Ik heb het NRC-artikel gelezen, er staat niks over banden met al-Qaeda in. Wel dat hij zich als een fanboy gedraagt, maar geen banden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:48 schreef Elfletterig het volgende:
Tuurlijk. Een kwaliteitskrant als NRC zuigt dit soort profielschetsen gewoon uit hun grote duim.
Meh, het is natuurlijk wel enigszins provocatief te noemen deze actie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:55 schreef El_Matador het volgende:
Dat Abou Jahjah een moslimgekkie is en er zal wel van dat soort volk komen, wil niet zeggen:
• dat ze geen recht op vrije meningsuiting zouden hebben
• dat ze geen herdenkingen zouden mogen houden
• dat de Palestijnen dan niet herdacht zouden mogen worden
De intolerantie van zogenaamd niet islamofoben is net zo erg als die van de haatbaarden.
Mensen moeten es ophouden de keuzes van een ander te veroordelen. Je hoeft het toch niet met die moslimgekkies eens te zijn om ze te laten vergaderen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh, het is natuurlijk wel enigszins provocatief te noemen deze actie.
Dat ze 't doen zal me verder aan de kont roesten, maar ik verbaas me er niet over dat niet iedereen het kan waarderen.
Ah sorry, die andere gek. Ben je normale Nederlander, word je moslimgekkie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:58 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Abduljabbar van de Ven.
"Abou Jahjah" was van de AEL en hij is juist anti-salafisten.
Zoals heel veel "rechten" en "vrijheden" die mensen (menen te) hebben, is ook het recht van vrije meningsuiting aan grenzen gebonden. Dat geldt voor moslim-extremisten niet meer of minder dan voor alle andere inwoners van dit land.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:55 schreef El_Matador het volgende:
Dat Abou Jahjah een moslimgekkie is en er zal wel van dat soort volk komen, wil niet zeggen:
• dat ze geen recht op vrije meningsuiting zouden hebben
• dat ze geen herdenkingen zouden mogen houden
• dat de Palestijnen dan niet herdacht zouden mogen worden
De intolerantie van zogenaamd niet islamofoben is net zo erg als die van de zogenaamd Religie van de Vrede-haatbaarden.
Hij heeft wel invloed op bepaalde moslimjongeren ja. Wel een minderheid (denk aan Syriëgangers).quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:59 schreef El_Matador het volgende:
Dat soort gasten, worden die nou echt serieus genomen door normale moslims? Nee toch?
Zal allemaal wel, maar daarom is het nog wel disrespectvol en provocatief wat ze doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mensen moeten es ophouden de keuzes van een ander te veroordelen. Je hoeft het toch niet met die moslimgekkies eens te zijn om ze te laten vergaderen.
En dan zijn er gewoon mensen op FOK! die heftig tegen een verbod op een pedovereniging zijn. Die gasten bieden NIETS goeds en heel veel leed. Die moslimgekkies bieden ook weinig goeds, maar ga ze zo lekker lopen jennen en er ligt een brandbom in de synagoge, zo rollen die gasten.
welke mening hierin wilde jij aan banden leggen...quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoals heel veel "rechten" en "vrijheden" die mensen (menen te) hebben, is ook het recht van vrije meningsuiting aan grenzen gebonden. Dat geldt voor moslim-extremisten niet meer of minder dan voor alle andere inwoners van dit land.
De bijeenkomst op 4 mei is geen herdenking, maar een symposium / lezing. Mensen mogen best herdenkingen, symposia en lezingen houden en ze mogen ook Palestijnen herdenken. De vraag is alleen of dat op 4 mei moet, want dat is een duidelijke provocatie.
Gelukkig mag er gewoon geprovoceerd worden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:00 schreef Elfletterig het volgende:
De bijeenkomst op 4 mei is geen herdenking, maar een symposium / lezing. Mensen mogen best herdenkingen, symposia en lezingen houden en ze mogen ook Palestijnen herdenken. De vraag is alleen of dat op 4 mei moet, want dat is een duidelijke provocatie.
De anti-islam-vlag van Wilders was ook een duidelijke provocatie, maar niet verboden. Provoceren mag blijkbaar wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:00 schreef Elfletterig het volgende:
De vraag is alleen of dat op 4 mei moet, want dat is een duidelijke provocatie.
Ja, maar verbieden gaat dan wel erg ver. Tevens een goede manier om te zien wie er nou echt ziek in z'n hoofd is. Wat AIVD-mannetjes bij de bijeenkomstquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, maar daarom is het nog wel disrespectvol en provocatief wat ze doen.
Sja, maar in weze is die groep klein en beheersbaar. Als de AIVD tenminste zijn werk doet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hij heeft wel invloed op bepaalde moslimjongeren ja. Wel een minderheid (denk aan Syriëgangers).
De Lebensraumzoekende zionistische kolonisten vervloeken?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, maar daarom is het nog wel disrespectvol en provocatief wat ze doen.
Verbieden hoeft ook niet, maar ik kan het wel smakeloos vinden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar verbieden gaat dan wel erg ver. Tevens een goede manier om te zien wie er nou echt ziek in z'n hoofd is. Wat AIVD-mannetjes bij de bijeenkomst
Er zijn wel meer slachtoffers gevallen door Pallies dan enkel wat kwaaie krulzionisten natuurlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Lebensraumzoekende zionistische kolonisten vervloeken?
Mwah, vind ik eigenlijk goed passen op Dodenherdenking.
Jij moest es weten hoe de meeste hetero's over jouw kontengebonk en stokgeslobber denken...quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verbieden hoeft ook niet, maar ik kan het wel smakeloos vinden.
Ik vind het ook smakeloos, en hoop dat iemand ze laat voelen hoe provocerend ze zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verbieden hoeft ook niet, maar ik kan het wel smakeloos vinden.
Sja, geopolitiek, Hezbollah, Hamas, al dat soort clubjes handelen niet voor het volk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zijn wel meer slachtoffers gevallen door Pallies dan enkel wat kwaaie krulzionisten natuurlijk.
Is het niet erg antisemitisch om alleen dode joden te herdenken?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het ook smakeloos, en hoop dat iemand ze laat voelen hoe provocerend ze zijn
Boeie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij moest es weten hoe de meeste hetero's over jouw kontengebonk en stokgeslobber denken...
Nee, dat was nou juist het recht op vrije meningsuiting. Zoals ook de moslim iets van Wilders mag vinden, of allerhande standpunten mag verkondigen over Nederlandse waarden en normen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:03 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De anti-islam-vlag van Wilders was ook een duidelijke provocatie, maar niet verboden. Provoceren mag blijkbaar wel.
Klopt, beter schiet je ze gewoon in de knieën.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, geopolitiek, Hezbollah, Hamas, al dat soort clubjes handelen niet voor het volk.
Een land dat 10-jarige stenengooiers vastzet, hoort niet bij "het Westen".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |