Zodra die de 50000 weer aankust heb ik zo'n monsterwinst gemaakt, maakt deze hele tijd van elende goedquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:25 schreef curantis het volgende:
BC is juist de enige coin waarin ik wel goed zit![]()
Dope mag van mij wel naar de 200+ jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoorde dat Dope straks naar een verkoopmomentje toewerkt, rond de 1000 ofzo zou wel mooi zijn. Nu ff deze trend volhouden en ik sta weer op het bedrag waar ik op Mintpal mee begon
* Nattekat mompelt iets over niet klagen en 231quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dope mag van mij wel naar de 200+ ja
Gekocht op 160 maar blijft al zolang daaromheen schommelen.
* roislecxe mompelt iets over kopen tijdens een pumpquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat mompelt iets over niet klagen en 231
* Nattekat raadt Rois eens aan om te kijken hoe de koers om de pump heen liepquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
* roislecxe mompelt iets over kopen tijdens een pump
Gewoon nooit Dope kopen boven de 170. Net als Sun nooit boven de 700 en Mars nooit boven de 1400 enz enzquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat raadt Rois eens aan om te kijken hoe de koers om de pump heen liep
Ik denk dat BC wel weer tegen de 50k aan gaat rijden ergens in de komende 2 wekenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra die de 50000 weer aankust heb ik zo'n monsterwinst gemaakt, maakt deze hele tijd van elende goed
Eerst 0,07 gekocht op 42, toen 0,05 op 24 en daarna maar gelijk 0,06 extra op 27. Met wat lichte schommelingen en de 0,02btc winst van gisteren is dat al aardig opgeklommen naar de 0,201btc aan BC op de huidige koers
En welke klapjosti is verantwoorelijk voor dit:
[ afbeelding ]
En MYR >600... heb ik dagenlang gehold en uiteindelijk met kleine winst verkocht... dat had meer kunnen zijnquote:
Myr had ik nog vast van 750 ofzo. Vandaag verkocht rond de 700, klein beetje verlies maar ik had die dingen al zo ontzettend lang vast. En het bleef maar zakkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
En MYR >600... heb ik dagenlang gehold en uiteindelijk met kleine winst verkocht... dat had meer kunnen zijn.
Na mijn vakantie ga ik geduldiger wachten op koersstijgingen.
Dat vind ik juist zo fijn aan die muntjes. 1x in de zoveel tijd gaan ze sowieso daar omhoogquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:26 schreef DaMart het volgende:
Mintpal is ook zo ongeveer de enige exchange die een markt voor MRS en SUN heeft zo te zien... anders was ik nog even naar arbitrage gaan kijken.
Morgen. Maar als ik nu altcoins ga laten staan, weet ik bijna zeker dat ik zodra ik wifi heb ga kijken hoe het gaat met de koers en dat ik dan ook weer wat koop. Dus vandaar even alles naar de wallet, al staat mijn hele BTC-vermogen ook op mijn telefoon en tablet, maar ik wil daar dan niks mee doen uiteraardquote:
Afkicken geblazen. En als je terugkomt is een BTC weer 800 waardquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen. Maar als ik nu altcoins ga laten staan, weet ik bijna zeker dat ik zodra ik wifi heb ga kijken hoe het gaat met de koers en dat ik dan ook weer wat koop. Dus vandaar even alles naar de wallet, al staat mijn hele BTC-vermogen ook op mijn telefoon en tablet, maar ik wil daar dan niks mee doen uiteraard.
Dan verkoop ik er een paar zodat ik mijn 100 euro inleg terug heb en dan ga ik met de rest handelen. Misschien dan maar eens de inzet verhogen, die nog geen honderdduizend satoshi winst nu, is ook maar magerquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Afkicken geblazen. En als je terugkomt is een BTC weer 800 waard
Dan volgen we precies hetzelfde padquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:19 schreef vincm het volgende:
Yay officieel boven de 1 BTC verdiend. Tijd geleden (ruim voor de 1000+ dollar piek) 0,3 'aangeschaft' en ook al weer uit laten betalen, dus dit is de eerste bitcoin puur door handel
Die zal wel wel een flinke deuk oplopen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:55 schreef curantis het volgende:
WC trading over ong. half uurtje weer aan bij Mintpal
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die zal wel wel een flinke deuk oplopen.
Vroeger was het nog wel een planeetquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Plu
En dat is geen planeet dus telt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |