Gisteren was het andersom: Dees in 12 graden, wij hier in 22 graden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:30 schreef Soury het volgende:
Huh? wat een verschillen in zo'n klein pest landje
Die zijn een stuk lekkerder. Maar wel zo zoet dat je glazuur van je tanden springt.quote:
Dat is waar. Ik ben niet zo van het zoet, maar deze zijn wel heel lekker bij sterke koffie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijn een stuk lekkerder. Maar wel zo zoet dat je glazuur van je tanden springt.
Daar is het hier te koud voor vandaag.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:49 schreef Laysa het volgende:
Hier is het ook mooi weer...heb al heel de dag de deur open
Ik lees steeds Facebook!quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:31 schreef danilel het volgende:
[..]
voor de anti's schijnbaar wel, die raken meteen in de stress als ze een gif zien die niet vd streams is
maar nu weer ontopic, deze bshit hoort in de FB thuis
Ja, jij ja!quote:
Wil ik ook. Mijn hangmat hangt nu buiten te verregenen.quote:
Nog beter!quote:
Dan kom ik met mijn pizza en wijn jouw kant op.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:53 schreef Laysa het volgende:
Hoe vreemd eigenlijk ik woon precies tussen jullie in
Straks komen onze buien van alle kanten op jou af.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:53 schreef Laysa het volgende:
Geen idee, ik denk dat je dat beter in de COS kunt vragen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:54 schreef FUATRT het volgende:
Maar uh.. ff vraagje, al bekend hoe laat het centraal is ??
Dan blijf je toch weg.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:41 schreef Kijkertje het volgende:
Hebben jullie nou echt niet door dat deze SC te triest is voor woorden. Ik kom hier in als nieuweling en tot mijn verbazing bevind ik me dan onmiddelijk tussen twee vuren die op geen enkele wijze de moeite doen om elkaar te begrijpen![]()
Het is een soort Rienk en Nicolien vrees ik.
Half 9quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:54 schreef FUATRT het volgende:
Maar uh.. ff vraagje, al bekend hoe laat het centraal is ??
Dan blijf ik wel hier. Ander staat dvd-vriend straks ook voor een gesloten deur. Is ook niet vriendelijk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:54 schreef Disana het volgende:
Straks komen onze buien van alle kanten op jou af.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan kom ik met mijn pizza en wijn jouw kant op.
Gaan we dreigenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Straks komen onze buien van alle kanten op jou af.
Dvd-vriend, Harley vriend... een vriend voor elke mood.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel hier. Ander staat dvd-vriend straks ook voor een gesloten deur. Is ook niet vriendelijk.
Zoals het hoort!quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:57 schreef Disana het volgende:
Dvd-vriend, Harley vriend... een vriend voor elke mood.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dvd-vriend, Harley vriend... een vriend voor elke mood.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Puh, daar heeft Cc er wel een dozijn van.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:22 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Prettige 1 mei allemaal! Weg met het kapitalisme!
uit de automaat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:46 schreef mootie het volgende:
Aardebeien, asperges en eieren uit de automaat. Morgen wordt een hoeradagje.
Tussen de Snickers en de Mars.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee, ik stel me nu een hapmuur voor met eieren, aardbeien en aspergers
Aspergers? Die passen niet in zo'n vakjequote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Babyaspergers misschien, als je propt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aspergers? Die passen niet in zo'n vakje
Is mooi!quote:
Ja, met baby-aspergers moet dat lukken, die hebben nog van die handige flexibele bottenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Babyaspergers misschien, als je propt.
Het is als een Febo, maar dan met beitjes, eitjes en sperges.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Alsof ik uit mijn nek loop te lullen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:59 schreef Joezi het volgende:
Het bestaat nog echt ook![]()
http://www.agf.nl/artikel/33100/Aspergeteler-introduceert-asperge-automaat
Ik vind het altijd fijn als mensen mij iets kunnen leren, zonder er een regime bij te halen, laat staan Nazi.quote:
Grappig, ken het ook niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:00 schreef mootie het volgende:
Alsof ik uit mijn nek loop te lullen.
Aardbeienautomaten heb je hier echt veel.
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof ik uit mijn nek loop te lullen.
Aardbeienautomaten heb je hier echt veel.
GrammarNazi is een begrip, deal with it.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd fijn als mensen mij iets kunnen leren, zonder er een regime bij te halen, laat staan Nazi.
Chinezen zijn de shit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:09 schreef Joezi het volgende:
In China kun je een levende krab uit de automaat trekken op het station, altijd handig!
Ik heb net asperges met botersaus gegetenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:09 schreef Joezi het volgende:
In China kun je een levende krab uit de automaat trekken op het station, altijd handig!
Heel Nederland aan de asperges, gaat lekker stinken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb net asperges met botersaus gegetenIs dit ongeveer de bedoeling van de SC? Ik pas me aan
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heel Nederland aan de asperges, gaat lekker stinken.![]()
Hahaha, die van mij waren nog niet helemaal gaar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(maar ik zal wel weer een verkeerde grens hebben opgezocht)
Is onze Gert, in de US of A?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:15 schreef Copycat het volgende:
Zou Gert een cupcake uit de muur trekken?
Hoop dat hij niet eruit wordt gepikt door de TSA.quote:
In a New York state of mind even.quote:
lol dat zal ie fijn vindenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoop dat hij niet eruit wordt gepikt door de TSA.![]()
Sir, I needs to check ya asshole ..![]()
Heel goed, jij leert snelquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb net asperges met botersaus gegetenIs dit ongeveer de bedoeling van de SC? Ik pas me aan
Dat vermoedde ik alquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel goed, jij leert snel![]()
Nu nog even iets minder met je smilies
Dom meisje je bent zo grappigquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(maar ik zal wel weer een verkeerde grens hebben opgezocht)
Ja ik heb soms ook wel een euro overquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kijkertje is een mooie aanwinst voor ONZE sc! ONE LOVE!
Soury, hoe maak je iets dat te zout is weer minder zout? Gaat om risotto waar per ongeluk een hele pot bouillon doorheen is gemikt.quote:
Oehh niet of aanleggen maar het is al te laat ben ik bangquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Soury, hoe maak je iets dat te zout is weer minder zout? Gaat om risotto waar per ongeluk een hele pot bouillon doorheen is gemikt.
Oww. Da's dus twee dagen eten weggooien. Ik ben ook zo'n keukenprinsesquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oehh niet of aanleggen maar het is al te laat ben ik bang
Gewoon opeten en met 2 liter water weegklokken! We gooien hier niks weg!quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww. Da's dus twee dagen eten weggooien. Ik ben ook zo'n keukenprinses
Hmm, ik vermoed van niet. Melk ook niet, denk je?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Als ik iets te pittig heb gemaakt los ik dat weleens op door er een scheut yoghurt doorheen te roeren, maar ik weet niet of dat helpt bij te zout.
Het is echt niet te eten zo. Ik was vergeten dat die bouillon zo zout is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gewoon opeten en met 2 liter water weegklokken! We gooien hier niks weg!
Getver zegquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Als ik iets te pittig heb gemaakt los ik dat weleens op door er een scheut yoghurt doorheen te roeren, maar ik weet niet of dat helpt bij te zout.
lol die heb ik ook, alleen een andere, suiker dus!quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik lees suiker![]()
http://www.goeievraag.nl/(...)uiker-opheffen.53964
Dat dacht ik ook, maar maak je het dan niet gewoon zoet?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik lees suiker![]()
Oh, dat ga ik even proberenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik lees suiker![]()
Die van die aardappelschijfjes klinkt heel aannemelijk. Goed excuus om na morgen weer aardappeltjes te eten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol die heb ik ook, alleen een andere, suiker dus!
http://www.goeievraag.nl/(...)veel-zout-eten.53300
Is niet getver hoor, je moet er ook niet teveel yoghurt doorheen gooien, maar het werkt zeker wel, beter nog werkt creme fraiche, maar in tegenstelling tot yoghurt heb ik dat niet altijd in huis.quote:
Wow. Ik had serieus niet gedacht dat er nog zoveel remedies zouden zijn. Ook goed om te onthouden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:02 schreef mootie het volgende:
Te veel zout in het eten? Een eetlepel azijn en een eetlepel suiker toevoegen. Ook nog even opkoken met wat stukjes rauwe aardappel kan uitkomst bieden.
Als de de soepen of sausen te zout zijn een paar druppels appelazijn en proef het is gelijk minder zout.
Omaweetraad
Heb je niet gewoon nog meer risotto? Meer niet-zoute risotto maken en daar de te zoute risotto mee vermengen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat lees ik net in die tip van Joezi en dat ga ik morgen doen.
Maar ik ben bang dat het zout al door de risotto, groenten en gehakt is opgenomen. Dan zou ik wel heel veel rijst moeten toevoegen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon nog meer risotto? Meer niet-zoute risotto maken en daar de te zoute risotto mee vermengen.
Aardappel door risotto lijkt me geen succes.
Syrië zijn we allang vergeten, niet hip meerquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:07 schreef Jian het volgende:
En dan denken ze dat ze in de Oekraïne problemen hebben .......
Gewoon een paar grote stukken die even mee mogen zwemmen om wat zout op te slurpen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon nog meer risotto? Meer niet-zoute risotto maken en daar de te zoute risotto mee vermengen.
Aardappel door risotto lijkt me geen succes.
Maak je meer en vries het in.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat het zout al door de risotto, groenten en gehakt is opgenomen. Dan zou ik wel heel veel rijst moeten toevoegen.
Wel joh er komen woningen vrijquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Syrië zijn we allang vergeten, niet hip meer
Jah, ik heb in NWS nog een tijdje gebaggerd in het Syrië topic, maar toen was het nog spannend, doet ie het of doet ie het niet....... Nu hebben we Utopia en deze SCquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Syrië zijn we allang vergeten, niet hip meer
Gvdquote:
Het is ook wel heel uitzichtloos. Vorige week nog een gifgasaanval en geen enkel zicht op een oplossing.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, ik heb in NWS nog een tijdje gebaggerd in het Syrië topic, maar toen was het nog spannend, doet ie het of doet ie het niet....... Nu hebben we Utopia en deze SC
Precies wat die Yankees willen een instabiele situatie en geen sterk regiem van welke kant ook ... hun typische verdeel en heers politiek van de laatste jaren.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook wel heel uitzichtloos. Vorige week nog een gifgasaanval en geen enkel zicht op een oplossing.
De Amerikanen doen toch niet zo veel? Niemand weet hoe deze situatie op te lossen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies wat die Yankees willen een instabiele situatie en geen sterk regiem van welke kant ook ... hun typische verdeel en heers politiek van de laatste jaren.
Pro Assad ?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:33 schreef mootie het volgende:
Mijn moeders buren zijn Syriërs, wel al jaren in Duitsland, maar haar ouders wonen er nog wel. Broers, zussen.
Echt heel treurig, contact opnemen is bijna niet mogelijk.
Die Amerikanen hebben al genoeg gedaan of dacht je dat die rebellen op eigen houtje voor een dergelijke status quo hadden kunnen zorgen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
De Amerikanen doen toch niet zo veel? Niemand weet hoe deze situatie op te lossen.
Volgens mij moet je daarvoor bij de Arabieren zijn. Maar ik heb de wijsheid niet in pacht hoor, wie weet wat voor machinaties er achter de schermen plaatsvinden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Die Amerikanen hebben al genoeg gedaan of dacht je dat die rebellen op eigen houtje voor een dergelijke status quo hadden kunnen zorgen.
Nein, tenminste, ik heb ze al een tijd niet meer echt gesproken. Laatste keer in november. Toen waren ze klaar met alle partijen en groepjes en gardes.quote:
Zelfs de discussie daarover is uitzichtloos, maar de Amerikanen hebben uit eigen belang natuurlijk nooit behoefte gehad aan een stabiel regime van Assad en rust in Syrië, gezien de goede betrekkingen die Assad had/heeft met Iran en Hezbollah.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daarvoor bij de Arabieren zijn. Maar ik heb de wijsheid niet in pacht hoor, wie weet wat voor machinaties er achter de schermen plaatsvinden.
De VS hebben volgens mij ook geen belang bij de onrust in de omliggende landen die de vluchtelingen op moeten vangen. En mij lijkt dat er ook de angst is dat de extremisten aan de andere kant de overhand krijgen en er een tweede Irak ontstaat.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Zelfs de discussie daarover is uitzichtloos, maar de Amerikanen hebben uit eigen belang natuurlijk nooit behoefte gehad aan een stabiel regime van Assad en rust in Syrië, gezien de goede betrekkingen die Assad had/heeft met Iran en Hezbollah.
Ik vroeg het omdat ik ook een aantal Syrische mensen ken en die zijn stuk voor stuk van mening dat de situatie onder Assad weliswaar niet ideaal was, maar vele malen beter dan die nu is of zal worden onder de "rebellen"quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Nein, tenminste, ik heb ze al een tijd niet meer echt gesproken. Laatste keer in november. Toen waren ze klaar met alle partijen en groepjes en gardes.
En daarom zijn ze dan ook het meest gebaat bij instabiliteit en een status quo. Geen Assad als stabiele bondgenoot van Iran en Hezbollah en geen extremistisch (moslim) regime.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
De VS hebben volgens mij ook geen belang bij de onrust in de omliggende landen die de vluchtelingen op moeten vangen. En mij lijkt dat er ook de angst is dat de extremisten aan de andere kant de overhand krijgen en er een tweede Irak ontstaat.
Valt toch wel meequote:Op donderdag 1 mei 2014 21:34 schreef mootie het volgende:
Oh jezus, wtf is er loos vandaag, alle schuimpjes lopen vrij los en zijn baldadig.
Ik zag vanmorgen weer een aflevering van Future Weapons op Discovery channel.. al die nieuwe kill troep is louter en alleen gebaseerd op Irak, Syrië en Afghanistan, natuurlijk moet en nergens vrede komen, er is méga veel nieuw oorlogs speelgoed uit te proberen..quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Zelfs de discussie daarover is uitzichtloos, maar de Amerikanen hebben uit eigen belang natuurlijk nooit behoefte gehad aan een stabiel regime van Assad en rust in Syrië, gezien de goede betrekkingen die Assad had/heeft met Iran en Hezbollah.
Het is haast niet voor te stellenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat ik ook een aantal Syrische mensen ken en die zijn stuk voor stuk van mening dat de situatie onder Assad weliswaar niet ideaal was, maar vele malen beter dan die nu is of zal worden onder de "rebellen"
Wat ik er van begrijp is dat het leven vroeger, zo'n 30 jaar terug echt fantastisch was. Daar zijn ze echt lyrisch over, het was een chique bedoening. Mensen netjes verzorgd, goed gekleed, elke week kappertje etc. Zo westers als de pest.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat ik ook een aantal Syrische mensen ken en die zijn stuk voor stuk van mening dat de situatie onder Assad weliswaar niet ideaal was, maar vele malen beter dan die nu is of zal worden onder de "rebellen"
Waarom niet, Assad is naar mijn mening geen ongeleid projectiel, maar een intelligente man waar wel wat aan mankeert maar die het met Syrië op zijn manier het beste voor had/heeft. Ik zeg dus niet dat er niets aan hem mankeert, maar sommige idiote verhalen over zijn handelen zijn pure propaganda.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom niet, Assad is naar mijn mening geen ongeleid projectiel, maar een intelligente man waar wel wat aan mankeert maar die het met Syrië op zijn manier het beste voor had/heeft. Ik zeg dus niet dat er niets aan hem mankeert, maar sommige idiote verhalen over zijn handelen zijn pure propaganda.
De situatie nuquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom niet, Assad is naar mijn mening geen ongeleid projectiel, maar een intelligente man waar wel wat aan mankeert maar die het met Syrië op zijn manier het beste voor had/heeft. Ik zeg dus niet dat er niets aan hem mankeert, maar sommige idiote verhalen over zijn handelen zijn pure propaganda.
Ja, die is schrijnend, maar lees maar eens over wat Assad tot 2012 nu precies heeft gedaan en vertel mij dan eens wat hij zo verschrikkelijk verkeerd heeft gedaan. Die zogenaamde Arabische lente (gedreven door wat?) heeft de hele zooi in landen als Egypte ontwricht en Assad had daar geen zin in, ......... de Amerikanen wel.quote:
Als ik het zou weten krijg ik de nobel prijs.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die is schrijnend, maar lees maar eens over wat Assad tot 2012 nu precies heeft gedaan en vertel mij dan eens wat hij zo verschrikkelijk verkeerd heeft gedaan. Die zogenaamde Arabische lente (gedreven door wat?) heeft de hele zooi in landen als Egypte ontwricht en Assad had daar geen zin in, ......... de Amerikanen wel.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die is schrijnend, maar lees maar eens over wat Assad tot 2012 nu precies heeft gedaan en vertel mij dan eens wat hij zo verschrikkelijk verkeerd heeft gedaan. Die zogenaamde Arabische lente (gedreven door wat?) heeft de hele zooi in landen als Egypte ontwricht en Assad had daar geen zin in, ......... de Amerikanen wel.
Maar goed dat was dus onder Papa Assad en Assad heeft dat beleid gewoon voortgezet, milder zelfs, er was met hem te praten en zijn hervormingen (o.a. het toestaan van andere partijen als Ba'ath) waren zo slecht niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik er van begrijp is dat het leven vroeger, zo'n 30 jaar terug echt fantastisch was. Daar zijn ze echt lyrisch over, het was een chique bedoening. Mensen netjes verzorgd, goed gekleed, elke week kappertje etc. Zo westers als de pest.
Maar goed, ze komen ook van goeden huize en wonen er al jaren niet meer, hun herinneringen zijn gekleurd.
Net zo als zijn papa, met zijn genocidesquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Mongolen was een beetje te volgens sommige cossers ( ja dat snap ik welquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:00 schreef Inodder het volgende:
Heb het al eens gelezen ergens geloof ik, maar wat was het verhaal met piepschuim/schuimpjes nou ook al weer?
Waar staat HYDRA in dit verhaal?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Mongolen was een beetje te volgens sommige cossers ( ja dat snap ik wel) Dus nu is het piepschuim
Onder het vakje sukkelsquote:
En dat zeg je natuurlijk popcorn schrokkend en met je NY Yankees pet opquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Net zo als zijn papa, met zijn genocides... Syrië is eigenlijk een soennitisch land die tientallen jaren door de sjiitische Assad's onderdrukt worden.. gesteund door Rusland om Amerika te sarren natuurlijk
THE COLD WAR NEVER ENDS!
Maar geen enkele aanleiding eigenlijk waardoor dat "piepschuim" is geworden? Had net zo goed "kleerhanger" kunnen zijn?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Mongolen was een beetje te volgens sommige cossers ( ja dat snap ik wel) Dus nu is het piepschuim
Of bubbeltjeplastic.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar geen enkele aanleiding eigenlijk waardoor dat "piepschuim" is geworden? Had net zo goed "kleerhanger" kunnen zijn?
Ik heb piepschuim geopperd. Omdat het mij een passende benaming leek voor de Utopianen. Nergens goed voor, je hebt er niks aan, gebruikt het nergens voor, nutteloos.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar geen enkele aanleiding eigenlijk waardoor dat "piepschuim" is geworden? Had net zo goed "kleerhanger" kunnen zijn?
Dat zouden die jurken niet zo leuk vindenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wat moet die jongen anders, Jihad gaan voeren?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat zeg je natuurlijk popcorn schrokkend en met je NY Yankees pet op
Die is geen piepschuimquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat moet die jongen anders, Jihad gaan voeren?
En als je het langs de muur haalt valt gaat het sneeuwen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb piepschuim geopperd. Omdat het mij een passende benaming leek voor de Utopianen. Nergens goed voor, je hebt er niks aan, gebruikt het niks voor, nutteloos.
Squeeeekkkkkkquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als je het langs de muur haalt valt gaat het sneeuwen.
Als ie daar zin in heeft mag ie dat ook nog van mij ......quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat moet die jongen anders, Jihad gaan voeren?
GOD DAMN MURICA! Tja lastig verhaal, zeg niet dat het nu beter is.. Maar het blijft een ziek spel tussen de grootmachten..quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat zeg je natuurlijk popcorn schrokkend en met je NY Yankees pet op
Maar waar zou jij voor willen strijden dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ie daar zin in heeft mag ie dat ook nog van mij ......
lol ik heb nog een Israëlisch stempel in mn paspoort, kom nergens meer in daarquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ie daar zin in heeft mag ie dat ook nog van mij ......
Ik heb niet anders beweerd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
GOD DAMN MURICA! Tja lastig verhaal, zeg niet dat het nu beter is.. Maar het blijft een ziek spel tussen de grootmachten..
We zijn geen Zwitseland zoals jij! Isalabielalikker!quote:
Vrede en voorspoed voor allèèèèè mensen in de wereldquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar waar zou jij voor willen strijden dan?
Nu ben je giftigquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik heb nog een Israëlisch stempel in mn paspoort, kom nergens meer in daar
En welke organisatie/movement zet zich daarvoor in?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Vrede en voorspoed voor allèèèèè mensen in de wereld
De eeuwige leiderquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En welke organisatie/movement zet zich daarvoor in?
Ik steek er ook maar één opquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:22 schreef Inodder het volgende:
En toch was zonder dat polystyreen onze energierekening een stuk hoger, hadden we meer verzakkende wegen gehad en koude vloeren.
Ik kan niet wachten op weer een kluit josti's. Ik moet wel zeggen dat de oude bloemetjesjurken toch een sterker front vormden hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
We zijn geen Zwitseland zoals jou! Isalabielalikker!Maar er heeft zich nu een nieuw font aangediend.. weer een groep erbij ik zal wel even een piepschuimlogo maken voor in de OP
Weet ik veel, dat moet je aan zo'n miss vragenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En welke organisatie/movement zet zich daarvoor in?
Daar komt meestal niet veel zinnigs uit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat moet je aan zo'n miss vragen
"Vrede en voorspoed voor alle mensen in de wereld", noem het maar niet zinnig.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daar komt meestal niet veel zinnigs uit.
lol ze zijn met zo weinig maar zo sterkquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op weer een kluit josti's. Ik moet wel zeggen dat de oude bloemetjesjurken toch een sterker front vormden hoor.
Ik begrijp dat je ervoor kiest me niet te snappen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
"Vrede en voorspoed voor alle mensen in de wereld", noem het maar niet zinnig.
Welke serie?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:26 schreef Inodder het volgende:
Ik ga nog even een serie episode kijken en daarna proberen vroeg te slapen![]()
Fijne avond nog!
Maar ik zie er wel goed uitquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je ervoor kiest me niet te snappen.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
lolhet volk heeft gesproken!
[ afbeelding ]
En Fok is een democratie .......quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk wel uit, Joh, als die "oudjes" zich echt kwaad maken vreten ze jullie op met huid en haar ........ sorryquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ze zijn met zo weinig maar zo sterkPlease join us Jian, met jou erbij kunnen we het tij keren!
Het klootjesvolk,quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Slechte poll.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Bij die 12 zitten trouwens zomaar een paar veto'squote:Op donderdag 1 mei 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
lol ja die 12 is nog best veel, volgens mij is er met kloons gestemd!quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij die 12 zitten trouwens zomaar een paar veto's
Jij was er ook al bij in 2010 zag ik daarstraks...dus bij de jonkies hoor je ook al niet meerquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, Joh, als die "oudjes" zich echt kwaad maken vreten ze jullie op met huid en haar ........ sorry
Nee maar hij is Zwitserland.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij was er ook al bij in 2010 zag ik daarstraks...dus bij de jonkies hoor je ook al niet meer
Dit gaat niet over oude en nieuwe garde, HYDRA wordt ook vertegenwoordigt door veel van de oude gardequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:53 schreef Laysa het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
En daarom woon ik er precies tussenin?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit gaat niet over oude en nieuwe garde, HYDRA wordt ook vertegenwoordigt door veel van de oude garde
Ze zitten zelfs in de hoogste rangen nu.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit gaat niet over oude en nieuwe garde, HYDRA wordt ook vertegenwoordigt door veel van de oude garde
Yv!quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze zitten zelfs in de hoogste rangen nu.
Dat hoor je mij niet zeggenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij was er ook al bij in 2010 zag ik daarstraks...dus bij de jonkies hoor je ook al niet meer
Hydra is een zeemonster waarbij er twee koppen terug komen voor elke kop die er wordt afgehakt.quote:
Limonade zonder prikquote:
Niet echt ......quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
pff jij kwam pas na de gouden kooi? NEWBIE!!!
Dit soort sneue shit misschienquote:
Ze is gelukkig knapper en slimmer dan jouquote:
Haha. Je bent niet zo goed hierin.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is gelukkig knapper en slimmer dan jou
Ik denk dat ik daar blij om benquote:
Het gaat niet lekker he?quote:
Best wel eigenlijk, ik ben niet zo slim en knap als jij, dus ik kan me nergens echt druk over maken.quote:
Truste speknekquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk, ik ben niet zo slim en knap als jij, dus ik kan me nergens echt druk over maken.
En weer wakkerquote:
Hoi stoeptegelquote:
wat te vechten wat niet bestaat, is vechten tegen jezelfquote:
Het is wat de boefjes, ik weet nog steeds niet wat het is. Mijn laptop liep vast toen ik op die link kliktequote:
Alsof ik van Hydra ben.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wat de boefjes, ik weet nog steeds niet wat het is. Mijn laptop liep vast toen ik op die link klikte
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:18 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
, kon het niet laten ...
Nee joh, ik hoor bij het andere kamp. Bij jullie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat jij één van de kopstukken was ...
Als je in kampen denkt ben je best een beetje zieligquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee joh, ik hoor bij het andere kamp. Bij jullie.![]()
"jullie"? ik was toch Zwitserlandquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zielig, naar, dom, lelijk, sneu, wat heb je nog meer in de aanbieding?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je in kampen denkt ben je best een beetje zielig
Uhh dik misschienquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zielig, naar, dom, lelijk, sneu, wat heb je nog meer in de aanbieding?
Als jij nu gaat overlopen naar de oude garde wordt Joezi heul verdrietig hè, staat ie daar met z'n draak met nog maar één kopquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja bij de oudjes. Jij bent een geval apart.
Ok piepschuimquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja bij de rest zat je ernaast, dus deze zal vast wel kloppen.
Dat is dan jammer, want wat hij doet kan echt niet door de beugel, en ik vind zijn gifjes niet grappig en muu-huuu-huuuu.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij nu gaat overlopen naar de oude garde wordt Joezi heul verdrietig hè, staat ie daar met z'n draak met nog maar één kop
Ik kon even niet meer verzinnen, maar dat komt nog welquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Willekeurige lege beledigingen, je hebt er een patent op.
Hè wat jammer nou, dan ga ik nog even doen alsof ik in spanning afwacht. Kom op, jij kan dit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kon even niet meer verzinnen, maar dat komt nog wel
je vindt 'm eigenlijk gewoon aardig hèquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kon even niet meer verzinnen, maar dat komt nog wel
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:35 schreef Baconbus het volgende:
Ondertussen wil ik jullie dit hartverwarmende verhaal niet onthouden. Enjoy!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
coolquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:35 schreef Baconbus het volgende:
Ondertussen wil ik jullie dit hartverwarmende verhaal niet onthouden. Enjoy!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja sorry, ik was een spion van de oude garde. Was niet persoonlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Jij eerst naar een heropvoedingskamp.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij eerst naar een heropvoedingskamp.
oei poezel... jij bent ook nog een soort van kampquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij eerst naar een heropvoedingskamp.
ik zit in geen kampquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:44 schreef Joezi het volgende:
Zo, nu wel genoeg kampen hoor, zijn er al kampen die willen fuseren?
[ afbeelding ]
Ik tour niet,quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lekker bij Jian op schoot zittenen tussen de kampen door touren
Ik zit nog te wachten op je COS op de COS.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Joezi, doe eens LIEF.quote:
Dan weet ik wel wie in de OP komen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op je COS op de COS.![]()
Aha, het HEMA-kamp is ook vertegenwoordigdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen idee, HEMA's wel, zit hier 1 om de hoek ...
Wij vechten voor de rookworsten ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aha, het HEMA-kamp is ook vertegenwoordigd
Je zit me toch niet te dissen hè, ik vond het nog wel zielig dat je er nu helemaal alleen voor stond met je ene kopquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
huh HYDRA is nog steeds het grootste kamp maat! Met allianties met elk ander kampquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zit me toch niet te dissen hè, ik vond het nog wel zielig dat je er nu helemaal alleen voor stond met je ene kop
Sssst.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
huh HYDRA is nog steeds het grootste kamp maat! Met allianties met elk ander kamp
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
oops, sorry grote leiderWaar blijft je speech?
Scripted reality nu ook in gifjes! TOPquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:18 schreef Baconbus het volgende:
Nog maar een hartverwarmend verhaal dan.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |