* ook zn broek uitdoet *quote:
werkt niet want werkpc, ik zie alleen previewquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:38 schreef Pandaplint het volgende:
Rock, je had dit nummer op moeten zetten![]()
Face down, ass upquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
werkt niet want werkpc, ik zie alleen preview
maar ik draai al dagen romantische liedjes.... oa Fuck you in the ass van outhere brothers en Maak me gek met je doorligplek van kutschurft
Vergeet Sit on my face van de überhelden van Monty Python niet!quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
werkt niet want werkpc, ik zie alleen preview
maar ik draai al dagen romantische liedjes.... oa Fuck you in the ass van outhere brothers en Maak me gek met je doorligplek van kutschurft
ow ja! en Grieks van Dingetjequote:Op donderdag 1 mei 2014 15:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vergeet Sit on my face van de überhelden van Monty Python niet!
Neuh.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:50 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man. Niks gemist dus de afgelopen dagen.
Jawel, pino is verliefdquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:50 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man. Niks gemist dus de afgelopen dagen.
Misschien voor Pindaplant wel...quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
SC heeft geen smaak.
Dit nummer is echt heel goed.
De eerste keer wat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:25 schreef alors het volgende:
De eerste keer vond ik het al fijn. En dat blijft gewoon.
je had hem de eerste keer kunnen zien aankomen?quote:
Verdommequote:
Da's idd heel lekker. Zeer lekker met geitenkaasquote:
Geil.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:25 schreef alors het volgende:
De eerste keer vond ik het al fijn. En dat blijft gewoon.
Heb je wel eens piemelbrie gegeten?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's idd heel lekker. Zeer lekker met geitenkaas
mooiquote:
of een stapje verder...Coquefort!quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je wel eens piemelbrie gegeten?
Het standbeeld van BJ?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
"De beelden gaan als een gek het internet over."
Het zou raar zijn als je dat niet deed. Dit is gewoon een briljant popliedje en briljante popliedjes zijn er voor gemaakt om mee te zingen.quote:
hellyeah! maar wmb is Since u been gone van Kelly Clarkson het beste popnummer everquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als je dat niet deed. Dit is gewoon een briljant popliedje en briljante popliedjes zijn er voor gemaakt om mee te zingen.
Guilty pleasures bestaan niet. Je vindt het leuk of je vindt het niet leuk.quote:
Da's er ook eentje, ja. Vanochtend nog gedraaid bij Timur trouwens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hellyeah! maar wmb is Since u been gone van Kelly Clarkson het beste popnummer ever
Een guilty pleasure is dan ook een nummer wat je leuk vindt, maar dat niet durft toe te geven aan je vrienden/kennissenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Guilty pleasures bestaan niet. Je vindt het leuk of je vindt het niet leuk.
Timur is subertzo een baasjequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's er ook eentje, ja. Vanochtend nog gedraaid bij Timur trouwens.
dat, of een nummer wat eigenlijk totaal niet bij de rest van je muzieksmaak past. een metalhead die stiekem helemaal losgaat op babybaby van justin bieber bijv.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een guilty pleasure is dan ook een nummer wat je leuk vindt, maar dat niet durft toe te geven aan je vrienden/kennissen
Dan zou ik eerst wat aan je zelfvertrouwen doen en daarna wat aan je vriendengroep. Hou toch op, je schamen voor wat je leuk vindt is wel erg VPRO-radio-3-anno-1995.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een guilty pleasure is dan ook een nummer wat je leuk vindt, maar dat niet durft toe te geven aan je vrienden/kennissen
Hai boomgroepje!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
29 juni kan ik toch nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
www.parkpop.nl
En ik had je graag rondgeleid, maar dat mag niet van Piño.
Hai Pinoquote:
Het niveau was een stuk lager ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hai Pino
Hoe was het vandaag zonder mij? Stuk gezelliger zeker?
Essentieel onderdeel van een goede werksfeer vind ikquote:
Jawel, en zelfs 3FMquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het niveau was een stuk lager ja.
Hoe was je eerste werkdag? Geen radio?
Nooit meer weggaanquote:
quote:
Achquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik zie me er echt geen jaren werken hoor.
Dat is waar. Maar gelukkig is een van mijn collega's volgens mij ook wel redelijk van de 3FM muziek, dus dat scheelt al wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Achtijd gaat hard hoor
Mijn kamergenoten delen mijn hekel aan Coldplay (en worden zelfs boos als ik zeg dat ik sommige nummers wel goed vind) en ook de haat voor Blof
Dan neem je toch nooit ontslag
quote:
Halloquote:
quote:
Hoi wolfjen.quote:
waar gaat domien zijn baguette allemaal instoppen kan je je afvragenquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:57 schreef minthy het volgende:
Domien gaat naar Parijs. Zou le mokkle ook mee gaan?
Nou niet in een baguette denk ik xdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
waar gaat domien zijn baguette allemaal instoppen kan je je afvragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat bepaalt ze zelf wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]gelukkig voor jou, jammer voor haar
![]()
bePAAL?quote:
Ik heb op internet veel meer geleerd dan m'n ouders...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
praat met kinderen over seks voordat het internet het doet
grgr
Ass to mouthquote:
Eens. Compleet kapot gedraaid.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dit is gewoon een kutplaat man. Flikker op. Echt.
Ik hoop nog steeds op The War on Drugs.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom Coldplay en Avicii MH maken? Die worden toch al 100x gedraaid
3fm
ik ook, maar dat zou te gewaagd zijn. Maar er zijn veel DJ's weg van dat nummer, misschien doen ze eens eigenwijs.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:21 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op The War on Drugs.
twitter:radiofreak twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 10:44:02'Rather Be' van Clean Bandit ft. Jess Glynne meest gedraaide plaat in april http://t.co/LKlzlcQyL4 reageer retweet
http://www.radiofreak.nl/(...)-kan-kunnen-wij-ook/quote:Zendermanager Laurens Borst van Radio 1 denkt dat het goed mogelijk is een eenheid van zijn zender te maken, zoals die er ook is op 3FM. Dat zegt hij tegen de Volkskrant, na uitspraken van Inge Brakman. Zij is voorzitter van de commissie die onlangs het rapport over de toekomst van het publieke omroepbestel uitbracht. 3FM werd daarin als voorbeeld genoemd. "Bij 3FM stelt iederen zich in dienst van de zender, terwijl op Radio 1 iedereen een eigen blok heeft. Er is niet eens bereidheid met elkaar op één vloer te zitten", zei Brakman deze week in Broadcast Magazine.
Borst denkt dat het wat meer tijd kost om bij Radio 1 net zo'n eenheid te maken als bij 3FM. "Het is eenvoudiger om pakweg vijftig neuzen dezelfde kant op te krijgen zoals bij 3FM, dan bij Radio 1 met een paar honderd redacteuren en verslaggevers."
Ook Borst ziet 3FM als voorbeeld. "Het toont dat de bereidheid van omroepen om samen te werken niet ten koste hoeft te gaan van de inhoud en bovendien de omroepen ruimte laat tot profileren. Maar om zo'n samenwerking permanent vorm te geven, zijn kleine stapjes nodig. Dat ligt immers iets gecompliceerder bij een nieuwszender dan een muziekzender. Iedere omroep heeft zijn eigen visie op nieuws en wil dat op de een of andere manier zelf uitdragen. Alles hangt nu af van de uitwerking van de plannen."
Overigens concludeerde de onderzoekscommissie ook dat de Mediawet niet echt helpt bij het maken van een eenheid. De wet stelt gedetailleerde eisen aan het onderbrengen van omroepen op radiozenders. De regering heeft dan ook het advies gekregen daar wat aan te doen.
Ze waren een keer het voorprogramma van Robbie Williams. Leuk bandje was het.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mooiste was nog dat ze destijds op dat Diana Tribute concert mochten optreden in Wembley
Jep.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:16 schreef Cee het volgende:
Vraagje, als jullie hier iets posten, zien jullie het dan ook pas in 2017 of zo in het topic verschijnen? Fok doet RAARRRRRR.
Daar kan ik pas in 2017 ofzo antwoord op geven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:16 schreef Cee het volgende:
Vraagje, als jullie hier iets posten, zien jullie het dan ook pas in 2017 of zo in het topic verschijnen? Fok doet RAARRRRRR.
Wat bedoel je precies? Ik heb nergens last van.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:16 schreef Cee het volgende:
Zoep'n!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is vrijdag
De week is weer voorbij
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is vrijdag
De week is weer voorbij
Dat dusquote:
Bal is rond.quote:
Niet iedereen zit hier al 10 jaar aan zn piemel te trekken, ouwe baas.quote:
quote:
Dat.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik kan niet werken omdat mijn office trial versie verlopen is
Manmanman bedankt Microsoft.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:11 schreef alors het volgende:
Volgende week weer lekker Claudia luisteren. Ik ben weer werkloos #yolo
niet zo gek bij een trialquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Meh.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:11 schreef alors het volgende:
Ik kan word wel openen maar ik kan niets bewerken. Doe dan helemaal niet openen.quote:
Of:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
Je hebt 3 opties Muis:
- Kopen
- illegaal downloaden
- Open office
Open office is om te huilen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
Je hebt 3 opties Muis:
- Kopen
- illegaal downloaden
- Open office
Senk joe. Het werk was niet echt fantastisch en het weekloon ook niet 450 euro, maarja geld is toch geld. Ik baal er meer van dat het zo moeilijk is om weer wat nieuws te vinden.quote:
Ik denk dat ik twee weken vakantie voor je.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Open office is om te huilen.
En ik ga nu geen office kopen als ik over 2 weken een nieuwe laptop in mijn handen heb.
Succes!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:11 schreef alors het volgende:
Op alle fronten dan jaquote:
Neuh. Ik heb een deadline eind volgende week.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik twee weken vakantie voor je.
Haters gaan hatenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Streets
Op zich wel een goede plaat, maar tis weer hetzelfde liedje.
AutoKMS.exequote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
zegt mij ook niksquote:
ik zal het eens opzoekenquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
SC moet eerst nog maar eens die 2de date zien te overleven.
als ik een beetje begreep waar de 1e date toe leidde, kan de 2de date alleen maar slechter zijn.quote:
Da's waarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
als ik een beetje begreep waar de 1e date toe leidde, kan de 2de date alleen maar slechter zijn.
Uh, océ.quote:
Maar het is wel leukquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pino ook, daar heb je geen dates voor nodig
Schijnbaar de nieuwe trendquote:
Nee ik heb het er zo zwaar mee dat jij en pino elkaar zo op zitten te geilenquote:
quote:
Als dat al opgeilen is dan weet ik niet meer hoe ik hier op moet reagerenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ik heb het er zo zwaar mee dat jij en pino elkaar zo op zitten te geilen
Ik heb julllie samen gefotoshopt en boven mijn bed gehangen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij hebt ons helemaal niet samen gezien.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb julllie samen gefotoshopt en boven mijn bed gehangen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb julllie samen gefotoshopt en boven mijn bed gehangen.
Sorry personal use only.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe mij eens mailen die foto. Dan kan ik dat ook doen. Zie ik tenminste hoe echte liefde eruit ziet
Je eigen poesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens hangt er ook een foto van een badeend en een poes boven mijn bed.
Rubbereend is hier niet blij mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet ik veel, ieder z'n hobbiesquote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:11 schreef alors het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wajoo, dat is een printscreen uit de jaren 00 nietwaar?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |