abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 september 2014 @ 18:45:03 #103
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_144665767
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:05 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Zoek de lokale weggeefhoek op op Facebook bij jou in de buurt, en zet het daarop? Daar zijn de mensen dankbaar voor je spullen, en reageren ze enkel als ze het willen hebben. Zo geef ik de laatste tijd veel van mijn spullen weg.
Enkel en alleen omdat het gratis is vaak..en om het vervolgens onder een ander accountje in een verkoophoekje door te schuiven.

Serieus, die weggeefhoeken is een groot graaiparadijs voor sommigen.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_144665810
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:43 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Och, die reggies die gebruiken de gelden vaak voor of het onderhoud van de kerk, of steunen er op hun beurt weer goede doelen mee in bijv. Afrika. Is niet eens zo'n slecht doel dan. En je spulletjes krijgen voor weinig een goed tweede huisje bij mensen die het niet nieuw kunnen of willen kopen ;)

Ik gun het de kringloopwinkels juist niet, omdat die vaak te hoge prijzen vragen ook. Dan dus liever naar een lokale rommelmarkt, al dan niet kerkelijk.
Ja, en voor je het weet steun je een of andere anti-condoomactie in Afrika. Maar goed, als ik ze nergens anders kwijt kan gaan ze naar de kerk. Er zit in Zwijndrecht zo'n vrolijke klapklapkerk, die zijn wel ok.
Spoilers!
  donderdag 18 september 2014 @ 18:47:19 #105
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144665857
Ik breng het liefst spullen naar de weggeefwinkel, dat vind ik het tofst!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 18 september 2014 @ 18:48:55 #106
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_144665920
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, en voor je het weet steun je een of andere anti-condoomactie in Afrika. Maar goed, als ik ze nergens anders kwijt kan gaan ze naar de kerk. Er zit in Zwijndrecht zo'n vrolijke klapklapkerk, die zijn wel ok.
Dat valt volgens mij wel mee. Maar eigenlijk is de keuze dan: rommelmarkt of vuilstort. Die eerste zou dan mn voorkeur hebben.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  donderdag 18 september 2014 @ 18:49:50 #107
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_144665950
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:47 schreef oh-oh het volgende:
eefwinkel, dat vind ik het
Is ook een optie.. en dan mag je nog wat leuks mee terugnemen ook. Als ze wat hebben naar je zin dan ;)

Overigens ben ik dr nog nooit geweest in zo'n weggeefwinkel, maar het idee staat me wel aan.
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 19:07:22 #108
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144666654
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Enkel en alleen omdat het gratis is vaak..en om het vervolgens onder een ander accountje in een verkoophoekje door te schuiven.

Serieus, die weggeefhoeken is een groot graaiparadijs voor sommigen.
nou laat ze lekker.
anders moet je zelf met die zooi lopen leuren voor een paar grijpstuivers
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 19:09:20 #109
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144666730
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:49 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Is ook een optie.. en dan mag je nog wat leuks mee terugnemen ook. Als ze wat hebben naar je zin dan ;)

Overigens ben ik dr nog nooit geweest in zo'n weggeefwinkel, maar het idee staat me wel aan.
ben je niet in de war met een ruilwinkel? of is dat tegenwoordig hetzelfde?
  donderdag 18 september 2014 @ 19:17:37 #110
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_144666994
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:09 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ben je niet in de war met een ruilwinkel? of is dat tegenwoordig hetzelfde?
Weggeefwinkel: iedereen mag er binnen lopen en spulletjes meenemen voor nop.
Ruilwinkel: veelal in ruil voor punten (of andere spulletjes) mag je wat meenemen.

Dus eigenlijk is zo'n weggeefwinkel dus een gratis winkel, waar je zonder tegenprestatie kunt winkelen. Worden ook vaak gerund door die linkse rakkers ;)
  donderdag 18 september 2014 @ 19:18:49 #111
176471 oh-oh
pi_144667033
Wij hebben hier echt zo een toffe weggeefwinkel O+
Morgen mss maar eens even gaan :D
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 18 september 2014 @ 19:19:30 #112
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_144667061
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:07 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nou laat ze lekker.
anders moet je zelf met die zooi lopen leuren voor een paar grijpstuivers
De gunfactor gaat heel snel weg als er massaal misbruik gemaakt wordt. Als je iets weg wilt geven, ga ik er vanuit dat je ook wilt dat het goed terecht komt.

Ik heb het gezien. Biedt er iemand een tent aan: binnen een half uur reageren er 100 mensen dat ze het willen hebben. Nooit geweten dat kamperen zo populair was, al zal SBS6 wel de favoriete zender zijn van veel van die lui :D

Of een kapotte lcd tv.. waar de man dan opeens het ding wel kan maken ofzo. Maar de bakbeest-tv die eerder aangeboden werd, daar was geen vraag naar.
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 19:45:44 #113
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144668176
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:19 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

De gunfactor gaat heel snel weg als er massaal misbruik gemaakt wordt. Als je iets weg wilt geven, ga ik er vanuit dat je ook wilt dat het goed terecht komt.

Ik heb het gezien. Biedt er iemand een tent aan: binnen een half uur reageren er 100 mensen dat ze het willen hebben. Nooit geweten dat kamperen zo populair was, al zal SBS6 wel de favoriete zender zijn van veel van die lui :D

Of een kapotte lcd tv.. waar de man dan opeens het ding wel kan maken ofzo. Maar de bakbeest-tv die eerder aangeboden werd, daar was geen vraag naar.
ja het is wel heel vermakelijk om ze over elkaar heen te zien buitelen als er wat te halen valt
ongelooflijk als je ziet wat mensen ineens allemaal kunnen gebruiken
ik ken er toevallig een paar die op de weggeef zitten mee te loten.
er zijn er die zelfs meeloten op babykleertjes terwijl ik zeker weet dat ze geeneens een kind hebben
  donderdag 18 september 2014 @ 19:47:47 #114
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_144668262
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:45 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ja het is wel heel vermakelijk om ze over elkaar heen te zien buitelen als er wat te halen valt
ongelooflijk als je ziet wat mensen ineens allemaal kunnen gebruiken
ik ken er toevallig een paar die op de weggeef zitten mee te loten.
er zijn er die zelfs meeloten op babykleertjes terwijl ik zeker weet dat ze geeneens een kind hebben
Ik ben er geband omdat ik zat te trollen met de pareltjes die daar voorbij kwamen :/
Tis vermaak eersteklas!
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 19:51:01 #115
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144668432
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Ik ben er geband omdat ik zat te trollen met de pareltjes die daar voorbij kwamen :/
Tis vermaak eersteklas!
ik heb er ook vreselijk gereld ja
het dieptepunt was voor mij wel bereikt toen er iemand museumjaarkaarten te leen vroeg omdat ze met dr kind een uitje naar een of ander museum wilde en aangezien er toch geen foto's op museumjaarkaarten staan, vond ze dat ze er wel een paar kon lenen.
toen ben ik wel zo vreselijk uit mijn plaat gegaan daar. maar zelfs de beheerder vond het doodnormaal en weigerde deze oproep voor fraude met museumjaarkaarten te verwijderen.
toen ben ik opgestapt daar. ik kon er niet meer tegen. :r
pi_144673490
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:12 schreef Freesje het volgende:
Ook al lurk ik eigenlijk alleen op fok, wil ik nu toch wel uit de aarde kruipen om jullie te bedanken voor de geweldige adressen hier. Vandeweek hebben we er weer dankbaar gebruik van gemaakt in Dordrecht.. Vooral Pandora en pandorus zijn echte aanraders, we kwamen ogen en oren te kort.
Ook heb ik nog een favoriet, en dat is de kringloopwinkel in Almkerk
Pandora O+
Daar heb ik een aantal jaren geleden een houten rekje gekocht wat ik als kruidenrek wilde gebruiken.
De meneer die daar werkte vertelde dus dat het het een mal was waar vroeger bakstenen mee werden gemaakt.
Meest bijzondere kruidenrekje ever :Y

Oh en deel 7 alweer. Goed idee van mij destijds dit topic te beginnen :+

Laatste goede aankoop bij de kringloop was een steelpan van BK met echt een superdikke bodem, pannetje is ook echt zwaar. Voor wel ¤1.95 :7

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2014 21:58:16 ]
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:25:05 #117
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_144694898
Vanavond ga ik weer even langs de jaarlijkse rommelmarkt in Berkel en Rodenrijs. Benieuwd wat ze nu weer hebben.. Zal wel stervensdruk zijn weer, maar morgen is de herkansing als het echt niet te doen is.
pi_144695327
Ik was gisteren bij de kringloop in Soesterberg, nou die kun je overslaan hoor. Rijen met kleding die rechtstreeks uit het bejaardentehuis komt, dure en beschadigde schoenen en ze denken qua servies dat ze een antiekwinkel zijn, wie gaat er nou ¤2,50 voor een kop en schotel betalen?
pi_145115558
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was gisteren bij de kringloop in Soesterberg, nou die kun je overslaan hoor. Rijen met kleding die rechtstreeks uit het bejaardentehuis komt, dure en beschadigde schoenen en ze denken qua servies dat ze een antiekwinkel zijn, wie gaat er nou ¤2,50 voor een kop en schotel betalen?
Alleen als het echte pareltjes zijn :)

Ik heb van de week ook nog wat leuke dingen gescoord bij de kringloop. Heb alleen geen foto's.

(ff kickje :) )
pi_145117681
quote:
De hoogtijdagen van de kringloopwinkels lijken voorbij. De eerste kringloopwinkels zijn failliet en voor het eerst wordt gebroken met de groeitrend. In 2013 zakte de omzet van de 180 winkels, aangesloten bij branchevereniging BKN, met 3 procent tot 79 miljoen euro.

Ook het aantal winkels daalt licht. In 2009, toen de kringloopwinkels werden gezien als het succesverhaal in economisch zware tijden, waren er nog ruim 200.

De directeur van de Branchevereniging Kringloopbedrijven Nederland, Leonie Reinders, bevestigt dat 'de vette jaren' voorbij zijn en dat de sector last heeft van een negatief imago. "Veel mensen zien de winkels toch nog steeds als stoffig, geiten-wollen-sokken-achtig. De kwaliteit verschilt ook enorm. De ene vestiging wordt professioneel geleid, een ander weer heel amateuristisch."

Exclusiviteit

Ook is de opkomst van goedkope winkels als Primark, Action en Big Bazar een groot probleem. "Vroeger was de kringloopwinkel hét adres voor leuke koopjes, nu hebben we die exclusiviteit niet meer. Daar hebben we dus wel mee te maken."

Waar de kringloopwinkels ook matig op scoren, is hun website. Volgens een rapport, opgesteld naar aanleiding van het 20-jarig bestaan van de kringloopwinkels, verwacht de klant anno 2014 een up-to-date website à là Marktplaats, met veel informatie en goede foto's. "De wensen van consumenten veranderen razendsnel. Daar moet je in meegaan. Op dat vlak hebben we nog veel te leren", aldus Reinders.

Roer moet om

Kortom, als het roer niet omgaat, bestaat de kringloopwinkel in 2020 niet meer. Want bij ongewijzigd beleid zal de omzet van de kringloopwinkels verder dalen, is de verwachting. Ook al omdat er minder goede goederen worden aangeboden.

Reinders: "We zitten door de crisis duidelijk wat langer op een bank, dragen wat langer onze kleding. Het aanbod wordt wat schraler."

Volgens Marcel van Goch, directeur van kringloopwinkel Opnieuw & Co in Dordrecht, moet de sector zichzelf opnieuw uitvinden. "We worden links en rechts een beetje ingehaald. We kunnen niet achterover leunen en denken: oh oh, wat waren we succesvol. Winkels en producten moeten nog mooier, en het assortiment moet sneller worden vernieuwd."

Te duur

Van Goch hoort ook in zijn winkels wel de opmerking van klanten dat de kringloopwinkel te duur aan het worden is. Hij ontkent dat. "Wij zijn niet duurder geworden, ik denk dat er andere goedkope concurrenten bij zijn gekomen."

http://nos.nl/artikel/705(...)inkels-failliet.html
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145118170
Hij ontkent dat ze duurder zijn geworden? :') LP's zijn bij de Opnieuw&Co van 50 cent naar 1,25 gegaan de laatste tijd. En de boeken zijn nu ineens een percentage van de nieuwprijs, dus niet meer 50 cent, maar ook richting de paar euro. En de oude stickertjes zijn niet allemaal vervangen, dus dan staat er op een LP een prijsje van bijv 50 cent, maar dan moet je alsnog 1,25 betalen 8)7
pi_145118317
quote:
De ironie dat juist Marktplaats voortgekomen is uit een kringloopwinkel en verpatst voor een kwart miljard :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_145125564
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:51 schreef Dot. het volgende:
Hij ontkent dat ze duurder zijn geworden? :') LP's zijn bij de Opnieuw&Co van 50 cent naar 1,25 gegaan de laatste tijd. En de boeken zijn nu ineens een percentage van de nieuwprijs, dus niet meer 50 cent, maar ook richting de paar euro. En de oude stickertjes zijn niet allemaal vervangen, dus dan staat er op een LP een prijsje van bijv 50 cent, maar dan moet je alsnog 1,25 betalen 8)7
Dat is hier dus ook. Sommige zijn echt goedkoper geworden, maar sommige ook een stuk duurder!
Overigens mogen ze bij sommige wel de platen uitzoeken, omdat er dan letterlijk 20 bakken vol platen liggen waarvan meer dan de helft klassiek, kermis of george baker selection muziek is :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145126404
In Kerkrade is er de RD4 kringloopwinkel. elektronica is er vaak duurder dan nieuw.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 14:54:09 #125
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_145126645
Niet duurder??? Hier in Gorinchem hebben wij onze eigen Geefwinkel opgezet omdat de kringloop hier denkt dat ze een fokin aa+ winkel zijn met bijbehorende prijzen... Ik lees hierboven een verhaal over 1,25 voor een lp? Je mag jezelf gelukkig prijzen hier vragen ze er gerust 15(!) euro voor een gratis gekregen lp.

Echt in welke wereld leven die mensen?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_145126847
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:54 schreef MPC60 het volgende:
Niet duurder??? Hier in Gorinchem hebben wij onze eigen Geefwinkel opgezet omdat de kringloop hier denkt dat ze een fokin aa+ winkel zijn met bijbehorende prijzen... Ik lees hierboven een verhaal over 1,25 voor een lp? Je mag jezelf gelukkig prijzen hier vragen ze er gerust 15(!) euro voor een gratis gekregen lp.

Echt in welke wereld leven die mensen?
15 euro is meer dan de nieuwprijs was _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145126857
Hier van de week ook weer 3 kringloop winkels bezocht, eentje van keten Het Goed, een andere gewone kringloop en eentje met alleen kleding. Maar die eerste 2 waren allebei prijzig met sommige dingen. Het Goed heeft er ten minste prijzen op staan, die andere veelal niet. En dan kom je met een hele berg (in dit geval) tasjes bij de kassa, en dan moeten ze 4/5 euro per stuk kosten. Bedenken ze gewoon bij de kassa een prijs, aangegeven dat ik dat teveel vond en er uiteindelijk maar een aantal terug gelegd. Tijd terug ook daar geweest en toen werd er gewoon een mooi prijsje gemaakt voor alles, maar die man mocht volgens mij nu niet meer achter de kassa staan _O-
Daar ook gewoon kapotte schoenen voor 5 euro, een broek van een budget merk weliswaar nog met kaartjes eraan,15 euro. Ja mooi niet dus. Dan ga ik liever naar de winkel er naast, kleding voornamelijk voor 1 euro, behalve een paar dingen zoals goede leren jassen, mooie jurken etc. Hangt ook veel slecht spul tussen maar toch een paar echt leuke dingen kunnen scoren :)

Maar, Het Goed had ook een mooie: daar stond een kruidvat winkelmandje te koop :') dat heeft iemand waarschijnlijk gewoon gepikt uit een winkel en zij verkopen het weer o|O
Ding mee genomen, nog gevraagd of ze hem terug wilden maar ik mocht hem houden :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:05:13 #128
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_145126884
Ik wou dat ik het verzon. :D

Ik heb er ooit naar gevraagd hoe ze nou bij zulke prijzen komen, ja daar hebben wij een mannetje voor. :')
pi_145127306
Vast een mannetje dat op marktplaats gaat speuren naar het artikel en er zo een prijsje op plakt :/. Vind het niet gek dat het slecht gaat met sommige kringloopwinkels. Enkele hebben nu ook een vitrine kast met 'luxe' producten, die voor een nog hogere prijs de deur uit gaan. Of die hun spullen via marktplaats verkopen. Ja daahaag.
pi_145127605
Ik weet iig van Het Goed dat ze ergens een locatie hebben waar spulletjes geprijsd worden, dat vertelden ze me een keer. Die zullen zulk soort dingen ook wel doen waarschijnlijk.

Je moet dan gewoon mazzel hebben dat iets er tussendoor glipt als je echt een goed koopje wil scoren :P
Had zelf laatst op een rommelmarkt een gouden armbandje te pakken voor 50 cent, maar er stonden daar ook veel die precies wisten welke spulletjes geld waard waren en daar waren de prijzen ook naar...
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:31:00 #131
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_145127611
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 15:20 schreef Crientj het volgende:
Vast een mannetje dat op marktplaats gaat speuren naar het artikel en er zo een prijsje op plakt :/. Vind het niet gek dat het slecht gaat met sommige kringloopwinkels. Enkele hebben nu ook een vitrine kast met 'luxe' producten, die voor een nog hogere prijs de deur uit gaan. Of die hun spullen via marktplaats verkopen. Ja daahaag.
Die vitrines inderdaad _O- ik las dat iemand het hier over almkerk had, daar zit inderdaad een leuke kringloop. ^O^
pi_145127791
Die vitrines kan ik me nog voorstellen bij spulletjes die echt duurder zijn, maar vaak staat daar gewoon glaswerk e.d. in :')
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:41:38 #133
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_145127913
Nee hoor, heeft echt niets met de prijs te maken dat er kennelijk veel in de rode cijfers komen. Ze vragen veelal de hoofdprijs voor dr ouwe zooi.

Maak dr gewoon leuke prijsjes van en de mensen komen terug, kopen meer en je omzet stijgt vanzelf weer..
pi_145215813
Dat met die stickers op de boeken waarop de zogenaamde nieuwprijs staat en dan de uiteindelijke prijs, dat zie je echt overal opduiken. Ik koop er dan echt niks meer, ik ga geen ¤2,70 voor een chicklit uitgeven als ik ze op rommelmarkten etc voor ¤0,50 kan scoren. Maar goed, ze kunnen weer iemand inzetten die die 'nieuwprijzen' ergens op internet ofzo gaat opzoeken en dan die stickers gaat maken.
Ik ben fan van de wat minder professionele kringloopwinkels, gewoon met een stapeltje spulletjes naar de eigenaar lopen en die maakt er dan een mooi prijsje van. Soms glipt er bij de grote georganiseerde kringloopwinkels wel eens iets doorheen en kun je een leuk voordeeltje vinden, maar het staat me steeds meer tegen. Hier bij de kringloop slaat het personeel op tilt als je in een krat gluurt ( nee, nieteens graait) waarin de spullen zitten die ze in het schap aan het zetten zijn: "Mevrouw, dat is ECHT niet de bedoeling....."

Ik was in Spanje en daar was een kerkelijke kledingwinkel van de Caritas, gewoon simpel lage eenheidsprijzen, jammer genoeg zat er net niks voor me bij.
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:43:51 #135
176471 oh-oh
pi_145215949
Ik was gisteren even bij Kringloop Zuid in Maastricht.
Het nieuwe pand is echt mooi maar er leken veel minder spullen te staan dan in het oude pand, en echt weinig kleingoed.
Maar ik kocht wel deze Lakshmi:

Dit toffe art deco tegeltje St. Hubertus had ik er al van:

En dit toffe suikerblik, echt oud maar echt in nieuwstaat:

Voor een totaal van 2 euro en 30 centen!
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zondag 5 oktober 2014 @ 14:47:05 #136
37843 lady-wrb
kortaf
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:51:09 #137
176471 oh-oh
pi_145216214
1,50 voor Lakshmi, en het blik en het tegeltje 40 cent each _O-
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zondag 5 oktober 2014 @ 14:58:38 #138
37843 lady-wrb
kortaf
pi_145216542
alleen kom ik rechtstreeks vanuit het gerdatopic hier kijken en die blauwe vaas associeer ik nu met muurvuller en koffiedrab ;(
pi_145216760
Wat een pareltjes oh-oh, dat tegeltje en het suikerblik.
  zondag 5 oktober 2014 @ 15:07:00 #140
176471 oh-oh
pi_145216842
Die vaas is niet van mij gelukkig, dat blik kocht ik voor een vriendin. Of nou nee, zij vond hem, ik rekende alles af :D
( Groucho Marx )
  zondag 5 oktober 2014 @ 15:07:34 #141
176471 oh-oh
pi_145216864
Ik hang het tegeltje zo op, zal nog een foto maken met die andere die ik daar al eens vond!
( Groucho Marx )
pi_145217004
Leuke redelijk nieuwe Kringloop in Groningen, waar ze ook meubels pimpen:

https://www.facebook.com/(...)8781/?type=1&theater

Adres is Diamantlaan 1 in Groningen.
Zolang er was is, is er leven.
pi_145217040
Ik heb nog noooooit gedacht aan een website bij een kringloopwinkel :? Iig niet voor het aanbod. Locatie en openingstijden zijn vaak ook onvindbaar en dat is wel irritant.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 5 oktober 2014 @ 15:15:53 #144
176471 oh-oh
pi_145217135
Oh ik kan echt onmogelijk een goede foto maken waar ze nu hangen, maar hier linksonder het St. Hubertus tegeltje. Ik ben benieuwd of ik er nog meer zal vinden :D
( Groucho Marx )
pi_145227825
Ik verzamel fout bloemetjesservies, net als de rest van Nederland lijkt het :( of er is niks, of het is ineens duur. Vorig jaar nog een paar kopjes met schotels kunnen scoren in Driebergen (of de Bilt, geen idee, heb die dag de hele regio gezien) voor 75 cent per setje en van die petit four schoteltjes voor 50 cent. Van de zomer dezelfde setjes op een rommelmarkt gezien voor 6 tot 8 euro. In de kringloop vind ik het niet meer.
Tap tap tap
pi_145231290
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik kan echt onmogelijk een goede foto maken waar ze nu hangen, maar hier linksonder het St. Hubertus tegeltje. Ik ben benieuwd of ik er nog meer zal vinden :D
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat beschuitblik van je foto kom je op veel plekken tegen woekerprijzen tegen, net als het bijbehorende blik voor ontbijtkoek, ¤5 is geen uitzondering.
pi_145231633
in Wassenaar liep ik tegen kringloopwinkel 'Nogmaals' aan...

gewone prijzen, heel veel keuze en leuke mensen *O*
...
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:41:31 #148
176471 oh-oh
pi_145231876
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

[..]

Dat beschuitblik van je foto kom je op veel plekken tegen woekerprijzen tegen, net als het bijbehorende blik voor ontbijtkoek, ¤5 is geen uitzondering.
:D 80 centjes voor betaald!
( Groucho Marx )
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:44:46 #149
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_145235600
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik verzamel fout bloemetjesservies, net als de rest van Nederland lijkt het :( of er is niks, of het is ineens duur. Vorig jaar nog een paar kopjes met schotels kunnen scoren in Driebergen (of de Bilt, geen idee, heb die dag de hele regio gezien) voor 75 cent per setje en van die petit four schoteltjes voor 50 cent. Van de zomer dezelfde setjes op een rommelmarkt gezien voor 6 tot 8 euro. In de kringloop vind ik het niet meer.
.

Ik ben t vast die ze allemaal voor je neus wegkaapt 8-) bij veel kringlopen worden ze inderdaad steeds duurder, gelukkig ben ik al een tijdje bezig 😊 zal binnenkort eens een stock fotootje doen
pi_145235645
Mijn favoriete kringloop schijnt ineens weg te moeten, daar kostten alle boeken 50 cent, zo'n plek zal ik nooit meer vinden ;(
Mokkel met stuntstok
pi_145239701
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:45 schreef Mord_Sith het volgende:
Mijn favoriete kringloop schijnt ineens weg te moeten, daar kostten alle boeken 50 cent, zo'n plek zal ik nooit meer vinden ;(
Ik ken zo'n plek :7
pi_145528347
Is er al iemand bij de nieuwe Wawollie in Utrecht (Maarssenbroeksedijk) geweest? Hij schijnt iedere dag open te zijn, dus ook op zondag. Volgende week ga ik proberen of ik tijd kan vinden om er heen te gaan, moet er in de buurt zijn. http://www.wawolliekringloop.nl/
pi_145529454
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Is er al iemand bij de nieuwe Wawollie in Utrecht (Maarssenbroeksedijk) geweest? Hij schijnt iedere dag open te zijn, dus ook op zondag. Volgende week ga ik proberen of ik tijd kan vinden om er heen te gaan, moet er in de buurt zijn. http://www.wawolliekringloop.nl/
Ik ben er ongeveer een maand geleden geweest. Het is een enorm pand, maar omdat ze nog maar pas open waren, deed het nog wat 'kaal' aan. Wel alles netjes gesorteerd, leuke hoekjes met boeken, kleding mooi op soort en maat. Het zal er nu al wat voller staan, zal binnenkort weer eens gaan kijken.
A balanced diet is a cookie in each hand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')