Wat ik net zei, SwiftKey. Geloof me een beter toetsenbord bestaat niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:46 schreef Sarasi het volgende:
Mja ach ik typ nu iets langzamer, maar dat kan ik best lijden. Kleine vingertjes... Volgens mij ben ik over een week gewend. En anders installeer ik een swype keyboard.
Lelijk als de pest, maar wel handig inderdaad.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:24 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wat ik net zei, SwiftKey. Geloof me een beter toetsenbord bestaat niet.
Je kunt het uiterlijk veranderen heh. Swiftkey --> Thema & Lay-out --> Themaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Lelijk als de pest, maar wel handig inderdaad.
Ik gebruik AnySoftKeyboard zonder swype en die voorspelzooi. Voordeel van ASK is dat ik een Grieks, 2 logische en een mathematisch toetsenbord heb naast het gewone QWERTY toetsenbord.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:37 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Je kunt het uiterlijk veranderen heh. Swiftkey --> Thema & Lay-out --> Thema
Ik vind donker het fijnst, en het ziet er prima uit.
Hoe heb ik het al die tijd zonder deze tekens uitgehoudenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik gebruik AnySoftKeyboard zonder swype en die voorspelzooi. Voordeel van ASK is dat ik een Grieks, 2 logische en een mathematisch toetsenbord heb naast het gewone QWERTY toetsenbord.
M.a.w.:
ΓχνΙονψ ∇≅/+∫:|¬⊕⊗∑⊥ ∀∃∉∨∩ direct op m'n toetsenbord.
Shhhhhhhiiiitttttt jij bent een stoere boy. Slim ook. Voel me nu echt een ontzettende kneus.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik gebruik AnySoftKeyboard zonder swype en die voorspelzooi. Voordeel van ASK is dat ik een Grieks, 2 logische en een mathematisch toetsenbord heb naast het gewone QWERTY toetsenbord.
M.a.w.:
ΓχνΙονψ ∇≅/+∫:|¬⊕⊗∑⊥ ∀∃∉∨∩ direct op m'n toetsenbord.
Als je wiskunde studeert is die zooi best handig. Kinderachtige reactie joh.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:33 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Shhhhhhhiiiitttttt jij bent een stoere boy. Slim ook. Voel me nu echt een ontzettende kneus.
Nee hoor. Maar soms als je een vraag hebt of uitleg moet geven is het wel handig als je niet ieder Unicode symbool op hoeft te zoeken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:54 schreef joppie_saus het volgende:
Jij appt alleen maar over wiskundige meuk dus? Geen wonder dat de chicks snel klaar met je zijn
Dat vind ik helemaal prima kerel, maar dat hoef je nog niet zo stoer op het forum te plempen. Of vermeld het er gelijk even bij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als je wiskunde studeert is die zooi best handig. Kinderachtige reactie joh.
Waarom is dat nu weer stoer?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:57 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal prima kerel, maar dat hoef je nog niet zo stoer op het forum te plempen. Of vermeld het er gelijk even bij.
En inderdaad, ik ben kinderachtig. Zeker op zaterdagochtend.
Omdat omdat. Denk er maar eens een zaterdagmiddag over na.quote:
Je hebt gewoon geen antwoord.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:02 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Omdat omdat. Denk er maar eens een zaterdagmiddag over na.
En nu gaan we weer vriendjes zijn
Oh jawel hoor. Kijk het staat voor jou natuurlijk mega interessant dat jij een moeilijk toetsenbord gebruikt omdat jij een hele moeilijke hoogst interessant universitaire studie doet. En dat is imo heel stoer te melden op het forum.quote:
Het is geen moeilijk toetsenbord. Het geeft enkel veel extra symbolen, en dat is wat ik zeg. Dat heeft verder niets te maken met mijn studie of whatsoever. Dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:05 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Kijk het staat voor jou natuurlijk mega interessant dat jij een moeilijk toetsenbord gebruikt omdat jij een hele moeilijke hoogst interessant universitaire studie doet. En dat is imo heel stoer te melden op het forum.
Jawel, want je geeft zelf aan dat je het gebruik vanwege je studie. Dus je betrekt het er zelf bij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het is geen moeilijk toetsenbord. Het geeft enkel veel extra symbolen, en dat is wat ik zeg. Dat heeft verder niets te maken met mijn studie of whatsoever. Dat maak jij ervan.
Initieel niet. Dat is wel de achterliggende reden, maar ik geef dat speciaal voor jou aan omdat je met zo'n debiele reactie komt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:09 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Jawel, want je geeft zelf aan dat je het gebruik vanwege je studie. Dus je betrekt het er zelf bij.
Kusje!
Haal dat zand eens uit je vagina en ga even normaal doen. Je hoeft niet altijd gelijk te hebben, en in deze heb je dat zeker niet. In ieder topic, bijkans op iedere pagina, komt wel weer een of andere gare wiskundige formule terug die alleen jij snapt en waar je graag mee te koop looptquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Initieel niet. Dat is wel de achterliggende reden, maar ik geef dat speciaal voor jou aan omdat je met zo'n debiele reactie komt.
Ik geef heel veel liefdequote:
Gelukkig was het allang duidelijk dat jij gewoon je kop moet houden. Ik loop helemaal nergens mee te pronken. De discussie gaat over toetsenborden op je telefoon, en ik vertel daar wat over. Echt een gore randdebiel ben je.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haal dat zand eens uit je vagina en ga even normaal doen. Je hoeft niet altijd gelijk te hebben, en in deze heb je dat zeker niet. In ieder topic, bijkans op iedere pagina, komt wel weer een of andere gare wiskundige formule terug die alleen jij snapt en waar je graag mee te koop loopt
Aan Joppie ja. Iedere avond weer.quote:
Over kinderachtige reacties gesproken, je spant zelfs mij naar de kroon.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gelukkig was het allang duidelijk dat jij gewoon je kop moet houden. Ik loop helemaal nergens mee te pronken. De discussie gaat over toetsenborden op je telefoon, en ik vertel daar wat over. Echt een gore randdebiel ben je.
[..]
Aan Joppie ja. Iedere avond weer.
Van die vent krijg ik inderdaad zand in mijn vagijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:21 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Over kinderachtige reacties gesproken, je spant zelfs mij naar de kroon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Jij bent gestopt het op hoogtepuntquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:16 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom ook weer eens een keertje kijken.. Weer één groot bitch fest zie ik al
Ja maar het blijft lelijk imo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:37 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Je kunt het uiterlijk veranderen heh. Swiftkey --> Thema & Lay-out --> Thema
Ik vind donker het fijnst, en het ziet er prima uit.
mwah. Ik moet vannacht werken. Kan er best wel het een en ander gaan plaatsen dan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tussen 1:00 en 6:00 is het over het algemeen wel stil.
Ik ben ook wel wakker vannacht. Om bier te drinken weliswaar, maar tochquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah. Ik moet vannacht werken. Kan er best wel het een en ander gaan plaatsen dan.
Wowquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gelukkig was het allang duidelijk dat jij gewoon je kop moet houden. Ik loop helemaal nergens mee te pronken. De discussie gaat over toetsenborden op je telefoon, en ik vertel daar wat over. Echt een gore randdebiel ben je.
[..]
Aan Joppie ja. Iedere avond weer.
Echt man, 20 euro voor 20 minuten.quote:Op zondag 11 mei 2014 08:47 schreef Sjouveur het volgende:
Ik heb weer een avondje nuchter zijn erop zitten. Heb een ritje gereden van 20 minuten, 20 euro fooi. Was het wel weer waard
Bij mij zat er laatst nog 20 cent in de autoquote:Op zondag 11 mei 2014 10:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Echt man, 20 euro voor 20 minuten. [ afbeelding ] Heeft iemand hier als hiker wel eens ooit fooi gehad bij een particulier oid
Zou de goedkoopste kiezen in jouw geval, de Total in dit gevalquote:Op zondag 11 mei 2014 10:30 schreef CitroenFrance het volgende:
Bij een bedrijf in Vianen moet je wassen. Welke is beter? De Total of Shell? Ik heb natuurlijk de Esso tankpas! Dus zal het wel voor moeten schieten..
Toen ik koerier was wel, medicijnen afleveren bij een oud vrouwtje en die gaf de koerier elke keer een fooi. Dan sta je wel even raar te kijken, maar ze stond erop dat ik het aannam.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Echt man, 20 euro voor 20 minuten. [ afbeelding ] Heeft iemand hier als hiker wel eens ooit fooi gehad bij een particulier oid
Ik ook toen ik de krant bezorgde. Zo'n vrouwtje wilde me buiten Kerstmis om een fooi geven. Ze liep naar binnen en ik fietste vlug weg.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:01 schreef Viezze het volgende:
[..]
Toen ik koerier was wel, medicijnen afleveren bij een oud vrouwtje en die gaf de koerier elke keer een fooi. Dan sta je wel even raar te kijken, maar ze stond erop dat ik het aannam.
autist?quote:Op zondag 11 mei 2014 11:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ook toen ik de krant bezorgde. Zo'n vrouwtje wilde me buiten Kerstmis om een fooi geven. Ze liep naar binnen en ik fietste vlug weg.kan dat echt niet aannemen.
Gastquote:Op zondag 11 mei 2014 11:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ook toen ik de krant bezorgde. Zo'n vrouwtje wilde me buiten Kerstmis om een fooi geven. Ze liep naar binnen en ik fietste vlug weg.kan dat echt niet aannemen.
Nouja ik zei nog dat ik niets mocht aannemen.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:13 schreef Viezze het volgende:
[..]
Gastmet dit soort teksten maak je jezelf belachelijk natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |