* ook zn broek uitdoet *quote:
werkt niet want werkpc, ik zie alleen previewquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:38 schreef Pandaplint het volgende:
Rock, je had dit nummer op moeten zetten![]()
Face down, ass upquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
werkt niet want werkpc, ik zie alleen preview
maar ik draai al dagen romantische liedjes.... oa Fuck you in the ass van outhere brothers en Maak me gek met je doorligplek van kutschurft
Vergeet Sit on my face van de überhelden van Monty Python niet!quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
werkt niet want werkpc, ik zie alleen preview
maar ik draai al dagen romantische liedjes.... oa Fuck you in the ass van outhere brothers en Maak me gek met je doorligplek van kutschurft
ow ja! en Grieks van Dingetjequote:Op donderdag 1 mei 2014 15:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vergeet Sit on my face van de überhelden van Monty Python niet!
Neuh.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:50 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man. Niks gemist dus de afgelopen dagen.
Jawel, pino is verliefdquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:50 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man. Niks gemist dus de afgelopen dagen.
Misschien voor Pindaplant wel...quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
SC heeft geen smaak.
Dit nummer is echt heel goed.
De eerste keer wat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:25 schreef alors het volgende:
De eerste keer vond ik het al fijn. En dat blijft gewoon.
je had hem de eerste keer kunnen zien aankomen?quote:
Verdommequote:
Da's idd heel lekker. Zeer lekker met geitenkaasquote:
Geil.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:25 schreef alors het volgende:
De eerste keer vond ik het al fijn. En dat blijft gewoon.
Heb je wel eens piemelbrie gegeten?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's idd heel lekker. Zeer lekker met geitenkaas
mooiquote:
of een stapje verder...Coquefort!quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je wel eens piemelbrie gegeten?
Het standbeeld van BJ?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
"De beelden gaan als een gek het internet over."
Het zou raar zijn als je dat niet deed. Dit is gewoon een briljant popliedje en briljante popliedjes zijn er voor gemaakt om mee te zingen.quote:
hellyeah! maar wmb is Since u been gone van Kelly Clarkson het beste popnummer everquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als je dat niet deed. Dit is gewoon een briljant popliedje en briljante popliedjes zijn er voor gemaakt om mee te zingen.
Guilty pleasures bestaan niet. Je vindt het leuk of je vindt het niet leuk.quote:
Da's er ook eentje, ja. Vanochtend nog gedraaid bij Timur trouwens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hellyeah! maar wmb is Since u been gone van Kelly Clarkson het beste popnummer ever
Een guilty pleasure is dan ook een nummer wat je leuk vindt, maar dat niet durft toe te geven aan je vrienden/kennissenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Guilty pleasures bestaan niet. Je vindt het leuk of je vindt het niet leuk.
Timur is subertzo een baasjequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's er ook eentje, ja. Vanochtend nog gedraaid bij Timur trouwens.
dat, of een nummer wat eigenlijk totaal niet bij de rest van je muzieksmaak past. een metalhead die stiekem helemaal losgaat op babybaby van justin bieber bijv.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een guilty pleasure is dan ook een nummer wat je leuk vindt, maar dat niet durft toe te geven aan je vrienden/kennissen
Dan zou ik eerst wat aan je zelfvertrouwen doen en daarna wat aan je vriendengroep. Hou toch op, je schamen voor wat je leuk vindt is wel erg VPRO-radio-3-anno-1995.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een guilty pleasure is dan ook een nummer wat je leuk vindt, maar dat niet durft toe te geven aan je vrienden/kennissen
Hai boomgroepje!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
29 juni kan ik toch nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
www.parkpop.nl
En ik had je graag rondgeleid, maar dat mag niet van Piño.
Hai Pinoquote:
Het niveau was een stuk lager ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hai Pino
Hoe was het vandaag zonder mij? Stuk gezelliger zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |