http://glamora.ma/2014/04/andrea_uit_utopia_geeft_interv.htmlquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh? dan heeft ze haar ticket naar Bonaire in de pocket
Melkunie?quote:
Haha die man die zijn munten weer wilde ruilen voor geld, is een vriend van hem.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:00 schreef sjampoeh het volgende:
Ondertussen bij hoer klaver![]()
gezelligheid ten top
[ afbeelding ]
Verhip, ik zie rond de tafel een paar van die schreeuwers zitten die bij Nico aan de bar stonden. Die waren aardig in de lorumquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:00 schreef sjampoeh het volgende:
Ondertussen bij hoer klaver![]()
gezelligheid ten top
[ afbeelding ]
Ik had ook niet echt de indruk dat de Utopianen dolenthousiast waren. Jammer wel, dergelijke opzetjes die door achter worden bekokstoofd. Het heeft zo weinig tot niets te maken met eigen initiatief en nog minder met de belofte van het programma (het opbouwen van een nieuwe samenleving).quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:00 schreef Marenda het volgende:ous
[..]
Vond er niks aan.maar dat kwam omdat Joling gewoon leuker was.
Doe jij nooit he?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Flikker op met je srry...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit amper tijd tussen de LAPO en jouw topichunten.
mja ik wou posten hij was dicht, ik dacht dat het met de tempo van de cosse nzeau was dat er niet volgens de oude regels gewerkt werdquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Flikker op met je srry...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit amper tijd tussen de LAPO en jouw topichunten.
Wisten we het maarquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:04 schreef FUATRT het volgende:
Een een vraagje, hoe laat is centraal morgen/vandaag? en waar gaan Aike enzo het over hebben,...want de bom gaat barsten zei Isa,...dit heb ik even gemist
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik had ook niet echt de indruk dat de Utopianen dolenthousiast waren. Jammer wel, dergelijke opzetjes die door achter worden bekokstoofd. Het heeft zo weinig tot niets te maken met eigen initiatief en nog minder met de belofte van het programma (het opbouwen van een nieuwe samenleving).
Kregen de sfeer er ook niet in.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik had ook niet echt de indruk dat de Utopianen dolenthousiast waren. Jammer wel, dergelijke opzetjes die door achter worden bekokstoofd. Het heeft zo weinig tot niets te maken met eigen initiatief en nog minder met de belofte van het programma (het opbouwen van een nieuwe samenleving).
Joey kent haar, zegt-ie net.quote:
Vrijdag, en de bom barst daar nooitquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:04 schreef FUATRT het volgende:
Een een vraagje, hoe laat is centraal morgen/vandaag? en waar gaan Aike enzo het over hebben,...want de bom gaat barsten zei Isa,...dit heb ik even gemist
De ene stream was volop de Laura show ,wat is dat kind ordinair zeg.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Voor openen zijn geen regels, laat zeiken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
mja ik wou posten hij was dicht, ik dacht dat het met de tempo van de cosse nzeau was dat er niet volgens de oude regels gewerkt werd
Alleen als er na 1 minuut geen nieuwe is geopend of ik de OP wil aanpassen met de nieuwe POLL's, gewoon zoals het zou horen en niet door één of andere idioot die er één wil openen.quote:
quote:
Oh, gelukkigquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet Dieene, maar de 'Bart' die bij zijn vriendin over de vloer komt, waar hij zo boos over is
Dat zei hij niet, toch? Hij vond haar moeilijk lekker, het leeghoofd.quote:
De meesten daar vallen toch wel in die categorie?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:06 schreef Marenda het volgende:
[..]
De ene stream was volop de Laura show ,wat is dat kind ordinair zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |