namen wil ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zitten veel gemakkelijke dames op FOK!.
kijk in datingsite topic, in het versieren is lastig topic, in het ik zoek vrienden topic, in het ik ben depri topic en natuurlijk het hoe vergeet ik mijn ex topic..... Daar zitten de makkelijke tussen gok ik zoquote:
Wat rival al zegt, het is soms zo simpelquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ietsjes makkelijker mag wel
Dat dusquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
nog makkelijker?
Soms stuur je iemand via de PM.. Neuken? en dan zeggen ze ja.....
nou als dat niet makkelijk is
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
kijk in datingsite topic, in het versieren is lastig topic, in het ik zoek vrienden topic, in het ik ben depri topic en natuurlijk het hoe vergeet ik mijn ex topic..... Daar zitten de makkelijke tussen gok ik zo
had je een ban?quote:
gebruik maken van iemands zwakke plekken? Klinkt niet heel tofquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
kijk in datingsite topic, in het versieren is lastig topic, in het ik zoek vrienden topic, in het ik ben depri topic en natuurlijk het hoe vergeet ik mijn ex topic..... Daar zitten de makkelijke tussen gok ik zo
Nee, ik ben altijd heel braaf.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, daar is Bambi te lief voor.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd heel braaf.
Maar ik zit op locatie bij mijn afstudeerplek, en dat is een christelijke organisatie, en die hebben zo'n filter op hun internet zitten. Dus als in het topic vieze woorden gezegd worden kan ik de pagina niet meer openen.
[..]
Maar ik zit op locatie bij mijn afstudeerplek, en dat is een christelijke organisatie, en die hebben zo'n filter op hun internet zitten. Dus als in het topic vieze woorden gezegd worden kan ik de pagina niet meer openen.
ik zal op mijn woorden/letters lettenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Ja toch? Als ik zelfs niet geband word, kan ik me niet voorstellen dat jij het wel wordt.quote:
In het hele topic? Vieze woorden, jeetje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
serieusquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Zal maar niet zeggen dat dat vrij k-t is dan
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:16 schreef Myraela het volgende:
Dus als we even schelden zijn we weer van je af?
Klopt hoor. Op internet ben ik meestal best braaf.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch? Als ik zelfs niet geband word, kan ik me niet voorstellen dat jij het wel wordt.
Volgens mij gaat het in sommige topics oprecht fout in de sigs ed, want dan zijn het elke pagina precies dezelfde woorden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het hele topic? Vieze woorden, jeetje.
Valt niet te omzeilen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb dus geen idee wat hij doet als ik al op de pagina zit. Maar voel ook niet zo'n behoefte om dat uit te proberen.
Nouja, ik denk dus dat de pagina al open hebben er misschien voor zorgt dat hij het omzeilt. Als dat ding alleen scant op vieze woorden bij het openen van een pagina... Maar ik weet dus gewoon niet precies hoe dat werkt. En als admin kan je de blokkade wel passeren enzo, maar ik ben natuurlijk geen admin hier.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:18 schreef Myraela het volgende:
Ik zei gisteren tegen twi dat ik wel simpeler zou gaan koken. Maar nu heb ik ineens weer zoveel kook & blog zin dat ik al een enorme lijst met boodschappen heb.
Geen idee, zou kunnen maar zal aan de manier liggen waarop het geblokkeerd wordt. (Browser of bij binnenkomst) Valt wel te omzeilen via een proxy maar dat is niet zo prettig als je login gegevens verstuurt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dus dat de pagina al open hebben er misschien voor zorgt dat hij het omzeilt. Als dat ding alleen scant op vieze woorden bij het openen van een pagina... Maar ik weet dus gewoon niet precies hoe dat werkt. En als admin kan je de blokkade wel passeren enzo, maar ik ben natuurlijk geen admin hier.
Jaja, maar in bed niet zeker.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Klopt hoor. Op internet ben ik meestal best braaf.
Reboundseksquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Dat zou hier een no-go zijn, gewoon omdat iemand teveel gevoelens heeft nog
wil je batsen of niet?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
gebruik maken van iemands zwakke plekken? Klinkt niet heel tof
Ben jij dit kaneel?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, maar in bed niet zeker.rawr.
En om al die moeite te doen alleen voor een SC.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen maar zal aan de manier liggen waarop het geblokkeerd wordt. (Browser of bij binnenkomst) Valt wel te omzeilen via een proxy maar dat is niet zo prettig als je login gegevens verstuurt.
Tot nu toe nog wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, maar in bed niet zeker.rawr.
Wat een hoeren zooiquote:
Begin je weer over drama.... tering manquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk komt daar alleen maar gezeik van.
Ja maar ik wil niet dat ze er spijt van krijgenquote:
Blijft wel jammer dat dat soort dingen opgedrongen wordt aan anderen d.m.v een filter.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En om al die moeite te doen alleen voor een SC.
[..]
Tot nu toe nog wel.
Je hebt liever dat ze zich ervoor bedenken dan erna?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet dat ze er spijt van krijgen
dan is het neuken toch werken?quote:
Ja, nouja. Snap ook wel weer dat ze niet willen dat al die meiden die hier gebruik maken van het internet opeens met zulke dingen opgescheept zitten. Alleen het is een heel selectief filter volgens mij, dus ik vraag me af hoe nuttig het is...quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijft wel jammer dat dat soort dingen opgedrongen wordt aan anderen d.m.v een filter.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:35 schreef Myraela het volgende:
Nou, goh, dat is toch bijna 40 posts goed gegaan.
Die mogen dus blijkbaar weer wel.quote:
Hehe. Het is niet geheel serieus.quote:
Hehehe.quote:
principes?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, principes enzo. Best saai ja.
Nee met iemand z'n gevoelens spelen is lekkerquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
Begin je weer over drama.... tering man
Internet hoort gewoon vrij te zijn vind ik, iedereen hoort dat zelf te bepalen. US zijn ze inmiddels ook weer bezig met van dat soort bende.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, nouja. Snap ook wel weer dat ze niet willen dat al die meiden die hier gebruik maken van het internet opeens met zulke dingen opgescheept zitten. Alleen het is een heel selectief filter volgens mij, dus ik vraag me af hoe nuttig het is...
Ach, ik ben goed vastgeroest dus dat kan ook maar zoquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ze zich ervoor bedenken dan erna?
of ze er spijt van gaan krijgen hangt toch van jezelf af
Zo jong en dan al vastgeroest...quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach, ik ben goed vastgeroest dus dat kan ook maar zo
Ik ben van huis uit opgegroeid met de visie dat seks iets is voor binnen serieuze relaties/het huwelijk. Dus mijn vriend moet al best een tijdje geduld hebben. Al zit hij op het moment in Amerika dus kunnen we ook niet zoveel.quote:
Ja maar gezien de leeftijd waarmee kinderen tegenwoordig online gaan snap ik best dat er enige voorzorg genomen wordt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Internet hoort gewoon vrij te zijn vind ik, iedereen hoort dat zelf te bepalen. US zijn ze inmiddels ook weer bezig met van dat soort bende.
ziektes als kanker kunnen ook in een normale context gebruikt worden. Neuken misschien ook ergens tussendoor. Maar als je artikelen leest over dil-----doos (ik censuur even voor je) is dat weer te sexy.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Die mogen dus blijkbaar weer wel.Maar dil---do blokkeerde hij ergens anders wel weer op. Ik snap dit filter niet...
Er is niets mis met dingen afschermen voor kinderen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
Internet hoort gewoon vrij te zijn vind ik, iedereen hoort dat zelf te bepalen. US zijn ze inmiddels ook weer bezig met van dat soort bende.
Ik ben nooit goed los gekomenquote:
Maar ze is geen kind?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is niets mis met dingen afschermen voor kinderen.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog erger dan dan ik, hoe is het mogelijk
Hahahahahahahahhahaha neequote:Op donderdag 1 mei 2014 15:41 schreef Myraela het volgende:
Ik zet het internet op zondag altijd uit, want dan is het een rustdag.
Ja ach, het boeit me verder ook niet zo heel erg.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ziektes als kanker kunnen ook in een normale context gebruikt worden. Neuken misschien ook ergens tussendoor. Maar als je artikelen leest over dil-----doos (ik censuur even voor je) is dat weer te sexy.
Want seks is vies
ah mkay. Werken ze dan niet met gebruikersaccounts? Dat als jij inlogt het niet werktquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee maar die komen hier wel en gebruiken dan ook de laptop/het internet.
Nee, gewoon wifi met wachtwoord. Ik zit hier ook met mijn eigen laptop.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ah mkay. Werken ze dan niet met gebruikersaccounts? Dat als jij inlogt het niet werkt
Maar dan heb je tenminste gebatst....quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach, ik ben goed vastgeroest dus dat kan ook maar zo
Ik kreeg niet de indruk dat er kinderen daar op zitten. Vandaarquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is niets mis met dingen afschermen voor kinderen.
Meiden is een vrij algemene term ja. Maar ze komen al vanaf 10 jaar hier, en gebruiken dan dus soms ook de laptops hier enzo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kreeg niet de indruk dat er kinderen daar op zitten. Vandaar
Oh zoquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben van huis uit opgegroeid met de visie dat seks iets is voor binnen serieuze relaties/het huwelijk. Dus mijn vriend moet al best een tijdje geduld hebben. Al zit hij op het moment in Amerika dus kunnen we ook niet zoveel.Maar in hoeverre ik spannende dingen doe in bed gaan we dus pas ontdekken als hij terug is.
Die webshops heb je wel hequote:Op donderdag 1 mei 2014 15:41 schreef Myraela het volgende:
Ik zet het internet op zondag altijd uit, want dan is het een rustdag.
Mja, dan is het ook wat raar als er ranzige zoektermen en sites in de geschiedenis staan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meiden is een vrij algemene term ja. Maar ze komen al vanaf 10 jaar hier, en gebruiken dan dus soms ook de laptops hier enzo.
Ctrl+shift+Nquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, dan is het ook wat raar als er ranzige zoektermen en sites in de geschiedenis staan.
Dan kan ik het me voorstellen ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meiden is een vrij algemene term ja. Maar ze komen al vanaf 10 jaar hier, en gebruiken dan dus soms ook de laptops hier enzo.
Daarom, ik vind het op zich best logisch. Maar ik zit op mijn eigen laptop, dus dan vergeet ik soms dat ik wel op hun netwerk zit en ben ik heel erg verbaasd als ik opeens een pagina niet op mag.quote:
Wegquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Hoe zit dat met die supermarkt scharrel dan?
Zou er knettergek van worden, gelimiteerde zoekresultaten door zoietsquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daarom, ik vind het op zich best logisch. Maar ik zit op mijn eigen laptop, dus dan vergeet ik soms dat ik wel op hun netwerk zit en ben ik heel erg verbaasd als ik opeens een pagina niet op mag.
Jij ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik gaaa. Gezellig avondje met mama en zus.
Werkse nog en fijne avond enzo.![]()
Toch wel een belangrijk onderdeelquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Huis gepoetst. Kan alleen mn bed nog niet opmaken want die kutdroger krijgt mn beddengoed niet droog
Pak een föhnquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Huis gepoetst. Kan alleen mn bed nog niet opmaken want die kutdroger krijgt mn beddengoed niet droog
ah, hoeslaken ligt nu op bed verder te drogen met het raam open.. Uurtje en dan moet het lukken denk ikquote:
Ik ben denk ik de enige vrouw die niet zo'n ding heeftquote:
feliquote:
Was te verwachtenquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige vrouw die niet zo'n ding heeft
Wordt toch weer natquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ah, hoeslaken ligt nu op bed verder te drogen met het raam open.. Uurtje en dan moet het lukken denk ik
Ik heb daar echt een schurft aan, daar krijg je zo'n warm hoofd vanquote:
niet op mijn helftquote:
Je hebt ook een koude stand? Maar dat zal wel te koud zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb daar echt een schurft aan, daar krijg je zo'n warm hoofd van
En geen respect/fatsoen. Zo'n beestje begraaf je toch?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Alleen de vorige bewoners konden geloof ik niet schoonmaken.
In m'n groene container zit een kattenkadaver met darminhoud![]()
sowieso jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En geen respect/fatsoen. Zo'n beestje begraaf je toch?
Nee, dat kan nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt ook een koude stand? Maar dat zal wel te koud zijn
Ja bahquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sowieso ja
En de graflucht die er uit komt
nee want m'n ouders lopen weer te zeiken over een groothandel waar ze heen willen omdat het daar drie cent goedkoper is dan de Karwei maar die groothandel is dicht om 5u. Dus ik zeg dan gaan we naar de karwei. Nu zijn ze op die site aan het zoeken of ze ook die vloer kunnen vinden die ik wil.quote:
Hoi MKquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee want m'n ouders lopen weer te zeiken over een groothandel waar ze heen willen omdat het daar drie cent goedkoper is dan de Karwei maar die groothandel is dicht om 5u. Dus ik zeg dan gaan we naar de karwei. Nu zijn ze op die site aan het zoeken of ze ook die vloer kunnen vinden die ik wil.
Wat maakt mij die paar centen nou uitik sta al een twee uur klaar om die vloer te halen.
Hoe staat het levenquote:
Hongerig.quote:
Ik ben gemaakt van ham, bacon en varkenshaasjesquote:
Je bent mijn zoonquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben gemaakt van ham, bacon en varkenshaasjes
Dus als je wil mag je wel een hapje
Groothandel maakt zeker niet zoveel uit voor de prijs als je niet gigantisch veel nodig hebt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee want m'n ouders lopen weer te zeiken over een groothandel waar ze heen willen omdat het daar drie cent goedkoper is dan de Karwei maar die groothandel is dicht om 5u. Dus ik zeg dan gaan we naar de karwei. Nu zijn ze op die site aan het zoeken of ze ook die vloer kunnen vinden die ik wil.
Wat maakt mij die paar centen nou uitik sta al een twee uur klaar om die vloer te halen.
Oh jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent mijn zoondie eet ik niet op.
Je hebt toch een koopwoning? Beter meteen een goede vloer erin. Goedkoop is duurkoop...quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
Uiteraard.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh jais ook zo
Moet ik vriendinnetjes ook door jou laten keuren
Nu willen ze na het eten gaanquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Groothandel maakt zeker niet zoveel uit voor de prijs als je niet gigantisch veel nodig hebt.
Wel stom van je ouders
Nee, hoe kom je daar nou bijquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt toch een koopwoning? Beter meteen een goede vloer erin. Goedkoop is duurkoop...
Nouu er is dus een meisje waar ik wat mee hebquote:
Ja, maar helpt niet echt bij het drogenquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heus wel. Kon bij die van m'n zusje wel althans
Ze hebben ook huurwoningenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eeh omdat je makelaar zei en ik aannam dat dat was vanwege een koopwoning?
Karwei is s avonds ook nog openquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Nu willen ze na het eten gaan
verdorie, als ik dat geweten had.
Particuliere huur is ook vaak makelaarquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja,quote:
Makelaars hebben ook huurwoningenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan je net zo goed kopenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Particuliere huur is ook vaak makelaar
Laminaat word het.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Blijkbaar, gewoon geen vloer erin.
Nee geintje, zeil
Nee dat kloptquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar helpt niet echt bij het drogen
Scheelt weer brandstofquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Laminaat word het.![]()
De vloer is exact het zelfde, maar omdat het een sort of outlet is hebben ze die vloer daar wat goedkoper. Maar dat verschil is in mijn ogen niet eens zo enorm. Plus die winkel is minstens een half uur rijden, en de karwei tien minuten.
Heb jij ook laminaat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:14 schreef Tamashii het volgende:
Laminaat is wel mooier
Zeil gaat sneller stuk.
Dat is zeker zo. Maar voor koop moet je hypotheek hebben en dat gaat tegenwoordig niet zo makkelijk. Heb jij koopwoning? Dat hele proces is ook vreselijk spannend en eng hoorquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan je net zo goed kopen, ken mensen die nu zoveel huur betalen dat ze daar gemakkelijk een hypotheek incl aflossing van kunnen betalen.
Ja, over alle verdiepingen behalve de zolder maar dat vind ik niet zo erg. Het is echt relaxed maar wel veel dweilen hahaquote:
Nee, ik huur. Wat ik kan kopen is of zwaar afgeleefd of heel klein. Ik wil graag hier blijven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Maar voor koop moet je hypotheek hebben en dat gaat tegenwoordig niet zo makkelijk. Heb jij koopwoning? Dat hele proces is ook vreselijk spannend en eng hoor
Mijn laminaat was al stuk omdat m'n oom het verprutst hadquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:14 schreef Tamashii het volgende:
Laminaat is wel mooier
Zeil gaat sneller stuk.
Heeft je pa hem vermanend toegesproken?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn laminaat was al stuk omdat m'n oom het verprutst haden het was geen goedkope kutzooi... Naja, wel kutzooi
Den bosch toch? Ja dat zal de reden voor anderen ook wel zijn als ze huren!quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik huur. Wat ik kan kopen is of zwaar afgeleefd of heel klein. Ik wil graag hier blijven.
Nou voor dit bedrag kan ik niets kopen hoorquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan je net zo goed kopen, ken mensen die nu zoveel huur betalen dat ze daar gemakkelijk een hypotheek incl aflossing van kunnen betalen.
ik dweil liever dan stofzuigenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, over alle verdiepingen behalve de zolder maar dat vind ik niet zo erg. Het is echt relaxed maar wel veel dweilen haha
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn laminaat was al stuk omdat m'n oom het verprutst haden het was geen goedkope kutzooi... Naja, wel kutzooi
Ik huur niet particulier.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Den bosch toch? Ja dat zal de reden voor anderen ook wel zijn als ze huren!
Ja true, ik heb het niet gedaan omdat ik single was... weinig zin om de kiet met verlies te moeten verkopen omdat de ander het niet bevalt of om wat voor reden dan ook. Mijn broer heeft het wel gedaan en die zit er nu aan vast.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou voor dit bedrag kan ik niets kopen hoorEn om als alleenstaande een huis te kopen wat fatsoenlijk is. Want een huis koop je als je denkt dat je er een lange periode in wonen wil. Dan moe je behoorlijk wat op je spaarrekening hebben staan en een goede baan hebben.
Ik heb een Hetty haha dus ik vind stofzuigen wel leuk :$ maar dweilen moet je echt hard boenen en dan heb ik last van mn armen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik dweil liever dan stofzuigenik heb altijd ruzie met die draad. ik leg het ook gewoon door in de keuken
pics van je laminaat ;Dquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]dat is ruk. Ik hou van laminaat en dit lijkt net echt hout. Alleen moet je met katten uitkijken dat je er een placemat ofzo onder waterbak legt. Water en laminaat is niet zo tof. Al heb je tegenwoordig volgens mij ook laminaat wat er tegen kan.
En kattenbak wat ik tot dusver heb gezien bij andere mensen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]dat is ruk. Ik hou van laminaat en dit lijkt net echt hout. Alleen moet je met katten uitkijken dat je er een placemat ofzo onder waterbak legt. Water en laminaat is niet zo tof. Al heb je tegenwoordig volgens mij ook laminaat wat er tegen kan.
Ik ben niet zo goed met fotos op fok, maar je hebt bobby op facebook toch, die heeft wel wat fotos van het laminaat geloof ik.quote:
in ben ook singlequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik huur niet particulier.
Anders had ik van ellende wel gekocht ja.
[..]
Ja true, ik heb het niet gedaan omdat ik single was... weinig zin om de kiet met verlies te moeten verkopen omdat de ander het niet bevalt of om wat voor reden dan ook. Mijn broer heeft het wel gedaan en die zit er nu aan vast.
Oh dat heb ik niet maar ik gebruik voor de kattenbak Catsan, dat is een soort luier waardoor je bijna geen rotzooi hebt op de grond.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En kattenbak wat ik tot dusver heb gezien bij andere mensen.
Jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:17 schreef Tamashii het volgende:
Luier? Ik herinner me dat als grind. Hoe werkt dat luier gedeelte dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet maar ik gebruik voor de kattenbak Catsan, dat is een soort luier waardoor je bijna geen rotzooi hebt op de grond.
He? Maar je bent toch zwangerquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in ben ook singleen inderdaad daarom
Ik ga even kijkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met fotos op fok, maar je hebt bobby op facebook toch, die heeft wel wat fotos van het laminaat geloof ik.
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heeft je pa hem vermanend toegesproken?
Een zak in de kattenbak waar grind in zit en die zak kan je dan zo pakken en meenemen haha.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Luier? Ik herinner me dat als grind. Hoe werkt dat luier gedeelte dan?
De vader wil het kind niet. En ik de vader daarom grotendeels ook niet. Plus de relatie ging al niet zo goed.quote:
Hahaha superhandig wel, dat heeft die van mij wel nodig.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een zak in de kattenbak waar grind in zit en die zak kan je dan zo pakken en meenemen haha.
Oh wauw. Jeetje. Maar je wilt het kindje wel? Ook al lijkt het mss op de vader?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De vader wil het kind niet. En ik de vader daarom grotendeels ook niet. Plus de relatie ging al niet zo goed.
Sneu is datquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De vader wil het kind niet. En ik de vader daarom grotendeels ook niet. Plus de relatie ging al niet zo goed.
Ja ik haat de kattenbak verschonen dus dan maar zo makkelijk mogelijk maken tochquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha superhandig wel, dat heeft die van mij wel nodig.
Alhoewel, ik moet ook wel iets meer scheppen want dat doe ik te weinig
Ik verving het grind elke week vroegerquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik haat de kattenbak verschonen dus dan maar zo makkelijk mogelijk maken toch
Ja, dat is wel mijn grootste angst, dat het twee druppels water zijn. maar die kans is zo klein.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh wauw. Jeetje. Maar je wilt het kindje wel? Ook al lijkt het mss op de vader?
Open kaart spelen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb een lieve onzekere dame valse hoop gegeven hoe los ik dat op?
duidelijk maken dat het niets is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
eerlijk zijn en op de eventuele blaren zittenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar ze wil van bil.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
eerlijk zijn en op de eventuele blaren zitten
voor je het weet is ze zwanger.quote:
Moet ik een goed verhaal verzinnen dan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat moet ook lukken zonder valse hoop te verspreiden
Wat als je 2 hoog woont? Poepende kat over de reling hangen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:25 schreef rival het volgende:
kattenbakken horen buiten of in een schuur oid.... Niet in huis
Ja. Maar ik kan dit primaquote:
ze leren dat ze op de wc gaanquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat als je 2 hoog woont? Poepende kat over de reling hangen?
Wees gewoon eerlijk.....quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet ik een goed verhaal verzinnen dan.
Als dat zou kunnenquote:
Beter wel, eigen stekjequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Maar ik kan dit primamijn grootste zorg is nu weg, omdat ik nu een huis heb en rustig kan nesten.
kattenbak op balkon misschien?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat als je 2 hoog woont? Poepende kat over de reling hangen?
Vertel dat je aids hebt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet ik een goed verhaal verzinnen dan.
hij/zij is allereerst zichzelf natuurlijk... Je leert hem/haar kennen als baby en dan maakt het als het goed is niet meer zoveel uit op wie ze lijkt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat is wel mijn grootste angst, dat het twee druppels water zijn. maar die kans is zo klein.
nou ja, de kans dat ik door de pil zwanger was, was ook klein![]()
en gebeurde ook.
Ik hou het inderdaad wel. Kan het niet over mijn hart verkrijgen om het weg te doen. Daarbij klopt het hartje al, en alles zit er al op en aan, zelfs haartjes op het hoofd
Voel me nu al schuldig.quote:
ik hoop hetquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij/zij is allereerst zichzelf natuurlijk... Je leert hem/haar kennen als baby en dan maakt het als het goed is niet meer zoveel uit op wie ze lijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Die katten/mensenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn mensen/katten die dat voor elkaar hebben
dure deur danquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou ik een luik moeten maken, gaat me 500 euro kosten als ik het huis ooit zou verlaten.
Dat komt omdat je niet eerlijk WAS.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hoop hetik hoop niet dat wanneer ik dat kindje aankijk, ik elke keer die rotkop zie
ik hoop ook dat je niet zo over de vader gaat praten tegen die kleine straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Ja, dievenklauwen, dubbelglas, nieuw slot etc. Balkondeur.quote:
Nee, dat ga ik niet doen. Maar nu even wel, omdat ik soms nog bozig/teleurgesteld ben. Overigens gaat hij het niet erkennen en wil meneer niet dat ik vertel wie de vader is, dat hij de vader dus is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik hoop ook dat je niet zo over de vader gaat praten tegen die kleine straks
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet doen. Maar nu even wel, omdat ik soms nog bozig/teleurgesteld ben. Overigens gaat hij het niet erkennen en wil meneer niet dat ik vertel wie de vader is, dat hij de vader dus is.
Maar ik ga niet liegen tegen mijn kindje
Hij denkt weg te kunnen lopen voor zijn verantwoordelijkheden?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
Nee, dat ga ik niet doen. Maar nu even wel, omdat ik soms nog bozig/teleurgesteld ben. Overigens gaat hij het niet erkennen en wil meneer niet dat ik vertel wie de vader is, dat hij de vader dus is.
Ach kom op, je weet zelf ook prima dat dat niet werktquote:
Je mag je mening best geven hoorquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij denkt weg te kunnen lopen voor zijn verantwoordelijkheden?
Nouja, laat ik me er maar niet verder in mengen.
Werkte bij hem toch ook prima vroeger?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach kom op, je weet zelf ook prima dat dat niet werkt
Red je het wel qua geld? Of gaat hij jou alimentatie geven?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel alleen een discussie starten lijkt me vrij zinloos.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je mag je mening best geven hoorMaakt mij niet uit.
Hij gaat geen alimentatie geven want hij wil niet erkennen. Ik kan wel naar de rechter gaan en dan dwingen ze hem te betalen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Red je het wel qua geld? Of gaat hij jou alimentatie geven?
Als hij de erkenning weigert dan vermoed ik dat hij dat niet vrijwillig gaat betalen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zal een chemisch toilet buiten zetten voor mijn gasten. Die bevuilen mijn huis ook alleen maar, dus die kunnen gewoon op het balkon chillen en slapenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat van dat condoom zei ik ook al ja. Maar goed, dat was na x aantal keer ook wel weggebleven dus dan had het als nog kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel alleen een discussie starten lijkt me vrij zinloos.
Ene kant denk ik dat het voor hem ook rot is, aan de andere kant had ie dan maar een condoom moeten gebruiken.
Ja, 2 kanten van het verhaal.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:38 schreef Moeraskat het volgende:
Dat van dat condoom zei ik ook al ja. Maar goed, dat was na x aantal keer ook wel weggebleven dus dan had het als nog kunnen gebeuren.
Voor hem is het zeker rot.
Klopt, en dat vind ik ook heel erg. Maar misschien krijg ik een nieuwe vriend, die het kindje ook wil, hij kan het dan nog erkennenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, 2 kanten van het verhaal.
Kindje is hoe dan ook de dupe, die heeft een vader die er geen zin in heeft.
True.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
Klopt, en dat vind ik ook heel erg. Maar misschien krijg ik een nieuwe vriend, die het kindje ook wil, hij kan het dan nog erkennendan is hij gewoon de vader, alleen dan niet biologisch.
Voordeel is dat je dan wel een "normaal" gezin bent, omdat je dan geen bezoeksregeling hebt met die andere papa. Veel fijnere omgeving etc.quote:
Daar zat ik ook aan te denken jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:36 schreef Tamashii het volgende:
Vinniiee, ik zou je gordijnen kamerhoog doen.
Oja dat zeker wel, de vader heeft dan verder ook geen rechten toch? Hij kan het kindje daarna niet opeens alsnog erkennen en het via de rechter spelen? Omgangsregeling bv.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voordeel is dat je dan wel een "normaal" gezin bent, omdat je dan geen bezoeksregeling hebt met die andere papa. Veel fijnere omgeving etc.
Er kan wel wat geregeld worden als hij een vaderschapstest laat doen. Maarjaquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja dat zeker wel, de vader heeft dan verder ook geen rechten toch? Hij kan het kindje daarna niet opeens alsnog erkennen en het via de rechter spelen? Omgangsregeling bv.
Kan dat alsnog nadat een andere man het kind in kwestie heeft erkent? Moet er dan vanuit de moeder meegewerkt worden?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er kan wel wat geregeld worden als hij een vaderschapstest laat doen. Maarja
Als hij dat ineens na weet ik hoe een lange tijd gaat doen kan ik bezwaar maken, hij heeft niet echt een poot om op te staan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja dat zeker wel, de vader heeft dan verder ook geen rechten toch? Hij kan het kindje daarna niet opeens alsnog erkennen en het via de rechter spelen? Omgangsregeling bv.
Als een ander erkent dan word het een getrek denk ik. En de rechter kijkt naar wat het beste is voor het kind.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan dat alsnog nadat een andere man het kind in kwestie heeft erkent? Moet er dan vanuit de moeder meegewerkt worden?
Ja, dat kan alsnog. Maar hij heeft vrij weinig rechten dan hoorquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan dat alsnog nadat een andere man het kind in kwestie heeft erkent? Moet er dan vanuit de moeder meegewerkt worden?
Oow oke, scheelt wel voor de nieuwe man dan. Niet zelf in het getouwtrek zitten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:48 schreef Moeraskat het volgende:
Als een ander erkent dan word het een getrek denk ik. En de rechter kijkt naar wat het beste is voor het kind.
En ik moet meewerken
Ja, preciesquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:50 schreef Moeraskat het volgende:
Stel ik zou naar de rechter gaan omdat ik wil dat hij gaat betalen. Dan kan hij zijn nationaliteit doorgeven aan het kind en zijn achternaam. Verder krijgt hij dan geen omgangsregeling, daar moet je weer apart voor zitten en tekenen etc.
Ja stel ik krijg met jou een relatie en jij erkent een tijdje na de geboorte, dan kan W niet eens zeggen na 4 jaar hallo, dat is van mij hoor. Want dan doet de rechter ook zo; -->quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow oke, scheelt wel voor de nieuwe man dan. Niet zelf in het getouwtrek zitten.
Achternaam is wel een keuze toch? Mijn zus heeft haar zoontje haar naam gegeven terwijl ze wel een relatie heeft met de biologische vader.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:50 schreef Moeraskat het volgende:
Stel ik zou naar de rechter gaan omdat ik wil dat hij gaat betalen. Dan kan hij zijn nationaliteit doorgeven aan het kind en zijn achternaam. Verder krijgt hij dan geen omgangsregeling, daar moet je weer apart voor zitten en tekenen etc.
Hoe weet jij ditquote:
Omdat ik het om me heen heb meegekregenquote:
Is inderdaad een keuze, en ik wil ook mijn achternaam doorgevenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Achternaam is wel een keuze toch? Mijn zus heeft haar zoontje haar naam gegeven terwijl ze wel een relatie heeft met de biologische vader.
Okequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik het om me heen heb meegekregen
Ja overduidelijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is inderdaad een keuze, en ik wil ook mijn achternaam doorgeven
Wil je dat hij je kindje erkent? Wil je dat hij alimentatie gaat betalen? Wil je dat hij een rol krijgt in het leven van het kindje?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Okeheb je tips?
Ik twijfel zelf enorm of ik naar de rechter moet gaan of niet.
als een kind erkend wordt door een man die niet de biologische vader is, kan de biologische vader dat altijd aanvechten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt hem ook alleen laten betalen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je dat hij je kindje erkent? Wil je dat hij alimentatie gaat betalen? Wil je dat hij een rol krijgt in het leven van het kindje?
Maar alleen met een vaderschapstestquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als een kind erkend wordt door een man die niet de biologische vader is, kan de biologische vader dat altijd aanvechten.
Zou het voor het kindje goed zijn als hij zijn verantwoordelijkheid zou nemen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt hem ook alleen laten betalen.maar ja aan de andere kant, kan ik dit misschien ook wel zelf zonder zijn centen.
Maar ik vind ergens dat hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen.
Maar hoe groot is de kans dat hij iets ermee kan winnen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als een kind erkend wordt door een man die niet de biologische vader is, kan de biologische vader dat altijd aanvechten.
Nou ja dat weet ik dus nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou het voor het kindje goed zijn als hij zijn verantwoordelijkheid zou nemen?
Als je naar de rechter gaat, ookal is het voor alleen de alimentatie, dan geef je hem ook meer rechten om verder te gaan
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net nog bij een zwangere vriendin op bezoek geweest. Die had een 4d echo laten maken gisteren. Zo leuk om te zien
Ik bedoel vooral of die jongen/man, naar jouw idee, een positieve of een negatieve toevoeging zou zijn in het leven van je kindje, zoals hij is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ja dat weet ik dus niet
omdat ik niet in de toekomst kan kijken.
ik zou in elk geval nog even wachten, wie weet draait hij nog uit zichzelf bij en je hebt nog even de tijd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Okeheb je tips?
Ik twijfel zelf enorm of ik naar de rechter moet gaan of niet.
Een 4d? Wat is dat dan? Dacht dat 3e de nieuwe mogelijkheid was.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net nog bij een zwangere vriendin op bezoek geweest. Die had een 4d echo laten maken gisteren. Zo leuk om te zien
Kost wel veel geld. Maar dan krijg je foto's en een dvd mee. Echt tofquote:
Hebben jullie samen de keuze gemaakt om het kind te houden, of niet?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:54 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ik vind ergens dat hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen.
3D is alleen in fragmenten. 4D is ook daadwerkelijk bewegende beelden. Dus echt 'live' zien.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een 4d? Wat is dat dan? Dacht dat 3e de nieuwe mogelijkheid was.
Ik weet dat nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral of die jongen/man, naar jouw idee, een positieve of een negatieve toevoeging zou zijn in het leven van je kindje, zoals hij is.
Nee, ik wilde het houden, hij niet, toen wilde hij het wél, maar het ging toch uit, toen wilde hij het niet meer. ( en volgens mij wilde hij het al die tijd gewoon niet )quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hebben jullie samen de keuze gemaakt om het kind te houden, of niet?
ik las dat het 25 tot 50 euro kostquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kost wel veel geld. Maar dan krijg je foto's en een dvd mee. Echt tof
Ik zou het niet doen. Het kan altijd nog. Als je het wel doet, dan kan je het niet meer terugdraaien. Sowieso goed over nadenken en je erg goed laten informerenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet dat nietje hoopt positief natuurlijk.
[..]
Nee, ik wilde het houden, hij niet, toen wilde hij het wél, maar het ging toch uit, toen wilde hij het niet meer. ( en volgens mij wilde hij het al die tijd gewoon niet )
dat ligt er een beetje aan...quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar alleen met een vaderschapstest
Misschien zonder foto's en dvd mee te krijgen? Ofzo? Ik weet niet, maar die vriendin van me had het over 110 euroquote:
Daarom wil ik ook zoveel mogelijk de mening van andere mensen horen. ik vind het erg lastig om hier zelf over te beslissen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Het kan altijd nog. Als je het wel doet, dan kan je het niet meer terugdraaien. Sowieso goed over nadenken en je erg goed laten informeren
Ja, oke. Dat is ook weer een ander verhaal inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ligt er een beetje aan...
In mijn omgeving ook iets dergelijks meegemaakt en daar is geen vaderschapstest aan te pas gekomen.
Dat had twee redenen:
1- moeder was n kutwijf en
2- het kind had al doe tijd veel contact gehad met de oma van vaders kant, waardoor ze aannamen dat er een bloedband was.
Sowieso was t een rare situatie btw.
Als je het geldtechnisch kan redden zou ik het sowieso niet doenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook zoveel mogelijk de mening van andere mensen horen. ik vind het erg lastig om hier zelf over te beslissen.
Hangt er denk ik vanaf waar. Daar was het met filmpje en foto's in elk geval. Plus geslachtsbepaling vanaf 16 weken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien zonder foto's en dvd mee te krijgen? Ofzo? Ik weet niet, maar die vriendin van me had het over 110 euro
Dit was gewoon een pretecho via iets anders dan het ziekenhuis. Want het ziekenhuis doet niet aan 4D. Niet hier in ieder geval.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er denk ik vanaf waar. Daar was het met filmpje en foto's in elk geval. Plus geslachtsbepaling vanaf 16 weken.
Geldtechnisch valt er altijd wel een mouw aan te passen denk ik. Het zou het ietjes makkelijker maken. Maar daar krijg je een hoop shit voor terug denk ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je het geldtechnisch kan redden zou ik het sowieso niet doenHij wil het niet, prima, dan niet. Als hij zich dan ooit bedenkt, dan heeft hij sowieso minder/geen poot om op te staan
Wat ik las was idd ook niet bij een ziekenhuis.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit was gewoon een pretecho via iets anders dan het ziekenhuis. Want het ziekenhuis doet niet aan 4D. Niet hier in ieder geval.
Ja, precies. Dus ik zou dat heel goed overwegenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geldtechnisch valt er altijd wel een mouw aan te passen denk ik. Het zou het ietjes makkelijker maken. Maar daar krijg je een hoop shit voor terug denk ik.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies. Dus ik zou dat heel goed overwegen
wat bedoel je met getouwtrek?quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarvan ik dit heb meegemaakt heeft er uiteindelijk ook voor gekozen om het niet voor de rechter te laten komen. Kindje is nu 1,5 en leeft met moeder alleen. Kindje lijkt het prima te hebben zo. Ik vind zelf dat getouwtrekt aan dat kind zo sneu.
eet smakelijk.quote:
Omgangsregeling met name. Als die er zou komen. Maar ook andere dingen over de rug van het kind. Het kind heeft er niet om gevraagd dus ik zou sowieso kiezen voor het beste en de meeste rust in deze situatie voor het kind. Als vader het kind niet wil, prima, dan moet je hem dat niet gaan opdringen want dat heeft uiteindelijk nadelige gevolgen voor het kind. Op welke manier dan ook.quote:
Mja, dan vind ik het ook niet echt zijn verantwoordelijkheid eigenlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nee, ik wilde het houden, hij niet, toen wilde hij het wél, maar het ging toch uit, toen wilde hij het niet meer. ( en volgens mij wilde hij het al die tijd gewoon niet )
Daarom denk ik, gewoon zo laten. Gaat hij niet erkennen, dan doe ik het gewoon zelf.
ehh.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omgangsregeling met name. Als die er zou komen. Maar ook andere dingen over de rug van het kind. Het kind heeft er niet om gevraagd dus ik zou sowieso kiezen voor het beste en de meeste rust in deze situatie voor het kind. Als vader het kind niet wil, prima, dan moet je hem dat niet gaan opdringen want dat heeft uiteindelijk nadelige gevolgen voor het kind. Op welke manier dan ook.
Klopt. En ik vind dat sneu. Ik vind dat er te weinig aan het kind gedacht wordt in veel gevallen. Maar dat is mijn mening. Dat jij het niet met me eens bent mag.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehh.
Dat is bij scheiden toch ook zo?
Genoeg mensen die dat prima regelen zoner veel gezeik voor de kinderen.
hoe denk je wél genoeg aan t kind dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. En ik vind dat sneu. Ik vind dat er te weinig aan het kind gedacht wordt in veel gevallen. Maar dat is mijn mening. Dat jij het niet met me eens bent mag.
Zorgen voor zo min mogelijk stress. Want stress bij jou als ouder wordt, ookal denkt men vaak van niet, hoe dan ook opgepikt door het kind. Dus stress rondom (niet tijdig betalen van) alimentatie. Ruzie's, etc. Het kind krijgt altijd meer mee dan je denkt. Natuurlijk kan je niet voorkomen dat het kind iets meekrijgt, maar alleen al stress voor jezelf voorkomen/verminderen is aan je kind denken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe denk je wél genoeg aan t kind dan?
Ik val je niet aan ofzo, ik snap niet wat je wil zeggen.
Als je bedoelt dat mensen te snel uit elkaar gaan: ben ik met je eens, maar wat wil je dan doen als ze eenmaal uit elkaar zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |