abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:36:45 #1
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_139469888
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
pi_139469928
:9
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:37:54 #3
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_139469949
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:35 schreef trolley het volgende:
Nou vooruit. De eer is aan jou.
Heel erg bedankt he, dit maakt de resterende 1 uur en 23 minuten van m'n dag alleen maar beter!
pi_139469995
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:37 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Heel erg bedankt he, dit maakt de resterende 1 uur en 23 minuten van m'n dag alleen maar beter!
^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 1 mei 2014 @ 23:09:58 #5
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_139471671
Ik vergat vorige week voor 2 ritten om het kenteken te vermelden op de tankbon (voor EW). Doen jullie dat wel altijd? Mag hopen dat het wel gewoon vergoed wordt, anders heb ik ook een flink aantal uren voor niks gewerkt... :P
pi_139471918
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:09 schreef Schaafkaas het volgende:
Ik vergat vorige week voor 2 ritten om het kenteken te vermelden op de tankbon (voor EW). Doen jullie dat wel altijd? Mag hopen dat het wel gewoon vergoed wordt, anders heb ik ook een flink aantal uren voor niks gewerkt... :P
Maakt niks uit ^O^ Doe het meestal wel, maar als ik het vergeet, wordt het alsnog vergoed
Nee, toch niet
  donderdag 1 mei 2014 @ 23:58:43 #7
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_139473965
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:14 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Maakt niks uit ^O^ Doe het meestal wel, maar als ik het vergeet, wordt het alsnog vergoed
Gelukkig maar, ik dacht het eigenlijk ook wel, maar toch fijn om het zeker te weten. :)
pi_139478920
@letourdefrance

Officieel gezien mag het maar bij 1 werkgever, maar ik heb wel eens gehoord dat ze bij mensen die weinig verdienen niet moeilijk doen. Heb het zelf al meerdere keren gehad en nooit wat van gehoord.
pi_139479806
Wat een gezeik bij dat tanken van jullie altijd zeg.. Dat moet toch beter kunnen, alles wat wij voorschoten kreeg je dezelfde dag terug.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:00:15 #10
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139481654
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 08:30 schreef Viezze het volgende:
@letourdefrance

Officieel gezien mag het maar bij 1 werkgever, maar ik heb wel eens gehoord dat ze bij mensen die weinig verdienen niet moeilijk doen. Heb het zelf al meerdere keren gehad en nooit wat van gehoord.
Meestal is het zo dat de belasting niet word verrekend bij het bedrijf waar je als laatste dat formulier hebt ingevuld. Ik heb het dit jaar ook bij 2 bedrijven tegelijk gehad, ook al had ik bij het ene bedrijf geen uren gemaakt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_139481959
Zo, hard aan m'n kleurenschema gewerkt. :)

13 duiken in de Red Sea gemaakt en zo ongeveer een vakantiebaan in Hurghada bij het duikcentrum aangeboden gekregen. _O_
pi_139482345
Ik heb nog nooit een kenteken op een tankbon vermeld eigenlijk... Zit toch bij de ritbon waar het kenteken wél op staat, dus ik vind het best :D
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:34:25 #13
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_139482448
Ik heb altijd het geluk (op 1 keer na) dat de auto's al afgetankt zijn en er tegen mij gezegd word dat het niet meer hoeft. Daarnaast nog maar 1 keer hoeven tanken vanwege een lege tank :P
Natuurlijk zo badass als het maar kan zijn, zonder het vermelden van het kenteken 8-)
pi_139483676
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:00 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Meestal is het zo dat de belasting niet word verrekend bij het bedrijf waar je als laatste dat formulier hebt ingevuld. Ik heb het dit jaar ook bij 2 bedrijven tegelijk gehad, ook al had ik bij het ene bedrijf geen uren gemaakt.
De werkgever int de belasting, en die kan niet zien waar jij dat formulier hebt ingevuld. Dus al heb je bij 100 bedrijven korting toegepast, dan doen ze dat alsnog allemaal. Maar als er een kans is dat je op jaarbasis >6000 verdient kan je het beter niet doen want dan moet je betalen aan onze vrienden van de belastingdienst (en krijg je misschien gezeik omdat je bij twee bedrijven korting hebt toe laten passen).

Wat is de adaptive cruise control van een Prius verrot trouwens. Laatste stuk maar zonder cruise gereden :')
pi_139484226
Sinds 26/02 weer eens een ritje rijden, en natuurlijk loopt alles dan allesbehalve soepel :')

Vanochtend om 10:00 uur auto ophalen bij de DE fabriek in Joure. CP was nog niet aanwezig, in vergadering, dus daar moest ik op wachten. Om 10:50 uiteindelijk weg kunnen rijden. Auto moet via Amersfoort naar Meerkerk. In Amersfoort, waar ik nu koffie zit te drinken, zou de inrichting van de auto uitgebouwd moeten worden. Alleen hetgeen waar het om zou gaan zit er niet (meer) in .. :')

Probleem bij EW neergelegd en nu wachten op het telefoontje over het hoe en wat, en anders zometeen rustig door tuffen richting Meerkerk :)

Goed voor de uren zullen we maar zeggen :P
pi_139485015
Degene van de LM in Meerkerk die erover gaat is met lunchpauze, of ik nog even wou wachten :')

Ja hoor, geen probleem. Krijg toch wel betaald :P
  vrijdag 2 mei 2014 @ 13:18:58 #17
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_139485434
Hmm, Bevrijdingsdag (a.s. maandag) is een nationale feestdag, maar geen verplicht vrije dag. Hoe groot schatten jullie de kans op werk? Ik heb namelijk wel zin in een ritje. :P
pi_139489738
Uiteindelijk een uur koffie gedronken in Amersfoort voor niks :')

Er hoefde inderdaad niks uitgebouwd te worden in de Combo :P

Nu in een smerige trein terug naar huis :r
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:24:26 #19
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_139489865
Krijg je dubbel betaald op 5 mei, of is dat te mooi om waar te zijn? Heb namelijk al een opdracht binnen voor die dag :)
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:25:50 #20
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139489918
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:24 schreef Sjouveur het volgende:
Krijg je dubbel betaald op 5 mei, of is dat te mooi om waar te zijn? Heb namelijk al een opdracht binnen voor die dag :)
Nope, slechts 1 per 5 jaar een officiële feestdag, 10/15/20 etc etc
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:16:22 #21
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_139491811
Nou, ik werd net twee keer gebeld in 2 minuten: eerst om mij twee ritten te geven voor maandag en daarna om ze allebei weer te annuleren :'(

edit: inmiddels weer gebeld voor werk: een Ford Focus (2009) en een Mazda CX-5 (2013). :)

[ Bericht 29% gewijzigd door Schaafkaas op 02-05-2014 16:44:55 ]
pi_139492912
Waarom reageert niemand bij EW op mijn mailtjes? Twee weken geleden een vraag betreft mijn sollicitatie bij info@easyway.nl neergelegd. Geen reactie. Na contact via Facebook doorverwezen naar een ander (persoonlijk) emailadres. Nu zijn we weer een week verder en nog steeds geen antwoord.

Wat voor mensen werken daar? Te beroerd om even te reageren op een simpel mailtje?
pi_139492973
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:51 schreef charsom het volgende:
Waarom reageert niemand bij EW op mijn mailtjes? Twee weken geleden een vraag betreft mijn sollicitatie bij info@easyway.nl neergelegd. Geen reactie. Na contact via Facebook doorverwezen naar een ander (persoonlijk) emailadres. Nu zijn we weer een week verder en nog steeds geen antwoord.

Wat voor mensen werken daar? Te beroerd om even te reageren op een simpel mailtje?
Je staat in de wachtlijst?
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:55:28 #24
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_139493038
Vervelend, maar bel anders gewoon even. Ze zijn altijd erg vriendelijk over de telefoon. :)
pi_139493184
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:53 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Je staat in de wachtlijst?
Nee, nog niet. Ik moet nog gaan solliciteren, maar aangezien ik tweedejaars ben (bijna derdejaars dus) voldoe ik niet helemaal aan de eisen die ze stellen. Natuurlijk kan ik gewoon "liegen" bij dat sollicitatieformulier, maar mij leek het beter om eerst even toestemming te vragen.
pi_139493251
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:55 schreef Schaafkaas het volgende:
Vervelend, maar bel anders gewoon even. Ze zijn altijd erg vriendelijk over de telefoon. :)
Zullen ze naar mensen die informeren over sollicitaties ook ZULK SOORT MAILTJES STUREN!?!?!?!!!???? :')

zucht, HBO'ers met vakantie, maar ik zit gewoon lekker in de college's. De enige dagen die je dan beschikbaar ben wordt je niet eens gebeld ook ;( Laatste 3 weken een half uurtje locatiewerk mogen doen in Breda. Toen kwamen ze erachter dat er eigenlijk helemaal niks te doen was.
pi_139493404
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:59 schreef charsom het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Ik moet nog gaan solliciteren, maar aangezien ik tweedejaars ben (bijna derdejaars dus) voldoe ik niet helemaal aan de eisen die ze stellen. Natuurlijk kan ik gewoon "liegen" bij dat sollicitatieformulier, maar mij leek het beter om eerst even toestemming te vragen.
Meh, kan je dan eigenlijk al wel voorspellen dat je er niet door zal komen dan. Pas stond op facebook ook al dat er een stop was voor bepaalde regio's, en ze enkel nog eerstejaars aannemen, terwijl dat eerst enkel op de site stond.

Waarom bel je inderdaad niet gewoon even?
pi_139493474
Leuke rit gehad zo voor het weekend *O*

vrijdag 2 mei 2014 @ 17:11:20 #29
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_139493570
Toch wel het kapje open gehad?
pi_139493672
Nee, kutweer en vrij koud. En ik werd zo al genoeg aangestaard :+
  vrijdag 2 mei 2014 @ 17:16:38 #31
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_139493724
Prutser! :') Mag je een mooie cabrio rijden en dan maak je er geen gebruik van. :N
pi_139494327
Gewoon verwarming vol aan zetten dan en kap open :P
Nee, toch niet
  vrijdag 2 mei 2014 @ 17:37:48 #33
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_139494370
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:36 schreef Solidberg het volgende:
Gewoon verwarming vol aan zetten dan en kap open :P
En ramen omhoog. Dan is het prima te doen met 10 graden. :)
pi_139495082
Jullie zijn gewoon jaloers :7
pi_139495284
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:08 schreef Viezze het volgende:

[ afbeelding ]
Dan weet ik wie jij bent. Facebook >:)
pi_139495440
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:08 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Dit, lekker slim :P

Overigens, A6 > A5 :{w
Nee, toch niet
pi_139496245
quote:

[..]

Dat denk ik niet, want ik heb hem niet op Facebook gezet
pi_139496438
Ah ik zie het. Ik zeg toch dat ik het dak niet open heb gehad :+
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:14:35 #39
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_139497463
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:00 schreef Viezze het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers :7
Ja, ik ben jaloers, maar ook lichtelijk geïrriteerd. :P Ik heb voor EW nog nooit een cabrio mogen rijden. Jij krijgt wel die prachtige kans, maar verprutst het gewoon door de niet open te rijden. Had die rit dan aan mij gegeven en jou gewoon een coupé ofzo. :( :P

quote:

[..]

Dit is dus waarom ik die A6 van laatst niet heb ingestuurd. :P
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:16:07 #40
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_139497538
Dubbelpost... :@
pi_139499364
Die A3 cabrio op FB van EW lijkt echt op zo'n typische kappersauto
Nee, toch niet
pi_139500379
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:14 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ja, ik ben jaloers, maar ook lichtelijk geïrriteerd. :P Ik heb voor EW nog nooit een cabrio mogen rijden. Jij krijgt wel die prachtige kans, maar verprutst het gewoon door de niet open te rijden. Had die rit dan aan mij gegeven en jou gewoon een coupé ofzo. :( :P

[..]

Dit is dus waarom ik die A6 van laatst niet heb ingestuurd. :P
Ik baalde ook dat het matig weer was. Heb wel eens in een cabrio gereden en vond dat de moeite niet waard met een lage temperatuur. Dan maar lekker warm met het dak dicht en eigen muziek via het sublieme geluidssysteem _O_
pi_139505158
Oe maandag 3 ritjes :D! 1x een Audi a3 en 2x een Volvo V70.. Maar ik had een x een cabrio en het regende kei hard.. Dus dan heb je aan open rijden ook niks.
pi_139523099
Die foto van die Tiguan op de EW facebook ook echt.

Denk dat ik de eerstvolgende 75pk Caddy die ik krijg ook ga insturen.
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_139524946
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 16:27 schreef driekeerdrie het volgende:

De poging tot verdediging die die jongen ook waagt :')
pi_139532062
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 17:38 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Waar staat die :')
pi_139532324
Echt uren vastgezeten op Zürich airport. Die prutsers van Air Caïro kunnen ook echt niks he. Verhaal komt er op neer dat we uit een vliegtuig getrapt worden om vervolgens in datzelfde vliegtuig binnen 3 kwartier weer in te checken. :')
  zaterdag 3 mei 2014 @ 21:03:26 #48
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_139532704
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 17:38 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

_O-
  zaterdag 3 mei 2014 @ 21:39:30 #49
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_139534331
Ik heb voor de verandering weer eens een avondritje aangenomen, dat is alweer een tijd geleden voor me. Allemaal dure huizen hier op het eindadres waar ik alvast mn auto heb neergezet. Ik ben benieuwd of er een dikke auto met dito fooi op het programma staat vanavond :p
pi_139535863
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 16:27 schreef driekeerdrie het volgende:

Ik zie dat hij een redelijk basic 7-serie erop zet en dan zelf er op reageren "vier wiel besturing best bijzonder".

Maar deze slaat alles:

pi_139536368
Ik loop er ook een beetje doorheen te scrollen maar er staat nog veel meer onzin tussen. Lancia Delta, Volvo C30, meerdere andere Volvo's, Renault Laguna, VW Scirocco, Audi A1 en een Skoda Superb om er maar een paar te noemen.
<klik hier om een reactie te plaatsen>
  zondag 4 mei 2014 @ 00:23:58 #52
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_139539906
SPOILER
Zal ik het gewoon opsturen?
pi_139540138
Overigens moest ik vrijdag een auto ophalen voor het bedrijf dat onder andere in Meerkerk zit. Daar zijn twee formulieren voor, één met schadenotatie en één zonder. Ik was daar samen met een paar andere hikers, één daarvan had het verkeerde formulier meegenomen, die met schade :') Wordt meteen duidelijk dat hoewel die hoofdletters en vette teksten en uitroeptekens irritant zijn, ze misschien ook wel nodig zijn voor de domme hikers onder ons. Hoewel je je meteen ook vragen gaat stellen over de sollicitatieprocedure.
pi_139541435
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 00:23 schreef Kiprollade het volgende:
SPOILER
Zal ik het gewoon opsturen?
Sowieso :D
  zondag 4 mei 2014 @ 01:49:27 #55
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_139541738
Zo, de avondrit viel prima mee. Meneer verontschuldigde zich dat ze niet met de 911 gekomen waren, omdat mevrouw geen zin had om opgepropt achterin te zitten :p. 20 euro fooi gekregen voor 40 minuten rijden in een Touran, dikke prima.
pi_139542855
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 00:32 schreef Panthera. het volgende:
Overigens moest ik vrijdag een auto ophalen voor het bedrijf dat onder andere in Meerkerk zit. Daar zijn twee formulieren voor, één met schadenotatie en één zonder. Ik was daar samen met een paar andere hikers, één daarvan had het verkeerde formulier meegenomen, die met schade :') Wordt meteen duidelijk dat hoewel die hoofdletters en vette teksten en uitroeptekens irritant zijn, ze misschien ook wel nodig zijn voor de domme hikers onder ons. Hoewel je je meteen ook vragen gaat stellen over de sollicitatieprocedure.
Gas erop met die masters of niet :P

gr gr de fotograaf
pi_139543264
Trouwens iedereen de tentamens gehaald? :)

- Tegen alle verwachtingen in heb ik met een 7.7 voor Lineaire Algebra II, 7.4 voor mijn hertentamen Natuurkunde, 6.6 voor het tentamen Analyse II en een 7.9 voor ons eindverslag voor Inleiding Modelleren alles gehaald met 2 achten en 2 zevens. _O_

Nu maar eens even naar het rooster gaan kijken wanneer ik weer een ritje kan rijden. :)
  zondag 4 mei 2014 @ 09:09:43 #58
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_139543547
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 01:49 schreef Sjouveur het volgende:
Zo, de avondrit viel prima mee. Meneer verontschuldigde zich dat ze niet met de 911 gekomen waren, omdat mevrouw geen zin had om opgepropt achterin te zitten :p. 20 euro fooi gekregen voor 40 minuten rijden in een Touran, dikke prima.
Haha gebeurt vaker, word je lekker gemaakt met van die dure huizen, mag je rijden in zo'n burgelijke lease wagen. :'( de fooi is wel weer meer dan prima. :o
pi_139550441
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 09:09 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Haha gebeurt vaker, word je lekker gemaakt met van die dure huizen, mag je rijden in zo'n burgelijke lease wagen. :'( de fooi is wel weer meer dan prima. :o
En soms heb je van die mensen die dan in een gewoon huis wonen en dan een Jaguar X-Type rijden. *)
pi_139550487
Ja en je hebt ook mensen in een woonwagen die een S-klasse rijden.
pi_139550589
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:28 schreef Viezze het volgende:
Ja en je hebt ook mensen in een woonwagen die een S-klasse rijden.
Moest gelijk hieraan denken :')

pi_139552182
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:08 schreef Viezze het volgende:

[ afbeelding ]
Meteen ff langs huis gereden, vaartbroek? :P

Voor mij morgen gewoon werk, Eindhoven(airport)-Schiphol, Alphen ad Rijn- Amersfoort en Amersfoort-Amersfoort. Die laatste hadden ze best mogen houden, maarja werk is werk. Wel busjesdag trouwens :N
pi_139552682
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 16:37 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Meteen ff langs huis gereden, vaartbroek? :P

Voor mij morgen gewoon werk, Eindhoven(airport)-Schiphol, Alphen ad Rijn- Amersfoort en Amersfoort-Amersfoort. Die laatste hadden ze best mogen houden, maarja werk is werk. Wel busjesdag trouwens :N
Ja, moest een uur wachten. Wel toevallig dat je het herkent, zo bekend is het niet onder studenten. Of heb je het opgezocht adhv Jordy's? :P
  zondag 4 mei 2014 @ 17:18:07 #64
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_139553152
Amersfoort is hartstikke gaaf man! *O*
pi_139553694
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 16:59 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja, moest een uur wachten. Wel toevallig dat je het herkent, zo bekend is het niet onder studenten. Of heb je het opgezocht adhv Jordy's? :P
Ik kom daar wel is langs met bus 3, en je hebt ooit is verteld hier dat je in Vaartbroek woont, dus vandaar! ;)
pi_139575791
Wist niet dat het vandaag reizen met 40% korting was. Lekker vroeg trouwens, om 6 uur op staan om ergens in het noorden een auto op te halen vanuit Amsterdam. 😶
pi_139579011
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:39 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ik kom daar wel is langs met bus 3, en je hebt ooit is verteld hier dat je in Vaartbroek woont, dus vandaar! ;)
Bus 4 :P
pi_139581169
Ook nog 2 ritten. Eindje - Duiven in een Master en Zevenaar - Feestlocatie in een c'eed sw
  maandag 5 mei 2014 @ 14:24:11 #69
414827 Wave103
It's not pop music
pi_139583486
Wat is tegenwoordig de feestlocatie? :@ Snelweg meerkerk?
pi_139583583
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 14:24 schreef Wave103 het volgende:
Wat is tegenwoordig de feestlocatie? :@ Snelweg meerkerk?
Steenstraat
  maandag 5 mei 2014 @ 14:37:00 #71
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_139583870
Reed vanochtend om 9u langs A.. Almere. Eerste hikers stonden alweer bij de bushalte. Fanatiekelingen hoor :')
#26 || Luciano da Silva
pi_139585653
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 14:37 schreef joppie_saus het volgende:
Reed vanochtend om 9u langs A.. Almere. Eerste hikers stonden alweer bij de bushalte. Fanatiekelingen hoor :')
Hikers van A zelf beginnen altijd om 8u ;)
pi_139586049
Was weer gezellig daar hoor. :')
  maandag 5 mei 2014 @ 17:55:31 #74
414827 Wave103
It's not pop music
pi_139589716
Vind de steenstraat altijd wel prima. Die kerels zijn nooit vrolijk en altijd kortaf, maar geen schade noteren en makkelijk te bereiken.
pi_139589827
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 17:55 schreef Wave103 het volgende:
Vind de steenstraat altijd wel prima. Die kerels zijn nooit vrolijk en altijd kortaf, maar geen schade noteren en makkelijk te bereiken.
Ik zei ook zoiets als een fijne dag nog in het schone Meerkerk en toen peerde ik 'm. Die kerel nog roepen wat ik nog zei, maar ik niet meer reageren niet. :')
pi_139589848
Ruige jongen.
pi_139589855
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 11:24 schreef Viezze het volgende:

[..]

Bus 4 :P
Die inderdaad ja!

Overigens vandaag nog een hiker gezien die geloof ik was vergeten dat het vandaag met korting reizen is ipv gratis. In de bus bij de locatie in Amersfoort wil ie inchecken maar had er geen saldo op gezet, dus moest ie maar een kaartje kopen. Kan me voorstellen dat er meer collega's in die situatie zijn gekomen vandaag.
pi_139590068
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 18:00 schreef MuurStraat het volgende:
Ruige jongen.
Jouw post is van net zoveel sarcasme doordrenkt als mijn groet in Meerkerk.

Wat is je punt nu?
pi_139590911
Amoeba is een stoere boy.
pi_139592511
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 18:00 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Die inderdaad ja!

Overigens vandaag nog een hiker gezien die geloof ik was vergeten dat het vandaag met korting reizen is ipv gratis. In de bus bij de locatie in Amersfoort wil ie inchecken maar had er geen saldo op gezet, dus moest ie maar een kaartje kopen. Kan me voorstellen dat er meer collega's in die situatie zijn gekomen vandaag.
Ja, hier nog één... Ik dacht dat alleen feestdagen uitgesloten waren.
pi_139592930
De OV-transacties staan overigens pas vanaf de volgende dag 14:00 uur online. Wat moet je nu dan invullen bij 'Onkosten OV' in de ritbon?
pi_139593061
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 19:20 schreef Krotenkoker het volgende:

[..]

Ja, hier nog één... Ik dacht dat alleen feestdagen uitgesloten waren.
5 mei is al jaren een feestdag volgens de DUO.
pi_139593148
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 19:30 schreef Krotenkoker het volgende:
De OV-transacties staan overigens pas vanaf de volgende dag 14:00 uur online. Wat moet je nu dan invullen bij 'Onkosten OV' in de ritbon?
Morgen de ritbon invullen? ;)
pi_139593835
quote:
Oh shit. :')

Ik zat al als een malle te refreshen daar.
pi_139594141
quote:
Ik kijk gewoon even wat mijn begin saldo is en wat het saldo is op het einde van de dag. Dit eventueel verrekenen met een eventuele opwaardering die je hebt gedaan en dan weet je meteen hoeveel je hebt uitgegeven.
  maandag 5 mei 2014 @ 20:44:14 #86
404753 CruisinDen
pi_139596635
quote:
Dit probleem heb ik ook, denk dat ik morgen de ritbon maar invul.
pi_139596831
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 20:44 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Dit probleem heb ik ook, denk dat ik morgen de ritbon maar invul.
Inderdaad. Even apart leggen en morgen maar afmaken. :r
  maandag 5 mei 2014 @ 23:25:45 #88
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_139604930
Vandaag weer iets mee gemaakt op de weg, als ik een dashcam had dan was het een kudo-topper geweest op Dumpert. :')
Ik moest mn ouders van Schiphol halen, dus ik reed met hun auto over de a12 t.h.v. Utrecht. Een gebied waar je 100 mag en waar ik standaard dan de CC op 110 zet. Ik ga de auto voor mij met redelijk weinig snelheidsverschil inhalen (ik denk zo'n 5km/u verschil) maar ik had geen zin om gas bij te geven en verder waren er bijna geen andere auto's aanwezig. Behalve die 107 ( :') ) achter mij. Die auto drukte niet dus ik had niet het gevoel dat ie haast had, maar hij vond het nodig om met zn groot licht te knipperen, waarop ik 1 keer mijn gevarenlichten laat knipperen. Het moment dat ik naar rechts kon begon de 107 te drukken zo van "ik wil er langs", maar schijnbaar had hij toch geen haast en vond hij dat ik te langzaam naar rechts ging o.i.d., dus hij vond het nodig om mij op de snelweg te snijden en een noodstop voor mijn neus te doen.
Ik gebaren naar hem dat hij naar de kant moest, ik wilde weten wat voor een trieste rede hij had om mij zo te snijden. Hij wilde niet naar de kant maar ging met 80 rechts rijden zodat ik hem weer kon inhalen. Vervolgens gaat hij weer hetzelfde truukje doen, inhalen, snijden, remmen. Levensgevaarlijk aangezien er op dat punt (vlak voor de splitsing a12/a2) veel auto's reden.
Ik ben hem maar proberen te ontwijken door op een andere baan te rijden, uiteindelijk met de adrenaline in mijn keel wel gedacht dat ik rustig moet blijven meerijden met het verkeer.
Die kerel ging naast mij rijden en gebaren van waar ik wel niet mee bezig was. :') ik kijk hem lachend aan en doe met mijn duim en wijsvinger het "kleine pielie" tekentje, omdat ik wist dat hij, met zijn mogelijk Zuid-Amerikaanse afkomst, hier helemaal niet tegen zou kunnen.
Hij gebaarde dat ik met hem mee moest rijden naar een afslag die hij zou nemen, maar mijn gemoederen waren al redelijk gezakt en met een vriendelijke sarcastische zwaai heb ik meneer uitgezwaaid.

Lijstje met dingen die ik naar mijn inziens "verkeerd" heb gedaan:
- gevarenlicht knipperen
- iets te langzaam naar rechts gegaan

Lijstje met dingen die hij verkeerd deed:
- knipperen met groot licht
- snijden x2
- noodrem x2
- rechts inhalen
- te snel rijden
- langzaam rijden

Zijn kenteken is genoteerd maar hier kan ik waarschijnlijk verder niks mee. Het zag er echt uit als een kereltje die er niet tegen kon dat hij in een 107 rijdt, of het was een hiker die voor de zoveelste keer een telg van de kleine 3 moest rijden. :')

En bij deze alvast excuses voor de eventueel slechte zinsopbouw, spelfouten e.d.
pi_139605164
Snijden en remmen om een botsing te veroorzaken?

Sneu ventje.
  maandag 5 mei 2014 @ 23:49:06 #90
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_139605976
Dit heb ik zelf ook echt nog nooit meegemaakt. Hoe kan je leven als je om zoiets wat eigenlijk niets is al zo agressief wordt. :')
pi_139606126
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 23:49 schreef DrSnuggle het volgende:
Dit heb ik zelf ook echt nog nooit meegemaakt. Hoe kan je leven als je om zoiets wat eigenlijk niets is al zo agressief wordt. :')
Inderdaad zeg, wat een verhaal. Ik denk ik zulke situaties (gelukkig nog nooit op de weg meegemaakt) altijd dat zo'n gast maar een zielig bestaan moet leiden dat ie om iets dergelijks zo agressief en provocerend wordt, daar moet en hoor je gewoon boven te staan.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 00:01:29 #92
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_139606584
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 23:51 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, wat een verhaal. Ik denk ik zulke situaties (gelukkig nog nooit op de weg meegemaakt) altijd dat zo'n gast maar een zielig bestaan moet leiden dat ie om iets dergelijks zo agressief en provocerend wordt, daar moet en hoor je gewoon boven te staan.
Ja precies, in het begin was ik agressief vanwege de adrenaline, maar na een paar seconden pak je het verkeer weer op en ga je normaal rijden. Toen kon ik ook wel lachen omdat hij in die bui bleef hangen.

Ik heb hem ook gemeld bij verschillende verkeershufters sites, dat zal hem leren. :')
pi_139607089
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 00:01 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ja precies, in het begin was ik agressief vanwege de adrenaline, maar na een paar seconden pak je het verkeer weer op en ga je normaal rijden. Toen kon ik ook wel lachen omdat hij in die bui bleef hangen.

Ik heb hem ook gemeld bij verschillende verkeershufters sites, dat zal hem leren. :')
Wat zijn dat voor sites dan? En wat gebeurt er verder met die melding?

Nog nooit van een dergelijke site gehoord eigenlijk :P
pi_139607093
quote:
14s.gif Op maandag 5 mei 2014 18:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Jouw post is van net zoveel sarcasme doordrenkt als mijn groet in Meerkerk.

Wat is je punt nu?
Niet meer reageren als hij vraagt wat je zegt, ben je 12?
pi_139609300
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 23:25 schreef DrSnuggle het volgende:
Vandaag weer iets mee gemaakt op de weg, als ik een dashcam had dan was het een kudo-topper geweest op Dumpert. :')
Ik moest mn ouders van Schiphol halen, dus ik reed met hun auto over de a12 t.h.v. Utrecht. Een gebied waar je 100 mag en waar ik standaard dan de CC op 110 zet. Ik ga de auto voor mij met redelijk weinig snelheidsverschil inhalen (ik denk zo'n 5km/u verschil) maar ik had geen zin om gas bij te geven en verder waren er bijna geen andere auto's aanwezig. Behalve die 107 ( :') ) achter mij. Die auto drukte niet dus ik had niet het gevoel dat ie haast had, maar hij vond het nodig om met zn groot licht te knipperen, waarop ik 1 keer mijn gevarenlichten laat knipperen. Het moment dat ik naar rechts kon begon de 107 te drukken zo van "ik wil er langs", maar schijnbaar had hij toch geen haast en vond hij dat ik te langzaam naar rechts ging o.i.d., dus hij vond het nodig om mij op de snelweg te snijden en een noodstop voor mijn neus te doen.
Ik gebaren naar hem dat hij naar de kant moest, ik wilde weten wat voor een trieste rede hij had om mij zo te snijden. Hij wilde niet naar de kant maar ging met 80 rechts rijden zodat ik hem weer kon inhalen. Vervolgens gaat hij weer hetzelfde truukje doen, inhalen, snijden, remmen. Levensgevaarlijk aangezien er op dat punt (vlak voor de splitsing a12/a2) veel auto's reden.
Ik ben hem maar proberen te ontwijken door op een andere baan te rijden, uiteindelijk met de adrenaline in mijn keel wel gedacht dat ik rustig moet blijven meerijden met het verkeer.
Die kerel ging naast mij rijden en gebaren van waar ik wel niet mee bezig was. :') ik kijk hem lachend aan en doe met mijn duim en wijsvinger het "kleine pielie" tekentje, omdat ik wist dat hij, met zijn mogelijk Zuid-Amerikaanse afkomst, hier helemaal niet tegen zou kunnen.
Hij gebaarde dat ik met hem mee moest rijden naar een afslag die hij zou nemen, maar mijn gemoederen waren al redelijk gezakt en met een vriendelijke sarcastische zwaai heb ik meneer uitgezwaaid.

Lijstje met dingen die ik naar mijn inziens "verkeerd" heb gedaan:
- gevarenlicht knipperen
- iets te langzaam naar rechts gegaan

Lijstje met dingen die hij verkeerd deed:
- knipperen met groot licht
- snijden x2
- noodrem x2
- rechts inhalen
- te snel rijden
- langzaam rijden

Zijn kenteken is genoteerd maar hier kan ik waarschijnlijk verder niks mee. Het zag er echt uit als een kereltje die er niet tegen kon dat hij in een 107 rijdt, of het was een hiker die voor de zoveelste keer een telg van de kleine 3 moest rijden. :')

En bij deze alvast excuses voor de eventueel slechte zinsopbouw, spelfouten e.d.
Hoe weet je dat hij Zuid Amerikaans is?
Triest figuur overigens, ik maak me ook wel eens boos maar zal nooit mijn auto als wapen gebruiken.

Je weet overigens dat groot licht seinen gewoon mag als teken dat je erlangs wilt?
pi_139609943
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 00:12 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Niet meer reageren als hij vraagt wat je zegt, ben je 12?
Ja

Echt man, ze zijn daar zo kortaf en onbeleefd, ik ga echt niet de good guy uithangen daar.
pi_139610227
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 19:33 schreef CaptainCookie het volgende:

5 mei is al jaren een feestdag volgens de DUO.
In Wageningen zeker. Geen normaal mens die werkte. Alleen maar feestgangers de hele dag.

Station Ede-Wageningen was 1 grote verzamelplaats van jeugd op weg naar Wageningen.
Soort Woodstock comes to Gelderland idee. :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2014 08:17:21 ]
  dinsdag 6 mei 2014 @ 08:23:12 #98
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139610277
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:16 schreef Iwanius het volgende:

[..]

In Wageningen zeker. Geen normaal mens die werkte. Alleen maar feestgangers de hele dag.

Station Ede-Wageningen was 1 grote verzamelplaats van jeugd op weg naar Wageningen.
Maaaaar het was er wel een tof feestje!
  dinsdag 6 mei 2014 @ 09:32:55 #99
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_139611253
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 01:51 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Hoe weet je dat hij Zuid Amerikaans is?
Triest figuur overigens, ik maak me ook wel eens boos maar zal nooit mijn auto als wapen gebruiken.

Je weet overigens dat groot licht seinen gewoon mag als teken dat je erlangs wilt?
Ik kon zijn hoofd zien en ik vermoed dat hij een Zuid-Amerikaanse achtergrond heeft. Het was geen blonde Hollandse kop zeg maar. ^^

Maar dat met het groot licht seinen mag toch echt alleen als iemand bijvoorbeeld links blijft rijden of veel te langzaam het overige verkeer op houdt oid toch?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 10:22:57 #100
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139612157
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:32 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik kon zijn hoofd zien en ik vermoed dat hij een Zuid-Amerikaanse achtergrond heeft. Het was geen blonde Hollandse kop zeg maar. ^^

Maar dat met het groot licht seinen mag toch echt alleen als iemand bijvoorbeeld links blijft rijden of veel te langzaam het overige verkeer op houdt oid toch?
Volgens mij is dat hetzelfde als met toeteren, alleen bij gevaar.
pi_139612857
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:22 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Volgens mij is dat hetzelfde als met toeteren, alleen bij gevaar.
staat volgens mij allemaal in her schengen verdrag. Google maar. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_139615778
Zijn er nog meer AR'ers van dit forum die gemaild zijn namens de grote uit Breukelen?
pi_139616678
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:50 schreef DukeJan het volgende:
Zijn er nog meer AR'ers van dit forum die gemaild zijn namens de grote uit Breukelen?
Niks gehad, maar ik woon ook niet in de buurt. Jij wel zeker?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:30:51 #104
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_139616903
quote:
Nope
pi_139617665
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Niks gehad, maar ik woon ook niet in de buurt. Jij wel zeker?
Jup, Utrecht.
pi_139620888
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:30 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nope
Hoezo zie je mijn mailbox
  dinsdag 6 mei 2014 @ 16:19:12 #107
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_139622818
quote:
Yes, lekker in het jasje lopen.
pi_139623873
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:19 schreef wtr12 het volgende:

[..]

Ja, lijkt me wel prima eigenlijk :) Vind Breukelen altijd wel een fijne opdrachtgever, ben wel benieuwd naar wat ze nog meer willen qua aanscherping protocol.
pi_139625760
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:19 schreef wtr12 het volgende:

[..]

Hoorde daar laatst al een senior over. Worden jullie dan ingehuurd door Breukelen ofwat?

Morgen Eindhoven - Rozenburg NH, Noordwijk - Amersfoort.

Cars: Audi A4 en een Hyundai ix35

k den
  dinsdag 6 mei 2014 @ 18:11:54 #110
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_139626011
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 18:00 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoorde daar laatst al een senior over. Worden jullie dan ingehuurd door Breukelen ofwat?

Morgen Eindhoven - Rozenburg NH, Noordwijk - Amersfoort.

Cars: Audi A4 en een Hyundai ix35

k den
Je moet eenmalig naar een bijeenkomst komen in Breukelen, en als er ritten vanaf Breukelen zijn krijgen de chauffeurs die zo'n felbegeerde jas hebben voorkeur op die rit. Je blijft ook andere ritten rijden staat in de mail.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 18:19:55 #111
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_139626215
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:16 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En in Zwolle, Haarlem, Utrecht, Groningen enz. Universiteiten zijn ook allemaal gesloten op 5 mei, dus wel begrijpelijk dat ze het weekendov door laten lopen op maandag.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 18:22:06 #112
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139626288
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 18:11 schreef wtr12 het volgende:

[..]

Je moet eenmalig naar een bijeenkomst komen in Breukelen, en als er ritten vanaf Breukelen zijn krijgen de chauffeurs die zo'n felbegeerde jas hebben voorkeur op die rit. Je blijft ook andere ritten rijden staat in de mail.
Een gewoon jackie van die LM oid ?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 18:26:13 #113
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_139626395
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Een gewoon jackie van die LM oid ?
Jup.

Oja:
quote:
Bovendien wil LM graag het protocol tijdens het afleveren aanscherpen om zo nog meer de berijder te ontzorgen en meer service te bieden.
pi_139627694
Morgen meer dan prima dagje, wisselrit Breda-Amsterdam met BMW X3 en Mercedes GLK 220. En dan nog naar Roosendaal om een Fiesta op te halen en die naar Breda brengen. Intotaal 150k aan aanschaf waarde onder mijn kont morgen.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 20:45:41 #115
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_139633100
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 19:03 schreef Drilboor het volgende:
Morgen meer dan prima dagje, wisselrit Breda-Amsterdam met BMW X3 en Mercedes GLK 220. En dan nog naar Roosendaal om een Fiesta op te halen en die naar Breda brengen. Intotaal 150k aan aanschaf waarde onder mijn kont morgen.
Leuke dingetjes ^O^
Nee, toch niet
pi_139633528
quote:
Nee. Gelukkig niet :')

Ken ook wel een paar seniors die vrijwel uitsluitend nog voor hun rijden ja.

Vandaag een Mini gereden. Zo'n Countryman. Dat is de naam Mini onwaardig zeg, een Crafter is er niks bij. Gruwelijk lomp uit de kluiten gewassen vehikel _O-
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_139638395
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 20:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee. Gelukkig niet :')

Ken ook wel een paar seniors die vrijwel uitsluitend nog voor hun rijden ja.

Vandaag een Mini gereden. Zo'n Countryman. Dat is de naam Mini onwaardig zeg, een Crafter is er niks bij. Gruwelijk lomp uit de kluiten gewassen vehikel _O-
Laatst ook een Crafter gereden ja.

Echt wat een ellende is dat zeg. Net zoiets als een Renault Master, daar wil je ook niet voor je plezier in rijden.
pi_139638476
Een Crafter rijdt prima hoor. Niet zo prettig als het hard waait maar anders prima te doen.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:45:35 #119
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_139638553
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:43 schreef Amoeba het volgende:
Net zoiets als een Renault Master, daar wil je ook niet voor je plezier in rijden.
Meld :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:48:30 #120
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_139638811
Ik vind een Renault Master een prima bus, ben er 2x mee naar zuid Frankrijk geknald, zelfs nog mee de Alpe d'Huez op. Dat ding geeft echt geen krimp!
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:51:37 #121
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_139639126
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:48 schreef Sjouveur het volgende:
Ik vind een Renault Master een prima bus, ben er 2x mee naar zuid Frankrijk geknald, zelfs nog mee de Alpe d'Huez op. Dat ding geeft echt geen krimp!
Zijn ook verkapte Nissan, de 3 liter versies dan.

Ik vind het ideale van busje het gigantische overzicht dat je hebt.. Gewoon vrolijk 4 auto's voor je goed kunnen zien wat er gebeurt. Kun je prima mee anticiperen..
pi_139639233
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:44 schreef Viezze het volgende:
Een Crafter rijdt prima hoor. Niet zo prettig als het hard waait maar anders prima te doen.
Precies, niks mis mee! Vond hem erg fijn rijden.

Maar dat kan ook komen doordat die die ik mee had luchtvering had en een luchtgeveerde bestuurdersstoel 8-)
pi_139639504
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:44 schreef Viezze het volgende:
Amoeba is het wel gewend om weg te waaien als het hard waait :+
pi_139642289
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Amoeba is het wel gewend om weg te waaien als het hard waait :+
_O-
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:29:00 #125
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_139642534
Vind Crafter en Masters wel leuk, hoe hoger/langer, hoe beter :9
Nee, toch niet
pi_139643118
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef Solidberg het volgende:
Vind Crafter en Masters wel leuk, hoe hoger/langer, hoe beter :9
Blegh nee. Ik vind het maar lomp.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:39:16 #127
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_139643449
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Blegh nee. Ik vind het maar lomp.
Door dat lompe wordt het parkeren, bochten nemen etc ook iets moeilijker en in mijn mening leuker , overigens is de hogere zitplaats ook wel fijn in mijn optiek
Nee, toch niet
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:46:40 #128
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_139644021
Zo af en toe vind ik het wel leuk, zo'n lompe bus rijden. Parkeren daarentegen, nee bedankt. :P
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:22:17 #129
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139646909
Hoe groter de bus, hoe mooier. Parkeren, manoeuvreren ik hou er van
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:31:26 #130
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_139647388
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef Fiorano het volgende:
Eensch! ^O^
pi_139652132
Ik snap niet waaron jullie het inparkeren van een bus zo moeilijk vinden. Ik vind het een stuk makkelijker dan b.v. een sedan.
pi_139652818
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:46 schreef Marco001 het volgende:
Ik snap niet waaron jullie het inparkeren van een bus zo moeilijk vinden. Ik vind het een stuk makkelijker dan b.v. een sedan.
Ja, precies. Bij een bus kun je de gehele buitenkant overzien. Een beetje lage, uit de kluiten gewassen Sedan kan veel verder uitsteken dan je denkt. Denk dat ik zonder parkeersensoren toch al menig sedan tegen een hek aan gezet zou hebben :+

Al kreeg ik die 'mini' gisteren om diezelfde reden ook maar met moeite geparkeerd :{
pi_139657065
Hier een auto ophalen TUSSEN 17.00 EN 17.15. Nu komen mijn reismogelijkheden om 16:35 en 17:05 aan(op het adres, dus wandeltijd meegerekend). Ik kan me ergens ook vaag herinneren dat de tijd dat je de auto ophaalt de tijd is dat je daar vertrekt.

16:35 daar dan toch :')
pi_139657669
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:36 schreef kweenie1 het volgende:
Hier een auto ophalen TUSSEN 17.00 EN 17.15. Nu komen mijn reismogelijkheden om 16:35 en 17:05 aan(op het adres, dus wandeltijd meegerekend). Ik kan me ergens ook vaag herinneren dat de tijd dat je de auto ophaalt de tijd is dat je daar vertrekt.

16:35 daar dan toch :')
Particulier of bedrijf?

Indien particulier zou ik voor 17:05 gaan, omdat deze tijden vaak met de klant zijn besproken. Klant kan bijvoorbeeld aan het werk zijn tot 17:00 waardoor eerder ophalen geen optie is. Bij een bedrijf zijn de tijden meestal natte vingerwerk.
pi_139657757
Groningen - Naar het puntje van limburg. Nu een pokke eind ov'en huiswaarts :{
pi_139658403
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:58 schreef trolley het volgende:

[..]

Particulier of bedrijf?

Indien particulier zou ik voor 17:05 gaan, omdat deze tijden vaak met de klant zijn besproken. Klant kan bijvoorbeeld aan het werk zijn tot 17:00 waardoor eerder ophalen geen optie is. Bij een bedrijf zijn de tijden meestal natte vingerwerk.
Ophalen bij [naam van] incassobureau
pi_139658702
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:22 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Ophalen bij [naam van] incassobureau
Dan zou ik de gok wagen. Mocht de CP niet aanwezig zijn nog op dat moment, krijg je vast wel koffie aangeboden c_/
pi_139658954
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:30 schreef trolley het volgende:

[..]

Dan zou ik de gok wagen. Mocht de CP niet aanwezig zijn nog op dat moment, krijg je vast wel koffie aangeboden c_/
Zoiets dacht ik dus ook, en wil eigenlijk niet het risico nemen dat ik daar straks om half 6 aankom vanwege vertraging enzo. Dan sta ik gegarandeerd voor een gesloten deur, of zijn ze zo chagrijnig als wat.
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:23:37 #139
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_139660387
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:01 schreef Exorbitantes het volgende:
Groningen - Naar het puntje van limburg. Nu een pokke eind ov'en huiswaarts :{
Haha, hoe lang ben je met het OV onderweg dan?
pi_139660708
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:23 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Haha, hoe lang ben je met het OV onderweg dan?
4 uur en 52 minuten :').
De rit heen: 4 uur.
pi_139663680
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:34 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

4 uur en 52 minuten :').
De rit heen: 4 uur.
Lekker slapen. ^O^

Ook een keer gehad. Eindhoven - Borger

Was 4,5 uur bezig met alles om in Borger te komen, mocht ik daarna met een Caddy naar Hapert. :')
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:02:22 #142
335357 HenkvonAnnie
Barplakkert
pi_139664991
Ik moet morgen 35 minuten lopen van afleveradres naar bushalte. Vanaf welke loopafstand is een taxi bellen geoorloofd?
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:10:42 #143
335357 HenkvonAnnie
Barplakkert
pi_139665303
Lekker is dat, pas vanaf 45 minuten mag je een taxi bellen ;(
pi_139667496
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef Fiorano het volgende:
Het liefst nog een flinke aanhanger erachter!
pi_139667578
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:10 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Lekker is dat, pas vanaf 45 minuten mag je een taxi bellen ;(
Gewoon zeggen dat je slecht ter been bent, en daardoor langer over de afstand doet! :P ^O^
pi_139668560
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:02 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Ik moet morgen 35 minuten lopen van afleveradres naar bushalte. Vanaf welke loopafstand is een taxi bellen geoorloofd?
Bij aflevering met puppy-oogjes vragen waar de dichtsbijzijnde bushalte is. Vaak bieden ze je dan om je even af te zetten ergens. Maak ik altijd wel mee eigenlijk :p
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:35:24 #147
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_139670246
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Lekker slapen. ^O^

Ook een keer gehad. Eindhoven - Borger

Was 4,5 uur bezig met alles om in Borger te komen, mocht ik daarna met een Caddy naar Hapert. :')
Borger _O_ gisteren nog gevoetbald.
#26 || Luciano da Silva
pi_139676096
Morgen in een Astra naar A'foort en in een Prius vanaf Amstelveen weer terug. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_139677056
Prius ;( Hoe meer ik er in rij hoe erger ik hem vind
pi_139680802
Nou ja best een chill dagje zo. Ik begin om acht uur, ben rond half drie, drie uur weer thuis. :)
pi_139681057
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:34 schreef Viezze het volgende:
Prius ;( Hoe meer ik er in rij hoe erger ik hem vind
Toch vind ik die Astra erger :D Vooral die 1.4 Ecoflex waarmee je zelfs sprintjes verliest van Kevers uit 1970 en Caddy's SDI.
pi_139681226
Ja dat is een ramp, bedoel je de uitvoering met de "Turbo"? Er staat turbo achterop maar volgens mij is dat de enige gemonteerde turbo :+
pi_139681540
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Borger _O_ gisteren nog gevoetbald.
Vind je het erg als ik het maar een gat vind? Ik moest gewoon overstappen van bus. :')_!

Ik was trouwens vandaag verkeerd gereden. Ik was een beetje gaar en nam die A28 richting zwolle ipv Utrecht. Knal je afslag Hoevelaken mooi voorbij. Even gekeerd en daarna direct tegenover de Nijkerkerstraat de snelweg afgereden. _O_
pi_139681590
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:49 schreef Viezze het volgende:
Ja dat is een ramp, bedoel je de uitvoering met de "Turbo"? Er staat turbo achterop maar volgens mij is dat de enige gemonteerde turbo :+
Nee, turboloze 1.4 met 100pk. Geloof dat er 120 of 140pk in zit als je iets hebt waar Turbo op staat.
pi_139681611
quote:
Nee. Gewoon een Astra Eco

Ik kwam bij De Vogel binnen om te melden dat er een cilinder kapot was. Maar dat was dus normaal. :')
  woensdag 7 mei 2014 @ 23:28:34 #156
335357 HenkvonAnnie
Barplakkert
pi_139683081
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:57 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Bij aflevering met puppy-oogjes vragen waar de dichtsbijzijnde bushalte is. Vaak bieden ze je dan om je even af te zetten ergens. Maak ik altijd wel mee eigenlijk :p
Ha ha, dat is ook meestal de tactiek waar ik voor kies. Maar eens kijken of mijn CP morgen tien minuutjes over heeft ^O^
pi_139683211
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, turboloze 1.4 met 100pk. Geloof dat er 120 of 140pk in zit als je iets hebt waar Turbo op staat.
de turbo versies zitten allen binnen de 10sec op de 100. Die willen dus wel. :)
pi_139683386
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:31 schreef Marco001 het volgende:

[..]

de turbo versies zitten allen binnen de 10sec op de 100. Die willen dus wel. :)
Die Turbo versies zijn de ergsten, die willen met geen mogelijkheid vooruit.
pi_139683457
Och, het zal vast een prima dag worden, ondanks de Astra. :D
pi_139684653
Misschien erg dom, maar zou ik mogen vragen wat CP betekend? Ik kwam niet verder dan cipier of Center Parcs. :D
pi_139684690
Contactpersoon. ;)
  donderdag 8 mei 2014 @ 00:12:28 #162
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139684693
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 00:11 schreef Crepes_Suzette het volgende:
Misschien erg dom, maar zou ik mogen vragen wat CP betekend? Ik kwam niet verder dan cipier of Center Parcs. :D
Contact Persoon
pi_139684986
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 00:11 schreef Crepes_Suzette het volgende:
Goeie username _O_ krijg meteen honger. Itt wanneer ik joppiesaus of pizzabodem lees :P
pi_139685060
Dank u, dat had ik zelf nog wel moeten kunnen raden. Dan had ik nog één vraag. Als ik bij Easyway kijk voor solliciteren, dan vragen ze of ik in bezit ben van een eigen auto, vanwaar deze vraag eigenlijk? Kon hem in de afgelopen 5 topics niet vinden.
pi_139686576
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 00:28 schreef Crepes_Suzette het volgende:
Dank u, dat had ik zelf nog wel moeten kunnen raden. Dan had ik nog één vraag. Als ik bij Easyway kijk voor solliciteren, dan vragen ze of ik in bezit ben van een eigen auto, vanwaar deze vraag eigenlijk? Kon hem in de afgelopen 5 topics niet vinden.
Als je privechauffeur wil worden is dat een voordeel zeker als je niet in een grote stad woont, als hiker is het niet nodig.
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:26:54 #166
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_139687666
quote:
Mijn ouders hebben zo'n nieuwe Astra turbo. Ik snap al die negativiteit niet, hij rijdt best prima. Het is natuurlijk geen racemonster maar dat zijn mijn ouders ook niet. :')
En verder zit er een vet neon licht rond de versnellingspook. :D ^^
  donderdag 8 mei 2014 @ 08:16:10 #167
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_139688020
Wat ik vooral irritant vind aan die Astra turbo is dat die versnellingsbak enorm lange verhoudingen heeft, je kan volgens mij 100km/u in zijn 2 rijden. Dat is heel zuinig enzo, maar het komt niet vooruit. Op de snelweg is het dan wel weer relaxed omdat je laag in de toeren zit. Mn ouders twijfelden tussen zo'n Astra turbo 140pk en een Megane 130pk tce, ik ben blij dat ze voor de Megane zijn gegaan :P

(Alleen de Megane heeft helaas geen vet neon licht rond de pook ;( )
pi_139692241
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 07:26 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben zo'n nieuwe Astra turbo. Ik snap al die negativiteit niet, hij rijdt best prima. Het is natuurlijk geen racemonster maar dat zijn mijn ouders ook niet. :')
En verder zit er een vet neon licht rond de versnellingspook. :D ^^
Precies, de turbo uitvoeringen zijn best ok. :) (moeder heeft er 1, de 120pk versie)
Met de 308 kan je 110 in de 2. ;) En toch 0-100 in 8.8 sec, slechts 0.6 seconden langzamer dan een even krachtige, maar veel lichtere Seat Leon.
pi_139692734
Nou idc. Dat ding trekt gewoon niet op. :')
pi_139694932
Die turboloze 1.4 was gewoon drama. Meer dan 4000rpm bij 130 op de teller, traag en de wegligging was niet geweldig. Ik had zelfs last van de wind terwijl het niet eens heel hard waaide :')
pi_139695316
Opel is dan ook wel het merk dat het minst begrepen heeft van die eco blokken, wat een verschrikkelijke motoren zijn die ecoflex dingen
pi_139695491
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 12:58 schreef MuurStraat het volgende:
Opel is dan ook wel het merk dat het minst begrepen heeft van die eco blokken, wat een verschrikkelijke motoren zijn die ecoflex dingen
Opel heeft sowieso niet zoveel begrepen. Van auto's in het algemeen niet.
pi_139695567
Mwa, vind de nieuwe modellen best om aan te gluren, zit opzich van binnen wel aardig in elkaar, maar rijdt voor geen flikker.
pi_139704869
De nieuwe Citroën C4 Picasso heeft mij positief verrast :)!!! De oude dook snel in zijn veringen als je remde. Bij het nieuwe model 100x beter :P en een fancy scherm met alles op en eraan :D.
pi_139704965
Morgen Focus en Nissan Leaf. 50 kilometer, dus ik denk dat ik het wel red als die opgeladen klaarstaat :P
  donderdag 8 mei 2014 @ 17:39:27 #176
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139704975
Ik heb ooit zo'n Astra omgeruild bij een klant, klant reed er gelijk mee weg terwijl ik nog de navigatie van die Megane aan het instellen was, stond ie binnen 3 minuten weer bij mij, of ik wist hoe dat handrem er af moest :+.

SPOILER
pi_139706682
Zo was woensdag een leuke dag met leuke auto's, zo valt morgen waarschijnlijk vies tegen. Mag eerst naar moerdijk met een buurtbus onder andere, daarna 30 minuten lopen om een geweldige Caddy met maarliefst 75pk te halen, die naar Meerkerk snelweg te brengen. Vanuit daar naar Doorn om een Passat van 105pk te halen die naar Breda moet. Maarja uren en het werk blijft leuk, ondanks het lopen.
  donderdag 8 mei 2014 @ 18:45:51 #178
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_139706764
Zo'n passat rijd prima hoor, motor houd niet echt over maar de rest van de auto is prima ;)
pi_139706793
Heb hem bij mijn solicitatie gereden.
  donderdag 8 mei 2014 @ 18:47:15 #180
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_139706813
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 18:46 schreef Drilboor het volgende:
Heb hem bij mijn solicitatie gereden.
Bij EW?
pi_139706821
Ja
  donderdag 8 mei 2014 @ 18:49:55 #182
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_139706893
Die is een generatie ouder en daar zit een benzine blok in ;)
pi_139706969
Die Passat die ik morgen krijg komt uit 2011
pi_139707183
Weet iemand wat er bedoeld wordt met Remarketing Centre bij de grote in Breda?
  donderdag 8 mei 2014 @ 19:00:41 #185
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_139707224
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 18:52 schreef Drilboor het volgende:
Die Passat die ik morgen krijg komt uit 2011
Die van EW is een B6 uit het jaar kruik... in 2010 kwam de B7

En binnenkort komt de B8 van VW
pi_139707544
Niks mis met een Insignia.
pi_139707936
quote:
14s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Amoeba het volgende:
Niks mis met een Insignia.
Zeker de 2.0 dieselblokken zijn prima, had er tijdje geleden eentje met 250.000km maar die trok nog aardig vlot op!
Nee, toch niet
pi_139709052
Wiehoee, ik sta op de wachtlijst, alleen word ik pas over 30 dagen 18.. Kan ik er dan een beetje op rekenen dat ik dan ook een reactie krijg in omgeving Amsterdam? (Voldoe verder wel aan alle eisen, maar als ze lang wachten ben ik natuurlijk tweedejaars :()
pi_139710026
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:37 schreef Schaapje96 het volgende:
Wiehoee, ik sta op de wachtlijst, alleen word ik pas over 30 dagen 18.. Kan ik er dan een beetje op rekenen dat ik dan ook een reactie krijg in omgeving Amsterdam? (Voldoe verder wel aan alle eisen, maar als ze lang wachten ben ik natuurlijk tweedejaars :()
6 maanden je rijbewijs is ook een eis...
pi_139710492
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:56 schreef Krotenkoker het volgende:

[..]

6 maanden je rijbewijs is ook een eis...
Ik heb 'm iets meer dan 10 maanden ;)
pi_139710587
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:04 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Ik heb 'm iets meer dan 10 maanden ;)
Lijkt mij dat rijden onder begeleiding daar niet onder valt eerlijk gezegd
pi_139710873
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:06 schreef Krotenkoker het volgende:

[..]

Denk het wel hoor, in Duitsland is je proeftijd daardoor ook korter
Nee, toch niet
pi_139710956
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:06 schreef Krotenkoker het volgende:

[..]

Aan het pasje kan je het verder niet zien, nouja je kan tot de conclusie komen dat ik nooit 18 kan zijn geweest toen ik 'm haalde. En met die rijtest moet je wel kunnen zien wat voor iemand je voor je hebt lijkt me. Nouja wordt gewoon afwachten dus en anders bel ik ze over een maand wel even :)
pi_139711959
Iemand uit 96 is al bijna 18... Damn ik word echt oud. :o
pi_139712171
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 18:59 schreef Drilboor het volgende:
Weet iemand wat er bedoeld wordt met Remarketing Centre bij de grote in Breda?
Ja dat is gewoon dat terrein van hun. Remarketing = leaseauto's verkopen (in deze context dan).
pi_139712590
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:34 schreef Marco001 het volgende:
Mijn broertje is 19 en uit '95. :')
pi_139715262
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:37 schreef Schaapje96 het volgende:
Ik heb me vandaag ook aangemeld en word over 2 maanden 18. :p
Is het een vereiste dat je eerstejaars bent of nemen ze dat niet zo nauw bij EW? Aankomend schooljaar ben ik namelijk ook tweedejaars..
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:28:10 #198
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_139715538
quote:
Ook het eerste wat ik dacht. :')

:'(
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:54:48 #199
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_139717848
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:28 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ook het eerste wat ik dacht. :')

:'(
Idem, :')
pi_139718557
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:25 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Ik heb me vandaag ook aangemeld en word over 2 maanden 18. :p
Is het een vereiste dat je eerstejaars bent of nemen ze dat niet zo nauw bij EW? Aankomend schooljaar ben ik namelijk ook tweedejaars..
Dan moet je bij AR, die nemen namelijk senioren aan
Nee, toch niet
pi_139719211
quote:
Sterker nog, mensen van ná 2000... Kunnen al lopen, praten en gaan bijna naar de middelbare school :o

Naar mijn idee zijn dat nog hulpeloze, in het niets graaiende minimensjes :')
pi_139719463
Morgen een auto ophalen aan het beruchte Keizer Karel plein hier in Nijmegen, om die vervolgens naar Meerkerk snelweg te brengen. Hadden jullie het er nou laatst over dat je daar een foto moet maken van de kilometerstand?
pi_139720145
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:13 schreef Ordinateur het volgende:
Morgen een auto ophalen aan het beruchte Keizer Karel plein hier in Nijmegen, om die vervolgens naar Meerkerk snelweg te brengen. Hadden jullie het er nou laatst over dat je daar een foto moet maken van de kilometerstand?
Staat wel in de beschrijving, bij Energieweg willen ze een foto
Nee, toch niet
pi_139720615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:22 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Staat wel in de beschrijving, bij Energieweg willen ze een foto
Bij mij staat er in ieder geval niks, dus ga ook mooi geen foto maken. Misschien dat het bij EW wel in de info staat en bij AR niet?
pi_139721490
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Bij mij staat er in ieder geval niks, dus ga ook mooi geen foto maken. Misschien dat het bij EW wel in de info staat en bij AR niet?
Kan inderdaad zijn, maar maak je geen zorgen, bij mij hebben ze er niet eens naar gevraagd
Nee, toch niet
pi_139721720
Ineens is mijn smartphone kapot dan
pi_139722102
quote:
14s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:44 schreef Amoeba het volgende:
Ineens is mijn smartphone kapot dan
Had je toch maar de Xperia z2 moeten kopen. Heb hem nu twee dagen en mens, wat een bazending is dat zeg!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_139722179
Morgen Meerkerk-Egchel (ergens boven Roermond) en Roermond-Almere. Eerste afleveren tussen 11 en 12, tweede ophalen voor 12. Vanaf afleveradres in Egchel is het iets meer dan een uur reizen, met een bus die 1 keer per uur gaat. Heb het nu zo gepland dat ik wat eerder aflever in Egchel, dan moet het net kunnen. Maar zie het zo gebeuren dat ik daar een uur op de bus ga staan wachten :')
pi_139722411
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:50 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Had je toch maar de Xperia z2 moeten kopen. Heb hem nu twee dagen en mens, wat een bazending is dat zeg!
Ik heb een S5.

Tweede al, de eerste is al kapot.

:')
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:59:18 #210
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139722703
quote:
14s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb een S5.

Tweede al, de eerste is al kapot.

Krijg je dat voor elkaar dan?
pi_139723013
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:59 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Krijg je dat voor elkaar dan?
Fabricagefout, scherm kapte ermee. Zat gewoon in m'n broekzak.
pi_139723344
:') Ik ben voor de Moto G gegaan.
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:14:03 #213
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139723665
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 23:03 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Fabricagefout, scherm kapte ermee. Zat gewoon in m'n broekzak.
Das Kut
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:01:32 #214
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_139733523
Anderen PCers ook een mailtje gekregen voor een mooi (valet parking/thuisbrengservice) project? Ik heb mij meteen voor die dag beschikbaar gezet. :D
pi_139734040
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 23:14 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Das Kut
Meh, kon 'm zo niet meenemen naar Egypte, misschien maar goed ook met dat kutvolk daar.
pi_139734171
Wat een hondenweer vandaag (en de rest van afgelopen week) :N

Je zal nu maar moeten werken, en 45 minuten moeten lopen van/naar eerstvolgende bushalte :') :D
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:32:48 #217
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139734442
We've got ourselves an Amoebaatje:

Ik denk dat z'n voet van de koppeling gleed...

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Fiorano op 09-05-2014 11:52:13 ]
pi_139734469
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:01 schreef DrSnuggle het volgende:
Anderen PCers ook een mailtje gekregen voor een mooi (valet parking/thuisbrengservice) project? Ik heb mij meteen voor die dag beschikbaar gezet. :D
Ja, heb m ook gehad. Had het graag gedaan, voor valet spelen lijkt me wel een keer leuk :)
Helaas kan ik die avond niet. :{
pi_139734776
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:32 schreef Fiorano het volgende:
We've got ourselves an Amboeaatje:

SPOILER
Amoeba, niet Amboe. Godverdomme. :')

Dat is lullig. Mooi verneukt die motorkap. Kreeg gisteren een mail dat dat eigen risico wordt ingehouden. :'(
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:43:20 #220
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_139734780
quote:
We've got ourselves an Amboeaatje:

SPOILER
Amoeba heeft een nieuwe betekenis? :P
pi_139734975
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 23:09 schreef Sarasi het volgende:
:') Ik ben voor de Moto G gegaan.
Prima telefoon voor die prijs!
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:52:43 #222
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139735068
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Amoeba, niet Amboe. Godverdomme. :')

Dat is lullig. Mooi verneukt die motorkap. Kreeg gisteren een mail dat dat eigen risico wordt ingehouden. :'(
Sorry, kansloos van mezelf |:( :')
pi_139735266
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:49 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Prima telefoon voor die prijs!
Ik moet er wel aan wennen... Geen fysiek keyboard meer vooral. Maar het bevalt me tot nu toe wel. :)
pi_139739839
Beste Amoeba,

Bedankt voor je reactie.
Wij zijn bezig met een Autoreset App voor op je smartphone waarbij urenregistratie overbodig wordt. We verwachten binnen een aantal weken hiermee een testfase in te gaan en willen dit graag doen met technische studenten die ons van goede feedback kunnen voorzien.
Ik zet je op de lijst van "testers" zodra we klaar zijn voor de testfase nemen we contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Dus, al die kutfraudeurs eruit. :W
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:59:36 #225
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_139740904
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:24 schreef Amoeba het volgende:
Dus, al die kutfraudeurs eruit. :W
Als AR je verplicht die app te gebruiken ja, wat me sterk lijkt.
pi_139741069
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:59 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Als AR je verplicht die app te gebruiken ja, wat me sterk lijkt.
Hoezo lijkt dat je sterk?
pi_139741147
Omdat niet iedereen een smartphone of een data-abonnement heeft?
pi_139741279
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:06 schreef Sarasi het volgende:
Omdat niet iedereen een smartphone of een data-abonnement heeft?
Sowieso. Dan nog kun je als bedrijf wel zeggen dat het gebruik van de AR app op den duur verplicht wordt. Of dat slim blijkt te zijn is een andere vraag, maar enfin.
pi_139741402
Daarom lijkt het mij sterk. Tuurlijk kunnen ze het verplichten, maar ik denk dus niet dat ze dat gaan doen. En ik zie ook niet goed hoe het fraude verminderd eigenlijk.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:16:02 #230
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_139741451
quote:
We've got ourselves an Amoebaatje:

SPOILER
Alleen heeft de Aventador geen koppelingspedaal, want automaat. Ik denk dat hij probeerde te revven, maar vergat de auto in P te zetten oid. In ieder geval een knap stomme actie. :P
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:38:18 #231
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_139742202
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:14 schreef Sarasi het volgende:
Daarom lijkt het mij sterk. Tuurlijk kunnen ze het verplichten, maar ik denk dus niet dat ze dat gaan doen. En ik zie ook niet goed hoe het fraude verminderd eigenlijk.
Omdat ie ook met locatie werkt
pi_139742302
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:38 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

GPS? Dan haal ik het ophaaladres nog niet eens op de accu. :')
pi_139742357
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Laat staan al die bejaarden zonder smartphone. Die zullen dan een smartphone aan moeten schaffen omdat AR dat wil. Not gonna happen.
pi_139743223
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Gewoon eenmalig een locatie vaststellen (ik ga er vanuit dat ze je niet de hele dag gaan volgen :') ) kost weinig batterij.

Sowieso is hier nog makkelijk mee te frauderen.
pi_139743252
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:38 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat zat ik net ook al te overpeinzen. Dit gaat batterij vreten..
pi_139743298
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 16:05 schreef Viezze het volgende:

[..]

Gewoon eenmalig een locatie vaststellen (ik ga er vanuit dat ze je niet de hele dag gaan volgen :') ) kost weinig batterij.

Sowieso is hier nog makkelijk mee te frauderen.
Als hij continu je locatie volgt kan hij je arrivals en departures loggen vanaf een gegeven GPS locatie. Ten eerste vreet dat stroom en ten tweede kun je zo niet frauderen. Daarnaast is het systeem ook niet waterdicht, stel dat je GPS ontvanger kapot is. :')
pi_139743520
Heb je niet ook van die omzeilers voor die dingen? Dat 'ie een schaduwlocatie doorgeeft? Of hoef je alleen 'in te loggen' bij vertrek en aankomst locatie? Maar dan kun je onderweg nog zat frauderen lijkt me. Dus ik zie het niet zo, maargoed. :P
pi_139743563
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 16:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Als hij continu je locatie volgt kan hij je arrivals en departures loggen vanaf een gegeven GPS locatie. Ten eerste vreet dat stroom en ten tweede kun je zo niet frauderen. Daarnaast is het systeem ook niet waterdicht, stel dat je GPS ontvanger kapot is. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef Sarasi het volgende:
Heb je niet ook van die omzeilers voor die dingen? Dat 'ie een schaduwlocatie doorgeeft? Of hoef je alleen 'in te loggen' bij vertrek en aankomst locatie? Maar dan kun je onderweg nog zat frauderen lijkt me. Dus ik zie het niet zo, maargoed. :P
Je hebt inderdaad apps die het GPS signaal kunnen faken.
pi_139745026
Maar enfin, ik ben tester, dus we zullen het zien.

Maandag Oirschot - Apeldoorn in een Polo en Zwolle - Breukelen in EINEM KIA PICANTEAU :D :D :D

:') kutbakken
pi_139745275
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 16:55 schreef Amoeba het volgende:
Maar enfin, ik ben tester, dus we zullen het zien.

Maandag Oirschot - Apeldoorn in een Polo en Zwolle - Breukelen in EINEM KIA PICANTEAU :D :D :D

:') kutbakken
Die had ik vandaag.. Toen de CP op het formulier aangaf dat er geen radio in zat dacht ik even dat ie een grapje maakte, bleek er echt geen radio in te zitten |:(
pi_139746437
Maandag een Swift, een Up en een 107. Drie keer van Roden naar Groningen karren. :P
pi_139747708
Maandag Roermond - Meerkerk en Ridderkerk - Meerkerk. Eerste keer feestlocatie, tweede keer snelweg. Iemand de bus richting Dordrecht vanaf de A27 nog geprobeerd onlangs? Anders gok ik het er niet op namelijk :P

Civic en Kangoo. Vandaag ook al een Kangoo, een befaamde oranje met zoals het hoort een verrotte koppeling van 80.000 kilometer :')
  vrijdag 9 mei 2014 @ 18:43:15 #243
404753 CruisinDen
pi_139748149
Vandaag naar m'n ouders gegaan, ruim 2 uur verderop.. Ben ik er net, word ik gebeld.. Ik blij want ritjes voor maandag, dacht ik! Gelukkig kreeg ik die ook maar gelijk ook ritten voor morgen.. :')

Dus weer lekker ruim 2 uur terug reizen en morgen een wisselritje Purmerend-ergens bij Assen.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 18:49:06 #244
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_139748309
Maandag Assen - Amsterdam in een Focus. Lekker makkelijk dagje, bij zowel het ophaal- als afleveradres ben ik al meerdere keren geweest. Hoef niks te plannen dus. :)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:27:17 #245
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_139758766
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik moet er wel aan wennen... Geen fysiek keyboard meer vooral. Maar het bevalt me tot nu toe wel. :)
Daarom ben ik toen voor de BlackBerry Q10 gegaan _O_
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:28:20 #246
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_139758823
Overigens.. Zet even je speakers op standje maximaal

_O_
#26 || Luciano da Silva
pi_139758830
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:27 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Daarom ben ik toen voor de BlackBerry Q10 gegaan _O_
Ik houd niet van dat OS. En ik wen er vast snel genoeg aan. :)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 23:37:25 #248
414827 Wave103
It's not pop music
pi_139762560
Ik dacht ook dat ik aan het android toetsenbord zou wennen. Twee jaar verder en ik mis nog elke dag mijn BlackBerry :'(
  vrijdag 9 mei 2014 @ 23:42:33 #249
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139762827
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef Wave103 het volgende:
Ik dacht ook dat ik aan het android toetsenbord zou wennen. Twee jaar verder en ik mis nog elke dag mijn BlackBerry :'(
1 ding : SwiftKey _O_
  zaterdag 10 mei 2014 @ 08:01:50 #250
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_139769415
BlackBerry OS10 is ideaal. Met Snap kun je Android apps downloaden en de meeste passen zich 'gewoon' aan aan je schermgrootte. En dan het mooiste: dat fysieke toetsenbord is zooo ideaal _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_139769605
Mja ach ik typ nu iets langzamer, maar dat kan ik best lijden. Kleine vingertjes... Volgens mij ben ik over een week gewend. En anders installeer ik een swype keyboard. :P
  zaterdag 10 mei 2014 @ 09:24:28 #252
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139769867
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 08:46 schreef Sarasi het volgende:
Mja ach ik typ nu iets langzamer, maar dat kan ik best lijden. Kleine vingertjes... Volgens mij ben ik over een week gewend. En anders installeer ik een swype keyboard. :P
Wat ik net zei, SwiftKey. Geloof me een beter toetsenbord bestaat niet.
pi_139770002
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 09:24 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wat ik net zei, SwiftKey. Geloof me een beter toetsenbord bestaat niet.
Lelijk als de pest, maar wel handig inderdaad.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 10:37:30 #254
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139770634
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 09:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Lelijk als de pest, maar wel handig inderdaad.
Je kunt het uiterlijk veranderen heh. Swiftkey --> Thema & Lay-out --> Thema

Ik vind donker het fijnst, en het ziet er prima uit.
pi_139771342
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 10:37 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik gebruik AnySoftKeyboard zonder swype en die voorspelzooi. Voordeel van ASK is dat ik een Grieks, 2 logische en een mathematisch toetsenbord heb naast het gewone QWERTY toetsenbord.

M.a.w.:

ΓχνΙονψ ∇≅/+∫:|¬⊕⊗∑⊥ ∀∃∉∨∩ direct op m'n toetsenbord.
pi_139771518
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 11:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik gebruik AnySoftKeyboard zonder swype en die voorspelzooi. Voordeel van ASK is dat ik een Grieks, 2 logische en een mathematisch toetsenbord heb naast het gewone QWERTY toetsenbord.

M.a.w.:

Hoe heb ik het al die tijd zonder deze tekens uitgehouden
  zaterdag 10 mei 2014 @ 11:33:17 #257
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139771589
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 11:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

M.a.w.:

Shhhhhhhiiiitttttt jij bent een stoere boy. Slim ook. Voel me nu echt een ontzettende kneus.

pi_139771792
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 11:33 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Shhhhhhhiiiitttttt jij bent een stoere boy. Slim ook. Voel me nu echt een ontzettende kneus.

Als je wiskunde studeert is die zooi best handig. Kinderachtige reactie joh.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 11:54:27 #259
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_139772065
Jij appt alleen maar over wiskundige meuk dus? Geen wonder dat de chicks snel klaar met je zijn :')
#26 || Luciano da Silva
pi_139772100
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 11:54 schreef joppie_saus het volgende:
Jij appt alleen maar over wiskundige meuk dus? Geen wonder dat de chicks snel klaar met je zijn :')
Nee hoor. Maar soms als je een vraag hebt of uitleg moet geven is het wel handig als je niet ieder Unicode symbool op hoeft te zoeken.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 11:57:24 #261
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139772139
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 11:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Als je wiskunde studeert is die zooi best handig. Kinderachtige reactie joh.
Dat vind ik helemaal prima kerel, maar dat hoef je nog niet zo stoer op het forum te plempen. Of vermeld het er gelijk even bij.

En inderdaad, ik ben kinderachtig. Zeker op zaterdagochtend.
pi_139772254
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 11:57 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Dat vind ik helemaal prima kerel, maar dat hoef je nog niet zo stoer op het forum te plempen. Of vermeld het er gelijk even bij.

En inderdaad, ik ben kinderachtig. Zeker op zaterdagochtend.
Waarom is dat nu weer stoer?

Want je kan niet zelf bedenken dat dat voor een wiskundige van praktisch nut is?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2014 12:03:19 ]
  zaterdag 10 mei 2014 @ 12:02:59 #263
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139772266
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waarom is dat nu weer stoer?
Omdat omdat. Denk er maar eens een zaterdagmiddag over na.

En nu gaan we weer vriendjes zijn O+
pi_139772281
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:02 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Omdat omdat. Denk er maar eens een zaterdagmiddag over na.

En nu gaan we weer vriendjes zijn O+
Je hebt gewoon geen antwoord. :')
  zaterdag 10 mei 2014 @ 12:05:37 #265
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139772327
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:03 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je hebt gewoon geen antwoord. :')
Oh jawel hoor. Kijk het staat voor jou natuurlijk mega interessant dat jij een moeilijk toetsenbord gebruikt omdat jij een hele moeilijke hoogst interessant universitaire studie doet. En dat is imo heel stoer te melden op het forum.
pi_139772412
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:05 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Oh jawel hoor. Kijk het staat voor jou natuurlijk mega interessant dat jij een moeilijk toetsenbord gebruikt omdat jij een hele moeilijke hoogst interessant universitaire studie doet. En dat is imo heel stoer te melden op het forum.
Het is geen moeilijk toetsenbord. Het geeft enkel veel extra symbolen, en dat is wat ik zeg. Dat heeft verder niets te maken met mijn studie of whatsoever. Dat maak jij ervan.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 12:09:35 #267
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139772438
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:08 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het is geen moeilijk toetsenbord. Het geeft enkel veel extra symbolen, en dat is wat ik zeg. Dat heeft verder niets te maken met mijn studie of whatsoever. Dat maak jij ervan.
Jawel, want je geeft zelf aan dat je het gebruik vanwege je studie. Dus je betrekt het er zelf bij.

Kusje! :*
pi_139772502
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:09 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Jawel, want je geeft zelf aan dat je het gebruik vanwege je studie. Dus je betrekt het er zelf bij.

Kusje! :*
Initieel niet. Dat is wel de achterliggende reden, maar ik geef dat speciaal voor jou aan omdat je met zo'n debiele reactie komt.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 12:19:24 #269
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_139772700
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Initieel niet. Dat is wel de achterliggende reden, maar ik geef dat speciaal voor jou aan omdat je met zo'n debiele reactie komt.
Haal dat zand eens uit je vagina en ga even normaal doen. Je hoeft niet altijd gelijk te hebben, en in deze heb je dat zeker niet. In ieder topic, bijkans op iedere pagina, komt wel weer een of andere gare wiskundige formule terug die alleen jij snapt en waar je graag mee te koop loopt :')
#26 || Luciano da Silva
pi_139773348
Vroeger was het hier altijd zo gezellig
  zaterdag 10 mei 2014 @ 12:45:52 #271
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139773419
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:43 schreef Viezze het volgende:
Ik geef heel veel liefde
pi_139773424
quote:
Ach, volgens mij is het gewoon even hun tijd van de maand
Nee, toch niet
pi_139774144
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:19 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Haal dat zand eens uit je vagina en ga even normaal doen. Je hoeft niet altijd gelijk te hebben, en in deze heb je dat zeker niet. In ieder topic, bijkans op iedere pagina, komt wel weer een of andere gare wiskundige formule terug die alleen jij snapt en waar je graag mee te koop loopt :')
Gelukkig was het allang duidelijk dat jij gewoon je kop moet houden. Ik loop helemaal nergens mee te pronken. De discussie gaat over toetsenborden op je telefoon, en ik vertel daar wat over. Echt een gore randdebiel ben je. :r

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:45 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik geef heel veel liefde
Aan Joppie ja. Iedere avond weer.

zaterdag 10 mei 2014 @ 13:21:54 #274
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139774400
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 13:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gelukkig was het allang duidelijk dat jij gewoon je kop moet houden. Ik loop helemaal nergens mee te pronken. De discussie gaat over toetsenborden op je telefoon, en ik vertel daar wat over. Echt een gore randdebiel ben je. :r

[..]

Over kinderachtige reacties gesproken, je spant zelfs mij naar de kroon. :')
pi_139774452
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 13:21 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Over kinderachtige reacties gesproken, je spant zelfs mij naar de kroon. :')
Van die vent krijg ik inderdaad zand in mijn vagijn.
pi_139776014
quote:
Ik dacht ik kom ook weer eens een keertje kijken.. Weer één groot bitch fest zie ik al :P
pi_139776448
De appgroep is het nieuwe topic.
pi_139776459
Wat een gezelligheid hierzo O+

SPOILER
pi_139777358
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 14:16 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik dacht ik kom ook weer eens een keertje kijken.. Weer één groot bitch fest zie ik al :P
Jij bent gestopt het op hoogtepunt :+
pi_139777461
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:
De appgroep is het nieuwe topic.
Gaat die nog steeds 24/7 door? :')
pi_139778931
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 10:37 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ja maar het blijft lelijk imo. :P
pi_139778964
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 15:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gaat die nog steeds 24/7 door? :')
Tussen 1:00 en 6:00 is het over het algemeen wel stil.
pi_139781385
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 16:02 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Tussen 1:00 en 6:00 is het over het algemeen wel stil.
mwah. Ik moet vannacht werken. Kan er best wel het een en ander gaan plaatsen dan. ;)
pi_139781581
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 17:19 schreef Marco001 het volgende:

[..]

mwah. Ik moet vannacht werken. Kan er best wel het een en ander gaan plaatsen dan. ;)
Ik ben ook wel wakker vannacht. Om bier te drinken weliswaar, maar toch :7
  zaterdag 10 mei 2014 @ 20:35:37 #285
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_139788105
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 13:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

[..]

Wow

En wow! :')

[getypt met een iPad touchscreen toetsenbord, zo één met van die letters enzo]
  zaterdag 10 mei 2014 @ 23:43:31 #286
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_139803857
Hahahaha. Idioot ben je ook.

Overigens, avondje Arnhem _O_
#26 || Luciano da Silva
  zondag 11 mei 2014 @ 02:01:13 #287
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139815249
Uit de hand gelopen gezellige avond *O*
pi_139817278
Ik kom nummer thuis en ben aardig geen ja. Volgende week weer _P_
pi_139817302
En daar staan enorme taalfouten maar dag boeit me niks :7

Hoewel ik in de WA-groep wel m'n best gedaan heb foutloos te typen, maar dat boeit niet :7
  zondag 11 mei 2014 @ 08:47:23 #290
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_139818906
Ik heb weer een avondje nuchter zijn erop zitten. Heb een ritje gereden van 20 minuten, 20 euro fooi. Was het wel weer waard :)
pi_139819904
Bij een bedrijf in Vianen moet je wassen. Welke is beter? De Total of Shell? Ik heb natuurlijk de Esso tankpas :')! Dus zal het wel voor moeten schieten..
pi_139819993
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 08:47 schreef Sjouveur het volgende:
Ik heb weer een avondje nuchter zijn erop zitten. Heb een ritje gereden van 20 minuten, 20 euro fooi. Was het wel weer waard :)
Echt man, 20 euro voor 20 minuten. 15.gif Heeft iemand hier als hiker wel eens ooit fooi gehad bij een particulier oid :?
  zondag 11 mei 2014 @ 10:43:10 #293
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_139820107
quote:
2s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Echt man, 20 euro voor 20 minuten. [ afbeelding ] Heeft iemand hier als hiker wel eens ooit fooi gehad bij een particulier oid :?
Bij mij zat er laatst nog 20 cent in de auto :@

quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:30 schreef CitroenFrance het volgende:
Bij een bedrijf in Vianen moet je wassen. Welke is beter? De Total of Shell? Ik heb natuurlijk de Esso tankpas :')! Dus zal het wel voor moeten schieten..
Zou de goedkoopste kiezen in jouw geval, de Total in dit geval
Nee, toch niet
pi_139820318
quote:

[..]

Echt man, 20 euro voor 20 minuten. [ afbeelding ] Heeft iemand hier als hiker wel eens ooit fooi gehad bij een particulier oid :?
Toen ik koerier was wel, medicijnen afleveren bij een oud vrouwtje en die gaf de koerier elke keer een fooi. Dan sta je wel even raar te kijken, maar ze stond erop dat ik het aannam.
pi_139820331
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:01 schreef Viezze het volgende:

[..]

Toen ik koerier was wel, medicijnen afleveren bij een oud vrouwtje en die gaf de koerier elke keer een fooi. Dan sta je wel even raar te kijken, maar ze stond erop dat ik het aannam.
Ik ook toen ik de krant bezorgde. Zo'n vrouwtje wilde me buiten Kerstmis om een fooi geven. Ze liep naar binnen en ik fietste vlug weg. _O- kan dat echt niet aannemen.
pi_139820391
Ik kreeg zelfs fooien bij Appie. Glimlachen, aannemen, bedanken en in de kassa flikkeren is het makkelijkste. :P
pi_139820479
quote:
2s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ook toen ik de krant bezorgde. Zo'n vrouwtje wilde me buiten Kerstmis om een fooi geven. Ze liep naar binnen en ik fietste vlug weg. _O- kan dat echt niet aannemen.
autist? :')
pi_139820523
quote:
2s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gast :') met dit soort teksten maak je jezelf belachelijk natuurlijk
pi_139820769
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

autist? :')
Ja dan gaat ze dat straks iedere keer doen?
pi_139820787
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:13 schreef Viezze het volgende:

[..]

Gast :') met dit soort teksten maak je jezelf belachelijk natuurlijk
Nouja ik zei nog dat ik niets mocht aannemen. :')
  zondag 11 mei 2014 @ 11:30:38 #301
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_139820878
quote:

[..]

Ja hoor. Iets van 20 euro omdat ik op een vrijdagavond nog na 20u een vervangende auto wilde afleveren op een camping nabij Emmen omdat ze de benzinetank hadden lekgereden op de klinkers :+
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')