NEEEE NIET OME NEEEDD WQHEEEEHHEHEEquote:
Hmm... beter van niet...zie dat de serie toch afwijkt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:53 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb er een op basis van de boeken, ik durf alleen niet goed te zeggen welke personages wel en niet in de serie voorkomen. Als je het aandurft wil ik ze in spoilertags toevoegen?
Als iemand me ook ff uitlegt hoe ik die tags moet gebruiken
PM ze anders maar, dan kijk ik wel welke er dood zijn in de seriequote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:53 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb er een op basis van de boeken, ik durf alleen niet goed te zeggen welke personages wel en niet in de serie voorkomen. Als je het aandurft wil ik ze in spoilertags toevoegen?
Als iemand me ook ff uitlegt hoe ik die tags moet gebruiken
Donequote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PM ze anders maar, dan kijk ik wel welke er dood zijn in de serie
er is ook zo'n 3 minuten durende montage van, die dankzij de muziek half ook een blooper reel lijktquote:
Met dank aan Timmmmm die de lijst heeft doorgespit hier alvast het kerkhof voor seizoen 1:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:01 schreef Khaleesi het volgende:
Heeft er iemand een lijst met alle GoT doden per seizoen?
Dan maak ik daar de graveyard van.
Tof dat je die gaat maken!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:01 schreef Khaleesi het volgende:
Heeft er iemand een lijst met alle GoT doden per seizoen?
Dan maak ik daar de graveyard van.
+ Viserys T.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Met dank aan Timmmmm die de lijst heeft doorgespit hier alvast het kerkhof voor seizoen 1:
Jon Arryn
Mycah
Robert Baratheon
Eddard Stark
Khal Drogo
Doreah
Yoren
Renly Baratheon
Ser Rodrik Cassel
Ulf
Qhorin Halfhand
Maester Luwin
Craster
Jeor Mormont
Hoster Tully
Robb Stark
Catelyn Stark
Joffrey Baratheon
Ser Dontos Hollard
overmorgen alweerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:31 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Ja, wil het even, ik geniet nog van het feit dat het vrijdagmiddag is
Die was onvolledig denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:04 schreef GGMM het volgende:
Ja, of je gebruikt gewoon de characters waar in de vorige OP een rood kruis door stond.
Lol deze horen niet allemaal in 1quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Met dank aan Timmmmm die de lijst heeft doorgespit hier alvast het kerkhof voor seizoen 1:
Jon Arryn
Mycah
Robert Baratheon
Eddard Stark
Khal Drogo
Doreah
Yoren
Renly Baratheon
Ser Rodrik Cassel
Ulf
Qhorin Halfhand
Maester Luwin
Craster
Jeor Mormont
Hoster Tully
Robb Stark
Catelyn Stark
Joffrey Baratheon
Ser Dontos Hollard
Nee, dan was de Red Wedding blijkbaar in het eerste seizoenquote:
Ze horen er niet allemaal in omdat sommigen niet in de serie zijn voorgekomen (Hoster Tully, Jon Arryn), of niet belangrijk genoeg (Ulf, Ser Dontos, Mycah, etc) lijkt me.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dan was de Red Wedding blijkbaar in het eerste seizoen
Ik had op het laatste punt slechts een grof onderscheid gemaakt, om hier verder aan te scherpen. Rodrick zou ik bijvoorbeeld ook niet belangrijk genoeg vinden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:23 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ze horen er niet allemaal in omdat sommigen niet in de serie zijn voorgekomen (Hoster Tully, Jon Arryn), of niet belangrijk genoeg (Ulf, Ser Dontos, Mycah, etc) lijkt me.
Dan heb ik je berichtje verkeerd begrepen. Iig bedankt voor het filteren, het was een enorme lijst om door te nemen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had op het laatste punt slechts een grof onderscheid gemaakt, om hier verder aan te scherpen. Rodrick zou ik bijvoorbeeld ook niet belangrijk genoeg vinden.
Verder heb ik enkel de spoilers eruit gefilterd en characters die in de serie niet genoemd zijn/niet bestaan. Ik kon me bij Hoster Tully en Arryn de begrafenis nog herinneren. Overigens heb ik geenszins geselecteerd op seizoenen. Lijkt me ook niet relevant
Komt niet in de buurt van Sansa. Godzijdank.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jon Arryn
Mycah
Robert Baratheon
Eddard Stark
Khal Drogo
Doreah
Yoren
Renly Baratheon
Ser Rodrik Cassel
Ulf
Qhorin Halfhand
Maester Luwin
Craster
Jeor Mormont
Hoster Tully
Robb Stark
Catelyn Stark
Joffrey Baratheon
Ser Dontos Hollard
+quote:
Ik hoopte dat hij ooit nog terug zou komen, maar helaas is al gezegd dat dat niet gaat gebeurenquote:
Wilde er eerst nog een vraagteken achter zetten, maar had idd begrepen dat de kijkers hem echt niet terug hoeven te verwachten (helaas).quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoopte dat hij ooit nog terug zou komen, maar helaas is al gezegd dat dat niet gaat gebeuren
Ross verdient geen plek in onze OPquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
[..]
+
Syrio Forel
Talisa Stark (en Eddard jr.)
Richard Karstark
Tyrell
Ros
Het is Ros (met één s minder), maar ik vind van welquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ross verdient geen plek in onze OP
Welke Tyrell?
/carequote:
Ik vond het al raar, ik kon me niet herinneren dat er een Tyrell doodging, maar nu snap ik hetquote:Tyrell moet Orell zijn, excuses. Aangepast.
Wat zeg jij nou.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:34 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Uhh....oeps. Ik had de lijst niet doorgekeken voor ik m postte. Volgens mij is de volgorde wel chronologisch trouwens.
Jon Arryn is volgens mij een van de eersten die sterft. Volgens mij zie je zijn lijk en op zich is zijn dood wel de oorzaak van alle ellende daarna. De red wedding gebeurt in de serie inderdaad in seizoen twee terwijl het in boek 1 gebeurt. E zoals opgemerkt moet Vyserys er nog in.
huh? Ros has best een grote rol in de serie hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:36 schreef timmmmm het volgende:
Ross verdient geen plek in onze OP
Welke Tyrell?
Totdat Joffrey zijn grote, zwarte pijl op haar losliet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh? Ros has best een grote rol in de serie hoor.
Ik vind Ros stomquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh? Ros has best een grote rol in de serie hoor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:
kut dat ik geen invloedrijke familie hebquote:
quote:
Jammer dat ze in het boek niet de juiste kleur ogen hebben gebruikt voor Dany, nu wijkt dat boek af door die suffe schrijverquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:10 schreef Slayage het volgende:
jammer dat ze in got niet de juiste kleur ogen hebben gebruikt voor dany, dit heeft toch wel wat![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer dat ze in het boek niet de juiste kleur ogen hebben gebruikt voor Dany, nu wijkt dat boek af door die suffe schrijver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |