Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset) Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset) Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Taxichauffeurs Dimitri_, regio Breda Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nieuwe chauffeurs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vergat vorige week voor 2 ritten om het kenteken te vermelden op de tankbon (voor EW). Doen jullie dat wel altijd? Mag hopen dat het wel gewoon vergoed wordt, anders heb ik ook een flink aantal uren voor niks gewerkt...
Op donderdag 1 mei 2014 23:09 schreef Schaafkaas het volgende: Ik vergat vorige week voor 2 ritten om het kenteken te vermelden op de tankbon (voor EW). Doen jullie dat wel altijd? Mag hopen dat het wel gewoon vergoed wordt, anders heb ik ook een flink aantal uren voor niks gewerkt...
Maakt niks uit Doe het meestal wel, maar als ik het vergeet, wordt het alsnog vergoed
Officieel gezien mag het maar bij 1 werkgever, maar ik heb wel eens gehoord dat ze bij mensen die weinig verdienen niet moeilijk doen. Heb het zelf al meerdere keren gehad en nooit wat van gehoord.
Officieel gezien mag het maar bij 1 werkgever, maar ik heb wel eens gehoord dat ze bij mensen die weinig verdienen niet moeilijk doen. Heb het zelf al meerdere keren gehad en nooit wat van gehoord.
Meestal is het zo dat de belasting niet word verrekend bij het bedrijf waar je als laatste dat formulier hebt ingevuld. Ik heb het dit jaar ook bij 2 bedrijven tegelijk gehad, ook al had ik bij het ene bedrijf geen uren gemaakt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik heb altijd het geluk (op 1 keer na) dat de auto's al afgetankt zijn en er tegen mij gezegd word dat het niet meer hoeft. Daarnaast nog maar 1 keer hoeven tanken vanwege een lege tank Natuurlijk zo badass als het maar kan zijn, zonder het vermelden van het kenteken
Meestal is het zo dat de belasting niet word verrekend bij het bedrijf waar je als laatste dat formulier hebt ingevuld. Ik heb het dit jaar ook bij 2 bedrijven tegelijk gehad, ook al had ik bij het ene bedrijf geen uren gemaakt.
De werkgever int de belasting, en die kan niet zien waar jij dat formulier hebt ingevuld. Dus al heb je bij 100 bedrijven korting toegepast, dan doen ze dat alsnog allemaal. Maar als er een kans is dat je op jaarbasis >6000 verdient kan je het beter niet doen want dan moet je betalen aan onze vrienden van de belastingdienst (en krijg je misschien gezeik omdat je bij twee bedrijven korting hebt toe laten passen).
Wat is de adaptive cruise control van een Prius verrot trouwens. Laatste stuk maar zonder cruise gereden
Sinds 26/02 weer eens een ritje rijden, en natuurlijk loopt alles dan allesbehalve soepel
Vanochtend om 10:00 uur auto ophalen bij de DE fabriek in Joure. CP was nog niet aanwezig, in vergadering, dus daar moest ik op wachten. Om 10:50 uiteindelijk weg kunnen rijden. Auto moet via Amersfoort naar Meerkerk. In Amersfoort, waar ik nu koffie zit te drinken, zou de inrichting van de auto uitgebouwd moeten worden. Alleen hetgeen waar het om zou gaan zit er niet (meer) in ..
Probleem bij EW neergelegd en nu wachten op het telefoontje over het hoe en wat, en anders zometeen rustig door tuffen richting Meerkerk
Goed voor de uren zullen we maar zeggen
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Hmm, Bevrijdingsdag (a.s. maandag) is een nationale feestdag, maar geen verplicht vrije dag. Hoe groot schatten jullie de kans op werk? Ik heb namelijk wel zin in een ritje.
Op vrijdag 2 mei 2014 15:24 schreef Sjouveur het volgende: Krijg je dubbel betaald op 5 mei, of is dat te mooi om waar te zijn? Heb namelijk al een opdracht binnen voor die dag
Nope, slechts 1 per 5 jaar een officiële feestdag, 10/15/20 etc etc
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Waarom reageert niemand bij EW op mijn mailtjes? Twee weken geleden een vraag betreft mijn sollicitatie bij info@easyway.nl neergelegd. Geen reactie. Na contact via Facebook doorverwezen naar een ander (persoonlijk) emailadres. Nu zijn we weer een week verder en nog steeds geen antwoord.
Wat voor mensen werken daar? Te beroerd om even te reageren op een simpel mailtje?
Op vrijdag 2 mei 2014 16:51 schreef charsom het volgende: Waarom reageert niemand bij EW op mijn mailtjes? Twee weken geleden een vraag betreft mijn sollicitatie bij info@easyway.nl neergelegd. Geen reactie. Na contact via Facebook doorverwezen naar een ander (persoonlijk) emailadres. Nu zijn we weer een week verder en nog steeds geen antwoord.
Wat voor mensen werken daar? Te beroerd om even te reageren op een simpel mailtje?
Nee, nog niet. Ik moet nog gaan solliciteren, maar aangezien ik tweedejaars ben (bijna derdejaars dus) voldoe ik niet helemaal aan de eisen die ze stellen. Natuurlijk kan ik gewoon "liegen" bij dat sollicitatieformulier, maar mij leek het beter om eerst even toestemming te vragen.
Op vrijdag 2 mei 2014 16:55 schreef Schaafkaas het volgende: Vervelend, maar bel anders gewoon even. Ze zijn altijd erg vriendelijk over de telefoon.
Zullen ze naar mensen die informeren over sollicitaties ook ZULK SOORT MAILTJES STUREN!?!?!?!!!????
zucht, HBO'ers met vakantie, maar ik zit gewoon lekker in de college's. De enige dagen die je dan beschikbaar ben wordt je niet eens gebeld ook Laatste 3 weken een half uurtje locatiewerk mogen doen in Breda. Toen kwamen ze erachter dat er eigenlijk helemaal niks te doen was.
Nee, nog niet. Ik moet nog gaan solliciteren, maar aangezien ik tweedejaars ben (bijna derdejaars dus) voldoe ik niet helemaal aan de eisen die ze stellen. Natuurlijk kan ik gewoon "liegen" bij dat sollicitatieformulier, maar mij leek het beter om eerst even toestemming te vragen.
Meh, kan je dan eigenlijk al wel voorspellen dat je er niet door zal komen dan. Pas stond op facebook ook al dat er een stop was voor bepaalde regio's, en ze enkel nog eerstejaars aannemen, terwijl dat eerst enkel op de site stond.
Ja, ik ben jaloers, maar ook lichtelijk geïrriteerd. Ik heb voor EW nog nooit een cabrio mogen rijden. Jij krijgt wel die prachtige kans, maar verprutst het gewoon door de niet open te rijden. Had die rit dan aan mij gegeven en jou gewoon een coupé ofzo.
Ja, ik ben jaloers, maar ook lichtelijk geïrriteerd. Ik heb voor EW nog nooit een cabrio mogen rijden. Jij krijgt wel die prachtige kans, maar verprutst het gewoon door de niet open te rijden. Had die rit dan aan mij gegeven en jou gewoon een coupé ofzo.
[..]
Dit is dus waarom ik die A6 van laatst niet heb ingestuurd.
Ik baalde ook dat het matig weer was. Heb wel eens in een cabrio gereden en vond dat de moeite niet waard met een lage temperatuur. Dan maar lekker warm met het dak dicht en eigen muziek via het sublieme geluidssysteem
Oe maandag 3 ritjes ! 1x een Audi a3 en 2x een Volvo V70.. Maar ik had een x een cabrio en het regende kei hard.. Dus dan heb je aan open rijden ook niks.
Echt uren vastgezeten op Zürich airport. Die prutsers van Air Caïro kunnen ook echt niks he. Verhaal komt er op neer dat we uit een vliegtuig getrapt worden om vervolgens in datzelfde vliegtuig binnen 3 kwartier weer in te checken.
Ik heb voor de verandering weer eens een avondritje aangenomen, dat is alweer een tijd geleden voor me. Allemaal dure huizen hier op het eindadres waar ik alvast mn auto heb neergezet. Ik ben benieuwd of er een dikke auto met dito fooi op het programma staat vanavond :p
Ik loop er ook een beetje doorheen te scrollen maar er staat nog veel meer onzin tussen. Lancia Delta, Volvo C30, meerdere andere Volvo's, Renault Laguna, VW Scirocco, Audi A1 en een Skoda Superb om er maar een paar te noemen.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik het gewoon opsturen?
Overigens moest ik vrijdag een auto ophalen voor het bedrijf dat onder andere in Meerkerk zit. Daar zijn twee formulieren voor, één met schadenotatie en één zonder. Ik was daar samen met een paar andere hikers, één daarvan had het verkeerde formulier meegenomen, die met schade Wordt meteen duidelijk dat hoewel die hoofdletters en vette teksten en uitroeptekens irritant zijn, ze misschien ook wel nodig zijn voor de domme hikers onder ons. Hoewel je je meteen ook vragen gaat stellen over de sollicitatieprocedure.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik het gewoon opsturen?
Zo, de avondrit viel prima mee. Meneer verontschuldigde zich dat ze niet met de 911 gekomen waren, omdat mevrouw geen zin had om opgepropt achterin te zitten :p. 20 euro fooi gekregen voor 40 minuten rijden in een Touran, dikke prima.
Op zondag 4 mei 2014 00:32 schreef Panthera. het volgende: Overigens moest ik vrijdag een auto ophalen voor het bedrijf dat onder andere in Meerkerk zit. Daar zijn twee formulieren voor, één met schadenotatie en één zonder. Ik was daar samen met een paar andere hikers, één daarvan had het verkeerde formulier meegenomen, die met schade Wordt meteen duidelijk dat hoewel die hoofdletters en vette teksten en uitroeptekens irritant zijn, ze misschien ook wel nodig zijn voor de domme hikers onder ons. Hoewel je je meteen ook vragen gaat stellen over de sollicitatieprocedure.
- Tegen alle verwachtingen in heb ik met een 7.7 voor Lineaire Algebra II, 7.4 voor mijn hertentamen Natuurkunde, 6.6 voor het tentamen Analyse II en een 7.9 voor ons eindverslag voor Inleiding Modelleren alles gehaald met 2 achten en 2 zevens.
Nu maar eens even naar het rooster gaan kijken wanneer ik weer een ritje kan rijden.
Op zondag 4 mei 2014 01:49 schreef Sjouveur het volgende: Zo, de avondrit viel prima mee. Meneer verontschuldigde zich dat ze niet met de 911 gekomen waren, omdat mevrouw geen zin had om opgepropt achterin te zitten :p. 20 euro fooi gekregen voor 40 minuten rijden in een Touran, dikke prima.
Haha gebeurt vaker, word je lekker gemaakt met van die dure huizen, mag je rijden in zo'n burgelijke lease wagen. de fooi is wel weer meer dan prima.
Voor mij morgen gewoon werk, Eindhoven(airport)-Schiphol, Alphen ad Rijn- Amersfoort en Amersfoort-Amersfoort. Die laatste hadden ze best mogen houden, maarja werk is werk. Wel busjesdag trouwens
Voor mij morgen gewoon werk, Eindhoven(airport)-Schiphol, Alphen ad Rijn- Amersfoort en Amersfoort-Amersfoort. Die laatste hadden ze best mogen houden, maarja werk is werk. Wel busjesdag trouwens
Ja, moest een uur wachten. Wel toevallig dat je het herkent, zo bekend is het niet onder studenten. Of heb je het opgezocht adhv Jordy's?
Wist niet dat het vandaag reizen met 40% korting was. Lekker vroeg trouwens, om 6 uur op staan om ergens in het noorden een auto op te halen vanuit Amsterdam. 😶
Op maandag 5 mei 2014 14:37 schreef joppie_saus het volgende: Reed vanochtend om 9u langs A.. Almere. Eerste hikers stonden alweer bij de bushalte. Fanatiekelingen hoor
Op maandag 5 mei 2014 17:55 schreef Wave103 het volgende: Vind de steenstraat altijd wel prima. Die kerels zijn nooit vrolijk en altijd kortaf, maar geen schade noteren en makkelijk te bereiken.
Ik zei ook zoiets als een fijne dag nog in het schone Meerkerk en toen peerde ik 'm. Die kerel nog roepen wat ik nog zei, maar ik niet meer reageren niet.
Overigens vandaag nog een hiker gezien die geloof ik was vergeten dat het vandaag met korting reizen is ipv gratis. In de bus bij de locatie in Amersfoort wil ie inchecken maar had er geen saldo op gezet, dus moest ie maar een kaartje kopen. Kan me voorstellen dat er meer collega's in die situatie zijn gekomen vandaag.
Overigens vandaag nog een hiker gezien die geloof ik was vergeten dat het vandaag met korting reizen is ipv gratis. In de bus bij de locatie in Amersfoort wil ie inchecken maar had er geen saldo op gezet, dus moest ie maar een kaartje kopen. Kan me voorstellen dat er meer collega's in die situatie zijn gekomen vandaag.
Ja, hier nog één... Ik dacht dat alleen feestdagen uitgesloten waren.
Op maandag 5 mei 2014 19:30 schreef Krotenkoker het volgende: De OV-transacties staan overigens pas vanaf de volgende dag 14:00 uur online. Wat moet je nu dan invullen bij 'Onkosten OV' in de ritbon?
Morgen de ritbon invullen?
Op maandag 5 mei 2014 19:30 schreef Krotenkoker het volgende: De OV-transacties staan overigens pas vanaf de volgende dag 14:00 uur online. Wat moet je nu dan invullen bij 'Onkosten OV' in de ritbon?
Ik kijk gewoon even wat mijn begin saldo is en wat het saldo is op het einde van de dag. Dit eventueel verrekenen met een eventuele opwaardering die je hebt gedaan en dan weet je meteen hoeveel je hebt uitgegeven.
Dit probleem heb ik ook, denk dat ik morgen de ritbon maar invul.
Vandaag weer iets mee gemaakt op de weg, als ik een dashcam had dan was het een kudo-topper geweest op Dumpert. Ik moest mn ouders van Schiphol halen, dus ik reed met hun auto over de a12 t.h.v. Utrecht. Een gebied waar je 100 mag en waar ik standaard dan de CC op 110 zet. Ik ga de auto voor mij met redelijk weinig snelheidsverschil inhalen (ik denk zo'n 5km/u verschil) maar ik had geen zin om gas bij te geven en verder waren er bijna geen andere auto's aanwezig. Behalve die 107 ( ) achter mij. Die auto drukte niet dus ik had niet het gevoel dat ie haast had, maar hij vond het nodig om met zn groot licht te knipperen, waarop ik 1 keer mijn gevarenlichten laat knipperen. Het moment dat ik naar rechts kon begon de 107 te drukken zo van "ik wil er langs", maar schijnbaar had hij toch geen haast en vond hij dat ik te langzaam naar rechts ging o.i.d., dus hij vond het nodig om mij op de snelweg te snijden en een noodstop voor mijn neus te doen. Ik gebaren naar hem dat hij naar de kant moest, ik wilde weten wat voor een trieste rede hij had om mij zo te snijden. Hij wilde niet naar de kant maar ging met 80 rechts rijden zodat ik hem weer kon inhalen. Vervolgens gaat hij weer hetzelfde truukje doen, inhalen, snijden, remmen. Levensgevaarlijk aangezien er op dat punt (vlak voor de splitsing a12/a2) veel auto's reden. Ik ben hem maar proberen te ontwijken door op een andere baan te rijden, uiteindelijk met de adrenaline in mijn keel wel gedacht dat ik rustig moet blijven meerijden met het verkeer. Die kerel ging naast mij rijden en gebaren van waar ik wel niet mee bezig was. ik kijk hem lachend aan en doe met mijn duim en wijsvinger het "kleine pielie" tekentje, omdat ik wist dat hij, met zijn mogelijk Zuid-Amerikaanse afkomst, hier helemaal niet tegen zou kunnen. Hij gebaarde dat ik met hem mee moest rijden naar een afslag die hij zou nemen, maar mijn gemoederen waren al redelijk gezakt en met een vriendelijke sarcastische zwaai heb ik meneer uitgezwaaid.
Lijstje met dingen die ik naar mijn inziens "verkeerd" heb gedaan: - gevarenlicht knipperen - iets te langzaam naar rechts gegaan
Lijstje met dingen die hij verkeerd deed: - knipperen met groot licht - snijden x2 - noodrem x2 - rechts inhalen - te snel rijden - langzaam rijden
Zijn kenteken is genoteerd maar hier kan ik waarschijnlijk verder niks mee. Het zag er echt uit als een kereltje die er niet tegen kon dat hij in een 107 rijdt, of het was een hiker die voor de zoveelste keer een telg van de kleine 3 moest rijden.
En bij deze alvast excuses voor de eventueel slechte zinsopbouw, spelfouten e.d.
Op maandag 5 mei 2014 23:49 schreef DrSnuggle het volgende: Dit heb ik zelf ook echt nog nooit meegemaakt. Hoe kan je leven als je om zoiets wat eigenlijk niets is al zo agressief wordt.
Inderdaad zeg, wat een verhaal. Ik denk ik zulke situaties (gelukkig nog nooit op de weg meegemaakt) altijd dat zo'n gast maar een zielig bestaan moet leiden dat ie om iets dergelijks zo agressief en provocerend wordt, daar moet en hoor je gewoon boven te staan.
Inderdaad zeg, wat een verhaal. Ik denk ik zulke situaties (gelukkig nog nooit op de weg meegemaakt) altijd dat zo'n gast maar een zielig bestaan moet leiden dat ie om iets dergelijks zo agressief en provocerend wordt, daar moet en hoor je gewoon boven te staan.
Ja precies, in het begin was ik agressief vanwege de adrenaline, maar na een paar seconden pak je het verkeer weer op en ga je normaal rijden. Toen kon ik ook wel lachen omdat hij in die bui bleef hangen.
Ik heb hem ook gemeld bij verschillende verkeershufters sites, dat zal hem leren.
Ja precies, in het begin was ik agressief vanwege de adrenaline, maar na een paar seconden pak je het verkeer weer op en ga je normaal rijden. Toen kon ik ook wel lachen omdat hij in die bui bleef hangen.
Ik heb hem ook gemeld bij verschillende verkeershufters sites, dat zal hem leren.
Wat zijn dat voor sites dan? En wat gebeurt er verder met die melding?
Nog nooit van een dergelijke site gehoord eigenlijk
Op maandag 5 mei 2014 23:25 schreef DrSnuggle het volgende: Vandaag weer iets mee gemaakt op de weg, als ik een dashcam had dan was het een kudo-topper geweest op Dumpert. Ik moest mn ouders van Schiphol halen, dus ik reed met hun auto over de a12 t.h.v. Utrecht. Een gebied waar je 100 mag en waar ik standaard dan de CC op 110 zet. Ik ga de auto voor mij met redelijk weinig snelheidsverschil inhalen (ik denk zo'n 5km/u verschil) maar ik had geen zin om gas bij te geven en verder waren er bijna geen andere auto's aanwezig. Behalve die 107 ( ) achter mij. Die auto drukte niet dus ik had niet het gevoel dat ie haast had, maar hij vond het nodig om met zn groot licht te knipperen, waarop ik 1 keer mijn gevarenlichten laat knipperen. Het moment dat ik naar rechts kon begon de 107 te drukken zo van "ik wil er langs", maar schijnbaar had hij toch geen haast en vond hij dat ik te langzaam naar rechts ging o.i.d., dus hij vond het nodig om mij op de snelweg te snijden en een noodstop voor mijn neus te doen. Ik gebaren naar hem dat hij naar de kant moest, ik wilde weten wat voor een trieste rede hij had om mij zo te snijden. Hij wilde niet naar de kant maar ging met 80 rechts rijden zodat ik hem weer kon inhalen. Vervolgens gaat hij weer hetzelfde truukje doen, inhalen, snijden, remmen. Levensgevaarlijk aangezien er op dat punt (vlak voor de splitsing a12/a2) veel auto's reden. Ik ben hem maar proberen te ontwijken door op een andere baan te rijden, uiteindelijk met de adrenaline in mijn keel wel gedacht dat ik rustig moet blijven meerijden met het verkeer. Die kerel ging naast mij rijden en gebaren van waar ik wel niet mee bezig was. ik kijk hem lachend aan en doe met mijn duim en wijsvinger het "kleine pielie" tekentje, omdat ik wist dat hij, met zijn mogelijk Zuid-Amerikaanse afkomst, hier helemaal niet tegen zou kunnen. Hij gebaarde dat ik met hem mee moest rijden naar een afslag die hij zou nemen, maar mijn gemoederen waren al redelijk gezakt en met een vriendelijke sarcastische zwaai heb ik meneer uitgezwaaid.
Lijstje met dingen die ik naar mijn inziens "verkeerd" heb gedaan: - gevarenlicht knipperen - iets te langzaam naar rechts gegaan
Lijstje met dingen die hij verkeerd deed: - knipperen met groot licht - snijden x2 - noodrem x2 - rechts inhalen - te snel rijden - langzaam rijden
Zijn kenteken is genoteerd maar hier kan ik waarschijnlijk verder niks mee. Het zag er echt uit als een kereltje die er niet tegen kon dat hij in een 107 rijdt, of het was een hiker die voor de zoveelste keer een telg van de kleine 3 moest rijden.
En bij deze alvast excuses voor de eventueel slechte zinsopbouw, spelfouten e.d.
Hoe weet je dat hij Zuid Amerikaans is? Triest figuur overigens, ik maak me ook wel eens boos maar zal nooit mijn auto als wapen gebruiken.
Je weet overigens dat groot licht seinen gewoon mag als teken dat je erlangs wilt?
Hoe weet je dat hij Zuid Amerikaans is? Triest figuur overigens, ik maak me ook wel eens boos maar zal nooit mijn auto als wapen gebruiken.
Je weet overigens dat groot licht seinen gewoon mag als teken dat je erlangs wilt?
Ik kon zijn hoofd zien en ik vermoed dat hij een Zuid-Amerikaanse achtergrond heeft. Het was geen blonde Hollandse kop zeg maar. ^^
Maar dat met het groot licht seinen mag toch echt alleen als iemand bijvoorbeeld links blijft rijden of veel te langzaam het overige verkeer op houdt oid toch?
Ik kon zijn hoofd zien en ik vermoed dat hij een Zuid-Amerikaanse achtergrond heeft. Het was geen blonde Hollandse kop zeg maar. ^^
Maar dat met het groot licht seinen mag toch echt alleen als iemand bijvoorbeeld links blijft rijden of veel te langzaam het overige verkeer op houdt oid toch?
Volgens mij is dat hetzelfde als met toeteren, alleen bij gevaar.
Ja, lijkt me wel prima eigenlijk Vind Breukelen altijd wel een fijne opdrachtgever, ben wel benieuwd naar wat ze nog meer willen qua aanscherping protocol.
Je moet eenmalig naar een bijeenkomst komen in Breukelen, en als er ritten vanaf Breukelen zijn krijgen de chauffeurs die zo'n felbegeerde jas hebben voorkeur op die rit. Je blijft ook andere ritten rijden staat in de mail.
In Wageningen zeker. Geen normaal mens die werkte. Alleen maar feestgangers de hele dag.
Station Ede-Wageningen was 1 grote verzamelplaats van jeugd op weg naar Wageningen. Soort Woodstock comes to Gelderland idee.
En in Zwolle, Haarlem, Utrecht, Groningen enz. Universiteiten zijn ook allemaal gesloten op 5 mei, dus wel begrijpelijk dat ze het weekendov door laten lopen op maandag.
Je moet eenmalig naar een bijeenkomst komen in Breukelen, en als er ritten vanaf Breukelen zijn krijgen de chauffeurs die zo'n felbegeerde jas hebben voorkeur op die rit. Je blijft ook andere ritten rijden staat in de mail.
Een gewoon jackie van die LM oid ?
Morgen meer dan prima dagje, wisselrit Breda-Amsterdam met BMW X3 en Mercedes GLK 220. En dan nog naar Roosendaal om een Fiesta op te halen en die naar Breda brengen. Intotaal 150k aan aanschaf waarde onder mijn kont morgen.
Op dinsdag 6 mei 2014 19:03 schreef Drilboor het volgende: Morgen meer dan prima dagje, wisselrit Breda-Amsterdam met BMW X3 en Mercedes GLK 220. En dan nog naar Roosendaal om een Fiesta op te halen en die naar Breda brengen. Intotaal 150k aan aanschaf waarde onder mijn kont morgen.
Op dinsdag 6 mei 2014 12:50 schreef DukeJan het volgende: Zijn er nog meer AR'ers van dit forum die gemaild zijn namens de grote uit Breukelen?
Nee. Gelukkig niet
Ken ook wel een paar seniors die vrijwel uitsluitend nog voor hun rijden ja.
Vandaag een Mini gereden. Zo'n Countryman. Dat is de naam Mini onwaardig zeg, een Crafter is er niks bij. Gruwelijk lomp uit de kluiten gewassen vehikel
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ken ook wel een paar seniors die vrijwel uitsluitend nog voor hun rijden ja.
Vandaag een Mini gereden. Zo'n Countryman. Dat is de naam Mini onwaardig zeg, een Crafter is er niks bij. Gruwelijk lomp uit de kluiten gewassen vehikel
Laatst ook een Crafter gereden ja.
Echt wat een ellende is dat zeg. Net zoiets als een Renault Master, daar wil je ook niet voor je plezier in rijden.
Op dinsdag 6 mei 2014 21:48 schreef Sjouveur het volgende: Ik vind een Renault Master een prima bus, ben er 2x mee naar zuid Frankrijk geknald, zelfs nog mee de Alpe d'Huez op. Dat ding geeft echt geen krimp!
Zijn ook verkapte Nissan, de 3 liter versies dan.
Ik vind het ideale van busje het gigantische overzicht dat je hebt.. Gewoon vrolijk 4 auto's voor je goed kunnen zien wat er gebeurt. Kun je prima mee anticiperen..
Door dat lompe wordt het parkeren, bochten nemen etc ook iets moeilijker en in mijn mening leuker , overigens is de hogere zitplaats ook wel fijn in mijn optiek
Op woensdag 7 mei 2014 08:46 schreef Marco001 het volgende: Ik snap niet waaron jullie het inparkeren van een bus zo moeilijk vinden. Ik vind het een stuk makkelijker dan b.v. een sedan.
Ja, precies. Bij een bus kun je de gehele buitenkant overzien. Een beetje lage, uit de kluiten gewassen Sedan kan veel verder uitsteken dan je denkt. Denk dat ik zonder parkeersensoren toch al menig sedan tegen een hek aan gezet zou hebben
Al kreeg ik die 'mini' gisteren om diezelfde reden ook maar met moeite geparkeerd
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Hier een auto ophalen TUSSEN 17.00 EN 17.15. Nu komen mijn reismogelijkheden om 16:35 en 17:05 aan(op het adres, dus wandeltijd meegerekend). Ik kan me ergens ook vaag herinneren dat de tijd dat je de auto ophaalt de tijd is dat je daar vertrekt.
Op woensdag 7 mei 2014 12:36 schreef kweenie1 het volgende: Hier een auto ophalen TUSSEN 17.00 EN 17.15. Nu komen mijn reismogelijkheden om 16:35 en 17:05 aan(op het adres, dus wandeltijd meegerekend). Ik kan me ergens ook vaag herinneren dat de tijd dat je de auto ophaalt de tijd is dat je daar vertrekt.
16:35 daar dan toch
Particulier of bedrijf?
Indien particulier zou ik voor 17:05 gaan, omdat deze tijden vaak met de klant zijn besproken. Klant kan bijvoorbeeld aan het werk zijn tot 17:00 waardoor eerder ophalen geen optie is. Bij een bedrijf zijn de tijden meestal natte vingerwerk.
Indien particulier zou ik voor 17:05 gaan, omdat deze tijden vaak met de klant zijn besproken. Klant kan bijvoorbeeld aan het werk zijn tot 17:00 waardoor eerder ophalen geen optie is. Bij een bedrijf zijn de tijden meestal natte vingerwerk.
Dan zou ik de gok wagen. Mocht de CP niet aanwezig zijn nog op dat moment, krijg je vast wel koffie aangeboden
Zoiets dacht ik dus ook, en wil eigenlijk niet het risico nemen dat ik daar straks om half 6 aankom vanwege vertraging enzo. Dan sta ik gegarandeerd voor een gesloten deur, of zijn ze zo chagrijnig als wat.
Op woensdag 7 mei 2014 17:02 schreef HenkvonAnnie het volgende: Ik moet morgen 35 minuten lopen van afleveradres naar bushalte. Vanaf welke loopafstand is een taxi bellen geoorloofd?
Bij aflevering met puppy-oogjes vragen waar de dichtsbijzijnde bushalte is. Vaak bieden ze je dan om je even af te zetten ergens. Maak ik altijd wel mee eigenlijk :p
Vind je het erg als ik het maar een gat vind? Ik moest gewoon overstappen van bus. _!
Ik was trouwens vandaag verkeerd gereden. Ik was een beetje gaar en nam die A28 richting zwolle ipv Utrecht. Knal je afslag Hoevelaken mooi voorbij. Even gekeerd en daarna direct tegenover de Nijkerkerstraat de snelweg afgereden.
Op woensdag 7 mei 2014 22:49 schreef Viezze het volgende: Ja dat is een ramp, bedoel je de uitvoering met de "Turbo"? Er staat turbo achterop maar volgens mij is dat de enige gemonteerde turbo
Nee, turboloze 1.4 met 100pk. Geloof dat er 120 of 140pk in zit als je iets hebt waar Turbo op staat.
Op woensdag 7 mei 2014 22:49 schreef Viezze het volgende: Ja dat is een ramp, bedoel je de uitvoering met de "Turbo"? Er staat turbo achterop maar volgens mij is dat de enige gemonteerde turbo
Nee. Gewoon een Astra Eco
Ik kwam bij De Vogel binnen om te melden dat er een cilinder kapot was. Maar dat was dus normaal.
Bij aflevering met puppy-oogjes vragen waar de dichtsbijzijnde bushalte is. Vaak bieden ze je dan om je even af te zetten ergens. Maak ik altijd wel mee eigenlijk :p
Ha ha, dat is ook meestal de tactiek waar ik voor kies. Maar eens kijken of mijn CP morgen tien minuutjes over heeft
Op donderdag 8 mei 2014 00:11 schreef Crepes_Suzette het volgende: Misschien erg dom, maar zou ik mogen vragen wat CP betekend? Ik kwam niet verder dan cipier of Center Parcs.
Contact Persoon
Op donderdag 8 mei 2014 00:11 schreef Crepes_Suzette het volgende: Misschien erg dom, maar zou ik mogen vragen wat CP betekend? Ik kwam niet verder dan cipier of Center Parcs.
Goeie username krijg meteen honger. Itt wanneer ik joppiesaus of pizzabodem lees
Dank u, dat had ik zelf nog wel moeten kunnen raden. Dan had ik nog één vraag. Als ik bij Easyway kijk voor solliciteren, dan vragen ze of ik in bezit ben van een eigen auto, vanwaar deze vraag eigenlijk? Kon hem in de afgelopen 5 topics niet vinden.
Op donderdag 8 mei 2014 00:28 schreef Crepes_Suzette het volgende: Dank u, dat had ik zelf nog wel moeten kunnen raden. Dan had ik nog één vraag. Als ik bij Easyway kijk voor solliciteren, dan vragen ze of ik in bezit ben van een eigen auto, vanwaar deze vraag eigenlijk? Kon hem in de afgelopen 5 topics niet vinden.
Als je privechauffeur wil worden is dat een voordeel zeker als je niet in een grote stad woont, als hiker is het niet nodig.
Mijn ouders hebben zo'n nieuwe Astra turbo. Ik snap al die negativiteit niet, hij rijdt best prima. Het is natuurlijk geen racemonster maar dat zijn mijn ouders ook niet. En verder zit er een vet neon licht rond de versnellingspook. ^^
Wat ik vooral irritant vind aan die Astra turbo is dat die versnellingsbak enorm lange verhoudingen heeft, je kan volgens mij 100km/u in zijn 2 rijden. Dat is heel zuinig enzo, maar het komt niet vooruit. Op de snelweg is het dan wel weer relaxed omdat je laag in de toeren zit. Mn ouders twijfelden tussen zo'n Astra turbo 140pk en een Megane 130pk tce, ik ben blij dat ze voor de Megane zijn gegaan
(Alleen de Megane heeft helaas geen vet neon licht rond de pook )
Mijn ouders hebben zo'n nieuwe Astra turbo. Ik snap al die negativiteit niet, hij rijdt best prima. Het is natuurlijk geen racemonster maar dat zijn mijn ouders ook niet. En verder zit er een vet neon licht rond de versnellingspook. ^^
Precies, de turbo uitvoeringen zijn best ok. (moeder heeft er 1, de 120pk versie) Met de 308 kan je 110 in de 2. En toch 0-100 in 8.8 sec, slechts 0.6 seconden langzamer dan een even krachtige, maar veel lichtere Seat Leon.
Die turboloze 1.4 was gewoon drama. Meer dan 4000rpm bij 130 op de teller, traag en de wegligging was niet geweldig. Ik had zelfs last van de wind terwijl het niet eens heel hard waaide
Op donderdag 8 mei 2014 12:58 schreef MuurStraat het volgende: Opel is dan ook wel het merk dat het minst begrepen heeft van die eco blokken, wat een verschrikkelijke motoren zijn die ecoflex dingen
Opel heeft sowieso niet zoveel begrepen. Van auto's in het algemeen niet.
De nieuwe Citroën C4 Picasso heeft mij positief verrast !!! De oude dook snel in zijn veringen als je remde. Bij het nieuwe model 100x beter en een fancy scherm met alles op en eraan .
Ik heb ooit zo'n Astra omgeruild bij een klant, klant reed er gelijk mee weg terwijl ik nog de navigatie van die Megane aan het instellen was, stond ie binnen 3 minuten weer bij mij, of ik wist hoe dat handrem er af moest .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo was woensdag een leuke dag met leuke auto's, zo valt morgen waarschijnlijk vies tegen. Mag eerst naar moerdijk met een buurtbus onder andere, daarna 30 minuten lopen om een geweldige Caddy met maarliefst 75pk te halen, die naar Meerkerk snelweg te brengen. Vanuit daar naar Doorn om een Passat van 105pk te halen die naar Breda moet. Maarja uren en het werk blijft leuk, ondanks het lopen.
Wiehoee, ik sta op de wachtlijst, alleen word ik pas over 30 dagen 18.. Kan ik er dan een beetje op rekenen dat ik dan ook een reactie krijg in omgeving Amsterdam? (Voldoe verder wel aan alle eisen, maar als ze lang wachten ben ik natuurlijk tweedejaars )
Op donderdag 8 mei 2014 19:37 schreef Schaapje96 het volgende: Wiehoee, ik sta op de wachtlijst, alleen word ik pas over 30 dagen 18.. Kan ik er dan een beetje op rekenen dat ik dan ook een reactie krijg in omgeving Amsterdam? (Voldoe verder wel aan alle eisen, maar als ze lang wachten ben ik natuurlijk tweedejaars )
Lijkt mij dat rijden onder begeleiding daar niet onder valt eerlijk gezegd
Aan het pasje kan je het verder niet zien, nouja je kan tot de conclusie komen dat ik nooit 18 kan zijn geweest toen ik 'm haalde. En met die rijtest moet je wel kunnen zien wat voor iemand je voor je hebt lijkt me. Nouja wordt gewoon afwachten dus en anders bel ik ze over een maand wel even
Op donderdag 8 mei 2014 19:37 schreef Schaapje96 het volgende: Wiehoee, ik sta op de wachtlijst, alleen word ik pas over 30 dagen 18.. Kan ik er dan een beetje op rekenen dat ik dan ook een reactie krijg in omgeving Amsterdam? (Voldoe verder wel aan alle eisen, maar als ze lang wachten ben ik natuurlijk tweedejaars )
Ik heb me vandaag ook aangemeld en word over 2 maanden 18. :p Is het een vereiste dat je eerstejaars bent of nemen ze dat niet zo nauw bij EW? Aankomend schooljaar ben ik namelijk ook tweedejaars..
Ik heb me vandaag ook aangemeld en word over 2 maanden 18. :p Is het een vereiste dat je eerstejaars bent of nemen ze dat niet zo nauw bij EW? Aankomend schooljaar ben ik namelijk ook tweedejaars..
Dan moet je bij AR, die nemen namelijk senioren aan
Morgen een auto ophalen aan het beruchte Keizer Karel plein hier in Nijmegen, om die vervolgens naar Meerkerk snelweg te brengen. Hadden jullie het er nou laatst over dat je daar een foto moet maken van de kilometerstand?
Op donderdag 8 mei 2014 22:13 schreef Ordinateur het volgende: Morgen een auto ophalen aan het beruchte Keizer Karel plein hier in Nijmegen, om die vervolgens naar Meerkerk snelweg te brengen. Hadden jullie het er nou laatst over dat je daar een foto moet maken van de kilometerstand?
Staat wel in de beschrijving, bij Energieweg willen ze een foto
Morgen Meerkerk-Egchel (ergens boven Roermond) en Roermond-Almere. Eerste afleveren tussen 11 en 12, tweede ophalen voor 12. Vanaf afleveradres in Egchel is het iets meer dan een uur reizen, met een bus die 1 keer per uur gaat. Heb het nu zo gepland dat ik wat eerder aflever in Egchel, dan moet het net kunnen. Maar zie het zo gebeuren dat ik daar een uur op de bus ga staan wachten
Op vrijdag 9 mei 2014 11:01 schreef DrSnuggle het volgende: Anderen PCers ook een mailtje gekregen voor een mooi (valet parking/thuisbrengservice) project? Ik heb mij meteen voor die dag beschikbaar gezet.
Ja, heb m ook gehad. Had het graag gedaan, voor valet spelen lijkt me wel een keer leuk Helaas kan ik die avond niet.
Bedankt voor je reactie. Wij zijn bezig met een Autoreset App voor op je smartphone waarbij urenregistratie overbodig wordt. We verwachten binnen een aantal weken hiermee een testfase in te gaan en willen dit graag doen met technische studenten die ons van goede feedback kunnen voorzien. Ik zet je op de lijst van "testers" zodra we klaar zijn voor de testfase nemen we contact met je op.
Op vrijdag 9 mei 2014 15:06 schreef Sarasi het volgende: Omdat niet iedereen een smartphone of een data-abonnement heeft?
Sowieso. Dan nog kun je als bedrijf wel zeggen dat het gebruik van de AR app op den duur verplicht wordt. Of dat slim blijkt te zijn is een andere vraag, maar enfin.
Daarom lijkt het mij sterk. Tuurlijk kunnen ze het verplichten, maar ik denk dus niet dat ze dat gaan doen. En ik zie ook niet goed hoe het fraude verminderd eigenlijk.
Alleen heeft de Aventador geen koppelingspedaal, want automaat. Ik denk dat hij probeerde te revven, maar vergat de auto in P te zetten oid. In ieder geval een knap stomme actie.
Op vrijdag 9 mei 2014 15:14 schreef Sarasi het volgende: Daarom lijkt het mij sterk. Tuurlijk kunnen ze het verplichten, maar ik denk dus niet dat ze dat gaan doen. En ik zie ook niet goed hoe het fraude verminderd eigenlijk.
Gewoon eenmalig een locatie vaststellen (ik ga er vanuit dat ze je niet de hele dag gaan volgen ) kost weinig batterij.
Sowieso is hier nog makkelijk mee te frauderen.
Als hij continu je locatie volgt kan hij je arrivals en departures loggen vanaf een gegeven GPS locatie. Ten eerste vreet dat stroom en ten tweede kun je zo niet frauderen. Daarnaast is het systeem ook niet waterdicht, stel dat je GPS ontvanger kapot is.
Heb je niet ook van die omzeilers voor die dingen? Dat 'ie een schaduwlocatie doorgeeft? Of hoef je alleen 'in te loggen' bij vertrek en aankomst locatie? Maar dan kun je onderweg nog zat frauderen lijkt me. Dus ik zie het niet zo, maargoed.
Als hij continu je locatie volgt kan hij je arrivals en departures loggen vanaf een gegeven GPS locatie. Ten eerste vreet dat stroom en ten tweede kun je zo niet frauderen. Daarnaast is het systeem ook niet waterdicht, stel dat je GPS ontvanger kapot is.
quote:
Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef Sarasi het volgende: Heb je niet ook van die omzeilers voor die dingen? Dat 'ie een schaduwlocatie doorgeeft? Of hoef je alleen 'in te loggen' bij vertrek en aankomst locatie? Maar dan kun je onderweg nog zat frauderen lijkt me. Dus ik zie het niet zo, maargoed.
Je hebt inderdaad apps die het GPS signaal kunnen faken.
Maandag Oirschot - Apeldoorn in een Polo en Zwolle - Breukelen in EINEM KIA PICANTEAU
kutbakken
Die had ik vandaag.. Toen de CP op het formulier aangaf dat er geen radio in zat dacht ik even dat ie een grapje maakte, bleek er echt geen radio in te zitten
Maandag Roermond - Meerkerk en Ridderkerk - Meerkerk. Eerste keer feestlocatie, tweede keer snelweg. Iemand de bus richting Dordrecht vanaf de A27 nog geprobeerd onlangs? Anders gok ik het er niet op namelijk
Civic en Kangoo. Vandaag ook al een Kangoo, een befaamde oranje met zoals het hoort een verrotte koppeling van 80.000 kilometer
Vandaag naar m'n ouders gegaan, ruim 2 uur verderop.. Ben ik er net, word ik gebeld.. Ik blij want ritjes voor maandag, dacht ik! Gelukkig kreeg ik die ook maar gelijk ook ritten voor morgen..
Dus weer lekker ruim 2 uur terug reizen en morgen een wisselritje Purmerend-ergens bij Assen.
Maandag Assen - Amsterdam in een Focus. Lekker makkelijk dagje, bij zowel het ophaal- als afleveradres ben ik al meerdere keren geweest. Hoef niks te plannen dus.
Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef Wave103 het volgende: Ik dacht ook dat ik aan het android toetsenbord zou wennen. Twee jaar verder en ik mis nog elke dag mijn BlackBerry
1 ding : SwiftKey
BlackBerry OS10 is ideaal. Met Snap kun je Android apps downloaden en de meeste passen zich 'gewoon' aan aan je schermgrootte. En dan het mooiste: dat fysieke toetsenbord is zooo ideaal
Mja ach ik typ nu iets langzamer, maar dat kan ik best lijden. Kleine vingertjes... Volgens mij ben ik over een week gewend. En anders installeer ik een swype keyboard.
Op zaterdag 10 mei 2014 08:46 schreef Sarasi het volgende: Mja ach ik typ nu iets langzamer, maar dat kan ik best lijden. Kleine vingertjes... Volgens mij ben ik over een week gewend. En anders installeer ik een swype keyboard.
Wat ik net zei, SwiftKey. Geloof me een beter toetsenbord bestaat niet.
Je kunt het uiterlijk veranderen heh. Swiftkey --> Thema & Lay-out --> Thema
Ik vind donker het fijnst, en het ziet er prima uit.
Ik gebruik AnySoftKeyboard zonder swype en die voorspelzooi. Voordeel van ASK is dat ik een Grieks, 2 logische en een mathematisch toetsenbord heb naast het gewone QWERTY toetsenbord.
M.a.w.:
ΓχνΙονψ ∇≅/+∫:|¬⊕⊗∑⊥ ∀∃∉∨∩ direct op m'n toetsenbord.
Ik gebruik AnySoftKeyboard zonder swype en die voorspelzooi. Voordeel van ASK is dat ik een Grieks, 2 logische en een mathematisch toetsenbord heb naast het gewone QWERTY toetsenbord.
M.a.w.:
Hoe heb ik het al die tijd zonder deze tekens uitgehouden
M.a.w.:
Shhhhhhhiiiitttttt jij bent een stoere boy. Slim ook. Voel me nu echt een ontzettende kneus.
Op zaterdag 10 mei 2014 11:54 schreef joppie_saus het volgende: Jij appt alleen maar over wiskundige meuk dus? Geen wonder dat de chicks snel klaar met je zijn
Nee hoor. Maar soms als je een vraag hebt of uitleg moet geven is het wel handig als je niet ieder Unicode symbool op hoeft te zoeken.
Oh jawel hoor. Kijk het staat voor jou natuurlijk mega interessant dat jij een moeilijk toetsenbord gebruikt omdat jij een hele moeilijke hoogst interessant universitaire studie doet. En dat is imo heel stoer te melden op het forum.
Oh jawel hoor. Kijk het staat voor jou natuurlijk mega interessant dat jij een moeilijk toetsenbord gebruikt omdat jij een hele moeilijke hoogst interessant universitaire studie doet. En dat is imo heel stoer te melden op het forum.
Het is geen moeilijk toetsenbord. Het geeft enkel veel extra symbolen, en dat is wat ik zeg. Dat heeft verder niets te maken met mijn studie of whatsoever. Dat maak jij ervan.
Het is geen moeilijk toetsenbord. Het geeft enkel veel extra symbolen, en dat is wat ik zeg. Dat heeft verder niets te maken met mijn studie of whatsoever. Dat maak jij ervan.
Jawel, want je geeft zelf aan dat je het gebruik vanwege je studie. Dus je betrekt het er zelf bij.
Kusje!
Initieel niet. Dat is wel de achterliggende reden, maar ik geef dat speciaal voor jou aan omdat je met zo'n debiele reactie komt.
Haal dat zand eens uit je vagina en ga even normaal doen. Je hoeft niet altijd gelijk te hebben, en in deze heb je dat zeker niet. In ieder topic, bijkans op iedere pagina, komt wel weer een of andere gare wiskundige formule terug die alleen jij snapt en waar je graag mee te koop loopt
Haal dat zand eens uit je vagina en ga even normaal doen. Je hoeft niet altijd gelijk te hebben, en in deze heb je dat zeker niet. In ieder topic, bijkans op iedere pagina, komt wel weer een of andere gare wiskundige formule terug die alleen jij snapt en waar je graag mee te koop loopt
Gelukkig was het allang duidelijk dat jij gewoon je kop moet houden. Ik loop helemaal nergens mee te pronken. De discussie gaat over toetsenborden op je telefoon, en ik vertel daar wat over. Echt een gore randdebiel ben je.
Gelukkig was het allang duidelijk dat jij gewoon je kop moet houden. Ik loop helemaal nergens mee te pronken. De discussie gaat over toetsenborden op je telefoon, en ik vertel daar wat over. Echt een gore randdebiel ben je.
[..]
Aan Joppie ja. Iedere avond weer.
Over kinderachtige reacties gesproken, je spant zelfs mij naar de kroon.
[..]
Aan Joppie ja. Iedere avond weer.
Wow
En wow!
[getypt met een iPad touchscreen toetsenbord, zo één met van die letters enzo]
Bij een bedrijf in Vianen moet je wassen. Welke is beter? De Total of Shell? Ik heb natuurlijk de Esso tankpas ! Dus zal het wel voor moeten schieten..
Op zondag 11 mei 2014 08:47 schreef Sjouveur het volgende: Ik heb weer een avondje nuchter zijn erop zitten. Heb een ritje gereden van 20 minuten, 20 euro fooi. Was het wel weer waard
Echt man, 20 euro voor 20 minuten. Heeft iemand hier als hiker wel eens ooit fooi gehad bij een particulier oid
Echt man, 20 euro voor 20 minuten. [ afbeelding ] Heeft iemand hier als hiker wel eens ooit fooi gehad bij een particulier oid
Bij mij zat er laatst nog 20 cent in de auto
quote:
Op zondag 11 mei 2014 10:30 schreef CitroenFrance het volgende: Bij een bedrijf in Vianen moet je wassen. Welke is beter? De Total of Shell? Ik heb natuurlijk de Esso tankpas ! Dus zal het wel voor moeten schieten..
Zou de goedkoopste kiezen in jouw geval, de Total in dit geval
Echt man, 20 euro voor 20 minuten. [ afbeelding ] Heeft iemand hier als hiker wel eens ooit fooi gehad bij een particulier oid
Toen ik koerier was wel, medicijnen afleveren bij een oud vrouwtje en die gaf de koerier elke keer een fooi. Dan sta je wel even raar te kijken, maar ze stond erop dat ik het aannam.
Toen ik koerier was wel, medicijnen afleveren bij een oud vrouwtje en die gaf de koerier elke keer een fooi. Dan sta je wel even raar te kijken, maar ze stond erop dat ik het aannam.
Ik ook toen ik de krant bezorgde. Zo'n vrouwtje wilde me buiten Kerstmis om een fooi geven. Ze liep naar binnen en ik fietste vlug weg. kan dat echt niet aannemen.
Ik ook toen ik de krant bezorgde. Zo'n vrouwtje wilde me buiten Kerstmis om een fooi geven. Ze liep naar binnen en ik fietste vlug weg. kan dat echt niet aannemen.
Gast met dit soort teksten maak je jezelf belachelijk natuurlijk
Ja hoor. Iets van 20 euro omdat ik op een vrijdagavond nog na 20u een vervangende auto wilde afleveren op een camping nabij Emmen omdat ze de benzinetank hadden lekgereden op de klinkers