Ja, maar die staat er bij jou toch echtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Bijnamen moeten praktisch zijn HW.. underscore erbij is stom
Klopt maar al die letters die er in jouw naam staan noem ik toch niet HWtje van mequote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar die staat er bij jou toch echt.
Ja maar hoe spreek je jouw nick dan uit?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt maar al die letters die er in jouw naam staan noem ik toch niet HWtje van me
Al die jaren op fok.. en jij bent de tweede deze week die dat vraagtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar hoe spreek je jouw nick dan uit?.
Heb je wel eens dat soort toevallighedenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al die jaren op fok.. en jij bent de tweede deze week die dat vraagt![]()
Maar gewoon .. Cue.. als in Cuecumber hequote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je wel eens dat soort toevalligheden.
Ja, ik weet het wel inmiddels hoor, ik was je aan het etteren met je _quote:
En ik ben nog wel zo aardig tegen jequote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik weet het wel inmiddels hoor, ik was je aan het etteren met je _.
No good dead will ever go unpunishedquote:
dead??quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No good dead will ever go unpunished.
My bad, meer koffie nodigquote:
Nee, zover ga ik niet hoor Cue-tquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar.. als je m'n dood nu ook nog een goede zaak gaat vinden
Ik ben niet volledig evil, gewoon een vrij groot deelquote:
Dat klopt jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben niet volledig evil, gewoon een vrij groot deel.
Dubbel meerderjarig!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, die Q was jarig idd, gefeliciteerd met een jaar dichter bij het einde Q.
Amputeren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Jeuk onder m;n voet en krabben helpt niet echt
Ik mag toch hopen dat je een schone voorgevel hebt?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
laat vóór het impregneren altijd uw gevel reinigen
Ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je een schone voorgevel hebt?.
Pff wat een werkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Anders zit er niets anders op dan je voorgevel flink in te zepen.
Ik hoef toch niet verder te gaan nu he?quote:
Oh vastquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je baas wordt vast boos hoor, als je niet doorgaat
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh vast.
Maar ik bedoelde meer waar het gesprek heenging.
Nee, ik hou niet van schunnige toespelingen, ik dacht achteraf, dat had het ook best kunnen betekenenquote:
Je houdt daar niet van?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik hou niet van schunnige toespelingen, ik dacht achteraf, dat had het ook best kunnen betekenen.
Nee, ik ben niet van de humor en de woordspelingenquote:
Ik wou al zeggenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik ben niet van de humor en de woordspelingen.
Ik hou ook niet van humorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van de humor en de woordspelingen.
En niet van hobby's en leuke dingen doenquote:
Nee, leuke dingen doen zeker niet!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En niet van hobby's en leuke dingen doen.
Ang3l?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, leuke dingen doen zeker niet!
Ik vind stomme dingen doen veel leuker.
Maar... als ik stomme dingen leuk vind, zijn ze dan voor mij wel stomme dingen? Zijn t dan voor mij niet ineens leuke dingen, waarna ik ze dan dus weer stom ga vinden, want ik hou niet van leuke dingen doen. MY GOD! The Matrix!
Ik hou meer van vieze seks. Maar ja, ik ben dan ook homo.quote:
Jij typt het.. ik dacht hetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, leuke dingen doen zeker niet!
Ik vind stomme dingen doen veel leuker.
Maar... als ik stomme dingen leuk vind, zijn ze dan voor mij wel stomme dingen? Zijn t dan voor mij niet ineens leuke dingen, waarna ik ze dan dus weer stom ga vinden, want ik hou niet van leuke dingen doen. MY GOD! The Matrix!
Ook dat mag nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou meer van vieze seks. Maar ja, ik ben dan ook homo.
O dan ga ik ff verder.....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HW vindt het leuk als je luistert dus dat mag je niet doen!
Schijfje 5. Veelal te vinden in t Aziatische gedeelte van The Red Light district. Prijs afhankelijk van doen of ondergaan.quote:
Weet je ook eens hoe wij ons voelenquote:
Jullie worden ook wel eens gek van jezelf?quote:
Als ik zo gek zou worden van mezelf als anderen van mij was ik allang opgesloten met een dwangbuisquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie worden ook wel eens gek van jezelf?
Nee die eerste spiraal... die is leuker , uhm stommer! nee leuker!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan ga ik ff verder.....
Maar goed, dat dus. Dus als ik stomme dingen leuk vind, houdt dat dan in dat ik de dingen die ik ZELF stom vind leeuk vind? Want dat kan dus eigenlijk niet, want dan zijn stomme dingen voor mij leuke dingen en dus vind ik ze niet leuk. En doordat ik ze niet leuk vidn vind ik ze weer stom en dus weer wel leuk. maar dan meteen daarna ook weer niet leuk, want niet stom maar leuk. En zo blijf je dna toch de hele tijd doorgaan eigenlijk?
OF... betekent t dat ik de dingen die ANDERE mensen stom vinden leuk vind? Want kijk, dan zijn we zo klaar met de spiraal. Dan verandert t alleen als anderen mensen t ineens leuk gaan vinden, bv omdat ik t leuk vind. En dan vind ik t ineens weer stom, want de rest vind t leuk. maar da's niet zo snel en paradoxaal als bovenstaande optie.
Dus.
Ik neem nog een pilletje.
Blauw of rood?
Gaat om het ideequote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewone tweede SC.. want deze gaat ook altijd over Q
Nalatig zegquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die was natuurlijk geweldig
Ik had er geen
Hoezo niet mogelijk ivm treinverkeer nou weer?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:48 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. collega vraagt of mee ga stappen in A'dam zaterdag, omdat er ook italiaanse collega meegaat enzo. (helaas) niet echt mogelijk ivm treinverkeer, maar wel leuk dat ze vroeg
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:59 schreef HeatWave het volgende:
Hoezo niet mogelijk ivm treinverkeer nou weer?.
Trein sucksquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Iets met laatste trein om 2 uur al en spoorvernieuwingen
Sja, nu wel, maar niet waar je wil zijn, lastig allemaalquote:
Och, dan gewoon avondje thuisquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Sja, nu wel, maar niet waar je wil zijn, lastig allemaal.
Ook leuk, al moet je jezelf dat wel de hele avond vertellenquote:
en ik praat al zelden tegen mezelfquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Ook leuk, al moet je jezelf dat wel de hele avond vertellen.
heb je geen drank voor je feestje gekocht?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:04 schreef Q. het volgende:
Zo, Albert heeft even genoeg drank voor een heel land langsgebracht.
Kindercola volop.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb je geen drank voor je feestje gekocht?.
Jip en Janneke-Champagnequote:
Tfoe deze chimi praat wierie mang...quote:
Nee nee, jij zou een avond thuisblijvenquote:
Je bent verder?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2x zoveel wijn als vorig jaar.
2 flessen dusquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2x zoveel wijn als vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |