iemand zei hier dat hij de familie runt alsof het een bedrijf is en dat klopt ook, hij is heel zakelijk, in het geval van tyrion geeft hij aan dat hij het persoonlijk graag wilde hem te vermoorden alleen dat hij dat niet kon omdat hij onderdeel was van de familie en de familie gaat boven ALLESquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg interessant, maar wel erg koud. Meedogenloos, ja. Niet onnodig wreed, wellicht. Snappen hoe t werkt, ook. Maar ik bespeur echt geen greintje emotie bij m. Alleen heel even toen hij vertelde dat ie Tyrion als baby niet had kunnen doden. Voor de rest: Cold as ice a white walker.
Hij is in ieder geval erg consequent. Misschien dat Stannis nog een graatje erger is trouwens.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
iemand zei hier dat hij de familie runt alsof het een bedrijf is en dat klopt ook, hij is heel zakelijk, in het geval van tyrion geeft hij aan dat hij het persoonlijk graag wilde hem te vermoorden alleen dat hij dat niet kon omdat hij onderdeel was van de familie en de familie gaat boven ALLES
Ik vind ze ook erg gaaf. In het begin lijken vooral de Lannisters de badasses, totdat je de Tyrells ontmoet. Overigens zijn de Martells ook erg leuk maar daar moeten we nog meer van gaan zien.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:38 schreef Ang3l het volgende:
Olenna is mijn favoriete karakter in de serie tot nu toe. Gevolgd door Margeary. Ik ben Tyrell-fan denk ik. Ik hou gewoon van dat listige geniepige verleidelijke tieten-in-de-strijd-gooiende valsige over-lijken-gaan-maar-ondertussen-heel-aardig-lijkende gedrag![]()
Lillike dochter ja?quote:
De grap is dat Thyrion misschien nog wel de meeste potentie heeft van zijn 3 kinderen, om in zijn voetsporen te treden. Qua intellect in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik vind ze ook erg gaaf. In het begin lijken vooral de Lannisters de badasses, totdat je de Tyrells ontmoet. Overigens zijn de Martells ook erg leuk maar daar moeten we nog meer van gaan zien.
Tywin is ook een favoriet, enorm strategisch ingesteld, weet van het klappen van de zweep. Een beetje Machiavelliaans zoals hij het spel speelt. En dan zit ie opgescheept met een zoon die hij niet kan uithuwelijken, een dochter die 3 bastaarden verwekt heeft en iedereen tegen zich in het harnas jaagt, een tweede zoon die misvormd heeft een gestoord kleinkind met een opvolger die te jong is om er zelf nog iets degelijks van te maken.... alleen Kevan is wel een solide persoon, maarja, die is ook op leeftijd.
Ik vond die kibbel-scene tussen hen 1 van de leukste ooitquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Met Olenna kan ik ook wel leven. Misschien dat er nog een liefdeshuwelijk voor haar en Tywin inzit? Ze passen wel bij elkaar
de eerste keer dat ik het gevoel had dat Tywin zijn gelijke gevonden had.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die kibbel-scene tussen hen 1 van de leukste ooit
Ja oke, maar dan moeten ze die hele iron throne weer gaan vermakenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De grap is dat Thyrion misschien nog wel de meeste potentie heeft van zijn 3 kinderen, om in zijn voetsporen te treden. Qua intellect in ieder geval wel.
gewoon een krukje ervoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan moeten ze die hele iron throne weer gaan vermakenSnie handig!
Echt he?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik het gevoel had dat Tywin zijn gelijke gevonden had.
The iron throne and the iron stool!quote:
meesterlijk geschreven en geacteerde scene idd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he?Heerlijk over enw eer gesteek en ondertussen maar heel beleefd blijven. Over de grootste zonden en zo, en familie. Incest vs sodomie.
De mannen zien er echt uit als typische nerdjes maar de dames zien er tot mijn verbazing wel do-able uit. Die ene doet me denken aan snooki, ook vanwege haar gebaren.quote:
Snooki == Do-able?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De mannen zien er echt uit als typische nerdjes maar de dames zien er tot mijn verbazing wel do-able uit. Die ene doet me denken aan snooki, ook vanwege haar gebaren.
quote:
Dat heeft natuurlijk ook met z'n achtergrond te maken, een vader die compleet het tegenovergestelde was, incompetent etc, wat hij dus juist wil voorkomen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg interessant, maar wel erg koud. Meedogenloos, ja. Niet onnodig wreed, wellicht. Snappen hoe t werkt, ook. Maar ik bespeur echt geen greintje emotie bij m. Alleen heel even toen hij vertelde dat ie Tyrion als baby niet had kunnen doden. Voor de rest: Cold as ice a white walker.
By the way:quote:Tywin is the son of Tytos Lannister. His father presided over a period of decline for the house. He frittered away much of their fortune on poor investments and allowed himself to be mocked at court creating a perception of weakness. Their vassals House Reyne of Castamere rebelled against Lord Tytos. Tywin put down the rebellion personally, extinguishing their house and re-establishing the fearsome reputation of House Lannister. His ruthlessness gave darker meaning to the common phrase "A Lannister always pays his debts" and was immortalized in the song "The Rains of Castamere"
quote:Tywin married his cousin Joanna Lannister
Is dat een soort paringsceremonie op 2:28?quote:
Dat heb je.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:23 schreef Stoephoert het volgende:
Ik dacht dat Jaime Joffreys zwaard weggaf! Gezien die er zelf niets meer aan heeft. Maar kan het ook verkeerd begrepen hebben hoor.
Oke, duidelijk! Toen ik die aflevering zag was ik ervan uitgegaan omdat het zwaard van Joffrey een stuk kleiner was en Brienne een vrouw is. Maar goed, Brienne is natuurlijk een stuk groter dan de gemiddelde vrouw en ook veel bekwamer dan de gemiddelde man in game of thronesquote:
schijnt dat Ned Stark dood is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:01 schreef Khaleesi het volgende:
Heeft er iemand een lijst met alle GoT doden per seizoen?
Dan maak ik daar de graveyard van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |