tofquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:54 schreef Moeraskat het volgende:
"vandaag" de sleutel
En ergens ben ik bang dat als ik naar de makelaar ga morgen, er iets is waarom ik ineens dat huis niet krijg
Maar je gaat binnenkort blablawerk doen (naam even kwijt) kan je dan huis wel houden? Gaat dat wel lukken met zwanger zijn enz?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:54 schreef Moeraskat het volgende:
"vandaag" de sleutel
En ergens ben ik bang dat als ik naar de makelaar ga morgen, er iets is waarom ik ineens dat huis niet krijg
Waarom lieg ik nou weerquote:
Toch al getekend neem ik aan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:54 schreef Moeraskat het volgende:
"vandaag" de sleutel
Ze heeft geen idee zegt zequote:
Dat sowieso maar dan de vraag is het het waard om voor een doel het land door te rijden?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:54 schreef Moeraskat het volgende:
"vandaag" de sleutel
ligt er ook maar aan wat je gewend bentquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat sowieso maar dan de vraag is het het waard om voor een doel het land door te rijden?
Ik woon in Den Haag maar soms is Delft mij al te ver
Hmm...quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat sowieso maar dan de vraag is het het waard om voor een doel het land door te rijden?
Het is nog niet zeker hoeveel uur ik krijgquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je gaat binnenkort blablawerk doen (naam even kwijt) kan je dan huis wel houden? Gaat dat wel lukken met zwanger zijn enz?
Ik heb vorige week een krabbel gezet dat ik de woning aanneem inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom lieg ik nou weer
[..]
Toch al getekend neem ik aan?
En dit. Helemaal met studenten OVquote:
Ze weet het weer, is druk met typen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:57 schreef rival het volgende:
[..]
Oh in that case
Nee dan zal ik haar er wel ff aan herinneren maar ik ga het hier niet posten
Ligt aan het doelquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nou danquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een krabbel gezet dat ik de woning aanneem inderdaad.
Dat dan weer wat minder, OVquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dit. Helemaal met studenten OV
Aan afstanden rijden geen probleem, rij gerust 900 km (dit jaar nu 3 X Oostenrijk gereden) en volgende maand naar Alpe d'huez 1100 km heen en dan weer terug(beklimmen voor een goed doel)quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er ook maar aan wat je gewend bent
Maar ze moesten eerst een IB60 formulier hebben.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt aan het doel
DH > Delft dat is een stukje van niks
[..]
Nou dan
[..]
Dat dan weer wat minder, OV
Ik ben het sowieso al niet waard dus blijf maar lekker in DHquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aan afstanden rijden geen probleem, rij gerust 900 km (dit jaar nu 3 X Oostenrijk gereden) en volgende maand naar Alpe d'huez 1100 km heen en dan weer terug(beklimmen voor een goed doel)
Ligt er maar net aan of ik het waard vind om ergens heen te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |