Het is zooo duuurrrquote:Op woensdag 30 april 2014 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh is dit het deel waar iedereen weer gaat jammeren over de prijzen?
Vrijdag in de UK, zal hier niet veel later zijn denk ik.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:32 schreef oh-oh het volgende:
Ben benieuwd wanneer de voorverkoop begint!
Nog niet bekend maar in de UK ongeveer dit:quote:
Vanuit de NL kanalen nog niet.quote:
Die zegt gewoon wat ie op Twitter tegenkomt. Net als wíj hier in het topic kieperen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:14 schreef oh-oh het volgende:
Jawel, Giel zei het vanmorgen op de radio al![]()
Zie mijn fucking knipoogquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die zegt gewoon wat ie op Twitter tegenkomt. Net als wíj hier in het topic kieperen.
Dit valt bijna onder de noemer fanart ja. Heb je die eerste poster niet gezien? Rotterdam Holland Ziggo Dome / UK? Aanfluiting.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Is dit Fanart dan?
[ afbeelding ]
Wil er graag heen maar zal wel niemand mee willen.
Die heeft wel mijn voorkeur jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:28 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Dus is aftershow, maandagochtend, meteen na de Ziggo toch mooi
twitter:ZiggoDome twitterde op donderdag 01-05-2014 om 12:23:00It's official! #Prince komt op 25 mei naar #ZiggoDome! Kaartverkoop start 6 mei, be there! http://t.co/muSLGPuDwF reageer retweet
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op donderdag 01-05-2014 om 12:23:42PRINCE & 3RDEYEDGIRL25/5 @ZiggoDomeTickets vanaf ¤ 86,90 incl. sk.http://t.co/RKMn356ocM http://t.co/x9W12aLmJR reageer retweet
twitter:LiveNation_nl twitterde op donderdag 01-05-2014 om 12:30:15His Royal Badness Prince staat 25 mei met 3RDEYEGIRL @ZiggoDome. Kaartverkoop start as. dinsdag om 12.00u via http://t.co/fkgEa7rGrk reageer retweet
Nee geen fanart, van het officiele twitter account van 3rdeyegirl.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Is dit Fanart dan?
[ afbeelding ]
Wil er graag heen maar zal wel niemand mee willen.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:51 schreef MidnightShow_ het volgende:
de prijzen, phoe he. 100 euro voor Paradiso gig oke maar ziggo dome gig 130 eurie voor golden circle, in een zaal zoals ziggo dome. hmm
ja, dat wel, maar dat is meer de exclusiviteit en feit dat het Prince is in een zaal zoals Paradiso. intiem dus. en nee die van Beyoncé waren niet zo duur, was geen golden circle wel vip kaarten zooi maar das een ander geval.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]Qua de norm is 100 euro voor Paradiso juist in verhouding duur. Logisch dat je het daar makkelijker voor over hebt. Maar Ziggodome is altijd veeeeeeeeel duurder. Golden Circle tickets voor Beyoncé waren echt een paar honderd euro geloof ik.
Zitplaats = (te) ver van t podium. Meeeeh, pas.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:54 schreef HuubTuub het volgende:
Als iemand NU al 332,50 wil uitgeven... dan zijn er businesseats. Ik heb een link gevonden:
http://www.ticketmaster.nl/event/prince-tickets/129967
wat nergens op slaat is dat ze hoger worden naarmate de kaarten duurder worden, wat is dat voor een flauwekulquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:03 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Zit me nu alweer op te winden over de servicekosten. Voor een freaking website 10 euro betalen!!
Helemaal niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]Qua de norm is 100 euro voor Paradiso juist in verhouding duur. Logisch dat je het daar makkelijker voor over hebt. Maar Ziggodome is altijd veeeeeeeeel duurder. Golden Circle tickets voor Beyoncé waren echt een paar honderd euro geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:41 schreef HuubTuub het volgende:
Maar met die servicekosten moeten ze hun servers uit 1998 onderhouden en de hamsters voeren die in hun hamsterwieltjes de koeling aandrijven van die servers. Dat kost hèndig duur, jeweetstog, 10% van iedere verkochte kaart met een maximum van 10 klatsers.
ik heb dinsdag een examen staan, dan maar falen ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal voor de zekerheid de dinsdagochtend ook maar vrij nemen
who gives a shit?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:33 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ik heb dinsdag een examen staan, dan maar falen ofzo.
Ach, weet je, als je er eenmaal bent zitten er 14.999 anderen op je te wachten. Nou ja, ze wachten op Prince, maar ze zijn er toch maar.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:36 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik zit al klaar voor morgenvroeg hoor! Ik heb maar een kaartje nodig, niemand wil met mij mee
BOKS!quote:
Ik heb er nu een in mijn mandje, ingang zaal, hebben?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:29 schreef Felixa het volgende:
3x een losse staanplaats kunnen bestellen. Ik moet er eigenlijk nog eentje.
Hmmm... Is dit ideaal? Nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:27 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik schijt op ticketmaster en online verkoop.
Normale staanplaats van EUR 97,90?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er nu een in mijn mandje, ingang zaal, hebben?
Sorry duurde te lang, en ik hoor al dat ik wss toch niet had kunnen betalen met idealquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Normale staanplaats van EUR 97,90?
Yes please!
Ik krijg nu steeds foutmeldingen...
Wat denk je!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry duurde te lang, en ik hoor al dat ik wss toch niet had kunnen betalen met ideal
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:45 schreef Felixa het volgende:
[..]
Wat denk je!
Ik klik nog wat heen en weer, geeft ie me nog een golden circle kaart!![]()
Die andere drie mogen dan die gewone staanplaatsen hebben, deze hou ik zelf.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:45 schreef Felixa het volgende:
[..]
Wat denk je!
Ik klik nog wat heen en weer, geeft ie me nog een golden circle kaart!![]()
Die andere drie mogen dan die gewone staanplaatsen hebben, deze hou ik zelf.
Ik ga graag weer terug naar het oude systeem. Ik had altijd kaarten, voor alle concerten die ik wilde, alle plaatsen die ik wilde. Met die online verkoop, zeker dit soort shows weet je het maar nooit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hmmm... Is dit ideaal? Nee.
Maar dat bij het postkantoor gaan liggen om 6 uur in de ochtend of nog vroeger is ook niet alles. Ok, wel toen iemand voor mij bij het postkantoor die kaarten uitdraaide op bestelling en ik ze later op kon halen, maar toch...
twitter:LiveNation_nl twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 12:49:35Kaartverkoop Prince tijdelijk stopgezet ivm betaalproblemen bij diverse banken. We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen. reageer retweet
Het oude systeem kan niet eens meer... postkantoren zijn weg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:51 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik ga graag weer terug naar het oude systeem. Ik had altijd kaarten, voor alle concerten die ik wilde, alle plaatsen die ik wilde. Met die online verkoop, zeker dit soort shows weet je het maar nooit.
Hoop dus nog voor mensen zonder kaart.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:53 schreef Felixa het volgende:
Ai...twitter:LiveNation_nl twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 12:49:35Kaartverkoop Prince tijdelijk stopgezet ivm betaalproblemen bij diverse banken. We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen. reageer retweet
En kennelijk al weer uitverkocht...quote:
Natuurlijk een andere discussie, maar ik heb voor nagenoeg alle concerten waar ik heen wilde altijd een kaartje. Zowel in de tijd van postkantoor als online.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het oude systeem kan niet eens meer... postkantoren zijn weg.
Maar serieus: ieder systeem heeft nadelen en als er 1.000 kaarten zijn en 2.500 man die willen gaan zullen er altijd mensen zijn die teleurgesteld zijn (1.500 naar schatting).
Het enige waar ik verbetering in zie is kaarten op naam. Lastiger bij de controle, maar vorig jaar bij Kraftwerk vond ik het prima gaan.
Dit staat erboven:quote:
Ik ben van na de postkantoor tijd, maar heb altijd online een kaartje weten te bemachtigen. Wel met de nodige stress.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:18 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Natuurlijk een andere discussie, maar ik heb voor nagenoeg alle concerten waar ik heen wilde altijd een kaartje. Zowel in de tijd van postkantoor als online.
In principe is er zelfs weinig veranderd, als je om 10:01 aankomt als de verkoop om 10:00 start ben je eigenlijk al te laat.
Tilburg hier.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:19 schreef Turbomuis het volgende:
M'n vriend gaf me een pdf-je cadeau. Kaartje voor de Golden circle![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft zelf niks met Prince, dus hij gaat niet mee. Nog meer Princegangers vanuit Eindhoven?
Ja, ik. (nou ja, vlak bij Eindhoven)quote:
Maastrichtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:19 schreef Turbomuis het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hij heeft zelf niks met Prince, dus hij gaat niet mee. Nog meer Princegangers vanuit Eindhoven?
Nou ja, ik zat in die wachtrij zodra het kon maar dan kwam ik er nog niet door hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:18 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Natuurlijk een andere discussie, maar ik heb voor nagenoeg alle concerten waar ik heen wilde altijd een kaartje. Zowel in de tijd van postkantoor als online.
In principe is er zelfs weinig veranderd, als je om 10:01 aankomt als de verkoop om 10:00 start ben je eigenlijk al te laat.
Als ik 1 kaartje opvraag met best beschikbaar en die selectie is niet beschikbaar is een concert volgens mij uitverkocht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:18 schreef hmmmz het volgende:
Dit staat erboven:
PRINCE UPDATE: Zoals je wellicht al hebt vernomen is er een storing bij iDeal gaande. Hierdoor kun je problemen hebben ondervonden bij het betalen van je tickets. Deze storing ligt buiten onze macht en was niet te voorzien. Daarom voelden we ons genoodzaakt om de voorverkoop tijdelijk stop te leggen. Zodra er meer informatie is, laten we je dit weten. NB: de show is dus niet uitverkocht.
Dat was way tof, wij sliepen voor de VVV en ik heb voor Prince ook voor de Kuip geslapen, voor de Brabanthallen, voor Ahoy en voor het Meccquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Eigenlijk was dat vroeger ook te zot voor woorden. Nacht in de rij voor een kaartje, s morgens vroeg naar de concertzaal om vooraan te staan, concert en weer naar huis. Was je bijna 24 uur kwijt voor 2 uur concert
Afgezien van MECC, allemaal jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was way tof, wij sliepen voor de VVV en ik heb voor Prince ook voor de Kuip geslapen, voor de Brabanthallen, voor Ahoy en voor het Mecc
Ah, de tijd van Sign of the Times en Lovesexy...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Dat was way tof, wij sliepen voor de VVV en ik heb voor Prince ook voor de Kuip geslapen, voor de Brabanthallen, voor Ahoy en voor het Mecc
Oh ja nu is Golden Circle veel chiller natuurlijk haha.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ah, de tijd van Sign of the Times en Lovesexy...
Maar goed, toen had dat ook nog iets. Prima ook als het droog is, maar een forse plensbui erover en de lol is toch weer een stuk minder.
nee hoor, ticketmaster geeft op de frontpage in dat bewegende plaatje een update over Prince.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als ik 1 kaartje opvraag met best beschikbaar en die selectie is niet beschikbaar is een concert volgens mij uitverkocht.
Staat nu ook weer op de site dat het concert is uitverkocht trouwens.
En ik lees dat ik, met precies om 12 uur door de wachtrij gekomen te zijn, mooi net voor de iDeal storing uit was. Oh en alsjeblieft liefjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:19 schreef Turbomuis het volgende:
![]()
![]()
![]()
Had ik ook, in mijn account staat mijn kaart, en kreeg na 10 minuten een mail.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:34 schreef MidnightShow_ het volgende:
Ik had 2 kaarten, golden circle, het is betaald met visa. alleen ja, het laatste momentje als hij zeg maar laat zien dat je besteld heb, werd dus een error. geld weg, geen kaarten in mijn account...
(was dus voor 99 % klaar met het process dus)
hopelijk is het toch nog gelukt met de kaarten.. vraag het me af. het is natuurlijk wel even flink wat geld wat ik nu aan gebakken lucht heb betaald.
Als je betaald hebt heb je kaarten, als je niet betaald hebt zijn je kaarten weg, zo werkt het echt hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:34 schreef MidnightShow_ het volgende:
Ik had 2 kaarten, golden circle, het is betaald met visa. alleen ja, het laatste momentje als hij zeg maar laat zien dat je besteld heb, werd dus een error. geld weg, geen kaarten in mijn account...
hopelijk is het toch nog gelukt met de kaarten.. vraag het me af. het is natuurlijk wel even flink wat geld wat ik nu aan gebakken lucht heb betaald.
Volgens mij was Lovesexy ook een van de eerste (zo niet het eerste) concerten met een vak vooraan. Moest je rennen om een bandje te krijgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja nu is Golden Circle veel chiller natuurlijk haha.
Maar vroegah was dat een groot feest, iedereen kende elkaar, overal bbqtjes en muziek en gezelligheid
Oplichterrrquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij was Lovesexy ook een van de eerste (zo niet het eerste) concerten met een vak vooraan. Moest je rennen om een bandje te krijgen.
God, wat heb ik toen veel verdiend aan het verkopen van die bandjes door ze los te halen in het vak en steeds een nieuwe te krijgen...
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij was Lovesexy ook een van de eerste (zo niet het eerste) concerten met een vak vooraan. Moest je rennen om een bandje te krijgen.
God, wat heb ik toen veel verdiend aan het verkopen van die bandjes door ze los te halen in het vak en steeds een nieuwe te krijgen...
ik niet helaas, niets in mijn account. maar goed ja, het is bij iedereen weer beetje anders gegaan less ik van meerdere. dus heb nog hoop. heb ze wel mailtje gestuurd, hopelijk reageren ze daar op, via telefoon niet in elk geval.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:35 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Had ik ook, in mijn account staat mijn kaart, en kreeg na 10 minuten een mail.
Handelsgeest.quote:
ja zo werkt het normaal wel, maar na dat hele gedoe met Pearl Jam kaarten weet ik niet hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je betaald hebt heb je kaarten, als je niet betaald hebt zijn je kaarten weg, zo werkt het echt hoor.
Ik zou er niet teveel van verwachten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
ik niet helaas, niets in mijn account. maar goed ja, het is bij iedereen weer beetje anders gegaan less ik van meerdere. dus heb nog hoop. heb ze wel mailtje gestuurd, hopelijk reageren ze daar op, via telefoon niet in elk geval.
Ik hoop het voor diegenen die er naast gegrepen hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:30 schreef hmmmz het volgende:
nee hoor, ticketmaster geeft op de frontpage in dat bewegende plaatje een update over Prince.
Niet uitverkocht.
http://www.ticketmaster.nl/
quote:Had net iemand aan de lijn van ticketmaster (net zo gefrustreerd als wij) en die kon me echt niks vertellen, tis niet uitverkocht en het heeft met het betalingsverkeer te maken. Hou de website in de gaten... alsof ik dat al niet aan het doen was.
quote:Klopt, werd mij ook verteld... ze gaan de verkoop op een later moment opnieuw opstarten...
quote:ook net TM aan de lijn en die zei: er word een nieuw tijdstip aangekondigd maar ze durfde niet te zeggen of dit binnen één uur, twee uur of morgen word. Pfffff. Vandaag vrij genomen en morgen niet grrrrrr
ja, hoop niet morgen, want dan heb ik geen internet voor paar uur.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel van verwachten.
Hou de site in de gaten, de verkoop zal weer opnieuw gestart worden wanneer de problemen zijn verholpen.
#tmNews PRINCE UPDATE, part 2quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
ik niet helaas, niets in mijn account. maar goed ja, het is bij iedereen weer beetje anders gegaan less ik van meerdere. dus heb nog hoop. heb ze wel mailtje gestuurd, hopelijk reageren ze daar op, via telefoon niet in elk geval.
Dat was gewoon echt bam op jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef MidnightShow_ het volgende:
Nee, geen toeval denk ik... Prince kaartverkopen gaan altijd verkeerd. alleen paradiso vorig jaar ging super smooth bij mij...
Had ze al mail gestuurd, alleen dwrp nummer?? geen idee wat dat is eigenlijk..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
#tmNews PRINCE UPDATE, part 2
Heb je tickets voor Prince wel kunnen betalen, maar zie je de reservering niet in jouw Ticketmaster Account staan?
Neem dan contact met ons via deze link: http://bit.ly/ORttuG
Geef dan ajb ook het DRWP-nummer door dat je in de betaling ziet staan.
Onze collega’s van Customer Support staan voor jullie klaar.
https://www.facebook.com/TicketmasterNL
ja dat is zo ja.quote:
Ik heb hetzelfde. Twee kaarten betaald via iDeal (ING) en het geld is afgeschreven (gereserveerd) maar de ticketmaster site gaf een foutmelding en stuurde me weer naar iDeal. Pfff, wat een drama zeg, ik hoop dat ik straks toch mijn kaarten in m'n Online Transactiegeschiedenis zie!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:34 schreef MidnightShow_ het volgende:
CC was ook met foutmeldingen. Ben benieuwd of die ideal storing alleen betrekking heeft op prince kaarten. Iemand geprobeerd om voor een ander ticketmaster event kaarten te kopen met ideal?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:52 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Weer iDeal. Voortaan maar weer meteen met CC. Kost wat meer, maar dan heb je wel zekerheid.
waarschijnlijk ligt het gewoon aan ticketmaster zelf..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
CC was ook met foutmeldingen. Ben benieuwd of die ideal storing alleen betrekking heeft op prince kaarten. Iemand geprobeerd om voor een ander ticketmaster event kaarten te kopen met ideal?
quote:6 mei: Storing bij iDeal
Er is vanaf 10:36 een storing bij iDeal.
Mijn CC ging twee keer foutloos.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
CC was ook met foutmeldingen. Ben benieuwd of die ideal storing alleen betrekking heeft op prince kaarten. Iemand geprobeerd om voor een ander ticketmaster event kaarten te kopen met ideal?
Is dat niet reserveringsnummer?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:04 schreef MidnightShow_ het volgende:
Visa gebelt, weten niets over een dwrp nummer??? dus ja. maar weer gemailt, ik weet niet wat ik moet doen.
dat denk ik, maar die kan ik niet zien, visa ook niet...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:22 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Is dat niet reserveringsnummer?
Op internet zie ik:
Dat kan door een mail te sturen naar reservations@ticketmaster.nl Als je mailt, vermeld dan duidelijk het DRWP-nummer (betalingskenmerk) van je betaling.
aan alle betalingen zit toch een nummer gekoppeld?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:24 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
dat denk ik, maar die kan ik niet zien, visa ook niet...
Ja, volgens mij wel ja. Alleen we kunnen het soms pas 3 dagen daarna zien (op internet in elk geval) en visa zegt dat ze het niet kunnen zienquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:50 schreef hmmmz het volgende:
[..]
aan alle betalingen zit toch een nummer gekoppeld?
Hier ook.quote:
ah oke dan.. Dankjewel, dat zegt al genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:05 schreef Felixa het volgende:
Ik heb even ingelogd bij Visa en wat oude betalingen teruggekeken, maar ik zie zo'n soort nummer nergens bij staan. Ook niet op de app van ICS trouwens.
Er staat alleen dit:
Ticketmaster Netherlands NL
Land: Nederland
Merchant code: Theatrical Producers
Dus waar jij dat DRWP-nummer vandaan zou moeten halen, lijkt mij een raadsel!
twitter:LiveNation_nl twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 15:21:29De kaartverkoop voor het concert van Prince op 25 mei in @ZiggoDome zal donderdag om 12.00u worden hervat. Meer info: http://t.co/fkgEa7rGrk reageer retweet
die ze niet hebben, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:26 schreef DS4 het volgende:
Ik zie de golden tickets al voor 250 euro aangeboden worden... Nou maar hopen dat men er mee blijft zitten.
Bij seatwave. Dat is volgens mij een site die alleen maar tussenhandel doet, dus waarschijnlijk gaat het dan wel om kaarten die er zijn.quote:
Bij Ziggo Dome niet zo heel erg groot denk ik. Het is geen enorme zaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe groot die Golden Circle is
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Bij Ziggo Dome niet zo heel erg groot denk ik. Het is geen enorme zaal natuurlijk.
dat kan, mensen op marktplaats denk ik niet. maar het kan welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Bij seatwave. Dat is volgens mij een site die alleen maar tussenhandel doet, dus waarschijnlijk gaat het dan wel om kaarten die er zijn.
6000 + man past op de vloer. dus ja golden circle kan 1500 man zijn maar ook 2000.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik ben er maar 1 keer eerder geweest, met Beyoncé en toen hadden we zitplaatsen.
Ik ken die praktijken, maar dat zijn vaak de bureau's die op basis van vraag weer inkopen. Toch kwam ik via zo'n bureau bij DJVT binnen (ik heb wel een hekel aan die praktijken, maar ik ben niet principieel genoeg om er een concert voor over te slaanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:36 schreef MidnightShow_ het volgende:
dat kan, mensen op marktplaats denk ik niet. maar het kan wel
maar het is vaak zo dat ze geen tickets hebben, ook niet op seatwave.
maar dan krijg je je geld meestal weer terug.. (ja raar verhaal maar zo gaat het)
Meer 1000 dan 2.500 schat ik in. Een kwart van de zaal golden circle maken is al extreem groot voor het gevoel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:37 schreef MidnightShow_ het volgende:
6000 + man past op de vloer. dus ja golden circle kan 1500 man zijn maar ook 2000.
denk tussen 1000 en 2500 in.
Ja, ik heb het ook wel eens gedaan met viagogo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ken die praktijken, maar dat zijn vaak de bureau's die op basis van vraag weer inkopen. Toch kwam ik via zo'n bureau bij DJVT binnen (ik heb wel een hekel aan die praktijken, maar ik ben niet principieel genoeg om er een concert voor over te slaan).
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meer 1000 dan 2.500 schat ik in. Een kwart van de zaal golden circle maken is al extreem groot voor het gevoel.
is het ook. maar soms zijn die golden circle's gigantisch..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meer 1000 dan 2.500 schat ik in. Een kwart van de zaal golden circle maken is al extreem groot voor het gevoel.
We zullen het wel zien... Het zijn iig de beste plaatsen.quote:[b]Op dinsdag 6 mei 2014 15:41 schreef oh-oh het volgende:[quote]
Ja dat is niet zo exlusief he?
Ik zag foto's van de golden circle bij Robbie gisteren, die was klein hoor, paar honderd man maar!
Maar die had ook een podium met fratsen en zo. Prince zal wel gewoon recht toe recht aan hebben.
Inderdaad. Ik logde in om 5 voor 12. En de wachtrij duurde net zo lang dat ik er doorheen was toen het net 12 uur was.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:06 schreef DS4 het volgende:
Om 12.00u op refresh drukken? Volgens mij stond er duidelijk dat je gewoon moest wachten. Zo ben je om 12.00u gewoon achteraan de rij gegaan.
Op zich is het jou ook gelukt, maar dat is dan meer geluk dan wijsheid.
Hoeft niet hoor. Ik heb ook vaak een aantal pagina's open staan, bij eentje refresh ik dan constant en bij een ander laat ik de wachtrij doorlopen. Soms schiet ie bij het refreshen dan een stuk vooruit in de wachtrij of je komt direct op de bestelpagina.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:06 schreef DS4 het volgende:
Om 12.00u op refresh drukken? Volgens mij stond er duidelijk dat je gewoon moest wachten. Zo ben je om 12.00u gewoon achteraan de rij gegaan.
Ik las al overal dat je nooit moet wachten maar echt om 12.00 snel refreshen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:06 schreef DS4 het volgende:
"Die dag ben ik ziek!"quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:10 schreef Devv het volgende:
Ik vind het wel sneu voor mensen die maar een "slechte" zitplaats hebben gekocht en er nu achter komen dat er gewoon nog betere plekken beschikbaar zijn. En ik moet altijd wel lachen om mensen die hun kaarten nog dezelfde dag met een kut excuus op Marktplaats zetten.
4 x golden circle gekocht, maar ik had niet goed in de agenda gekeken, ik ben dan jarig, dus kan ik niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:10 schreef Devv het volgende:
Ik vind het wel sneu voor mensen die maar een "slechte" zitplaats hebben gekocht en er nu achter komen dat er gewoon nog betere plekken beschikbaar zijn. En ik moet altijd wel lachen om mensen die hun kaarten nog dezelfde dag met een kut excuus op Marktplaats zetten.
Jij had toch golden circle?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik las al overal dat je nooit moet wachten maar echt om 12.00 snel refreshen.
Ik had beiden geprobeerd, eentje in de acht al sinds 11.48 of zo, en de ander gerefreshed.
Beiden geen resultaat
Ja, ik koop ze van je hoor!!!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
4 x golden circle gekocht, maar ik had niet goed in de agenda gekeken, ik ben dan jarig, dus kan ik niet.
Tegen kostprijs + kleine winst. Nu 1.500 euro voor 4!
Ja ik ben met HuubTuubquote:
LOL ik ben de 25ste jarig, maar ik gun Turbo deze kans juistquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
4 x golden circle gekocht, maar ik had niet goed in de agenda gekeken, ik ben dan jarig, dus kan ik niet.
Tegen kostprijs + kleine winst. Nu 1.500 euro voor 4!
Dat is echt meer dan lief haha, wauw!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:15 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
LOL ik ben de 25ste jarig, maar ik gun Turbo deze kans juist
Bij Blof hadden ze in 2012 ook een soort van golden circle die bijna de helft van het de vloer was, dus zou best wel vel in kunnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:37 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
6000 + man past op de vloer. dus ja golden circle kan 1500 man zijn maar ook 2000.
denk tussen 1000 en 2500 in.
Koopje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:18 schreef hmmmz het volgende:
2 kaarten bovenste ring. 550 euro bieden
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
17.000 is de totale capaciteit. maar die wordt niet altijd gebruikt. (de zitvakken in de hoek helemaal bij het podium worden soms niet gebruikt bijv.)quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:19 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Bij Blof hadden ze in 2012 ook een soort van golden circle die bijna de helft van het de vloer was, dus zou best wel vel in kunnen.
Totale capaciteit is 15.000 toch?
Heb ook zitplaats + golden. Zitplaats verkoop ik, maar idd wel tegen kostprijs. Ik haat t om zelf teveel te betalen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:10 schreef Devv het volgende:
Ik vind het wel sneu voor mensen die maar een "slechte" zitplaats hebben gekocht en er nu achter komen dat er gewoon nog betere plekken beschikbaar zijn. En ik moet altijd wel lachen om mensen die hun kaarten nog dezelfde dag met een kut excuus op Marktplaats zetten. Ja, we kunnen toch niet...natuurlijk
. Verkoop ze dan ook gewoon tegen de kostprijs.
Bij Blof was dat geen golden circle, dat was een afgesloten hek zodat het publiek niet krijsend naar buiten zou rennen...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:19 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Bij Blof hadden ze in 2012 ook een soort van golden circle die bijna de helft van het de vloer was, dus zou best wel vel in kunnen.
Totale capaciteit is 15.000 toch?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Bij Blof was dat geen golden circle, dat was een afgesloten hek zodat het publiek niet krijsend naar buiten zou rennen...
hahaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Bij Blof was dat geen golden circle, dat was een afgesloten hek zodat het publiek niet krijsend naar buiten zou rennen...
LoLquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad een logische verklaring.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
hoeveel kaarten heb je?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Heb ook zitplaats + golden. Zitplaats verkoop ik, maar idd wel tegen kostprijs. Ik haat t om zelf teveel te betalen.
Dus iemand interesse? Vak 105.
En dan zeggen ze dat er nog genoeg kans is om een kaartje te krijgenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:22 schreef HuubTuub het volgende:
Er zijn nog ongeveer 7000 kaarten over voor donderdag.
Dan zijn er in 5 minuten tijd toch 10.000 kaarten wel gelukt.
7000 kansen. Dat is extreem veel meer dan de kans op de jackpot van de staatsloterij en hele volksstammen doen maandelijks mee!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:55 schreef Devv het volgende:
En dan zeggen ze dat er nog genoeg kans is om een kaartje te krijgen. Die zijn donderdag natuurlijk binnen een minuut weg.
Een zitplaats over.quote:
Nee duurde langer, zo'n 50 minutenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:22 schreef HuubTuub het volgende:
Er zijn nog ongeveer 7000 kaarten over voor donderdag.
Dan zijn er in 5 minuten tijd toch 10.000 kaarten wel gelukt.
Nou volgens mij ging het al heel snel mis en kwamen ze gewoon na 50 minuten achter dat het zinloos was verder.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:25 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Nee duurde langer, zo'n 50 minuten
Om 13:03 postte ik dat ik die GC kaarten had, dus paar minuten daarvoor kwam ik er nog door.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou volgens mij ging het al heel snel mis en kwamen ze gewoon na 50 minuten achter dat het zinloos was verder.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:05 schreef danilel het volgende:
In België gaat het ook al lekker, men kan al uren de server vh sportpaleis en teleticketservice niet bereiken
of miss is dit een teken dat we geen tickets moeten kopen omdat ie voor die concerten de pijp uit isquote:
doen het nu wel, ik sta alvast ingelogdquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:00 schreef Felixa het volgende:
De sites van het Sportpaleis, Teleticketservice en Proximusgoformusic liggen er nu nog steeds uit.
Dat is toch raar, dat alle drie die sites het al uren niet doen?
Zouden ze gehackt zijn?
Ja, dat is hetzelfde.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:27 schreef danilel het volgende:
[..]
doen het nu wel, ik sta alvast ingelogd
By the way, proximus is toch ook teleticketservice??? of zit ik daar fout?
ok thanx, want ik wilde me daar ook al registreren maar die zei dat mijn email al gebruikt werd met een ander account vandaar!quote:
nou, de aanhouder wint! Ik heb ze!!! ben heel blij en opgelucht nu! alle moeite was het waard.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:08 schreef MidnightShow_ het volgende:
Had de Ticketmaster costumer service getweet op twitter, en vroeg of ik mijn kaartjes wel krijg of niet. ze gaan het proberen.. hoop echt dat ik ze gewoon krijg! fingers crossed..
(hoef ik ook niet morgen weer in de stress)
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:20 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
nou, de aanhouder wint! Ik heb ze!!! ben heel blij en opgelucht nu! alle moeite was het waard.
Zeeeeeer veel interesse! Heb je hem nog =)? Wil het morgen sowieso nog wel proberen maar weet niet of dat gaat lukken..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Heb ook zitplaats + golden. Zitplaats verkoop ik, maar idd wel tegen kostprijs. Ik haat t om zelf teveel te betalen.
Dus iemand interesse? Vak 105.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:20 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
nou, de aanhouder wint! Ik heb ze!!! ben heel blij en opgelucht nu! alle moeite was het waard.
voor ons komt dit ook beter uit, dichterbij dan Amsterdam en de datum komt beter uit!quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Feli!
Vrienden van me gaan ook daar, omdat het hier niet lukte nog en het voor hun dichterbij is dan Amsterdam.
ik heb er nog 2 in de reservering staan, ik geloof dat deze over dik 5 uur vervallenquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:41 schreef Felixa het volgende:
Antwerpen was snel uitverkocht, nu een wachtlijst.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:24 schreef Felixa het volgende:
Ben wel blij dat ik al kaarten heb. Ik voel nu al plaatsvervangende stress voor de mensen die nog kaarten willen bestellen.
Ja!quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha tis een sport he?
Ik heb geen idee wat de mensen hier nog zoeken, ik ben voorzien!
Felixa sta jij ook Golden Circle?
Ik heb geen stress hoor. Het zou leuk zijn als ik een kaartje kan bemachtigen, maar anders kan ik voor datzelfde geld naar andere optredens toe. Ik zou in ieder geval niet door het vuur gaan voor een kaartje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:24 schreef Felixa het volgende:
Ben wel blij dat ik al kaarten heb. Ik voel nu al plaatsvervangende stress voor de mensen die nog kaarten willen bestellen.
111 en 102 zijn echt prima vakken om te zitten, die hadden wij gekozen als we geen Golden Circle konden krijgen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:38 schreef Isamaru het volgende:
De betere zitplaatsen zijn natuurlijk ook oké, maar zullen die niet al vergeven zijn?
Gewone of Golden Circle?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:34 schreef Isamaru het volgende:
1 staanplaats aub!
Hoop dat het me lukt, maar als iemand er straks één teveel heeft..
Ja dat snap ik, maar zijn die niet al uitverkocht? Ik probeerde maandag nog vak 110 te krijgen, maar kwam alleen aan 105 (daarna alleen die storing)...quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
111 en 102 zijn echt prima vakken om te zitten, die hadden wij gekozen als we geen Golden Circle konden krijgen.
Het liefst Golden Circle! Die zijn via de reguliere ticketverkoop niet eens zo heel veel duurder toch? Met een normale staanplaats hoop ik ook vrij ver naar voren te kunnen komen. Is wel een voordeel dat ik alleen ben =)quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewone of Golden Circle?
Ik mik wel een losse kaart in mijn mandje, moet je wel dit topic goed in de gaten houden voor de betaling, ik rond alleen maar af als iemand m wil
129!quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:48 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Het liefst Golden Circle! Die zijn via de reguliere ticketverkoop niet eens zo heel veel duurder toch? Met een normale staanplaats hoop ik ook vrij ver naar voren te kunnen komen. Is wel een voordeel dat ik alleen ben =)
Refreshen!quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:56 schreef Isamaru het volgende:
Thanks!
Moet ik blijven refreshen of komt er vanzelf een 'koop' button op livenation?
Er zijn sowieso al duizenden mensen minder die al kaarten hebben, die mis je nu al.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Nog steeds geen rij, hoe kan dat nou?????????
quote:
quote:
OK, heb ze:quote:
Ik doe mijn best nog, 1 stakaart he? Gewoon of GC mag alletwee toch?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:03 schreef Isamaru het volgende:
Bij mij kwam ie ondanks het refreshen vet laat!! Wachtrij... Hoop dat het jullie lukt!
Echt hè!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ondanks dat ik al kaarten heb ben ik alweer bijna net zo opgefokt als dinsdag![]()
Of zaterdagquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Echt hè!![]()
Ik hoop stiekem nog op een extra concert op de maandag.
Vrijdag speelt ie in Leeds, zou dat wel lukken qua overtocht en opbouw podium?quote:
Zelf ook blijven proberen he!quote:
Isamaru wil er heel graag eentje!!!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:12 schreef DS4 het volgende:
Iemand interesse in twee gewone staanplaatsen?
Ik heb ze in mijn mandje nu.
Dus voor jou deze twee?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:12 schreef Isamaru het volgende:
Ik heb sowieso interesse in 1, kan die ander altijd kwijt lijkt me
Is goedquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dus voor jou deze twee?
Want ik ga liever niet met een de markt op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |