En dan wordt aflevering tien weer zo'n teleurstelling ;Pquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:40 schreef eQuaL het volgende:
Kom op mensen wees eens lief![]()
Zin in de volgende aflevering rest van het seizoen, en ben benieuwd naar aflevering 9
Kan ik me voorstellen.quote:
Dat snap ik wel, maar als Tywin nou aan dat zwaard was gekomen doordat hij eigenhandig in een man tot man gevecht Ned zijn strot had doorboord.. dan was het een prestatie geweest. Aan de andere kant heeft zijn eervolle instelling Ned ook niet gered.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het is voor een familie een belangrijk statussymbool, zo'n Valyrian zwaard. Ik vind het niet bizar dat Tywin die in de familie wil houden, het is juist heel logisch. Het was iets wat de Lannisters altijd al misten. Ik snap je reactie als je het gewoon als een zwaard ziet, maar het is veel meer dan een zwaard.
"A lion does not concern himself with the opinions of the sheep."quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar als Tywin nou aan dat zwaard was gekomen doordat hij eigenhandig in een man tot man gevecht Ned zijn strot had doorboord.. dan was het een prestatie geweest. Aan de andere kant heeft zijn eervolle instelling Ned ook niet gered.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:45 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Larp is natuurlijk vreselijk niet-cool. Maar ik vind t leuk om te doen.
Larpen op zich, met de juiste groep, kan best leuk zijn. Maar het trekt ook wel enorme eikels aan.quote:
Bij LARPen ga ik sowieso als Ygritte.quote:
Je moet idd de juiste mensen hebben maar ik ga eigenlijk nooit naar open larps, wil zelf bepalen met wie ik speel. Maar cool zal het wel nooit worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Larpen op zich, met de juiste groep, kan best leuk zijn. Maar het trekt ook wel enorme eikels aan.
Ik vind 'm erg interessant, maar wel erg koud. Meedogenloos, ja. Niet onnodig wreed, wellicht. Snappen hoe t werkt, ook. Maar ik bespeur echt geen greintje emotie bij m. Alleen heel even toen hij vertelde dat ie Tyrion als baby niet had kunnen doden. Voor de rest: Cold as ice a white walker.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:40 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vind Tywin een enorm sterk karakter. Ondanks zijn meedogenloosheid denk ik eerlijk gezegd dat ie zelfs geen verkeerde koning zou maken. Hij is niet onnodig wreed, en snapt hoe de wereld in elkaar zit.
inderdaad, maar in het broeinest van wraakzuchtige emoties en overdreven reacties dat Westeros is, is dat geen slechte eigenschapquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg interessant, maar wel erg koud. Meedogenloos, ja. Niet onnodig wreed, wellicht. Snappen hoe t werkt, ook. Maar ik bespeur echt geen greintje emotie bij m. Alleen heel even toen hij vertelde dat ie Tyrion als baby niet had kunnen doden. Voor de rest: Cold as ice a white walker.
quote:
Ik hou van een beetje passie on the side, daarom Olennaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
inderdaad, maar in het broeinest van wraakzuchtige emoties en overdreven reacties dat Westeros is, is dat geen slechte eigenschap
Met Olenna kan ik ook wel leven. Misschien dat er nog een liefdeshuwelijk voor haar en Tywin inzit? Ze passen wel bij elkaarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van een beetje passie on the side, daarom Olenna
Ook koud en berekenend en zo, maar wat sluwer, meer op de "achtergrond" naar mijn idee.
En alles voor de familie en naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |