IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT'S WOLFIEquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het lukt niet want het is te groot![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Is die wedstrijd op die Belgische zender?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
kb?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
hoeveel kb mag een UI eigenlijk zijn?
50quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
hoeveel kb mag een UI eigenlijk zijn?
Dan mag je iedereen lastig vallen met een flitsende UI van 5MB.quote:
Reclamequote:Op donderdag 1 mei 2014 21:35 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Betalen voor weghalen vd reclame die al weg is.
Je bent zelfs een flitsende UI van 5MBquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan mag je iedereen lastig vallen met een flitsende UI van 5MB.
Telstar speelt niet hoorquote:
Wel snel gepakt, die appel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:37 schreef Tyron het volgende:
tevez heeft echt een rotkop
inb4 je hebt zelf een euj
Dan moet je ook niet beginnen met d4.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik beschouw deze wedstrijd als een saai schaakspel.
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.psvultras.nl/?p=22178
Tering he
dit is wel triest.quote:met als dieptepunt hoe het merendeel van de spelers zich presenteerden tijdens de jaarlijkse Phoxy Clubdag van 23 april jl..
Mooi geschreven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.psvultras.nl/?p=22178
Tering he
Ik geloof wel gelijk dat deze onder de 50kb is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was tot dit gekomen![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat ze daarover klagen is gewoon terecht.quote:
en tietenquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi geschreven.
Ik deel het op Facebook.
Ja hallooooooowww kan ik er nou aan doenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik geloof wel gelijk dat deze onder de 50kb is.
Of evert, maar dit is helemaal niks inderdaad.quote:
Wat? Ik zeg toch ook dat het triest is dat spelers zich op zo'n dag zo ongeïnteresseerd gedragen. Big Thijs zei het immers zelf tegen me.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat ze daarover klagen is gewoon terecht.
Een reply van Thijs krijgentwitter:thijsslegers twitterde op woensdag 30-04-2014 om 16:52:10@simwasse ongeïnteresseerd, niet allemaal, wel teveel reageer retweet
Wat is het. Ik waardeer heel snel topplaten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:44 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb nu een topplaat opstaan, zelfs Johannes zou het kunnen waarderen.
Littlerabbit kan geniaal zingen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://vocaroo.com/i/s1WGBdXFOhRn
Ik word spontaan heel slaperig.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is het. Ik waardeer heel snel topplaten.
Ah, oke, dan heb je gelijk. Dat was even verkeerd begrepen van mijn kantquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg toch ook dat het triest is dat spelers zich op zo'n dag zo ongeïnteresseerd gedragen. Big Thijs zei het immers zelf tegen me.Een reply van Thijs krijgentwitter:thijsslegers twitterde op woensdag 30-04-2014 om 16:52:10@simwasse ongeïnteresseerd, niet allemaal, wel teveel reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |