SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.![]()
Wat heeft het dan met Feyenoord te maken?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ajax uiteraard. Is vrijwel hetzelfde, zou goed zijn als de nationale bonden dan 1 lijn trekken!
H.FR is constant bezig om over Ajax te huilen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat heeft het dan met Feyenoord te maken?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 01-05-2014 om 22:32:05De finale om de landstitel bij de beloften gaat niet door. Vitesse heeft met een niet-speelgerechtigde speler gespeeld. (Rijnmond) reageer retweet
Automatisch zo'n 3-0 zege dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:41 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 01-05-2014 om 22:32:05De finale om de landstitel bij de beloften gaat niet door. Vitesse heeft met een niet-speelgerechtigde speler gespeeld. (Rijnmond) reageer retweet
Coolsingel!!!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen idee, Feyenoord zal wel gewoon die titel krijgen.
Zoiets heb ik ook eerder VERNOMEN via een PERSOONLIJKE vriend van HMF.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
HMF had dit ALLANG voorspeld trouwens, maar dat geheel terzijde.
Als eerste zei die zegsman, volgende zomer. Dus we mogen genieten van het laatste jaartje op de vertrouwde parterres.quote:
Dat is natuurlijk geen argument, bij welke speler (behalve Ronaldo misschien) zou Messi dat wel hebben? De redenen dat ze hem wel willen zijn best logisch. De Rooneys en Van Persies gaan niet op de bank zitten (zeker niet voor 2-3 miljoen euro) dus dat zo'n speler dan op je lijstje staat als mogelijke pinchhitter/3e spits, is niet heel gek. Het is alleen dat Pellé buiten de eredivisie nooit ergens veel heeft gescoord (zeker niet wanneer ie de helft van de tijd niet in de basis stond), dat zal denk ik de reden zijn dat ze hem uiteindelijk toch niet halen. Misschien nadat ie er bij Getafe ofzo eerst een keer 20 keer scoort in een seizoen...quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:27 schreef Vasion het volgende:
Zou wel leuk zijn natuurlijk als Pelle naar Barca zou gaan, voelt Messi de druk van concurrentie en zal hij beter gaan presteren.
Slimme zet van ze.
Alsof Pelle er in de PD 20 zou maken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:51 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen argument, bij welke speler (behalve Ronaldo misschien) zou Messi dat wel hebben? De redenen dat ze hem wel willen zijn best logisch. De Rooneys en Van Persies gaan niet op de bank zitten (zeker niet voor 2-3 miljoen euro) dus dat zo'n speler dan op je lijstje staat als mogelijke pinchhitter/3e spits, is niet heel gek. Het is alleen dat Pellé buiten de eredivisie nooit ergens veel heeft gescoord, dat zal denk ik de reden zijn dat ze hem uiteindelijk toch niet halen. Misschien nadat ie er bij Getafe ofzo eerst een keer 20 keer scoort in een seizoen...
Op de top 3/4 na, stelt de PD natuurlijk ook niet zo extreem veel voor. Als je tegen PSV, Twente, Heerenveen etc. kan scoren dan kan je dat ook tegen Hercules en Levante.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof Pelle er in de PD 20 zou maken.
dat is toch juist de ziel van de kuip?!? Die levendigheid zo dicht op het veldquote:
Ik denk dat Pelle er hetzelfde van zou brouwen als Vleminckx na zijn topscorertitel in de Eredivisie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:58 schreef erik013 het volgende:
[..]
Op de top 3/4 na, stelt de PD natuurlijk ook niet zo extreem veel voor. Als je tegen PSV, Twente, Heerenveen etc. kan scoren dan kan je dat ook tegen Hercules en Levante.
Denk dat wanneer je Pellé bij een middenmotor echt het volle vertrouwen geeft en hem in de basis laat staan, hij daar best kan slagen. Alleen als ie vervolgens weer ergens 3e spits zou worden, weer niet.
Niet mee eens. Het grote verschil is dat spitsen als Vleminckx, Dost, etc. veel intikkers en kopballen konden scoren op basis van slecht verdedigen en puur op kracht. Zodra je dan in een competitie komt waarin je tegen sterke en betere verdedigers komt, zijn ze niets meer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat Pelle er hetzelfde van zou brouwen als Vleminckx na zijn topscorertitel in de Eredivisie.
Pelle kan je met niemand vergelijken.. het gaat niet alleen om zijn doelpunten, maar ook om zijn fysiek. Ik kan me geen andere spits voor de geest halen die zo balvast is en bijna al zijn kopduels wint. Bovendien is hij voor zo'n grote kerel technisch ook vrij aardig. Zou het slim vinden van Barcelona als ze hem halen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat Pelle er hetzelfde van zou brouwen als Vleminckx na zijn topscorertitel in de Eredivisie.
jammer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:30 schreef Maastoren het volgende:
Kuip-gevoel blijft
In de zomer van 2018 moet het stadion klaar zijn. Wat verdwijnt is het karakteristieke deinen van het stadion als er wordt gejuicht. "Dat Kuip-gevoel zal blijven, maar het zal in mindere mate zijn dan vandaag."
Precies, ik snap de vergelijking ook niet. Maar het is de vraag of hij, zelfs bij Barcelona, wel presteert in een rol als pinchhitter. Hij zal dan vaak op moeilijke momenten in de wedstrijd ingebracht worden voor het laatste kwartier ofzo, en als ie er dan geen inschiet wordt ie gefrustreerd. Tenzij Koeman daar coach wordt, die onvoorwaardelijk zal blijven vertrouwen op hem, moet die gewoon ergens een heel seizoen de 1e spits en de held van het publiek zijn. Daaruit haalt hij dat zelfvertrouwen om te scoren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Pelle kan je met niemand vergelijken.. het gaat niet alleen om zijn doelpunten, maar ook om zijn fysiek. Ik kan me geen andere spits voor de geest halen die zo balvast is en bijna al zijn kopduels wint. Bovendien is hij voor zo'n grote kerel technisch ook vrij aardig. Zou het slim vinden van Barcelona als ze hem halen.
WIlfred Bony was net zo balvast. Die doet het nu overigens goed in Engeland.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Pelle kan je met niemand vergelijken.. het gaat niet alleen om zijn doelpunten, maar ook om zijn fysiek. Ik kan me geen andere spits voor de geest halen die zo balvast is en bijna al zijn kopduels wint. Bovendien is hij voor zo'n grote kerel technisch ook vrij aardig. Zou het slim vinden van Barcelona als ze hem halen.
Ach dat is speculatie, denk dat hij er wel de kwaliteiten voor heeft. Zijn rol zal heel anders zijn dan bij Feyenoord maar die club is zo groot dat hij dat wel moet kunnen accepteren..staat ook een leuke zak geld tegenover. Alleen jammer dat Dani Alves vertrekt, die had ze mooi panklaar op Pelle zijn bolletje kunnen leggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:13 schreef erik013 het volgende:
[..]
Precies, ik snap de vergelijking ook niet. Maar het is de vraag of hij, zelfs bij Barcelona, wel presteert in een rol als pinchhitter. Hij zal dan vaak op moeilijke momenten in de wedstrijd ingebracht worden voor het laatste kwartier ofzo, en als ie er dan geen inschiet wordt ie gefrustreerd. Tenzij Koeman daar coach wordt, die onvoorwaardelijk zal blijven vertrouwen op hem, moet die gewoon ergens een heel seizoen de 1e spits en de held van het publiek zijn. Daaruit haalt hij dat zelfvertrouwen om te scoren.
Bony is fysiek ook ijzersterk ja. Heb Pelle vaker zien spelen uiteraard, valt me telkens weer op dat hij bijna geen bal verliest, ook niet met 3 man in zijn nek.. en dan al die kopduels die hij wint.. ik ga hem missen bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:15 schreef eight het volgende:
[..]
WIlfred Bony was net zo balvast. Die doet het nu overigens goed in Engeland.
Ook Bony moest het meestal puur van z'n kracht/snelheid hebben. Maar zo'n wedstrijd als laatst tegen PSV (waarin Pellé dan wel een keer wat minder gelukkig was met afronden, maar voetballend subliem was) heb ik die nog nooit zien spelen. En wat dacht je van een goal zoals tegen Utrecht? (). Als dat nou 1 keer was, kon je het geluk of toeval noemen maar hij maakt wel meer goals van hoge schoonheid. Dat ik als niet-Feyenoorder dat jou nog moet gaan vertellenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:15 schreef eight het volgende:
[..]
WIlfred Bony was net zo balvast. Die doet het nu overigens goed in Engeland.
Ik denk dat dat misschien nog wel eens mee gaat vallen, op z'n uitstraling na. Jullie probleem/uitdaging van afgelopen en komend seizoen zit hem denk ik hierin:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[quote]
Bony is fysiek ook ijzersterk ja. Heb Pelle vaker zien spelen uiteraard, valt me telkens weer op dat hij bijna geen bal verliest, ook niet met 3 man in zijn nek.. en dan al die kopduels die hij wint.. ik ga hem missen bij Feyenoord.
Dan lijk ik jouw counterpart wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
H.FR is constant bezig om over Ajax te huilen.
Dan kan Feyenoord nog kampioen wordenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat heeft het dan met Feyenoord te maken?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:45 schreef H.FR het volgende:
Dan kan Feyenoord nog kampioen worden kleine kans, maar toch.
Ga lekker je moeder pesten man. Echt, die obsessie die jij voor hebt Feyenoord, als aanhanger van FC neuzenvreugd, is niet normaalquote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga lekker je moeder pesten man. Echt, die obsessie die jij voor hebt Feyenoord, als aanhanger van FC neuzenvreugd, is niet normaal.
Bony had ook wel wat meer versnelling (/ explosiviteit) en ietsjes meer trefzekerheid dan Pellequote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:36 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ook Bony moest het meestal puur van z'n kracht/snelheid hebben.
Hoef je hem niet te vertellenquote:Maar zo'n wedstrijd als laatst tegen PSV (waarin Pellé dan wel een keer wat minder gelukkig was met afronden, maar voetballend subliem was) heb ik die nog nooit zien spelen. En wat dacht je van een goal zoals tegen Utrecht? (). Als dat nou 1 keer was, kon je het geluk of toeval noemen maar hij maakt wel meer goals van hoge schoonheid. Dat ik als niet-Feyenoorder dat jou nog moet gaan vertellen
Als iedereen 100 punten in mindering krijgt verandert er niet zo veel, staat alleen iedereen in de minquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als iedereen 100 punten in mindering zou krijgen kan roda ook kampioen worden.
hey hmfquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga lekker je moeder pesten man. Echt, die obsessie die jij voor hebt Feyenoord, als aanhanger van FC neuzenvreugd, is niet normaal.
Dat is toch niet iets wat ik zelf verzin manquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:De vernieuwing van De Kuip wordt een logistieke operatie die zijn weerga niet kent. Vanaf de zomer van 2015 wordt er drie seizoenen volop gewerkt om de beroemde voetbaltempel drastisch te moderniseren. Het Algemeen Dagblad zette vandaag alvast een tijdlijn uiteen.
Zomer 2015 | In de zomer van dit jaar moet de bouw van het vernieuwde stadion starten. BAM gaat allereerst de parterrevakken aanpakken. Zij worden vervangen door 'vaste tribunes' mét klapstoeltjes. Er komen ook nieuwe kiosken, toiletten en horecapunten in het stadion.
Begin 2016 | De buitenkant van het complex gaat nu worden aangepakt. Er komt een brede constructie rondom de voetbaltempel die later ook moet fungeren als ondersteuning van het nieuwe dak en de verlengde tweede ring. In die vernieuwde buitenkant komen promenades, roltrappen en commerciële ruimtes.
Later 2016 | De tweede ring zal in dit jaar nog verlengd worden. 'We bouwen deel voor deel, zodat de bezoekers van het stadion altijd ongehinderd naar binnen en buiten kunnen', vertelt de architect van BAM.
Begin 2017 | Men gaat beginnen aan het Olympiagebouw aan de kant van het NS-station. Het Maasgebouw aan de andere kant blijft nog volledig intact om de 'economie' in de Kuip draaiende te houden. Is het Olympiagebouw klaar dan zullen alle activiteiten tussen de gebouwen verplaatst worden, waarna het Maasgebouw een grondige renovatie krijgt.
Later 2017 | Het grootste huzarenstukje in de bouw gaat in deze zomer plaatsvinden. Het oude vertrouwde dak van de Kuip wordt ontmanteld, waarna er een nieuwe overkapping wordt geïnstalleerd.
Begin 2018 | Men zal ook in 2018 nog aan de dakconstructie werken. Er wordt een membraamdak boven het veld geïnstalleerd met een videokubus.
Zomer 2018 | OPLEVERING
Omdat je zo wanhopig overkomt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is toch niet iets wat ik zelf verzin man
In Griekenland is het daadwerkelijk gedaan post ik.
Dus waarom je nu zo'n sarcastische reactie plaatst?
Was dat ook in een beker wedstrijd? Een straf voor dat incident vind ik wel op zijn plaats maar zou dan wel aan de beker gerelateerd moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is toch niet iets wat ik zelf verzin man
In Griekenland is het daadwerkelijk gedaan post ik.
Dus waarom je nu zo'n sarcastische reactie plaatst?
Ja, halve finale.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat ook in een beker wedstrijd? Een straf voor dat incident vind ik wel op zijn plaats maar zou dan wel aan de beker gerelateerd moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Das knap. Kan de teller dan niet meer verder omlaag qua punten in de min zodat ie weer op 0 springt en ze eerste staan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klapstoeltjes lees ik. Dus je kunt makkelijker staan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als eerste zei die zegsman, volgende zomer. Dus we mogen genieten van het laatste jaartje op de vertrouwde parterres.
Benieuwd wat er voor terug komt, qua tribune/publiek/prijs. Ben er huiverig voor
Ja ik verwachtte al dat iemand zo bijdehand zou zijn, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Bony had ook wel wat meer versnelling (/ explosiviteit) en ietsjes meer trefzekerheid dan Pelle
[..]
Hoef je hem niet te vertellen
[..]
Als iedereen 100 punten in mindering krijgt verandert er niet zo veel, staat alleen iedereen in de min
Ja, maar daartoe blijft het een vrij onzinnige opmerking. Die opmerking van H.FR was al een beetje gezocht, maar die had ergens nog een vorm van een argument (mogelijke strafmaat tegen 1 club die zich heeft misdragen), jouw opmerking raakt sowieso kant noch walquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik verwachtte al dat iemand zo bijdehand zou zijn, maar je snapt wat ik bedoel
quote:Pellè kan in Alkmaar legendarische Feyenoord-spits evenaren
Auteur: Kasper Hermans 02 Mei 2014 om 07:21
Graziano Pellè gaat in het laatste duel van het seizoen op jacht naar de prestaties van Ove Kindvall. De Italiaanse aanvaller kan de eerste speler van Feyenoord sinds de Zweed worden die twee opeenvolgende seizoenen meer dan 25 treffers verzorgt in het shirt van de Rotterdammers, zo weet het Algemeen Dagblad.
Vorig seizoen kwam de Italiaan tot 27 doelpunten en dit jaar staat de teller nog op 23. De aanvaller zal op bezoek bij AZ - wellicht zijn laatste duel als Feyenoorder - dus twee keer moeten scoren om die prestatie te evenaren, iets wat bijvoorbeeld Dirk Kuyt, Pierre van Hooijdonk en Peter Houtman niet lukte.
Kindvall was eind jaren zestig een van de grote spelers bij Feyenoord en won in 1970 ook de Europa Cup I met de club uit Rotterdam-Zuid. In de finale verzorgde het goudhaantje zelfs de winnende treffer.
Ik wilde dan ook aantonen dat die opmerking enigszins onzinnig wasquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:24 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar daartoe blijft het een vrij onzinnige opmerking. Die opmerking van H.FR was al een beetje gezocht, maar die had ergens nog een vorm van een argument (mogelijke strafmaat tegen 1 club die zich heeft misdragen), jouw opmerking raakt sowieso kant noch wal
Bij en Hercules of Levante hebben ze wel 2 beulen van Argentijnen achterin staan die totaal niet wendbaar zijn, maar wel tegen Pelle aan staan te beuken. Hier staat hij over het algemeen tegen 2 liliputters, bijna alle die verdigers in Nederland zijn knulletjes.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:58 schreef erik013 het volgende:
[..]
Op de top 3/4 na, stelt de PD natuurlijk ook niet zo extreem veel voor. Als je tegen PSV, Twente, Heerenveen etc. kan scoren dan kan je dat ook tegen Hercules en Levante.
Denk dat wanneer je Pellé bij een middenmotor echt het volle vertrouwen geeft en hem in de basis laat staan, hij daar best kan slagen. Alleen als ie vervolgens weer ergens 3e spits zou worden, weer niet.
Onzinnig? Niet geheel realistisch lijkt me een betere verwoording.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde dan ook aantonen dat die opmerking enigszins onzinnig was
Als er al een straf komt, wat me al zeer onwaarschijnlijk lijkt, en als dat dan ook nog een straf met puntenmindering is, nog onwaarschijnlijker, dan zal dit natuurlijk voor volgend seizoen zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Onzinnig? Niet geheel realistisch lijkt me een betere verwoording.
Dit is namelijk een daadwerkelijk uitgedeelde straf van een Europese voetbalbond.
Het is niet zo dat ik dit even uit mijn mouw schudt. Al weet ik ook wel dat de KNVB geen straf gaat geven.
Dat denk ik ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als er al een straf komt, wat me al zeer onwaarschijnlijk lijkt, en als dat dan ook nog een straf met puntenmindering is, nog onwaarschijnlijker, dan zal dit natuurlijk voor volgend seizoen zijn.
Denken dat de KNVB die schaal weer gaat ophalen![]()
Het was ook eigenlijk niet de bedoeling om te quoten naar jouquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat denk ik ook helemaal niet.
Geen straf geven zou overigens wel heel dom zijn van de KNVB, want zo verliezen ze in principe het recht nog straffen uit te delen bij vergelijkbare gevaarlijke situaties.
Daar heb je idd wel een punt ja, maar dat soort spelers zijn vaak ook meestal weer traag dus dan daarin zou ie z'n handelingssnelheid (die zeker wel hoog ligt, heerlijk die aannames altijd die zonder aarzeling en met 1 keer raken bijna altijd tot een goed geplaatst en hard schot verwerkt worden: ) en natuurlijk altijd nog z'n lengte kunnen benutten. Met 1.93 hoor je in elke competitie tot de top 5 langste paar spelers natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:35 schreef Luni het volgende:
[..]
Bij en Hercules of Levante hebben ze wel 2 beulen van Argentijnen achterin staan die totaal niet wendbaar zijn, maar wel tegen Pelle aan staan te beuken. Hier staat hij over het algemeen tegen 2 liliputters, bijna alle die verdigers in Nederland zijn knulletjes.
quote:'Van Gaal zet Feyenoord-trio op verlanglijstje'
Hoewel de aanstelling van Louis van Gaal als nieuwe trainer van Manchester United nog niet officieel is bevestigd, komen de geruchten over nieuwe spelers al dagen op gang. Donderdag meldde The Sun al dat Joël Veltman en Davy Klaassen voorkomen op het verlanglijstje van Van Gaal. Volgens TalkSport mogen ook drie Feyenoorders hopen op een transfer naar Engeland.
Van Gaal zou de defensie van United willen versterken met Daryl Janmaat, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi. De afgelopen jaren heeft de bondscoach van Oranje het Feyenoord-trio van dichtbij aan het werk gezien en gaat het om grote talenten, die in Engeland verder kunnen groeien.
Doordat Manchester United 'slechts' honderd miljoen euro beschikbaar heeft voor aankopen, zou Van Gaal Janmaat, De Vrij en Martins Indi allen als goedkope versterkingen zien voor de Engelse club. Alleen Janmaat heeft de afgelopen weken de wens uitgesproken om een transfer te maken, indien er zich 'een grote club' meldt.
Ah het pakt goed uit als niemand in dit team kan scoren en de absolute topscorer vertrekt?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:08 schreef erik013 het volgende:
[..]
De 2 topscorers van de kampioen dit jaar bijvoorbeeld hebben zelfs nog niet samen evenveel goals als Pellé gemaakt. Dus wat dat betreft zou het misschien juist wel veel beter uitpakken dan je denkt voor jullie als Pellé vertrekt.
Kampioen wordt je met het best uitgebalanceerde team. En meestal het team met het minste tegendoelpunten. Dus als je van het geld dat je voor Pellè krijgt een betere balans kunt creëren, zou het niet persè veel plekken hoeven kosten. Maar het lijkt me inderdaad sterk dat we dan opeens bovenaan staan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ah het pakt goed uit als niemand in dit team kan scoren en de absolute topscorer vertrekt?
Wat een logica!
Ik denk dat ze met wat betere spelers om hun heen niet zo hard door de mand zullen vallen hoor. Met een Mulder achter je spelen ze ook gewoon een klasse minder goed dan in het NL-elftal. Van Gaal heeft ze daar natuurlijk redelijk veel aan het werk gezien..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:54 schreef Luni het volgende:
[..]Daarmee ga je echt niet hoger eindigen alsdan dit jaar.
Neem ze gerust mee. Voor 20mln totaal kom ik ze zelf brengen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:54 schreef Luni het volgende:
[..]Daarmee ga je echt niet hoger eindigen als dit jaar.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:54 schreef Luni het volgende:
[..]Daarmee ga je echt niet hoger eindigen als dit jaar.
Ja dat snap ik, maar die hele redenering van hem klopte voor geen meterquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kampioen wordt je met het best uitgebalanceerde team. En meestal het team met het minste tegendoelpunten. Dus als je van het geld dat je voor Pellè krijgt een betere balans kunt creëren, zou het niet persè veel plekken hoeven kosten. Maar het lijkt me inderdaad sterk dat we dan opeens bovenaan staan.
overigens zijn er excl. Pellè ook al ruim 50 doelpunten gemaakt, best netjes. Zeker als je een niet scorende rechtsbuiten hebt. Als je daar iemand met iets meer scorend vermogen hebt staan en je hebt een redelijke spits, vang je al snel 15-20 doelpunten op. Dan zit je zo weer op 65-70. Zat.
klapstoeltjes.quote:
Maar je hebt wel een soort staanvak dan!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
klapstoeltjes.
Daar kunnen we niet meer op staan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |