SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Nog niet veel over te zeggen haha
[ afbeelding ]
De man van puckelientje. Dat wit klopt echt niet maar hij wou niet meer op de foto daarna
Wel mooi uitgerekt.
[ afbeelding ]
Beetje relaxen
[ afbeelding ]
Kanaries!
[ afbeelding ]
En hier weer verder
Slaap lekker!quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
Lang voor nu want ik ga lekker lang slapen.
Truste schatties
Hehe, inderdaad. Als ik thuis ben!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
Oh wacht, je kan natuurlijk niet kijken nu Scrum. Nou ja, voor later dan
Ben gisteren met het boek van Gijp begonnen en kon het haast niet wegleggen. Moest zo lachen. Tranen. Heb jij het gelezen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. Als ik thuis ben!. Maar ken het fragment nog, briljant. Bossie
Haha ja, te briljant dat boek. Het leest zo ongelofelijk lekker weg, baal nog steeds dat er geen deel 2 komt (al is dat ook wel te snappen). Zitten prachtige anekdotes in, mooi geschreven, ook een persoonlijke touch. Geweldigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben gisteren met het boek van Gijp begonnen en kon het haast niet wegleggen. Moest zo lachen. Tranen. Heb jij het gelezen?
Middag Blaad!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
Ow ja dat boek heeft mn broer. Zal hem ook eens lenen. Wacht nog op ronde huis boek....guyvie ouwe gabber :p
Middag trouwens, weekend!!!
Die anekdote over van Breukelen vond ik geweldig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha ja, te briljant dat boek. Het leest zo ongelofelijk lekker weg, baal nog steeds dat er geen deel 2 komt (al is dat ook wel te snappen). Zitten prachtige anekdotes in, mooi geschreven, ook een persoonlijke touch. Geweldig
Hoi B! Ja, lekker weekend!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
Ow ja dat boek heeft mn broer. Zal hem ook eens lenen. Wacht nog op ronde huis boek....guyvie ouwe gabber :p
Middag trouwens, weekend!!!
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die anekdote over van Breukelen vond ik geweldig.
Hans was niet gierig maar wel erg gehecht aan zijn geld![]()
Kwam ie te laat op de training zei Gijp tegen Michels: Hans heeft zich hier naartoe laten slepen door de ANWB om benzine uit te sparen
Assad weg zetten is geen goed idee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het is echt erg al die moordpartijen daar
Nee geloof het ook niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Assad weg zetten is geen goed idee.
Hoezo?Raad eens mijn voornaam?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee geloof het ook niet.
Ga je nog wat leuks doen het weekend B_P_N?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoezo?Raad eens mijn voornaam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Illu?Gek zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yes, and proud to be.quote:
Woodrow, dat hoor je niet vaak.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
* Blue_Panther_Ninja is vernoemd naar een USA president![]()
Wat moet je er van vinden he? Belachelijk lage straf, maar dat geld voor elke moordenaar, dus zie ik geen reden om me er juist nu druk om te maken. En het is niet *zijn* schuld dat ie weer vrij is natuurlijk, dat hebben we aan onze rechtstaat te danken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:07 schreef xcachet het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Volkert weer vrij is?
Het maakt niet uit wat 'wij' er van vinden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:07 schreef xcachet het volgende:
Nou vrij....,quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:07 schreef xcachet het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef Scrummie het volgende:
Enhttp://www.luckymedia.nl/(...)it-onverwachte-hoek/
woehahahahquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef Scrummie het volgende:
Enhttp://www.luckymedia.nl/(...)it-onverwachte-hoek/
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had ik het toch goed! Alleen was het de achternaam
quote:
Duhquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:26 schreef theguyver het volgende:
[..]niet?
wat is het nou, Reagan toch?
mja als ik die naam hoor is dat het eerste wat me te binnen schiet.. nou ja schiet zapt .. meer.
u bent er vroeg bij, een goedemorgen.quote:
ik ben niet de enige zo te zien. Van hetzelfde!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
u bent er vroeg bij, een goedemorgen.
Ah je moet werken, zaterdag?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben niet de enige zo te zien. Van hetzelfde!
Stiekem vind ik zo vroeg opstaan af en toe helemaal niet erg, ik was zelfs nog ruim 10 minuten te vroeg voor de trein van 5 over 7
Jup, horeca. Moet om 10 uur beginnen, nu heb ik een kwartiertje om me bij mn ouders om te kleden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah je moet werken, zaterdag?
Hier is het nog nacht, net 0:00 geweest...
Ja, hele goeie dag gehad, 1 uur met Duitse maat gebeld en 2 uur met mijn nieuwe prooi om dik te veroveren gehad... hoop dingen te verwerken maar mooie plannetjes.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, horeca. Moet om 10 uur beginnen, nu heb ik een kwartiertje om me bij mn ouders om te kleden.
Maar het zonnetje schijnt, en het was op de fiets van die heerlijke ochtendfrisheid die ik met krantenlopen ook altijd zo heerlijk vond
Maar mijn dag begint dus net en de jouwe is bijna over?
Klinkt goed! En thnx! Zal wel goedkomen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, hele goeie dag gehad, 1 uur met Duitse maat gebeld en 2 uur met mijn nieuwe prooi om dik te veroveren gehad... hoop dingen te verwerken maar mooie plannetjes.
horeca, werkze!
Geld verdienen om leuke dingen te doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt goed! En thnx! Zal wel goedkomen.
Ik was eigenlijk vrij, maar of ik alsjealdjealsjeblieeeeeft wilde komen werken, nou vooruit..:P
Preciesquote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geld verdienen om leuke dingen te doen.
Zeker, deze meid is echt een 9. Voorzichtig aanpakken maar ze is het waard... over 3 weken een salsashowtje weggeven op mijn huisfeestje.
"Op wat voor mannen val je"quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies
Ahja, als ze het waard is niet te hard van stapel lopen nee
haha!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Op wat voor mannen val je"
"mannen die in God geloven..." ehhhh![]()
wel getrouwd geweest en geen kinderen, dat zie je hier niet vaak...
Gijp voor President.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:39 schreef Scrummie het volgende:
Gijpie heeft alles voor 't geld gedaan ja. Slimme man. Daardoor leeft ie nu zoals ie leeft!
hoop ik dan moet zo nog 12 km fietsenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:54 schreef sararaats het volgende:
vandaag een redelijk rustige en zonnige dag![]()
Je zou het niet achter hem zoeken he, maar hij is het liefste alleen thuis. En alles is op orde.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:39 schreef Scrummie het volgende:
Gijpie heeft alles voor 't geld gedaan ja. Slimme man. Daardoor leeft ie nu zoals ie leeft!
Mooi hequote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zou het niet achter hem zoeken he, maar hij is het liefste alleen thuis. En alles is op orde.
Hij kan niet tegen opschepperij, staan een paar leuke anekdotes over in het boek zoals deze:
"Ik heb een Bruna", pochte op een avond de eigenaar van een sigarenwinkeltje waar ook tijdschriften werden verkocht.
"Goh, een Bruna", zei van der Gijp, en blaffen die nu veel thuis?"
Nog ff een stukje?quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog ff een stukje?
Onzin
-Nooit één trainer gehad die iets tegen je heeft gezegd waar je wél iets aan had?
'Nee'
-Kom op!
'Nee. Echt niet.
-Veertien jaar alleen maar onzin gehoord?
'Inderdaad ja. Toon lef.....scherp beginnen...let op bij dode spelmomenten. Dat soort dingen. Het was altijd allemaal hetzelfde. Onzin.'
Dat begrijpt hij echt niet nee. Hij prikt ook door alle poeha heen, moet ie niks van hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha.. Gijp is briljant. Die geeft zo geen fuck. Hij heeft soms alleen moeite zich voor te stellen dat anderen het net wat minder onzin vinden dan hij
Echt he..zo liefquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:55 schreef theguyver het volgende:
zo ff 35km gefietst neefje de fles gegeven en weer naar huis, wat een scheet he lavje
Is het mooi geworden Saar?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:51 schreef sararaats het volgende:
zo, de pret met de Scrabble kan beginnen.
Dus, aankomend seizoen regel jij mijn kaarten voor NEC uit? Lees ik dat goed?quote:Op zondag 4 mei 2014 08:52 schreef theguyver het volgende:
schoot je blind? ja via danny..
moet nu zijn via daley en mogen ze de na-compititie in, GO NEC!!!![]()
mijn oom (Wilfried) vroeger keeper, nu assistent trainer![]()
goeie morgen peeps![]()
Ben benieuwd! Zet je een foto hier als het klaar is?quote:Op zondag 4 mei 2014 11:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
de eigenlijke decoratie moet nog gemaakt worden maar het komt goed
Leuk hoor. Je kunt trots zijn op je oom.quote:Op zondag 4 mei 2014 08:52 schreef theguyver het volgende:
schoot je blind? ja via danny..
moet nu zijn via daley en mogen ze de na-compititie in, GO NEC!!!![]()
mijn oom (Wilfried) vroeger keeper, nu assistent trainer![]()
goeie morgen peeps![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
Boek Gijp uit. Jammer genoeg![]()
Nog ff 1 anecdote:
'Ik was een keer bij PSV-WillemII. Stond ik met Harry van Raaijin de lift'
-Ja. En?
'We stopten op de eerste etage. Daar heb je de Willy en René van de Kerkhof Lounge. Staat op zo'n deftig bordje, boven de ingang. Ik wijs op die zaal en ik zeg tegen die Van Raaij: Oh, liggen ze daar opgebaard? Had je die kop moeten zien. "Nee, nee!", riep ie, "Nee, Willy en René leven nog!"
Hij struikelde bijna over zijn eigen woorden. Nou jongen, dan heb ik een wereldavond, als ik zoiets mag meemaken. Meen ik echt.'
Niveautje was dat hoor gister.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus, aankomend seizoen regel jij mijn kaarten voor NEC uit? Lees ik dat goed?![]()
Maar supertof van NEC. Op eigen kracht ook, 2-2 uit tegen Ajax.
Ik ga hem ook kopen. Deze heb ik van de bieb.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik het boek heb uitgeleend, door je quotes krijg ik zin in 'm nog een keer door te lezen. FF Ebookje ergens vandaan plukken.
Haha, en die tribune's zijn al zo steilquote:Op zondag 4 mei 2014 14:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niveautje was dat hoor gister.![]()
![]()
Ach ja ik heb me wel vermaakt.
Zat bijna boven 2e ring middenlijn. Zat ik gewoon naast een ventje met hoogtevrees.
Doe maar 1tje hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga hem ook kopen. Deze heb ik van de bieb.
Zal ik er nog 1 doen dan of verveelt het?
precies, Had er ook niet te veel verwachtingen van. Vind het wel leuk voor NEC, gun ik het toch meer dan Roda op de 1 of andere manier.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, en die tribune's zijn al zo steil. Mooi hoor, niveautje was idd bedroevend, maar ach.
Ik ook, dat Roda had er al jaren geleden uit geknikkerd moeten worden door Feyenoord, maar toen kreeg Cisse het op z'n heupen in de Kuip, de lul.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
precies, Had er ook niet te veel verwachtingen van. Vind het wel leuk voor NEC, gun ik het toch meer dan Roda op de 1 of andere manier.
Sisse?quote:Op zondag 4 mei 2014 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, dat Roda had er al jaren geleden uit geknikkerd moeten worden door Feyenoord, maar toen kreeg Cisse het op z'n heupen in de Kuip, de lul.
Maar zie NEC er nog wel uitvliegen in de nacompetitie eigenlijk.
tuurlijk welquote:Op zondag 4 mei 2014 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Zet je een foto hier als het klaar is?
Underdog he, die gun je meer.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
precies, Had er ook niet te veel verwachtingen van. Vind het wel leuk voor NEC, gun ik het toch meer dan Roda op de 1 of andere manier.
Hahahaquote:Op zondag 4 mei 2014 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
Over Lowie:
'Lowie werd bij Sparta altijd in de maling genomen', zegt Gijp. 'Ik heb één keer meegemaakt dat we thuis achter stonden en Van Gaal in de rust tegen Hughes zei: "En nu grijp je in!" Waarop Hughes zei: "Is goed, ga jij er maar uit."
Groot vroeger was alles beter gehalte bij die man zeg.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Even wat serieuzer:
Ben het er niet helemaal mee eens, maar een eyeopener blijft het.
Daarom ook niet helemaal mee eens. Ook het feit dat het altijd mensen uit dezelfde leeftijds categorie dit soort dingen melden doet me denken dat juist die mensen vinden dat de 'jeugd van tegenwoordig' maar eenzelfde jeugd als hun moet hebben, dat hun nostalgische gevoelens de enige juiste zijn. Ben ik niet zo van, maar ik vind het wel een heel goed punt dat men tegenwoordig niet meer sociaal lijkt te zijn, schuchter, bang, doe er zelf ook aan mee.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groot vroeger was alles beter gehalte bij die man zeg.
Alsof kinderen nu nooit meer buiten zijn en mensen elkaar niet meer zien.
haha ik krijg de concert kaarten mijn broertje de voetbal kaartjes.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus, aankomend seizoen regel jij mijn kaarten voor NEC uit? Lees ik dat goed?![]()
Maar supertof van NEC. Op eigen kracht ook, 2-2 uit tegen Ajax.
foto?quote:Op zondag 4 mei 2014 11:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
de eigenlijke decoratie moet nog gemaakt worden maar het komt goed
;{quote:Op zondag 4 mei 2014 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet het nooit he. Kunnen zomaar ineens een paar FOkkers voor je neus staan.
heb ik al eens een keer gehadquote:Op zondag 4 mei 2014 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaan ze ineens zingen: I see Tjacka standing there
Ja vond ik ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
mooi toepasselijk nummer voor vandaag
nee rustig moest alleen ochtend, verder gaat wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Inso hoe is het. Druk op het werk?
leuk hoor mopjequote:Op maandag 5 mei 2014 19:06 schreef Tjacka het volgende:
15 mei kaarten kopen voor acda en de munnink
heb ook al kaartjes voor racoon
Druk dagje, maar lekker gewerkt.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee rustig moest alleen ochtend, verder gaat wel.
daar?
Top!quote:Op maandag 5 mei 2014 19:06 schreef Tjacka het volgende:
15 mei kaarten kopen voor acda en de munnink
heb ook al kaartjes voor racoon
Kusje op?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedankt ik heb mijn portie aandacht voor vandaag weer gehad
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook beetje geminderd half pakje per dag nu
best veelquote:Op maandag 5 mei 2014 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toen ik net gestopt was 2 pakjes per dag toch
ja maar is moeilijk man stoppen vind je nietquote:
met drank op is het echt kutquote:Op maandag 5 mei 2014 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar is moeilijk man stoppen vind je niet
vooral tijdens arbeidersleven
ik vind de oude train leukerquote:Op maandag 5 mei 2014 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja maar ik ben echt gek op dit nummer
Wat een lief smoeltjequote:Op maandag 5 mei 2014 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kruising tussen koningspoedel en golden retriever
[ afbeelding ]
Hij kijkt ook zo trouwhartigquote:Op maandag 5 mei 2014 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kruising tussen koningspoedel en golden retriever
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk!
Lekker beginnummertje ook Scrum![]()
Nou inderdaad, echt lekkere muziek!quote:Op maandag 5 mei 2014 21:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heerlijk.
Laatst wat muziek van Danny Vera gedownload, prima te doen.
Topshow it was! Heb genotenquote:Op maandag 5 mei 2014 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou inderdaad, echt lekkere muziek!
Topshow weer he Scrum?
Dit liedje moet je een paar keer horen en dan ga je het steeds leuker vinden. Vind het begin ook zo goed. Spannend zo met die gitaren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga niet kijken, wel erg benieuwd of ze door gaan. Ben wel fan van ze.
Yeah klopt. Al vind ik wel weer, net als Johannetje, dat hun stemmen niet goed eruit komen. Waylon kan zo prachtig uithalen, zit er niet in. Zo jammer, maar het nummer is niets mis mee! Heerlijk relaxed chill nummertje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit liedje moet je een paar keer horen en dan ga je het steeds leuker vinden. Vind het begin ook zo goed. Spannend zo met die gitaren.
Waylon komt er idd niet echt overheen. Zonde.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yeah klopt. Al vind ik wel weer, net als Johannetje, dat hun stemmen niet goed eruit komen. Waylon kan zo prachtig uithalen, zit er niet in. Zo jammer, maar het nummer is niets mis mee! Heerlijk relaxed chill nummertje.
Kwam net thuis van hardlopen, hoor ik "Bake a cake" ofzoiets, mijn hemelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
Bizar sommige acts bij het Songfestival.
Lach me gek om de commentaren op FOK! Dat maakt het helemaal top
Dat vond ik tot nu toe de leukste. Allemachtig wat een troep komt er voorbij. Nou ja, een paar uitzonderingen zijn er wel. Nu bijvoorbeeld: San Marino. En Rusland vond ik ook wel goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kwam net thuis van hardlopen, hoor ik "Bake a cake" ofzoiets, mijn hemel
Nummertje van Waylon en Ilse heeft tenminste nog wat kwaliteit en inhoud, wat ik gezien heb gaat helemaal nergens over, jeetjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond ik tot nu toe de leukste. Allemachtig wat een troep komt er voorbij. Nou ja, een paar uitzonderingen zijn er wel. Nu bijvoorbeeld: San Marino. En Rusland vond ik ook wel goed.
Mijn hoop is gevestigd op Ilse en Waylon. Vergeleken bij wat ik tot nu toe gehoord heb steken zij er met kop en schouders bovenuit.
Ik vind het tot nu toe echt helemaal niks. Zometeen moeten Ilse en Waylon. Ben toch best gespannen merk ik. Hoop zo dat ze door mogenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nummertje van Waylon en Ilse heeft tenminste nog wat kwaliteit en inhoud, wat ik gezien heb gaat helemaal nergens over, jeetje
San Marino was qua stem aardig, maar qua liedje vond ik het armzalig, sorry
Ja, dat zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe echt helemaal niks. Zometeen moeten Ilse en Waylon. Ben toch best gespannen merk ik. Hoop zo dat ze door mogen
echt slecht ja de meeste vond letland wel leuk alleen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je nagaan . Ze staken met kop en schouders boven de anderen uit Inso, op een paar na.
Ik vind het spannend. Ben z'o benieuwd naar de uitslag. Zou me zeer verbazen als ze niet door waren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt slecht ja de meeste vond letland wel leuk alleen.
kan niet anders, rest was zo slechtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het spannend. Ben z'o benieuwd naar de uitslag. Zou me zeer verbazen als ze niet door waren.
Nou die van Tjaptjoep waren wel een beetje boel out of order. Voor porno ga ik wel naar KPD.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben je de gifjes nog steeds niet zat?
Bwah, maakt eigenlijk niet veel uit. Ik heb het niet gezien maar kijk misschien zaterdag om jullie te steunen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel Sara. Jullie niet he? Jammer was best een mooi lied.
Tjap sloeg wel een beetje te ver door ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou die van Tjaptjoep waren wel een beetje boel out of order. Voor porno ga ik wel naar KPD.
Datquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
Bwah, maakt eigenlijk niet veel uit. Ik heb het niet gezien maar kijk misschien zaterdag om jullie te steunen.
Dat is aardigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
Bwah, maakt eigenlijk niet veel uit. Ik heb het niet gezien maar kijk misschien zaterdag om jullie te steunen.
Die verwarde kreunen met zingen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tjap sloeg wel een beetje te ver door ja.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sommige ESF nummers zijn erg verwarrend, dus ik kan het me best voorstellen.
ik denk dat dit echt gaat scoren. mooi nummer en het was de eerste keer dat ik het hoorde.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen
Nog maar een keer dan
We zijn door![]()
![]()
Ja, echt mooi he? Vind het stukken mooier dan die koffie-met-cake-song van Anouk vorig jaar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik denk dat dit echt gaat scoren. mooi nummer en het was de eerste keer dat ik het hoorde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet klikken lavje..Er staat nog een vraag voor u open!!
in de stijl van Ilse De Lange en ik ben nog steeds onder de indruk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, echt mooi he? Vind het stukken mooier dan die koffie-met-cake-song van Anouk vorig jaar.
Ja, was echt van alles te zien he?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:35 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemiddag bijna!
Heb nog steeds kippenvel van gisteravond. Zowel van het liedje als de live topics.
Haha, inderdaad, er was weinig te bedenken wat er niet te vinden was. Tot in het extreme aan toe, hahaha.. Kijk nu al uit naar zaterdagquote:
En donderdag.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, er was weinig te bedenken wat er niet te vinden was. Tot in het extreme aan toe, hahaha.. Kijk nu al uit naar zaterdag
Wat Sara zegt.quote:
live topics zijn altijd gaaf, goud van Epke was mooiste live topic ever!quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, er was weinig te bedenken wat er niet te vinden was. Tot in het extreme aan toe, hahaha.. Kijk nu al uit naar zaterdag
Woei, jaren 80!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
Lekker liedje en aangezien het hier ook net begint te regenen nog toepasselijk ook
Bahaha.. dat belooft alweer veel flauwe humorquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Scrum!
Ga je ook kijken straks naar de tweede halve finale? Cornelia Worst komt zingen
Ik vind het vooral leuk om op het live-topic hier op FOK! mee te lezen en als het me lukt voor het alweer vol is te posten. Dat gaat sneller dan het geluidquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bahaha.. dat belooft alweer veel flauwe humorMaar nee, denk dat ik oversla. Moet nog hardlopen, en misschien dat ie dan weer aan gaat, maar gok niet, moet concentreren en dat kan ik me vast niet inhouden het live topic weer te bekijken waardoor die concentratie niet lukt
.
Jij zit er klaar voor dus?
Haha, het gaat inderdaad bizar snel. Nog nooit zoiets mee gemaakt, maar ja, fok noob wat dat betreftquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk om op het live-topic hier op FOK! mee te lezen en als het me lukt voor het alweer vol is te posten. Dat gaat sneller dan het geluidHeb ook zo gelachen om dat ene gifje waar Waylon's hoed over zijn oren getrokken was
Echt, tranen gelachen. Die hoed zo ver over zijn oren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, het gaat inderdaad bizar snel. Nog nooit zoiets mee gemaakt, maar ja, fok noob wat dat betreft.
Dat gifje heb ik dus totaal gemist he, ik kwam niet verder dan de gifs van tjoep
Zonder FOK! zou ik niet eens kijken eigenlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk om op het live-topic hier op FOK! mee te lezen en als het me lukt voor het alweer vol is te posten. Dat gaat sneller dan het geluidHeb ook zo gelachen om dat ene gifje waar Waylon's hoed over zijn oren getrokken was
Hey jijquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zonder FOK! zou ik niet eens kijken eigenlijk.
Oi.
Ja, ik mis die luitjes ook. Was zo gezellig .quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:05 schreef Scrummie het volgende:
Ik vraag me echt af waar divje enzo zijn.
Jammer dat het hier zo rustig is de laatste tijd.
Denk het laatste. Zie divje bijv. ook niet meer in Feyenoord topic enzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik mis die luitjes ook. Was zo gezellig .
Misschien hebben ze een leukere SC gevonden of druk met andere dingen.
Verkering he. Dat vreet tijd .quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het laatste. Zie divje bijv. ook niet meer in Feyenoord topic enzo.
Ik kan jou niet missen, dus blijf wel hangen jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verkering he. Dat vreet tijd .
Maar jij blijft toch wel he. Niet ervandoor gaan hoor![]()
Nou hij had weer een nieuwe vriendin toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan jou niet missen, dus blijf wel hangen ja.
Maar hij was toch weer single? Divje dus.
Onkruid vergaat niet idd, dus ze komen vast wel weer terug ja. Maar ja, was zo druk hier tijdje terug, topcis vlogen je om de orenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou hij had weer een nieuwe vriendin toch?
Blaadjes is trouwens ook niet vaak meer hier.
Tjacka met zijn onwijs lange postsook niet.
Inso dito.
Ess ook weinig
Henkie .
De hele VBL-club niet meer.
Maar ze komen wel weer terug hoor.
We wachten rustig af.
Oh misschien heb ik het mis hoor, maar ik dacht echt dat Divje een nieuwe vriendin had.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet idd, dus ze komen vast wel weer terug ja. Maar ja, was zo druk hier tijdje terug, topcis vlogen je om de oren. Maar goed, komt wel weer!
Nieuw meisje heb ik niet meegekregen, vandaar
echt slecht dit jaar, nederlands maakt zelfs kans denk ik met deze "concurrentie"quote:
denk het ookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hallo Inso
Ja denk ook dat Nederland een grote kans heeft. Wordt denk ik wel top 5.
He jasses. Teveel hooi op je vork genomen?quote:
He verdomme Scrumquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:00 schreef Scrummie het volgende:
Moet verdorie wachten op de MP4 van VI. Mijn TV heeft kuren, laat alleen maar testbeeld zien, vanaf.. RTL7
. Meer voor mannen, maar niet voor Scrummie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |