namen wil ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zitten veel gemakkelijke dames op FOK!.
kijk in datingsite topic, in het versieren is lastig topic, in het ik zoek vrienden topic, in het ik ben depri topic en natuurlijk het hoe vergeet ik mijn ex topic..... Daar zitten de makkelijke tussen gok ik zoquote:
Wat rival al zegt, het is soms zo simpelquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ietsjes makkelijker mag wel
Dat dusquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
nog makkelijker?
Soms stuur je iemand via de PM.. Neuken? en dan zeggen ze ja.....
nou als dat niet makkelijk is
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
kijk in datingsite topic, in het versieren is lastig topic, in het ik zoek vrienden topic, in het ik ben depri topic en natuurlijk het hoe vergeet ik mijn ex topic..... Daar zitten de makkelijke tussen gok ik zo
had je een ban?quote:
gebruik maken van iemands zwakke plekken? Klinkt niet heel tofquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
kijk in datingsite topic, in het versieren is lastig topic, in het ik zoek vrienden topic, in het ik ben depri topic en natuurlijk het hoe vergeet ik mijn ex topic..... Daar zitten de makkelijke tussen gok ik zo
Nee, ik ben altijd heel braaf.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, daar is Bambi te lief voor.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd heel braaf.
Maar ik zit op locatie bij mijn afstudeerplek, en dat is een christelijke organisatie, en die hebben zo'n filter op hun internet zitten. Dus als in het topic vieze woorden gezegd worden kan ik de pagina niet meer openen.
[..]
Maar ik zit op locatie bij mijn afstudeerplek, en dat is een christelijke organisatie, en die hebben zo'n filter op hun internet zitten. Dus als in het topic vieze woorden gezegd worden kan ik de pagina niet meer openen.
ik zal op mijn woorden/letters lettenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Ja toch? Als ik zelfs niet geband word, kan ik me niet voorstellen dat jij het wel wordt.quote:
In het hele topic? Vieze woorden, jeetje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
serieusquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Zal maar niet zeggen dat dat vrij k-t is dan
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:16 schreef Myraela het volgende:
Dus als we even schelden zijn we weer van je af?
Klopt hoor. Op internet ben ik meestal best braaf.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch? Als ik zelfs niet geband word, kan ik me niet voorstellen dat jij het wel wordt.
Volgens mij gaat het in sommige topics oprecht fout in de sigs ed, want dan zijn het elke pagina precies dezelfde woorden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het hele topic? Vieze woorden, jeetje.
Valt niet te omzeilen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb dus geen idee wat hij doet als ik al op de pagina zit. Maar voel ook niet zo'n behoefte om dat uit te proberen.
Nouja, ik denk dus dat de pagina al open hebben er misschien voor zorgt dat hij het omzeilt. Als dat ding alleen scant op vieze woorden bij het openen van een pagina... Maar ik weet dus gewoon niet precies hoe dat werkt. En als admin kan je de blokkade wel passeren enzo, maar ik ben natuurlijk geen admin hier.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:18 schreef Myraela het volgende:
Ik zei gisteren tegen twi dat ik wel simpeler zou gaan koken. Maar nu heb ik ineens weer zoveel kook & blog zin dat ik al een enorme lijst met boodschappen heb.
Geen idee, zou kunnen maar zal aan de manier liggen waarop het geblokkeerd wordt. (Browser of bij binnenkomst) Valt wel te omzeilen via een proxy maar dat is niet zo prettig als je login gegevens verstuurt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dus dat de pagina al open hebben er misschien voor zorgt dat hij het omzeilt. Als dat ding alleen scant op vieze woorden bij het openen van een pagina... Maar ik weet dus gewoon niet precies hoe dat werkt. En als admin kan je de blokkade wel passeren enzo, maar ik ben natuurlijk geen admin hier.
Jaja, maar in bed niet zeker.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Klopt hoor. Op internet ben ik meestal best braaf.
Reboundseksquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Dat zou hier een no-go zijn, gewoon omdat iemand teveel gevoelens heeft nog
wil je batsen of niet?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
gebruik maken van iemands zwakke plekken? Klinkt niet heel tof
Ben jij dit kaneel?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, maar in bed niet zeker.rawr.
En om al die moeite te doen alleen voor een SC.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen maar zal aan de manier liggen waarop het geblokkeerd wordt. (Browser of bij binnenkomst) Valt wel te omzeilen via een proxy maar dat is niet zo prettig als je login gegevens verstuurt.
Tot nu toe nog wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, maar in bed niet zeker.rawr.
Wat een hoeren zooiquote:
Begin je weer over drama.... tering manquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk komt daar alleen maar gezeik van.
Ja maar ik wil niet dat ze er spijt van krijgenquote:
Blijft wel jammer dat dat soort dingen opgedrongen wordt aan anderen d.m.v een filter.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En om al die moeite te doen alleen voor een SC.
[..]
Tot nu toe nog wel.
Je hebt liever dat ze zich ervoor bedenken dan erna?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet dat ze er spijt van krijgen
dan is het neuken toch werken?quote:
Ja, nouja. Snap ook wel weer dat ze niet willen dat al die meiden die hier gebruik maken van het internet opeens met zulke dingen opgescheept zitten. Alleen het is een heel selectief filter volgens mij, dus ik vraag me af hoe nuttig het is...quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijft wel jammer dat dat soort dingen opgedrongen wordt aan anderen d.m.v een filter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |