Ik 1quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb weer 6 vd 18 coins![]()
Net alle sellorders enorm omhoog geramd. Vorige keer ging er 20+btc in de pump. Ik heb gegokt op rond de 10btc aan stijging. Als dat uitkomt bij een muntje dat ik heb dan ben ik rijk
Vooral bij Dope, Tak en PLC. PLC zou gruwelijk zijn, die zou 0.32btc opleveren
Ik kies automatisch de goede straks, ga goed gokken. Enkele tienden van een seconde voor de announcequote:
Ik kan de blocks wel voor je fixen als je wilquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef Nattekat het volgende:
40 minuten, 100.000 blokken. Ik had 20 minuten eerder mijn computer aan moeten zetten
Dan maar via teamviewer
Ik hou het op geluk. Ik heb wat ik heb, koop niks bij, sellorders lekker hoog gezet van de mogelijke coins en aan de pump zelf doe ik niet mee.quote:
Dat is 10gb. Ik had nu liever met sneller internet en een snellere computer gewerkt, maar ach.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:55 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik kan de blocks wel voor je fixen als je wil
Bij elke pump tot dusver zit je in tijdnoodquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is 10gb. Ik had nu liever met sneller internet en een snellere computer gewerkt, maar ach.
Welnee......quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bij elke pump tot dusver zit je in tijdnood
Oh dan komt het wel in ordequote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee......
Ik moet nog steeds mijn bot aanpassen voor 18 coins en kleine veranderingen in de coins maar verder...
Een hexadecimaal (base16) getal heeft maar 16 verschillende tekensquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oja. Ik dacht 18. Nog betere kans dus
Hexakosioihexekontahexafobiequote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Een hexadecimaal (base16) getal heeft maar 16 verschillende tekens
Vierdubbele, lager ga ik nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh dan komt het wel in orde
Zelfde vraag als eergister: Na vanavond heb je je btc verdubbeld of meer?
Katje, heb je die link waar ik kan zien waar die blokken komen? Heb hem niet opgeslagen zie ik net en ik weet niet waar te zoekenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:22 schreef Nattekat het volgende:
250.000 blokken na een uur
Kan die andere computer wat van leren
http://ltc.blockr.ioquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Katje, heb je die link waar ik kan zien waar die blokken komen? Heb hem niet opgeslagen zie ik net en ik weet niet waar te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |