abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139445425
HILVERSUM -
De Hilversumse burgemeester Broertjes probeert een lokale moskee ervan te overtuigen een Palestijnse ceremonie die op 4 mei tijdens de dodenherdenking gepland staat, te verplaatsten. Tegen de Nakba-herdenking, die volgens de organisatie de ’schaduwholocaust’ van Palestijnen aan de orde stelt, zijn ruim veertig bezwaren ingediend.
Dat vertelt een zegsvrouw van Broertjes. Op 4 mei, de Nationale Dodenherdenking, organiseert het Platform Bewust Moslim een bijeenkomst in moskee Al-Amal om de ’etnische zuivering van Palestina’ te gedenken, zoals het de vorming van de staat Israël in 1948 noemt.
Gastsprekers Abdul-Jabbar van de Ven, een bekende moslimprediker en Abou Hafs, zanger van Islamitische liederen, zijn prominente gasten tijdens de bijeenkomst.
Volgens Broertjes ligt de bijeenkomst gevoelig: „Zowel wat betreft inhoud als timing. We proberen zo zorgvuldig mogelijk om te gaan met alle belangen. Ook gaan politie en gemeente zo snel mogelijk met het moskeebestuur in overleg, onder andere over een andere datum.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)kee_Hilversum__.html
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139445488
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:48 schreef Elfletterig het volgende:
Tuurlijk. Een kwaliteitskrant als NRC zuigt dit soort profielschetsen gewoon uit hun grote duim. :')
Ik heb het NRC-artikel gelezen, er staat niks over banden met al-Qaeda in. Wel dat hij zich als een fanboy gedraagt, maar geen banden.
-
pi_139445594
Dat Abou Jahjah een moslimgekkie is en er zal wel van dat soort volk komen, wil niet zeggen:
• dat ze geen recht op vrije meningsuiting zouden hebben
• dat ze geen herdenkingen zouden mogen houden
• dat de Palestijnen dan niet herdacht zouden mogen worden

De intolerantie van zogenaamd niet-islamofoben is net zo erg als die van de zogenaamd Religie van de Vrede-haatbaarden. :r
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 1 mei 2014 @ 10:56:48 #4
322645 Voorschrift
See if I care
pi_139445632
quote:
18s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:55 schreef El_Matador het volgende:
Dat Abou Jahjah een moslimgekkie is en er zal wel van dat soort volk komen, wil niet zeggen:

De intolerantie van zogenaamd niet islamofoben is net zo erg als die van de haatbaarden. :r
Meh, het is natuurlijk wel enigszins provocatief te noemen deze actie.

Dat ze 't doen zal me verder aan de kont roesten, maar ik verbaas me er niet over dat niet iedereen het kan waarderen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_139445671
quote:
Dat Abou Jahjah een moslimgekkie is
Abduljabbar van de Ven.

"Abou Jahjah" was van de AEL en hij is juist anti-salafisten.
-
pi_139445683
quote:
2s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Meh, het is natuurlijk wel enigszins provocatief te noemen deze actie.

Dat ze 't doen zal me verder aan de kont roesten, maar ik verbaas me er niet over dat niet iedereen het kan waarderen.
Mensen moeten es ophouden de keuzes van een ander te veroordelen. Je hoeft het toch niet met die moslimgekkies eens te zijn om ze te laten vergaderen.

En dan zijn er gewoon mensen op FOK! die heftig tegen een verbod op een pedovereniging zijn. Die gasten bieden NIETS goeds en heel veel leed. Die moslimgekkies bieden ook weinig goeds, maar ga ze zo lekker lopen jennen en er ligt een brandbom in de synagoge, zo rollen die gasten.

pi_139445713
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:58 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Abduljabbar van de Ven.

"Abou Jahjah" was van de AEL en hij is juist anti-salafisten.
Ah sorry, die andere gek. Ben je normale Nederlander, word je moslimgekkie.

Dat soort gasten, worden die nou echt serieus genomen door normale moslims? Nee toch?

De Geert Wildersjes van de islam. :')

pi_139445744
quote:

De intolerantie van zogenaamd niet islamofoben is net zo erg als die van de zogenaamd Religie van de Vrede-haatbaarden. :r
Zoals heel veel "rechten" en "vrijheden" die mensen (menen te) hebben, is ook het recht van vrije meningsuiting aan grenzen gebonden. Dat geldt voor moslim-extremisten niet meer of minder dan voor alle andere inwoners van dit land.

De bijeenkomst op 4 mei is geen herdenking, maar een symposium / lezing. Mensen mogen best herdenkingen, symposia en lezingen houden en ze mogen ook Palestijnen herdenken. De vraag is alleen of dat op 4 mei moet, want dat is een duidelijke provocatie.
pi_139445766
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:59 schreef El_Matador het volgende:
Dat soort gasten, worden die nou echt serieus genomen door normale moslims? Nee toch?
Hij heeft wel invloed op bepaalde moslimjongeren ja. Wel een minderheid (denk aan Syriëgangers).
-
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:01:52 #10
322645 Voorschrift
See if I care
pi_139445783
quote:
6s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mensen moeten es ophouden de keuzes van een ander te veroordelen. Je hoeft het toch niet met die moslimgekkies eens te zijn om ze te laten vergaderen.

En dan zijn er gewoon mensen op FOK! die heftig tegen een verbod op een pedovereniging zijn. Die gasten bieden NIETS goeds en heel veel leed. Die moslimgekkies bieden ook weinig goeds, maar ga ze zo lekker lopen jennen en er ligt een brandbom in de synagoge, zo rollen die gasten.
Zal allemaal wel, maar daarom is het nog wel disrespectvol en provocatief wat ze doen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:02:07 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_139445791
quote:
15s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zoals heel veel "rechten" en "vrijheden" die mensen (menen te) hebben, is ook het recht van vrije meningsuiting aan grenzen gebonden. Dat geldt voor moslim-extremisten niet meer of minder dan voor alle andere inwoners van dit land.

De bijeenkomst op 4 mei is geen herdenking, maar een symposium / lezing. Mensen mogen best herdenkingen, symposia en lezingen houden en ze mogen ook Palestijnen herdenken. De vraag is alleen of dat op 4 mei moet, want dat is een duidelijke provocatie.
welke mening hierin wilde jij aan banden leggen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_139445806
quote:
Gelukkig mag er gewoon geprovoceerd worden. :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_139445837
quote:
De vraag is alleen of dat op 4 mei moet, want dat is een duidelijke provocatie.
De anti-islam-vlag van Wilders was ook een duidelijke provocatie, maar niet verboden. Provoceren mag blijkbaar wel.
-
pi_139445843
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zal allemaal wel, maar daarom is het nog wel disrespectvol en provocatief wat ze doen.
Ja, maar verbieden gaat dan wel erg ver. Tevens een goede manier om te zien wie er nou echt ziek in z'n hoofd is. Wat AIVD-mannetjes bij de bijeenkomst :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_139445868
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:01 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Hij heeft wel invloed op bepaalde moslimjongeren ja. Wel een minderheid (denk aan Syriëgangers).
Sja, maar in weze is die groep klein en beheersbaar. Als de AIVD tenminste zijn werk doet. -O-

Maar goed, lekker alles verbieden omdat je het niet leuk vindt.

Sharia is nog prettiger.

pi_139445897
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

De Lebensraumzoekende zionistische kolonisten vervloeken?

Mwah, vind ik eigenlijk goed passen op Dodenherdenking.

donderdag 1 mei 2014 @ 11:05:39 #17
322645 Voorschrift
See if I care
pi_139445909
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, maar verbieden gaat dan wel erg ver. Tevens een goede manier om te zien wie er nou echt ziek in z'n hoofd is. Wat AIVD-mannetjes bij de bijeenkomst :7
Verbieden hoeft ook niet, maar ik kan het wel smakeloos vinden. :P
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:06:24 #18
322645 Voorschrift
See if I care
pi_139445937
quote:
11s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De Lebensraumzoekende zionistische kolonisten vervloeken?

Mwah, vind ik eigenlijk goed passen op Dodenherdenking.
Er zijn wel meer slachtoffers gevallen door Pallies dan enkel wat kwaaie krulzionisten natuurlijk.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_139445941
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:05 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Jij moest es weten hoe de meeste hetero's over jouw kontengebonk en stokgeslobber denken... :*

pi_139445977
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:05 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik vind het ook smakeloos, en hoop dat iemand ze laat voelen hoe provocerend ze zijn :r
pi_139445982
quote:
2s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:06 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Er zijn wel meer slachtoffers gevallen door Pallies dan enkel wat kwaaie krulzionisten natuurlijk.
Sja, geopolitiek, Hezbollah, Hamas, al dat soort clubjes handelen niet voor het volk.

Een land dat 10-jarige stenengooiers vastzet, hoort niet bij "het Westen".

pi_139445992
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vind het ook smakeloos, en hoop dat iemand ze laat voelen hoe provocerend ze zijn :r
Is het niet erg antisemitisch om alleen dode joden te herdenken?

donderdag 1 mei 2014 @ 11:08:40 #23
322645 Voorschrift
See if I care
pi_139446010
quote:
10s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij moest es weten hoe de meeste hetero's over jouw kontengebonk en stokgeslobber denken... :*
Boeie.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_139446018
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:03 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

De anti-islam-vlag van Wilders was ook een duidelijke provocatie, maar niet verboden. Provoceren mag blijkbaar wel.
Nee, dat was nou juist het recht op vrije meningsuiting. Zoals ook de moslim iets van Wilders mag vinden, of allerhande standpunten mag verkondigen over Nederlandse waarden en normen.

Het zou een heel ander verhaal zijn als Wilders tot één of andere manifestatie oproept op een belangrijke moslim-feestdag. Bijvoorbeeld een optocht met varkens, op de dag van het Suikerfeest.
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:09:03 #25
322645 Voorschrift
See if I care
pi_139446023
quote:
6s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sja, geopolitiek, Hezbollah, Hamas, al dat soort clubjes handelen niet voor het volk.

Een land dat 10-jarige stenengooiers vastzet, hoort niet bij "het Westen".
Klopt, beter schiet je ze gewoon in de knieën.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')