Nog ff een stukje?quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog ff een stukje?
Onzin
-Nooit één trainer gehad die iets tegen je heeft gezegd waar je wél iets aan had?
'Nee'
-Kom op!
'Nee. Echt niet.
-Veertien jaar alleen maar onzin gehoord?
'Inderdaad ja. Toon lef.....scherp beginnen...let op bij dode spelmomenten. Dat soort dingen. Het was altijd allemaal hetzelfde. Onzin.'
Dat begrijpt hij echt niet nee. Hij prikt ook door alle poeha heen, moet ie niks van hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha.. Gijp is briljant. Die geeft zo geen fuck. Hij heeft soms alleen moeite zich voor te stellen dat anderen het net wat minder onzin vinden dan hij
Echt he..zo liefquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:55 schreef theguyver het volgende:
zo ff 35km gefietst neefje de fles gegeven en weer naar huis, wat een scheet he lavje
Is het mooi geworden Saar?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:51 schreef sararaats het volgende:
zo, de pret met de Scrabble kan beginnen.
de eigenlijke decoratie moet nog gemaakt worden maar het komt goedquote:
Dus, aankomend seizoen regel jij mijn kaarten voor NEC uit? Lees ik dat goed?quote:Op zondag 4 mei 2014 08:52 schreef theguyver het volgende:
schoot je blind? ja via danny..
moet nu zijn via daley en mogen ze de na-compititie in, GO NEC!!!![]()
mijn oom (Wilfried) vroeger keeper, nu assistent trainer![]()
goeie morgen peeps![]()
Ben benieuwd! Zet je een foto hier als het klaar is?quote:Op zondag 4 mei 2014 11:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
de eigenlijke decoratie moet nog gemaakt worden maar het komt goed
Leuk hoor. Je kunt trots zijn op je oom.quote:Op zondag 4 mei 2014 08:52 schreef theguyver het volgende:
schoot je blind? ja via danny..
moet nu zijn via daley en mogen ze de na-compititie in, GO NEC!!!![]()
mijn oom (Wilfried) vroeger keeper, nu assistent trainer![]()
goeie morgen peeps![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
Boek Gijp uit. Jammer genoeg![]()
Nog ff 1 anecdote:
'Ik was een keer bij PSV-WillemII. Stond ik met Harry van Raaijin de lift'
-Ja. En?
'We stopten op de eerste etage. Daar heb je de Willy en René van de Kerkhof Lounge. Staat op zo'n deftig bordje, boven de ingang. Ik wijs op die zaal en ik zeg tegen die Van Raaij: Oh, liggen ze daar opgebaard? Had je die kop moeten zien. "Nee, nee!", riep ie, "Nee, Willy en René leven nog!"
Hij struikelde bijna over zijn eigen woorden. Nou jongen, dan heb ik een wereldavond, als ik zoiets mag meemaken. Meen ik echt.'
Niveautje was dat hoor gister.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus, aankomend seizoen regel jij mijn kaarten voor NEC uit? Lees ik dat goed?![]()
Maar supertof van NEC. Op eigen kracht ook, 2-2 uit tegen Ajax.
Ik ga hem ook kopen. Deze heb ik van de bieb.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik het boek heb uitgeleend, door je quotes krijg ik zin in 'm nog een keer door te lezen. FF Ebookje ergens vandaan plukken.
Haha, en die tribune's zijn al zo steilquote:Op zondag 4 mei 2014 14:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niveautje was dat hoor gister.![]()
![]()
Ach ja ik heb me wel vermaakt.
Zat bijna boven 2e ring middenlijn. Zat ik gewoon naast een ventje met hoogtevrees.
Doe maar 1tje hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga hem ook kopen. Deze heb ik van de bieb.
Zal ik er nog 1 doen dan of verveelt het?
precies, Had er ook niet te veel verwachtingen van. Vind het wel leuk voor NEC, gun ik het toch meer dan Roda op de 1 of andere manier.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, en die tribune's zijn al zo steil. Mooi hoor, niveautje was idd bedroevend, maar ach.
Ik ook, dat Roda had er al jaren geleden uit geknikkerd moeten worden door Feyenoord, maar toen kreeg Cisse het op z'n heupen in de Kuip, de lul.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
precies, Had er ook niet te veel verwachtingen van. Vind het wel leuk voor NEC, gun ik het toch meer dan Roda op de 1 of andere manier.
Sisse?quote:Op zondag 4 mei 2014 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, dat Roda had er al jaren geleden uit geknikkerd moeten worden door Feyenoord, maar toen kreeg Cisse het op z'n heupen in de Kuip, de lul.
Maar zie NEC er nog wel uitvliegen in de nacompetitie eigenlijk.
tuurlijk welquote:Op zondag 4 mei 2014 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Zet je een foto hier als het klaar is?
Underdog he, die gun je meer.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
precies, Had er ook niet te veel verwachtingen van. Vind het wel leuk voor NEC, gun ik het toch meer dan Roda op de 1 of andere manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |