Jaime moest het maar bijhouden omdat ie "all the protection needde die tie maar kon krijgen" met zijn ene handje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:45 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jaimy wilde t toch teruggeven aan Tywin? En die wilde t niet terughebben omdat Jaimy in de Kingsguard wilde blijven ipv naar Casterly Rock te gaan.
Het was wel erg belangrijk voor Tywin dat het zwaard in de familie blijft.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:45 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jaimy wilde t toch teruggeven aan Tywin? En die wilde t niet terughebben omdat Jaimy in de Kingsguard wilde blijven ipv naar Casterly Rock te gaan.
Ja okay, mee eens. Ja, Cersei was lekker jaloers daar, ben benieuwd hoe ze het in de serie verder aanpakken met haar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog. T is Valerian steel. Dat geef je toch niet zomaar weg aan een lillik wijf?
En Cersei kan dat ook niet waarderen denk ik. Die spanning tussen haar en Brienne was te snijden op de bruiloft.
Joffrey had altijd dat babyzwaardje nog.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:53 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het was wel erg belangrijk voor Tywin dat het zwaard in de familie blijft.
Is in de serie gezegd van wie t oorspronkelijk is geweest?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:53 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het was wel erg belangrijk voor Tywin dat het zwaard in de familie blijft.
Ja de Starks toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Is in de serie gezegd van wie t oorspronkelijk is geweest?
[wil niet per ongeluk spoileren]
Ja, de allereerste scene van het seizoen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja, het was Ice.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
[wil niet per ongeluk spoileren]
Okay dan is t goed. In dat geval vind ik het echt bizar dat Tywin het in de familie wil houden. Beetje n zwaard stelen van een lijk en dan ineens het belangrijk vinden dat het in de familie blijft.quote:
Ach, het was omgesmolten. Ice bestaat niet meer en er zijn nu twee nieuwe zwaarden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Okay dan is t goed. In dat geval vind ik het echt bizar dat Tywin het in de familie wil houden. Beetje n zwaard stelen van een lijk en dan ineens het belangrijk vinden dat het in de familie blijft.
Ik blijf het lame vinden van Tywin. Maargoed boontje komt om z'n loontje want t zwaard is nu bij Brienne.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:00 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ach, het was omgesmolten. Ice bestaat niet meer en er zijn nu twee nieuwe zwaarden.
Valeryan steel is uniek en kan niet meer gevonden worden. Dat zwaard is van onschatbare waarde.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Okay dan is t goed. In dat geval vind ik het echt bizar dat Tywin het in de familie wil houden. Beetje n zwaard stelen van een lijk en dan ineens het belangrijk vinden dat het in de familie blijft.
Nou ja lame. Symbool van de 'overwinning' op de starks. En valyrian steel raak je niet graag kwijt denk ikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Op zich is dat ook wel zo. Hihi zat net meteen te browsen op valyrian steel in de trant van 'nee hoor kun je gewoon kopen' Kom ik een site tegen met best fancy replica's en wil ik die meteen allemaal kopen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou ja lame. Symbool van de 'overwinning' op de starks. En valyrian steel raak je niet graag kwijt denk ikZo ver fietsen naar de gamma om nieuwe platen te halen.
Toevallig.... heb ik twee keer meegedaan aan GoT larps.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Toevallig.... heb ik twee keer meegedaan aan GoT larps.![]()
Eerste keer werd ik gevraagd om Lysa Tully te spelen (als 14 jarige)en tweede keer t vrouwmens van Robb. Ben even dr naam kwijt.
Edit: overigens kwamen daar geen rubber zwaarden en fire bolts aan te pas.
Als het inderdaad in een gesprek met Brienne was, valt Ned sowieso al af.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:06 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ned Stark was niet zo goed, Loras is goed tijdens toernooien, maar niet in een melee. Jaime zou The Mountain op snelheid kunnen verslaan lijkt me.
The Blackfish is ook een mogelijkheid, al hebben we van hem in de serie weinig gezien.
Volgens mij had hij het over levenden, anders Arthur Dayne en Robert Baratheon.
Het is voor een familie een belangrijk statussymbool, zo'n Valyrian zwaard. Ik vind het niet bizar dat Tywin die in de familie wil houden, het is juist heel logisch. Het was iets wat de Lannisters altijd al misten. Ik snap je reactie als je het gewoon als een zwaard ziet, maar het is veel meer dan een zwaard.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Eerste keer werd ik gevraagd om Lysa Tully te spelen (als 14 jarige)en tweede keer t vrouwmens van Robb. Ben even dr naam kwijt.
Nog geneukt?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |