quote:
Volgende keer zonder hoofdletters proberen, dat kost minder tijdquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja lap, gisteren al afgetroefd door Johannes en nu door Paxcon.
Ik wil het niet te gay maken, maar wij zijn twee handen op een buikquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook!
Als ik jouw ogen toch niet had!
Je bent zelf steeds leuker aan het worden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:30 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind de vocaroo van Stinho steeds leuker worden
Ik weet zeker dat niemand in dit topic onze conversaties als te gay zou omschrijven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil het niet te gay maken, maar wij zijn twee handen op een buik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben erquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was tot dit gekomen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
Die gaan wel door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dan ga IK niet KIJKEN. /humbertoquote:
Bedanktquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf steeds leuker aan het worden.
Dus je bent een gast? Ik wist het.quote:
Hey kanjerniggaquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rickazio vindt dit leuk.
Alvast even oefenen he!
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al zal er vast een beter plaatje van een Haxball bus zijn
LR wanneer bestraf je zulke post eens?quote:
Je ziet dat Jessica niet wil meewerken aan dat kinderachtige staaltje spelbederf.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, al houd ik wel de tussenstand in de gaten. Grimsby vs Halifax hoop ik op bij de Wembley finale, twee mooie clubs met geweldige stadions, dus wie dan promoveert is prima wmb.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kijk je ook Grimsby vs Gateshead, Grifte?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik sta zeer vergevingsgezind in het levenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sorry, ik liet me gaan. Ik hoop dat we vrienden kunnen blijven.
hafcfan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Juventus is best wel tegenvallend eigenlijk.
Volgens jullie Groningse broeder zal dit heus aan Conte liggen.
Mansjester denkt slim te zijn om vanaf de andere kant te scoren.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ziet dat Jessica niet wil meewerken aan dat kinderachtige staaltje spelbederf.
Ze geven bewust geen 100%, kijk die laffe balletjes over de grond.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Juventus is best wel tegenvallend eigenlijk.
Volgens jullie Groningse broeder zal dit heus aan Conte liggen.
Tenzij je een negequote:Op donderdag 1 mei 2014 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik sta zeer vergevingsgezind in het leven
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mansjester denkt slim te zijn om vanaf de andere kant te scoren.
Slim zijn is zoals je ziet echter niet zijn sterkste punt
92quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mansjester denkt slim te zijn om vanaf de andere kant te scoren.
Slim zijn is zoals je ziet echter niet zijn sterkste punt
Finale in eigen stadion en het kampioenschap al binnen. Lul niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze geven bewust geen 100%, kijk die laffe balletjes over de grond.
Waar ben jij jaloers op lieve jongenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je een nege
Oh nee deze fase waren we voorbij. Ik denk dat het jaloezie is Pax
Doe /Avatar 92 in haxball.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
"Ik ga geen uitgemolken koe nog verder uitmelken. Dat zit niet in me."
ik las klaarkomenquote:
Je zin hoort dan dus eigenlijk in omgekeerde volgorde?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik speel niet zo veel Haxball
Vind het niet zo leuk en kan het niet goed
Kwam door zijn eerdere komkommer bericht?quote:
Anders stap jij lekker in de trein naar het hoge noorden over twee wekenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel je emotionele band met Johannes. Het is dat ik zaterdag Nicki ga bekijken.
quote:
uh okequote:
6 uur reizen met trein alleen. Uh.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Anders stap jij lekker in de trein naar het hoge noorden over twee weken
Mwah. Ik besloot om eerst duidelijk aan te geven dat ik Haxball niet vaak speel, om vervolgens dit kort te beargumenteren. Vond het niet heel onlogischquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je zin hoort dan dus eigenlijk in omgekeerde volgorde?
Jammer dat je dit niet over hebt voor je twee beste vrienden op FOK!quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6 uur reizen met trein alleen. Uh.
lekker pass eensquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heen en terug opgeteld he.
En ja. Stukje vlaai erbij dan maar?
Ben je goed met cijfers?quote:
Het zal je leven verrijkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6 uur reizen met trein alleen. Uh.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je goed met cijfers?
Heb je iets met nummerplaten?
Je woont in Limburg?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heen en terug opgeteld he.
En ja. Stukje vlaai erbij dan maar?
Als hij 80 is zal hij mijmerend op z'n veranda zitten, denkend aan dat moment waarop een ontmoeting zó voor handen lagquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Later gaat Littlerabbit er spijt van krijgen.
Nodig xcashet uit en hij komt gelijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als hij 80 is zal hij mijmerend op z'n veranda zitten, denkend aan dat moment waarop een ontmoeting zó voor handen lag
pics?quote:
quote:
Dat sowieso, maar op en neer gaat hem in ieder geval niet worden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Later gaat Littlerabbit er spijt van krijgen.
Kersenvlaai komt eraanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |