Ja, ik vind het er ook echt niet uitzien. Als je nou 40+ bent vind ik het misschien een ander verhaal, maar we hebben het hier over twee jongens van 25 en 26quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vanuit AH dienen (A)SM zich representatief te kleden. Dat is hier het geval. Alleen vind ik een "uniform" op deze wijze (overhemd + pantalon) een beetje ver gaan.
Sowieso welquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:13 schreef Schuimpjes het volgende:
Zeg SLP_ die coverfoto van jullie Facebookpagina he... Had die groente afdeling niet wat voller gekund
We hebben nu 7quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:14 schreef exelletor het volgende:
Zeg SLP_, hebben jullie echt maar vier planken ZAV?
Dat. Er staan op jullie Facebook wel wat betere foto'squote:Op donderdag 1 mei 2014 00:15 schreef SLP_ het volgende:
Sowieso wel Ik snap ook niet dat ze er zulke foto's op gooien, zorg er in ieder geval voor dat de boel mooi gepresenteerd is
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:07 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ach joh, vanochtend had ik een grap van mujentas te verwerken.Welke grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was serieus hoor.
[ Bericht 1% gewijzigd door mujentas op 01-05-2014 08:13:57 ]
Mooi toch, niets meer te zien van de 'vernieling'quote:Op woensdag 30 april 2014 23:03 schreef Teslynd het volgende:
I
[..]
In dit geval wel. Ze wilden de vloer meen ik lakken. Een parketvloer die jarenlang stevig in de boenwas gezet is, dus even schuren en lakken. Dus vloer vernield en iets met tegels gedaan. Nu is het zo geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (wikipedia)
Het gaat een winkelcentrum worden. Dan had ik liever alleen AH erin.
Dienstjaren tellen niet mee in de bapalikg van het loon van een teamleider.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:46 schreef SausDip het volgende:
Ik vroeg me laatst iets af, misschien een hele domme vraag maar mij is het onduidelijk:
Situatie:
Stel ik ben TLVK, verdien ¤13.23 per uur (max leeftijd en max dienstjaren dus maximum van de schaal)
Stel ik word gepromoveerd tot ASM, dan is het basisloon wat ik in de handboeken vind iets boven de ¤14euro per uur. Wat ik me afvraag, zou ik ook op dat loon beginnen, of tellen mijn dienstjaren (wat er nu 10 zijn, of als je vanaf 18 rekent zijn dat er 7) mee? Zou ik dan op een hoger loon beginnen of raak je je dienstjaren kwijt als je een functie omhoog gaat?
Serieus niet? Teamleiderschaal is toch schaal D? In de VGL cao staan daar wel dienstjaren bij. Of zit ik helemaal verkeerd?quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dienstjaren tellen niet mee in de bapalikg van het loon van een teamleider.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:04 schreef SausDip het volgende:
[..]
Serieus niet? Teamleiderschaal is toch schaal D? In de VGL cao staan daar wel dienstjaren bij. Of zit ik helemaal verkeerd?
http://www.fnvbondgenoten(...)en_2011-2013.pdf.pdf
Misschien hebben ze elkaar daar wel leren kennen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[ afbeelding ]
Romantisch hoor, de broodafdeling
Dat mag je aannemen van wel anders is het sowieso een beetje gek toch?quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze elkaar daar wel leren kennen?
Waarom is dat gek? Het is een huwelijksaanzoek, een speciaal moment voor beide mensen. Wie zijn wij als buitenstaanders om daarover te oordelen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:40 schreef SausDip het volgende:
[..]
Dat mag je aannemen van wel anders is het sowieso een beetje gek toch?
En zo is hetquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:58 schreef SausDip het volgende:
Zoals ik in de post hier ergens boven aangeef: zo lang ze maar gelukkig zijn.
De users in dit topic zijn wij. We zijn goed in mensen de grond in stampenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom is dat gek? Het is een huwelijksaanzoek, een speciaal moment voor beide mensen. Wie zijn wij als buitenstaanders om daarover te oordelen?
Zo rollen wijquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De users in dit topic zijn wij. We zijn goed in mensen de grond in stampen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |