Gisteren was het andersom: Dees in 12 graden, wij hier in 22 graden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:30 schreef Soury het volgende:
Huh? wat een verschillen in zo'n klein pest landje
Die zijn een stuk lekkerder. Maar wel zo zoet dat je glazuur van je tanden springt.quote:
Dat is waar. Ik ben niet zo van het zoet, maar deze zijn wel heel lekker bij sterke koffie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijn een stuk lekkerder. Maar wel zo zoet dat je glazuur van je tanden springt.
Daar is het hier te koud voor vandaag.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:49 schreef Laysa het volgende:
Hier is het ook mooi weer...heb al heel de dag de deur open
Ik lees steeds Facebook!quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:31 schreef danilel het volgende:
[..]
voor de anti's schijnbaar wel, die raken meteen in de stress als ze een gif zien die niet vd streams is
maar nu weer ontopic, deze bshit hoort in de FB thuis
Ja, jij ja!quote:
Wil ik ook. Mijn hangmat hangt nu buiten te verregenen.quote:
Nog beter!quote:
Dan kom ik met mijn pizza en wijn jouw kant op.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:53 schreef Laysa het volgende:
Hoe vreemd eigenlijk ik woon precies tussen jullie in
Straks komen onze buien van alle kanten op jou af.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:53 schreef Laysa het volgende:
Hoe vreemd eigenlijk ik woon precies tussen jullie in
Geen idee, ik denk dat je dat beter in de COS kunt vragen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:54 schreef FUATRT het volgende:
Maar uh.. ff vraagje, al bekend hoe laat het centraal is ??
Dan blijf je toch weg.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:41 schreef Kijkertje het volgende:
Hebben jullie nou echt niet door dat deze SC te triest is voor woorden. Ik kom hier in als nieuweling en tot mijn verbazing bevind ik me dan onmiddelijk tussen twee vuren die op geen enkele wijze de moeite doen om elkaar te begrijpen![]()
Het is een soort Rienk en Nicolien vrees ik.
Half 9quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:54 schreef FUATRT het volgende:
Maar uh.. ff vraagje, al bekend hoe laat het centraal is ??
Dan blijf ik wel hier. Ander staat dvd-vriend straks ook voor een gesloten deur. Is ook niet vriendelijk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:54 schreef Disana het volgende:
Straks komen onze buien van alle kanten op jou af.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan kom ik met mijn pizza en wijn jouw kant op.
Gaan we dreigenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Straks komen onze buien van alle kanten op jou af.
Dvd-vriend, Harley vriend... een vriend voor elke mood.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel hier. Ander staat dvd-vriend straks ook voor een gesloten deur. Is ook niet vriendelijk.
Zoals het hoort!quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:57 schreef Disana het volgende:
Dvd-vriend, Harley vriend... een vriend voor elke mood.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dvd-vriend, Harley vriend... een vriend voor elke mood.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Puh, daar heeft Cc er wel een dozijn van.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:22 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Prettige 1 mei allemaal! Weg met het kapitalisme!
uit de automaat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:46 schreef mootie het volgende:
Aardebeien, asperges en eieren uit de automaat. Morgen wordt een hoeradagje.
Tussen de Snickers en de Mars.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee, ik stel me nu een hapmuur voor met eieren, aardbeien en aspergers
Aspergers? Die passen niet in zo'n vakjequote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Babyaspergers misschien, als je propt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aspergers? Die passen niet in zo'n vakje
Is mooi!quote:
Ja, met baby-aspergers moet dat lukken, die hebben nog van die handige flexibele bottenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Babyaspergers misschien, als je propt.
Het is als een Febo, maar dan met beitjes, eitjes en sperges.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Alsof ik uit mijn nek loop te lullen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:59 schreef Joezi het volgende:
Het bestaat nog echt ook![]()
http://www.agf.nl/artikel/33100/Aspergeteler-introduceert-asperge-automaat
Ik vind het altijd fijn als mensen mij iets kunnen leren, zonder er een regime bij te halen, laat staan Nazi.quote:
Grappig, ken het ook niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:00 schreef mootie het volgende:
Alsof ik uit mijn nek loop te lullen.
Aardbeienautomaten heb je hier echt veel.
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof ik uit mijn nek loop te lullen.
Aardbeienautomaten heb je hier echt veel.
GrammarNazi is een begrip, deal with it.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd fijn als mensen mij iets kunnen leren, zonder er een regime bij te halen, laat staan Nazi.
Chinezen zijn de shit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:09 schreef Joezi het volgende:
In China kun je een levende krab uit de automaat trekken op het station, altijd handig!
Ik heb net asperges met botersaus gegetenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:09 schreef Joezi het volgende:
In China kun je een levende krab uit de automaat trekken op het station, altijd handig!
Heel Nederland aan de asperges, gaat lekker stinken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb net asperges met botersaus gegetenIs dit ongeveer de bedoeling van de SC? Ik pas me aan
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heel Nederland aan de asperges, gaat lekker stinken.![]()
Hahaha, die van mij waren nog niet helemaal gaar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(maar ik zal wel weer een verkeerde grens hebben opgezocht)
Is onze Gert, in de US of A?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:15 schreef Copycat het volgende:
Zou Gert een cupcake uit de muur trekken?
Hoop dat hij niet eruit wordt gepikt door de TSA.quote:
In a New York state of mind even.quote:
lol dat zal ie fijn vindenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoop dat hij niet eruit wordt gepikt door de TSA.![]()
Sir, I needs to check ya asshole ..![]()
Heel goed, jij leert snelquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb net asperges met botersaus gegetenIs dit ongeveer de bedoeling van de SC? Ik pas me aan
Dat vermoedde ik alquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel goed, jij leert snel![]()
Nu nog even iets minder met je smilies
Dom meisje je bent zo grappigquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(maar ik zal wel weer een verkeerde grens hebben opgezocht)
Ja ik heb soms ook wel een euro overquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kijkertje is een mooie aanwinst voor ONZE sc! ONE LOVE!
Soury, hoe maak je iets dat te zout is weer minder zout? Gaat om risotto waar per ongeluk een hele pot bouillon doorheen is gemikt.quote:
Oehh niet of aanleggen maar het is al te laat ben ik bangquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Soury, hoe maak je iets dat te zout is weer minder zout? Gaat om risotto waar per ongeluk een hele pot bouillon doorheen is gemikt.
Oww. Da's dus twee dagen eten weggooien. Ik ben ook zo'n keukenprinsesquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oehh niet of aanleggen maar het is al te laat ben ik bang
Gewoon opeten en met 2 liter water weegklokken! We gooien hier niks weg!quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww. Da's dus twee dagen eten weggooien. Ik ben ook zo'n keukenprinses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |