Google is your friend, hij ging al full frontal bij Phileine zegt Sorryquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar wel over t feit dat de plasscene van Michiel niet full frontal was. Bij deze.
Of de echte moordenaar wordt bekend. Dat zou Tyrion ook kunnen redden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:29 schreef yamiown het volgende:
Ik heb zin in het (potentiële) proces van Tyrion.
Als hij niet weet te ontsnappen is er denk ik geen ontkomen aan, aan Trial by combat.
Bronn zal wel voor Tyrion vechten, maar wie zal dan voor de aanklager vechten, Oberyn/TheMountain/Jaime of misschien dat Cersei wel Bronn omkoopt en Bronn juist gaat vechten om Tyrion te laten sterven.
Dat lijkt mij de negende episode.
quote:
Nee joh, Oberyn(quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:29 schreef yamiown het volgende:
Als hij niet weet te ontsnappen is er denk ik geen ontkomen aan, aan Trial by combat.
Bronn zal wel voor Tyrion vechten, maar wie zal dan voor de aanklager vechten, Oberyn/TheMountain/Jaime of misschien dat Cersei wel Bronn omkoopt en Bronn juist gaat vechten om Tyrion te laten sterven.
Dat lijkt mij de negende episode.
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:29 schreef yamiown het volgende:
Lijkt mij zijn enige kans inderdaad.quote:Als hij niet weet te ontsnappen is er denk ik geen ontkomen aan, aan Trial by combat.
Alleen als Jaime het niet aandurft.quote:Bronn zal wel voor Tyrion vechten,
Jaime gaat niet vechten tegen Tyrion. Dat werd uit de aflevering van afgelopen maandag wel duidelijk. Dan zou zelfs Bronn nog waarschijnlijker zijn. Al zal Bronn wel slim genoeg zijn om te weten dat Tyrion de enige persoon is die Bronn omhoog wil helpen. Zonder Tyrion is hij weer waar hij begon in seizoen 1.quote:maar wie zal dan voor de aanklager vechten, Oberyn/TheMountain/Jaime of misschien dat Cersei wel Bronn omkoopt en Bronn juist gaat vechten om Tyrion te laten sterven.
SPOILER: Informatie op basis van de planning van de serie, spoilergevoeligOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk eerder aflevering vijf of zes. Anders rekken ze het behoorlijk uit.quote:Dat lijkt mij de negende episode.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Laat de komende aflevering asjeblieft een filler zijn, want die kan ik pas volgende week zaterdag, misschien zelfs zondag kijken en ik wil niet alle fun missen hierquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:06 schreef Sitethief het volgende:
Mensen die 3 seizoenen lang GoT kijken en nu 7 filler episodes verwachten. You know nothing!
Loras? The Mountain?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik zie trouwens op de TV-wiki dat er volgens Jaime maar drie mensen zijn die een kans hebben om hem in een eerlijk duel kunnen verslaan. Geen idee wanneer hij dit gezegd zou hebben, maar enig idee wie dit kunnen zijn? Ik denk dat hij het in ieder geval had over Barristan Selmy en Ned Stark, maar een derde kan ik niet bedenken.
Oh ja, dat zijn allebei ook goede kandidaten.quote:
dat heeft hij gezegd tegen lady briënne op die brug blak volgens mij , of wanneer ze in de kano stapte,quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik zie trouwens op de TV-wiki dat er volgens Jaime maar drie mensen zijn die een kans hebben om hem in een eerlijk duel kunnen verslaan. Geen idee wanneer hij dit gezegd zou hebben, maar enig idee wie dit kunnen zijn? Ik denk dat hij het in ieder geval had over Barristan Selmy en Ned Stark, maar een derde kan ik niet bedenken.
Selmy, the Hound en the Mountain.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Ned Stark was niet zo goed, Loras is goed tijdens toernooien, maar niet in een melee. Jaime zou The Mountain op snelheid kunnen verslaan lijkt me.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Senk joequote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:10 schreef henry369 het volgende:
Awesome man..this show is really awesome...Hats off to this show..!!!!!!!
Waiting for the 5th episode for the release.
quote:
Hmm. Idd. Ik geloof niet dat Tywin dat kan waarderen. EN hij ziet natuurlijk meteen dat Jamie niet t Valerian steel draagtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:07 schreef Khaleesi het volgende:
Hoe denken jullie dat Tywin reageert als ie er achter komt dat Jaime zijn valyrian steel zwaard zomaar weggeeft en dan nog wel om Sansa buiten het bereik van de Lannisters te krijgen??
Jaimy wilde t toch teruggeven aan Tywin? En die wilde t niet terughebben omdat Jaimy in de Kingsguard wilde blijven ipv naar Casterly Rock te gaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm. Idd. Ik geloof niet dat Tywin dat kan waarderen. EN hij ziet natuurlijk meteen dat Jamie niet t Valerian steel draagt
Ik vond t trouwens wel een hele mooie scene tussen Jamie en Brienne
Dan nog. T is Valerian steel. Dat geef je toch niet zomaar weg aan een lillik wijf?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:45 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jaimy wilde t toch teruggeven aan Tywin? En die wilde t niet terughebben omdat Jaimy in de Kingsguard wilde blijven ipv naar Casterly Rock te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |