Vind dat zoquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:38 schreef Montov het volgende:
[..]
En de hele Clafis ploeg gaat niet naar Azie (de 2 wereldbekers aan het begin) omdat het niet in het schema past.
quote:Op maandag 22 september 2014 17:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dan was je echt de Grootste Futuroloog Aller Tijden geweest.
Ik zie/snap hem ook niet.quote:
Bij mij staat er schaatsen?quote:
Zal wel een cache-iets zijn dan, maar het heeft een poos zo gestaan:quote:Op donderdag 25 september 2014 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij mij staat er schaatsen?
Daaronder staat Kromowidjojo met zwemmen.
quote:Op donderdag 25 september 2014 14:33 schreef Pino112 het volgende:
BREAKING: SVEN KRAMER STOPT MET SCHAATSEN
[ afbeelding ]
quote:Sven Kramer heeft geen idee hoe hij ervoor staat
Over een maand start Sven Kramer voor het eerst als profschaatser zonder coach Gerard Kemkers aan zijn zijde aan een NK afstanden. De 28-jarige Fries weet daardoor niet precies wat hij kan verwachten.
Sven Kramer heeft geen idee hoe hij ervoor staat
"Ik heb echt geen idee hoe ik er nu voor sta", zegt Kramer in een uitgebreid interview met NU.nl.
De drievoudig olympisch kampioen koos er na de vorige winter voor om afscheid te nemen van Kemkers, die negen jaar lang zijn coach was bij het inmiddels gestopte TVM, en om aan te sluiten bij de BrandLoyalty-ploeg van Jac Orie.
"Normaal gesproken zijn dit mijn laatste vier jaar. Als ik die nog een andere dimensie wilde geven, dan moest dat nu, niet over twee jaar", verklaart Kramer zijn keuze.
De zesvoudig wereldkampioen allround vindt dat hij snel is opgenomen in zijn nieuwe team. "De eerste vier, vijf weken was het wat aftasten, maar al met al heb ik het als zeer plezierig ervaren. Ik denk dat ik meer een teamplayer ben dan dat mensen van mij denken."
Operatie
Kramer hoopt zich onder Orie ook op de 1500 meter bij de wereldtop te melden. Bovendien zal het allrounden weer een belangrijke rol gaan spelen nadat de stayer in het olympische seizoen het EK en het WK oversloeg.
"Omdat ik behoorlijk meer op de 1500 meter heb getraind, was deze zomer in ieder geval beduidend anders. Aan de ene kant voel ik me heel sterk en gaat het goed, maar ik heb natuurlijk niet een heel makkelijke start gehad van de voorbereiding."
Daarmee doelt Kramer op de operatie aan zijn luchtwegen die hij begin maart onderging en de paar terugslagen die hij daarna kreeg. "Eigenlijk wil je na een olympisch seizoen even rust, zowel mentaal als fysiek. Nu was het knokken om weer een beetje fit te worden. Ik ben nu goed hersteld van de operatie, maar het had niet zo lang moeten duren."
Twijfel
Op 31 oktober, wanneer de vijf kilometer op het programma staat bij de NK afstanden in Heerenveen, weet Kramer pas echt hoe hij ervoor staat.
"Ik voel me misschien wel sterker, maar ik weet maar al te goed dat dat niet hoeft te betekenen dat je het langer vol gaat houden op het ijs. Daar worstel ik soms wel een beetje mee, ik moet straks wel gewoon 12,5 ronden hard schaatsen. Laat ik het zo zeggen: het zal me frustreren indien het niet lukt, maar daar ga ik niet vanuit."
Want de dertienvoudig gouden medaillewinnaar bij de NK afstanden weet dat de druk op hem - nieuwe ploeg of niet - onveranderd groot zal blijven.
"Ik heb niet het gevoel dat ik er nu gemakkelijker vanaf kom. Zeker in de winter niet, er is niemand die mijn schaatsen voor me aantrekt. Was dat maar zo. Ik ben degene die de prestatie moet leveren en erop afgerekend zal worden."
Zou Magnus Carlsen ook stoppen met schaatsen?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:33 schreef Pino112 het volgende:
BREAKING: SVEN KRAMER STOPT MET SCHAATSEN
[ afbeelding ]
Bij mij niet. En dat is niet echt een mass-start, met 8 deelnemers.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:08 schreef heywoodu het volgende:
Was al bekend dat de mass start op de Spelen, als alles volgens plan verloopt, een finale zal hebben met 8 rijders (van max 24 die aan de competitie beginnen)?
Nee, dat is inderdaad niet echt meer een mass-startquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij mij niet. En dat is niet echt een mass-start, met 8 deelnemers.
Eigenlijk zouden ze de 200 km mass-start op natuurijs moeten invoeren.
en dan jaarlijks in Friesland houden, mits er voldoende ijs ligt
En dan langs Leeuwarden, Dokkum, IJlst, Bolsward, Franeker, Sloten, Hindeloopen, enzovoorts..quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij mij niet. En dat is niet echt een mass-start, met 8 deelnemers.
Eigenlijk zouden ze de 200 km mass-start op natuurijs moeten invoeren.
en dan jaarlijks in Friesland houden, mits er voldoende ijs ligt
In die volgorde?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan langs Leeuwarden, Dokkum, IJlst, Bolsward, Franeker, Sloten, Hindeloopen, enzovoorts..
Mwah, lijkt me niet handig. Doe maar van Leeuwarden naar Stavoren, dan naar Dokkum, dan naar Hindeloopen... enz.quote:
Ik pleit voor andersom. Anders kunnen ze net zo goed de elfstedentocht rijden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me niet handig. Doe maar van Leeuwarden naar Stavoren, dan naar Dokkum, dan naar Hindeloopen... enz.
Misschien kunnen ze de Flevo-on-ice baan iedere OS wel invliegen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad niet echt meer een mass-start
16 rondjes is de bedoeling, maak er dan 25 kilometer van ofzo.
Schaatsen op natuurijs op de Spelen zou natuurlijk helemaal geniaal zijn
twitter:robbertderijk twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 17:25:43Uitslag 500 meter testwedstrijd in Thialf. @mulderronald 35,39 en @Margotboer 39,02 waren het snelst. #schaatsen
reageer retweet
twitter:robbertderijk twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 18:21:30Uitslag 1000 meter testwedstrijd Thialf. @KjeldNuis 1.09,44 en Marrit Leenstra 1.17,31 het snelst. #schaatsen
reageer retweet
twitter:robbertderijk twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 19:21:27Uitslag 3000 meter Thialf. Kramer snelst met 3.44,20. #schaatsen
reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |