Volgensmij wilden ze gewoon nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:46 schreef appelen het volgende:
[..]
En nog gekwalificeerd voor nacompetitie.Hadden wij wel gehaald tegen de Graafschap
Eerder mooi hoe het leeftquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Eensch.
Als je bij de derby (Shittard-MVV) meer bezig bent tégen Roda dan je eigen club te steunen ben je gewoon triest![]()
Spandoeken ophangen langs de snelweg anti Roda, in plaats van de eigen club steunen
Mvvkequote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Volgensmij wilden ze gewoon niet![]()
En wij?? Ajax??? Snap je niet
Geen ideequote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar hij heeft een Ajax UI, wist niet dat hji toch fan van mvv was
man man man ook een beetje je eigen stad supporterenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar hij heeft een Ajax UI, wist niet dat hji toch fan van mvv was
Support your localquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:06 schreef appelen het volgende:
[..]
man man man ook een beetje je eigen stad supporteren
Dus ik zou voor roda moeten zijn terwijl ik bijvoorbeeld als klein jongetje al met ajax/twente/utrecht/psv of weet ik veel wat iets heb. Beetje geforceerd juichen voor een clubquote:
Ik ga niet naar mvv maar ik vind het leuk als ze het goed doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:10 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dus ik zou voor roda moeten zijn terwijl ik bijvoorbeeld als klein jongetje al met ajax/twente/utrecht/psv of weet ik veel wat iets heb. Beetje geforceerd juichen voor een club
Genoegquote:
Hoe kom je als Zuid Limburger dan bij die clubs? Beetje successupporters imo. Maargoed dit is TVSC geen VBLquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:10 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dus ik zou voor roda moeten zijn terwijl ik bijvoorbeeld als klein jongetje al met ajax/twente/utrecht/psv of weet ik veel wat iets heb. Beetje geforceerd juichen voor een club
VBL jij zelf eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:12 schreef AF_ het volgende:
[..]
Genoeg
Fc hoensbroek bekkerveld heksenberg groene ster weltania en zo kan ik wel even doorgaan
Heksenbergquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:12 schreef AF_ het volgende:
[..]
Genoeg
Fc hoensbroek bekkerveld heksenberg groene ster weltania en zo kan ik wel even doorgaan
Van mij hoeft roda ook niet te degraderen maar voor de rest vind ik de club persoonlijk niet veel hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:11 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik ga niet naar mvv maar ik vind het leuk als ze het goed doendat gebeurt bijna nooit
Mwoa familie of fan van een voetballer die toevallig daar speelde en daar blijven hangen. Kan allemaalquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoe kom je als Zuid Limburger dan bij die clubs? Beetje successupporters imo. Maargoed dit is TVSC geen VBL
Wat weet jij maar veel over heerlenquote:
Shit hij zit in mijn tuinquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja uhm nee dat ben ik, met die verrekijker
quote:
538quote:
538 en terugkijken klinkt gewoon niet goed samenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oeh, straks even terugkijken dan maar.
???quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
538 en terugkijken klinkt gewoon niet goed samen
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
538 en terugkijken klinkt gewoon niet goed samen
quote:
kutleven, nu alquote:
Heerlen niet kunnen waarderenquote:
dit dusquote: