SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Nog niet veel over te zeggen haha
[ afbeelding ]
De man van puckelientje. Dat wit klopt echt niet maar hij wou niet meer op de foto daarna
Wel mooi uitgerekt.
[ afbeelding ]
Beetje relaxen
[ afbeelding ]
Kanaries!
[ afbeelding ]
En hier weer verder
Slaap lekker!quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
Lang voor nu want ik ga lekker lang slapen.
Truste schatties
Hehe, inderdaad. Als ik thuis ben!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
Oh wacht, je kan natuurlijk niet kijken nu Scrum. Nou ja, voor later dan
Ben gisteren met het boek van Gijp begonnen en kon het haast niet wegleggen. Moest zo lachen. Tranen. Heb jij het gelezen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. Als ik thuis ben!. Maar ken het fragment nog, briljant. Bossie
Haha ja, te briljant dat boek. Het leest zo ongelofelijk lekker weg, baal nog steeds dat er geen deel 2 komt (al is dat ook wel te snappen). Zitten prachtige anekdotes in, mooi geschreven, ook een persoonlijke touch. Geweldigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben gisteren met het boek van Gijp begonnen en kon het haast niet wegleggen. Moest zo lachen. Tranen. Heb jij het gelezen?
Middag Blaad!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
Ow ja dat boek heeft mn broer. Zal hem ook eens lenen. Wacht nog op ronde huis boek....guyvie ouwe gabber :p
Middag trouwens, weekend!!!
Die anekdote over van Breukelen vond ik geweldig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha ja, te briljant dat boek. Het leest zo ongelofelijk lekker weg, baal nog steeds dat er geen deel 2 komt (al is dat ook wel te snappen). Zitten prachtige anekdotes in, mooi geschreven, ook een persoonlijke touch. Geweldig
Hoi B! Ja, lekker weekend!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
Ow ja dat boek heeft mn broer. Zal hem ook eens lenen. Wacht nog op ronde huis boek....guyvie ouwe gabber :p
Middag trouwens, weekend!!!
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die anekdote over van Breukelen vond ik geweldig.
Hans was niet gierig maar wel erg gehecht aan zijn geld![]()
Kwam ie te laat op de training zei Gijp tegen Michels: Hans heeft zich hier naartoe laten slepen door de ANWB om benzine uit te sparen
Assad weg zetten is geen goed idee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het is echt erg al die moordpartijen daar
Nee geloof het ook niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Assad weg zetten is geen goed idee.
Hoezo?Raad eens mijn voornaam?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee geloof het ook niet.
Ga je nog wat leuks doen het weekend B_P_N?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoezo?Raad eens mijn voornaam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Illu?Gek zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yes, and proud to be.quote:
Woodrow, dat hoor je niet vaak.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
* Blue_Panther_Ninja is vernoemd naar een USA president![]()
Wat moet je er van vinden he? Belachelijk lage straf, maar dat geld voor elke moordenaar, dus zie ik geen reden om me er juist nu druk om te maken. En het is niet *zijn* schuld dat ie weer vrij is natuurlijk, dat hebben we aan onze rechtstaat te danken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:07 schreef xcachet het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Volkert weer vrij is?
Het maakt niet uit wat 'wij' er van vinden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:07 schreef xcachet het volgende:
Nou vrij....,quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:07 schreef xcachet het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef Scrummie het volgende:
Enhttp://www.luckymedia.nl/(...)it-onverwachte-hoek/
woehahahahquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef Scrummie het volgende:
Enhttp://www.luckymedia.nl/(...)it-onverwachte-hoek/
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had ik het toch goed! Alleen was het de achternaam
quote:
Duhquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:26 schreef theguyver het volgende:
[..]niet?
wat is het nou, Reagan toch?
mja als ik die naam hoor is dat het eerste wat me te binnen schiet.. nou ja schiet zapt .. meer.
u bent er vroeg bij, een goedemorgen.quote:
ik ben niet de enige zo te zien. Van hetzelfde!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
u bent er vroeg bij, een goedemorgen.
Ah je moet werken, zaterdag?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben niet de enige zo te zien. Van hetzelfde!
Stiekem vind ik zo vroeg opstaan af en toe helemaal niet erg, ik was zelfs nog ruim 10 minuten te vroeg voor de trein van 5 over 7
Jup, horeca. Moet om 10 uur beginnen, nu heb ik een kwartiertje om me bij mn ouders om te kleden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah je moet werken, zaterdag?
Hier is het nog nacht, net 0:00 geweest...
Ja, hele goeie dag gehad, 1 uur met Duitse maat gebeld en 2 uur met mijn nieuwe prooi om dik te veroveren gehad... hoop dingen te verwerken maar mooie plannetjes.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, horeca. Moet om 10 uur beginnen, nu heb ik een kwartiertje om me bij mn ouders om te kleden.
Maar het zonnetje schijnt, en het was op de fiets van die heerlijke ochtendfrisheid die ik met krantenlopen ook altijd zo heerlijk vond
Maar mijn dag begint dus net en de jouwe is bijna over?
Klinkt goed! En thnx! Zal wel goedkomen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, hele goeie dag gehad, 1 uur met Duitse maat gebeld en 2 uur met mijn nieuwe prooi om dik te veroveren gehad... hoop dingen te verwerken maar mooie plannetjes.
horeca, werkze!
Geld verdienen om leuke dingen te doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt goed! En thnx! Zal wel goedkomen.
Ik was eigenlijk vrij, maar of ik alsjealdjealsjeblieeeeeft wilde komen werken, nou vooruit..:P
Preciesquote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geld verdienen om leuke dingen te doen.
Zeker, deze meid is echt een 9. Voorzichtig aanpakken maar ze is het waard... over 3 weken een salsashowtje weggeven op mijn huisfeestje.
"Op wat voor mannen val je"quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies
Ahja, als ze het waard is niet te hard van stapel lopen nee
haha!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Op wat voor mannen val je"
"mannen die in God geloven..." ehhhh![]()
wel getrouwd geweest en geen kinderen, dat zie je hier niet vaak...
Gijp voor President.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:39 schreef Scrummie het volgende:
Gijpie heeft alles voor 't geld gedaan ja. Slimme man. Daardoor leeft ie nu zoals ie leeft!
hoop ik dan moet zo nog 12 km fietsenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:54 schreef sararaats het volgende:
vandaag een redelijk rustige en zonnige dag![]()
Je zou het niet achter hem zoeken he, maar hij is het liefste alleen thuis. En alles is op orde.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:39 schreef Scrummie het volgende:
Gijpie heeft alles voor 't geld gedaan ja. Slimme man. Daardoor leeft ie nu zoals ie leeft!
Mooi hequote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zou het niet achter hem zoeken he, maar hij is het liefste alleen thuis. En alles is op orde.
Hij kan niet tegen opschepperij, staan een paar leuke anekdotes over in het boek zoals deze:
"Ik heb een Bruna", pochte op een avond de eigenaar van een sigarenwinkeltje waar ook tijdschriften werden verkocht.
"Goh, een Bruna", zei van der Gijp, en blaffen die nu veel thuis?"
Nog ff een stukje?quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog ff een stukje?
Onzin
-Nooit één trainer gehad die iets tegen je heeft gezegd waar je wél iets aan had?
'Nee'
-Kom op!
'Nee. Echt niet.
-Veertien jaar alleen maar onzin gehoord?
'Inderdaad ja. Toon lef.....scherp beginnen...let op bij dode spelmomenten. Dat soort dingen. Het was altijd allemaal hetzelfde. Onzin.'
Dat begrijpt hij echt niet nee. Hij prikt ook door alle poeha heen, moet ie niks van hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha.. Gijp is briljant. Die geeft zo geen fuck. Hij heeft soms alleen moeite zich voor te stellen dat anderen het net wat minder onzin vinden dan hij
Echt he..zo liefquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:55 schreef theguyver het volgende:
zo ff 35km gefietst neefje de fles gegeven en weer naar huis, wat een scheet he lavje
Is het mooi geworden Saar?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:51 schreef sararaats het volgende:
zo, de pret met de Scrabble kan beginnen.
Dus, aankomend seizoen regel jij mijn kaarten voor NEC uit? Lees ik dat goed?quote:Op zondag 4 mei 2014 08:52 schreef theguyver het volgende:
schoot je blind? ja via danny..
moet nu zijn via daley en mogen ze de na-compititie in, GO NEC!!!![]()
mijn oom (Wilfried) vroeger keeper, nu assistent trainer![]()
goeie morgen peeps![]()
Ben benieuwd! Zet je een foto hier als het klaar is?quote:Op zondag 4 mei 2014 11:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
de eigenlijke decoratie moet nog gemaakt worden maar het komt goed
Leuk hoor. Je kunt trots zijn op je oom.quote:Op zondag 4 mei 2014 08:52 schreef theguyver het volgende:
schoot je blind? ja via danny..
moet nu zijn via daley en mogen ze de na-compititie in, GO NEC!!!![]()
mijn oom (Wilfried) vroeger keeper, nu assistent trainer![]()
goeie morgen peeps![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
Boek Gijp uit. Jammer genoeg![]()
Nog ff 1 anecdote:
'Ik was een keer bij PSV-WillemII. Stond ik met Harry van Raaijin de lift'
-Ja. En?
'We stopten op de eerste etage. Daar heb je de Willy en René van de Kerkhof Lounge. Staat op zo'n deftig bordje, boven de ingang. Ik wijs op die zaal en ik zeg tegen die Van Raaij: Oh, liggen ze daar opgebaard? Had je die kop moeten zien. "Nee, nee!", riep ie, "Nee, Willy en René leven nog!"
Hij struikelde bijna over zijn eigen woorden. Nou jongen, dan heb ik een wereldavond, als ik zoiets mag meemaken. Meen ik echt.'
Niveautje was dat hoor gister.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus, aankomend seizoen regel jij mijn kaarten voor NEC uit? Lees ik dat goed?![]()
Maar supertof van NEC. Op eigen kracht ook, 2-2 uit tegen Ajax.
Ik ga hem ook kopen. Deze heb ik van de bieb.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik het boek heb uitgeleend, door je quotes krijg ik zin in 'm nog een keer door te lezen. FF Ebookje ergens vandaan plukken.
Haha, en die tribune's zijn al zo steilquote:Op zondag 4 mei 2014 14:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niveautje was dat hoor gister.![]()
![]()
Ach ja ik heb me wel vermaakt.
Zat bijna boven 2e ring middenlijn. Zat ik gewoon naast een ventje met hoogtevrees.
Doe maar 1tje hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga hem ook kopen. Deze heb ik van de bieb.
Zal ik er nog 1 doen dan of verveelt het?
precies, Had er ook niet te veel verwachtingen van. Vind het wel leuk voor NEC, gun ik het toch meer dan Roda op de 1 of andere manier.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, en die tribune's zijn al zo steil. Mooi hoor, niveautje was idd bedroevend, maar ach.
Ik ook, dat Roda had er al jaren geleden uit geknikkerd moeten worden door Feyenoord, maar toen kreeg Cisse het op z'n heupen in de Kuip, de lul.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
precies, Had er ook niet te veel verwachtingen van. Vind het wel leuk voor NEC, gun ik het toch meer dan Roda op de 1 of andere manier.
Sisse?quote:Op zondag 4 mei 2014 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, dat Roda had er al jaren geleden uit geknikkerd moeten worden door Feyenoord, maar toen kreeg Cisse het op z'n heupen in de Kuip, de lul.
Maar zie NEC er nog wel uitvliegen in de nacompetitie eigenlijk.
tuurlijk welquote:Op zondag 4 mei 2014 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Zet je een foto hier als het klaar is?
Underdog he, die gun je meer.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
precies, Had er ook niet te veel verwachtingen van. Vind het wel leuk voor NEC, gun ik het toch meer dan Roda op de 1 of andere manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |