgende:
aan de kassa werd mijn legitimatie gevraagd toen ik wijn wou kopen in de supermarkt
![]()
Dat gebeurde mij vorig jaar nog toen ik een sixpackje bier wilde halen voor oud en nieuwquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:00 schreef Cue_ het volgende:
aan de kassa werd mijn legitimatie gevraagd toen ik wijn wou kopen in de supermarkt
![]()
Ik stond gewoon helemaal perplex toen ze het vroegquote:Op zondag 4 mei 2014 04:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat gebeurde mij vorig jaar nog toen ik een sixpackje bier wilde halen voor oud en nieuw
Ik zag haar gister voorbij komen in een matige film. Zij is de belangrijkste reden dat ik hem heb afgekeken.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:49 schreef Belsezar het volgende:
Na het zien van de geweldige Emma Stone lip sync
Nee. En jij?quote:
Groot gelijk! Emma Stone =quote:Op zondag 4 mei 2014 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zag haar gister voorbij komen in een matige film. Zij is de belangrijkste reden dat ik hem heb afgekeken.
Redelijkquote:
heerlijk!quote:
ik heb nog een week vrijquote:
ja heerlijk dusquote:
quote:
Geluksvogelquote:
En hoe smerig in de trein.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:08 schreef Cue_ het volgende:
Treinslapen
Zien hoe druk t zal zijn op t werk
Echt totaal! Amazing! Wonderful!quote:Op maandag 5 mei 2014 08:13 schreef Pheno het volgende:
Hallo allemaalOok allemaal aan het genieten van de vrijheid?
De vrijheid om te lachen om de flauwe grappen van de baas.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:13 schreef Pheno het volgende:
Ik ben aan het werk. Geen tijd om te genieten van vrijheid zolang ik hermetisch opgesloten zit in een betonnen gebouwquote:Op maandag 5 mei 2014 08:13 schreef Pheno het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2014 08:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk. Geen tijd om te genieten van vrijheid zolang ik hermetisch opgesloten zit in een betonnen gebouw
quote:
Ik stel voor om bevrijdingsdag een vrije dag te zijn en de vrije dag op pasen of pinksteren af te schaffenquote:Op maandag 5 mei 2014 08:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk. Geen tijd om te genieten van vrijheid zolang ik hermetisch opgesloten zit in een betonnen gebouw
Dat zou al een verbetering zijn, maar nog beter zou zijn de vrijheid om te kiezen of je mee wilt doen met de Christelijke feestdagen of nietquote:Op maandag 5 mei 2014 08:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik stel voor om bevrijdingsdag een vrije dag te zijn en de vrije dag op pasen of pinksteren af te schaffen
precies. Geef die maar als vrije dagen die ik opneem wanneer ik wil en niet op dagen die me niet boeien omdat ik niet geloof.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zou al een verbetering zijn, maar nog beter zou zijn de vrijheid om te kiezen of je mee wilt doen met de Christelijke feestdagen of niet
dat sowieso, maar laten we rustig beginnenquote:Op maandag 5 mei 2014 08:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zou al een verbetering zijn, maar nog beter zou zijn de vrijheid om te kiezen of je mee wilt doen met de Christelijke feestdagen of niet
Work = freedom!quote:Op maandag 5 mei 2014 08:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je wordt al niet meer at gunpoint gedwongen om naar de kerk te gaan, is dat niet genoeg vrijheid dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 08:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
'Nee' ?quote:Op maandag 5 mei 2014 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wordt al niet meer at gunpoint gedwongen om naar de kerk te gaan, is dat niet genoeg vrijheid dan?
elke ochtend t volksliedzingen met al je collegasquote:Op maandag 5 mei 2014 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wordt al niet meer at gunpoint gedwongen om naar de kerk te gaan, is dat niet genoeg vrijheid dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |