SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Normaliter win je de eerste keer 5k en een premium gold pack en daarna steeds 2k ofzo. Nu win je 5k, daarna 5k + premium gold pack en daarna 3k. Not bad.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik speel liever cups en dan is het wel belonend dat je het toernooi vaker speelt/wint. Nu word je er voor gestraft
nou..quote:Op woensdag 30 april 2014 23:33 schreef rolls-reus het volgende:
Prijzen van de bpl tots vallen mee zo te zien
Kaarten waren in december al binnen, early bird voor 35 euroquote:Op woensdag 30 april 2014 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
Speciaal voor Toefjes.Dit was zo chill die avond.
Ga je trouwens ook naar Electronic Family, Toefjes?
Geniaal.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kaarten waren in december al binnen, early bird voor 35 euroEn de line up is wederom briljant te nomen. Andrew Rayel, Armin van Buuren, Cosmic Gate (met Emma Hewitt
![]()
)
Zeker een aanrader. Sfeer is nog chiller dan met ASOT, zeker als de zon nog een beetje schijnt
Vetquote:
Bedankt, maar waarvoor speciaal feli ik? Ik was wel voor Atletico in deze wedstrijd, maar dat waren er wel meerquote:Op woensdag 30 april 2014 22:40 schreef ThadCastle het volgende:
Feli DutchSL
MOTM Courtois of Juanfran imo
Ik kan 1/10 kopenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen we met z'n allen TOTS Cahill pricefixen op 300K? Ik kan er 2 kopen.
Oh dacht dat je voor Atletico was, maar dat is dus alleen je Spaanse voorkeurquote:Op woensdag 30 april 2014 23:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bedankt, maar waarvoor speciaal feli ik? Ik was wel voor Atletico in deze wedstrijd, maar dat waren er wel meer
Ik heb verder weinig speciaals met die club, al vind ik het wel heel leuk dat het een keertje niet alleen maar Barca en Real is in Spanje.
Dat bedacht ik me ook vanavond. Dat wordt een pittig potjequote:Op donderdag 1 mei 2014 00:00 schreef Toefjes het volgende:
Vakantiegeld inzetten op een rode kaart in de CL finale. Zekerheidje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |