SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Normaliter win je de eerste keer 5k en een premium gold pack en daarna steeds 2k ofzo. Nu win je 5k, daarna 5k + premium gold pack en daarna 3k. Not bad.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik speel liever cups en dan is het wel belonend dat je het toernooi vaker speelt/wint. Nu word je er voor gestraft
nou..quote:Op woensdag 30 april 2014 23:33 schreef rolls-reus het volgende:
Prijzen van de bpl tots vallen mee zo te zien
Kaarten waren in december al binnen, early bird voor 35 euroquote:Op woensdag 30 april 2014 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
Speciaal voor Toefjes.Dit was zo chill die avond.
Ga je trouwens ook naar Electronic Family, Toefjes?
Geniaal.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kaarten waren in december al binnen, early bird voor 35 euroEn de line up is wederom briljant te nomen. Andrew Rayel, Armin van Buuren, Cosmic Gate (met Emma Hewitt
![]()
)
Zeker een aanrader. Sfeer is nog chiller dan met ASOT, zeker als de zon nog een beetje schijnt
Vetquote:
Bedankt, maar waarvoor speciaal feli ik? Ik was wel voor Atletico in deze wedstrijd, maar dat waren er wel meerquote:Op woensdag 30 april 2014 22:40 schreef ThadCastle het volgende:
Feli DutchSL
MOTM Courtois of Juanfran imo
Ik kan 1/10 kopenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen we met z'n allen TOTS Cahill pricefixen op 300K? Ik kan er 2 kopen.
Oh dacht dat je voor Atletico was, maar dat is dus alleen je Spaanse voorkeurquote:Op woensdag 30 april 2014 23:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bedankt, maar waarvoor speciaal feli ik? Ik was wel voor Atletico in deze wedstrijd, maar dat waren er wel meer
Ik heb verder weinig speciaals met die club, al vind ik het wel heel leuk dat het een keertje niet alleen maar Barca en Real is in Spanje.
Dat bedacht ik me ook vanavond. Dat wordt een pittig potjequote:Op donderdag 1 mei 2014 00:00 schreef Toefjes het volgende:
Vakantiegeld inzetten op een rode kaart in de CL finale. Zekerheidje
Hopelijk wint Atletico, zou echt een zieke stunt zijn. CL en Primera Divquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook vanavond. Dat wordt een pittig potje
Inderdaad. Dat zou het levende bewijs zijn dat het grote kapitaal niet altijd zegeviertquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hopelijk wint Atletico, zou echt een zieke stunt zijn. CL en Primera Div
pic?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:46 schreef Toefjes het volgende:
Spinazieshirt is goedVorige keer moest iedereen echt hard lachen om dat shirt, veel vreemde mensen die me complimenten gaven
70.000 man. That is fucking insanequote:Op donderdag 1 mei 2014 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
ib4 Anti-de-nieuwe-kuip-facebookpagina's.
Geweldig dit soort beelden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
Hebben jullie deze trouwens al gezien?Feestje uit het perspectief van Daley.
Die beelden van die Ajacieden tijdens het uitgaan.Boilesen.
De Sirtaki ja?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geweldig dit soort beelden.
Afgelopen zondag Meireles ook als een echte Turk aan het dansen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De Sirtaki ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Bij mij werd vandaag nog een drie jaar oude post gequote op de frontpagequote:Op woensdag 30 april 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
What. The. Fuck.
Anders quote je even een post van oktober 2012
Ik begreep er al niets van..herkende die post totaal niet
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:33 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Lallana en TOTS Ramsey zijn echt geweldig. in 433(4) team zijn ze echt heel erg goed
Karmaquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren 3 potjes gespeeld en elk potje moest ik tegen meerdere TOTS-spelers.
Thanksquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thanks
Achterlijke mod die dacht dat ik Trapz was, aangezien hij me beschuldigde voor de zoveelste keer een foto te hebben geplaatst
TR gemachtquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Om over de NSB'er in dit topic maar te zwijgen
quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Afgelopen week wel 2 Totsen gehad, beide silver helaas en niet veul waard![]()
En heb nu 2 ton en 2 kutteams, maar geen idee wat voor team ik moet maken aangezien alle Totsen waarin ik geinteresseerd zijn veelsteduur zijn
C. ik verneuk al mijn coins aan packs en krijg of heul veul moneyz of heul niks.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie zo maar een tweetal scenario's opdoemen:
a. Je stelt je ambities bij
b. Je spaart stug door voor die veelstedure TOTS-en.
he spellingsnazi verbeter die gozer eens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie zo maar een tweetal scenario's opdoemen:
a. Je stelt je ambities bij
b. Je spaart stug door voor die veelstedure TOTS-en.
O ja, het laatste scenario:quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
C. ik verneuk al mijn coins aan packs en krijg of heul veul moneyz of heul niks.
Brabo's onder elkaar hequote:Op donderdag 1 mei 2014 09:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he spellingsnazi verbeter die gozer eens.
ik Report alleen Dutank, want die zou ons er ook bij naaien.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:14 schreef Revontulet het volgende:
Ik report alleen Ozz dus ik was het ook niet
[ afbeelding ]
Moet je dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thanks
Achterlijke mod die dacht dat ik Trapz was, aangezien hij me beschuldigde voor de zoveelste keer een foto te hebben geplaatst
nog niet genoeg, moet naar 250quote:
Als ik hem later deze week voor 210 of 220 verkoop, ben ik gewoon tevredenquote:
watdan die handel stijgt nog niet ergquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik hem later deze week voor 210 of 220 verkoop, ben ik gewoon tevreden
En ik denk dat ik met Cahill maar gewoon ga spelen
Niks met jou, met die mod die onze namen niet uit elkaar kan houdenquote:
Stijgt wel iets, maar ik heb zin om Luiz uit mijn team te halenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
watdan die handel stijgt nog niet erg?
zit hier ook nog met 3 keer piszczek
gister wel even inkopen gedaan, iniesta, T Silva, Alba, Hummels, Luiz
quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niks met jou, met die mod die onze namen niet uit elkaar kan houden
quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:36 schreef JaafkeEHV het volgende:
Damn, gister 10x 15K pakketen, en 100 normale (7,5k) pakketen getrokken
beste speler was reus. fml
wat ben je toch bezig met coins kopen, probeer je wat te promoten ofzoquote:
Mooi teamquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Even di Maria goedkoop oppikken.
Wat, nee, ik ben gewoon een kutnoob.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat ben je toch bezig met coins kopen, probeer je wat te promoten ofzo
coins verdien je door te traden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat, nee, ik ben gewoon een kutnoob.
Nee jongen. Wij traden allemaal. Velen hier hebben een AB, maar mensen zoals DS2 en ik zijn eerlijke SMLENO'ers. Dat houdt in: silvers goedkoop inkopen (omdat noobs niet weten wat ze kosten) en dan duurder verkopen. Zo heb ik uiteindelijk meer dan 3.000.000 op de teller zien staanquote:
Ik ga hem toch maar gebruiken.quote:
Was ik nog maar zo verstandig als in FUT13.. dit jaar heb ik teveel packs gekocht met bijna niks erin.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee jongen. Wij traden allemaal. Velen hier hebben een AB, maar mensen zoals DS2 en ik zijn eerlijke SMLENO'ers. Dat houdt in: silvers goedkoop inkopen (omdat noobs niet weten wat ze kosten) en dan duurder verkopen. Zo heb ik uiteindelijk meer dan 3.000.000 op de teller zien staan
Ik hoop dat ze in het weekend weer wat duurder worden.. maar misschien komt dan wel dat Football League TOTS uit. Tot die tijd heb ik in ieder geval genoeg fitnesskaarten:quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:07 schreef Freire het volgende:
Bronze squad fitness voor 350c
Dat waren vaak de redders van mijn bronze packs
Dat de packs dit jaar niks waren, kon ik al afleiden uit wat ik in die pre-order packs kreegquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was ik nog maar zo verstandig als in FUT13.. dit jaar heb ik teveel packs gekocht met bijna niks erin.
packs openen was dit jaar ook niet echt de moeite omdat spelers al snel goedkoop waren door al dat geglitch denk ik. silvers zijn echt heel zielig dit jaar, zelf als je een leuke 74 rated rare silver hebt is hij meestal maar 600c BINquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat de packs dit jaar niks waren, kon ik al afleiden uit wat ik in die pre-order packs kreeg
Verder heb ik nauwelijks wat geopend. Volgens mij 4 of 5 van die jumbo silvers vorige week. Misschien nog een gold pack ergens tussendoor. Nee, voornamelijk alleen de pre-order packs en de gewonnen packs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |