abonnement Unibet Coolblue
pi_139472403
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:28 schreef mujentas het volgende:

[..]

Een parketvloer is ook niet echt een vloer voor in een supermarkt.
Voor het postkantoor was het prima, heel goede kwaliteit.

Iemand zei wat over de nieuwe vloer. Die past er helemaal niet bij. Die wanden zijn van geglazuurde bakstenen en de parketvloer paste zo mooi in die sfeer. De huidige vloer is van een totaal andere sfeer en die kastenrijen zijn natuurlijk ook niet in overeenstemming met het oorspronkelijke ontwerp. Als het winkels worden, is zo'n vloer natuurlijk wel nodig. Tegenwoordig weet men niet veel meer van parketonderhoud. Alle grote winkels hadden vroeger parketvloeren.

quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 06:30 schreef d4v1d het volgende:
@Teslynd:

In dat postkantoor komt de nieuwe bibliotheek die nu nog op de oude gracht zit. Geen winkelcentrum

Er komen wel nog 2 nieuwe AH's in de binnenstad ergens.
De bibliotheek zou afgehaakt hebben, omdat het zeer onvoordelige verwarmingskosten heeft.
  donderdag 1 mei 2014 @ 23:24:29 #252
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_139472476
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:22 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Voor het postkantoor was het prima, heel goede kwaliteit.

Iemand zei wat over de nieuwe vloer. Die past er helemaal niet bij. Die wanden zijn van geglazuurde bakstenen en de parketvloer paste zo mooi in die sfeer. De huidige vloer is van een totaal andere sfeer en die kastenrijen zijn natuurlijk ook niet in overeenstemming met het oorspronkelijke ontwerp. Als het winkels worden, is zo'n vloer natuurlijk wel nodig. Tegenwoordig weet men niet veel meer van parketonderhoud. Alle grote winkels hadden vroeger parketvloeren.

[..]

De bibliotheek zou afgehaakt hebben, omdat het zeer onvoordelige verwarmingskosten heeft.
Een parketvloer onderhouden terwijl daar de hele dag rolly's, containers, winkelwagentjes en dergelijke overheen rijden? Weet je wel niet wat dat gaat kosten :')?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_139472509
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:22 schreef SausDip het volgende:

[..]

Het profiel van een persoon met Asperger is volgens mij ook dat die persoon slim is en autistisch. Maar doordat hij slim is kan hij zich redelijk staande houden.

Donald, is het niet een idee dat je verder gaat leren? Eventueel in combinatie met werk?
Daar heb ik al over nagedacht, maar daar heb ik helaas de financiële middelen niet voor.
pi_139472544
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:24 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Een parketvloer onderhouden terwijl daar de hele dag rolly's, containers, winkelwagentjes en dergelijke overheen rijden? Weet je wel niet wat dat gaat kosten :')?
Je zag een regel over het hoofd.
  donderdag 1 mei 2014 @ 23:27:09 #255
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_139472587
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:26 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Je zag een regel over het hoofd.
Die heb ik gelezen. Alleen jij geeft vervolgens aan dat men niet weer weet wat parketonderhoud is. Volgens mij weet men dat heel goed en weet men ook dat dat niet te betalen is.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_139472705
Je kunt niet altijd maar de karakteristieke elementen van een pand behouden. Soms is dit gewoon niet werkbaar en moet je dit veranderen naar hedendaagse standaarden.
pi_139472833
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:27 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Die heb ik gelezen. Alleen jij geeft vervolgens aan dat men niet weer weet wat parketonderhoud is. Volgens mij weet men dat heel goed en weet men ook dat dat niet te betalen is.
Je hebt het over supermarktgebruik, dat heb ik uitgesloten.
Het zware parket van vroeger is er waarschijnlijk alleen nog in de gebouwen van vroeger en daarvoor is specifieke kennis nodig. Degenen die vorige eeuw de vloer wilden moderniseren door hem te lakken! wisten dus niet wat ze deden. Die vloer zat boordevol boenwas.
Bij parket denkt men tegenwoordig eerder aan de laminaatachtige vloerbedekkingen, die je met een wisser affloddert en bij grote bedrijven af en toe met de boenmachine.
pi_139473344
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:31 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Je hebt het over supermarktgebruik, dat heb ik uitgesloten.
Het zware parket van vroeger is er waarschijnlijk alleen nog in de gebouwen van vroeger en daarvoor is specifieke kennis nodig. Degenen die vorige eeuw de vloer wilden moderniseren door hem te lakken! wisten dus niet wat ze deden. Die vloer zat boordevol boenwas.
Bij parket denkt men tegenwoordig eerder aan de laminaatachtige vloerbedekkingen, die je met een wisser affloddert en bij grote bedrijven af en toe met de boenmachine.
Dit is pas nuttige informatie ^O^
pi_139478912
Verslapen :')
pi_139478939
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 08:30 schreef d4v1d het volgende:
Verslapen :')
Maar dan toch als echte baas ff op FOK posten :P
pi_139478944
Godzijdank de laatste jokerdag.
pi_139479078
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 08:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Maar dan toch als echte baas ff op FOK posten :P
Ik kon gewoon nog op tijd komen, maar ik heb niet normaal een bak koffie kunnen drinken.
pi_139479081
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 08:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Maar dan toch als echte baas ff op FOK posten :P
Ja dat soort dingen verbaast mij ook altijd. Heb ook wel eens van die gesprekken, dan belt er een vuller dat hij zich verslapen heeft. Dan zeg ik meestal oke, dus je bent er over een kwartiertje? Krijg je vaak als antwoord, nee, ik moet nog douchen, ontbijten etc etc. Ik denk dan echt van: ff snel douchen en hop spring die fiets op naar het werk, om de schade te beperken.
pi_139479102
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 08:46 schreef SausDip het volgende:

[..]

Ja dat soort dingen verbaast mij ook altijd. Heb ook wel eens van die gesprekken, dan belt er een vuller dat hij zich verslapen heeft. Dan zeg ik meestal oke, dus je bent er over een kwartiertje? Krijg je vaak als antwoord, nee, ik moet nog douchen, ontbijten etc etc. Ik denk dan echt van: ff snel douchen en hop spring die fiets op naar het werk, om de schade te beperken.
Ik ben nu nog te vroeg, maar ik kan niet zeggen dat ik nou heel fijn ben op gestaan :') ik slaap nog half :P
pi_139479109
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 08:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Godzijdank de laatste jokerdag.
Ik snap dat de jokers niet heel handig zijn voor de kassa, maar als dat nieuwe thema zo zie, denk ik dat je daar wel eens enorm veel vragen en gezeur over kan krijgen. Het is nogal een onduidelijk thema als je het mij vraagt.
pi_139479121
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 08:48 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik ben nu nog te vroeg, maar ik kan niet zeggen dat ik nou heel fijn ben op gestaan :') ik slaap nog half :P
Heel goed dat je toch op tijd bent! Mijn post was ook in zn algemeenheid bedoeld natuurlijk, niet op jou. Blijkbaar heb jij wel je best gedaan om zo snel mogelijk op je werk te komen ^O^ ^O^
  vrijdag 2 mei 2014 @ 08:51:10 #267
375927 Halldor
like a boss
pi_139479137
quote:
RDC Zaandam wordt het eerste Albert Heijn distributiecentrum voor houdbaar dat wordt gemechaniseerd. Vrijwel het complete regionale houdbaar-assortiment wordt vanaf ontvangst tot laden geheel gemechaniseerd verwerkt. Het ontwerp voor de mechanisatie-oplossing wordt geleverd door Vanderlande en de gemechaniseerde houdbaar-hal is naar verwachting eind 2017 operationeel.

Met mechanisatie van vrijwel het complete houdbaarassortiment creëren we binnen de RDC's ruimte voor groeien kan in dezelfde ruimte 50% meer capaciteit worden gerealiseerd. Hierdoor kunnen we nog beter voldoen aan de vraag van onze klanten en winkelvriendelijk aanleveren (minder splitsen, makkelijker vullen). Ook verbetert de kwaliteit van werken in het DC omdat met name het zware handmatige werk wordt overgenomen door machines.

Het RDC in Zaandam wordt het eerste gemechaniseerde distributiecentrum voor houdbare producten. Het bedrijf Vanderlande is geselecteerd om de mechanisatieoplossing te leveren. Albert Heijn tekent met deze partij een overeenkomst voor een gedetailleerd ontwerp voor DC Zaandam. Na een succesvolle oplevering hiervan sluit Albert Heijn een definitief contract met Vanderlande. Vervolgens start de ombouw van DC Zaandam, naar verwachting begin 2015.

Vanderlande levert gemechaniseerde systemen en bijbehorende diensten, waarmee logistieke processen en prestaties worden verbeterd. Het bedrijf heeft de kennis en kunde om een volledig gemechaniseerde en schaalbare oplossing te leveren voor de omvang en snelheid van Albert Heijn. Het bedrijf heeft een leidende marktpositie, een uitstekende reputatie in het realiseren van grote projecten en haar cultuur past goed bij ons.
Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
pi_139479151
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 08:49 schreef SausDip het volgende:

[..]

Heel goed dat je toch op tijd bent! Mijn post was ook in zn algemeenheid bedoeld natuurlijk, niet op jou. Blijkbaar heb jij wel je best gedaan om zo snel mogelijk op je werk te komen ^O^ ^O^
Hihi :@


:')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2014 08:52:04 ]
  vrijdag 2 mei 2014 @ 08:53:31 #269
375927 Halldor
like a boss
pi_139479171
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 08:46 schreef SausDip het volgende:

[..]

Ja dat soort dingen verbaast mij ook altijd. Heb ook wel eens van die gesprekken, dan belt er een vuller dat hij zich verslapen heeft. Dan zeg ik meestal oke, dus je bent er over een kwartiertje? Krijg je vaak als antwoord, nee, ik moet nog douchen, ontbijten etc etc. Ik denk dan echt van: ff snel douchen en hop spring die fiets op naar het werk, om de schade te beperken.
Als ik niet ontbijt kan je me oprapen na 2 uur gok ik.

Maar ik heb me nog nooit verslapen :7
pi_139479173
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 08:51 schreef Halldor het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
Dus ze trappen alle polen eruit en we krijgen fatsoenlijke containers die stabiel zijn?
pi_139479178
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 08:53 schreef Halldor het volgende:

[..]

Als ik niet ontbijt kan je me oprapen na 2 uur gok ik.

Maar ik heb me nog nooit verslapen :7
Ik ga straks wel brunchen :P
pi_139479204
Onze nieuwe SM lijkt me best een toffe gast als eerste indruk.

Hij heeft nog een naamplaatje van +/- 10 jaar geleden :D
pi_139480236
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 08:55 schreef d4v1d het volgende:
Onze nieuwe SM lijkt me best een toffe gast als eerste indruk.

Hij heeft nog een naamplaatje van +/- 10 jaar geleden :D
Bert :)
  vrijdag 2 mei 2014 @ 10:05:02 #274
387249 exelletor
exelleren?
pi_139480416
Heb me tot nu toe maar paar keer verslapen - een keer om promo te hangen, de andere keer voor mijn kassacursus en de derde keer toen ik om vijf uur 's avonds moest splitsen. Valt wel mee dus. :P
pi_139480444
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 10:05 schreef exelletor het volgende:
Heb me tot nu toe maar paar keer verslapen - een keer om promo te hangen, de andere keer voor mijn kassacursus en de derde keer toen ik om vijf uur 's avonds moest splitsen. Valt wel mee dus. :P
Verslapen voor je kassa cursus. Jaja, je had gewoon geen zin :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')