SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bazengif. Wie heeft die uiteindelijk gemaakt?quote:
ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Bazengif. Wie heeft die uiteindelijk gemaakt?
Gramulanionquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Bazengif. Wie heeft die uiteindelijk gemaakt?
quote:
Is gewoon een kut pot.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Heeft Benfica gewoon goed verdedigd, of heeft Juve slecht aangevallen? Vind het beide niks eigenlijk
De 100ste, daar moet je dan ook een mooie van maken.quote:
Jeroen Pauw en .. Witteman.quote:
fok shopquote:
wXander van der Wulpquote:
44.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Hoeveel noots heb jij JVquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Kijken dus.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wXander van der Wulp
Politiek verslaggever over het Europese Verkiezingsdebat van vanavond
Hafid Bouaza
Schreef het boek ‘Meriswin’, over overmatig drankgebruik, levercirrose en hallucinaties
Sigrid Kaag
Is door de VN aangesteld om de chemische wapens in Syrië te ontmantelen
Tim Akkerman
Presenteert z’n tweede solo CD ‘The Journey’
Ik pas 20. Wij moeten ons nodig bij 410 voegen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:03 schreef mrstylo het volgende:
33 notes. Nu denkt iedereen dat ik een Ajacied ben.
JAAAAAquote:
Een nog kutter tafel dan die van gisterquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wXander van der Wulp
Hafid Bouaza
Schreef het boek ‘Meriswin’, over overmatig drankgebruik, levercirrose en hallucinaties
Sigrid Kaag
Tim Akkerman
Wat een aids.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wXander van der Wulp
Hafid Bouaza
Sigrid Kaag
Tim Akkerman
Bianconeri is uitgenodigd om Pax en Johannes te meeten. Die jongen is zo trots als een hond met 7 lullen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik keek in dit topic om zijn reactie te zien
quote:Als je je notes wilt inzien kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je notes dan direct inzien.
Wil je liever op een andere wijze betalen, maak dan ¤ 4,50 over op girorekening 4810305 tnv Kajira te Rotterdam, onder vermelding van je gebruikersnummer
Misschien moeten we iets vaker onze mening over bepaalde spelers verkondigenquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ikke 9 , waar staat die schele nu vrete te koken?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, jij gaat mij trakteren!
Braafste jongetje van de klas!!!!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb ook maar 4 notes
2 daarvan komen door het diepgaande Ancilla interview
Dat doe ik liever niet .. gaat op heel veel weerstand stuitenquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien moeten we iets vaker onze mening over bepaalde spelers verkondigen
Jammer maar het moet maar. We moeten wel elkaar veel op elkaars kop slaan. Hebben minder iq nodig.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik pas 20. Wij moeten ons nodig bij 410 voegen.
Godzijdank was ik toen niet aanwezigquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
Toen Ajax eruit vloog tegen AC Milan heb ik het halve forum bezaaid met een AC Milan-variant op Johannes' FC Groningen vlag.gif. Daar zullen de meeste notes wel van zijn.
Shirt uit, rug naar het veld, vuurwerk in de hand. GAAANquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer maar het moet maar. We moeten wel elkaar veel op elkaars kop slaan. Hebben minder iq nodig.
Helemaal bovenaan abonnementen> Notes opvragenquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar zie je notes? Ik ben nog steeds noob
Positieve notes zijn ook notes.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom heb ik het meeste notes van jullie terwijl ik de liefste user ben?
Kan een mod dit even uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |